Dan lees je niet echt goedquote:Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie toch voornamelijk het woord nuken in jouw posts.
Daarnaast acht ik de kans klein dat mensen die in jouw ogen, wie precies is me nog een raadsel, dreigen met nuken daadwerkelijk de mogelijkheid hebben tot nuken.
Ik steun ze NIET. Dat mag denk ik wel van je..quote:Op zondag 5 februari 2006 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jij wil. ik moet er om lachen. hartelijk zelfs.
In principe gaan we gewoon met de auto hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:07 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja geweldig he!1
Dan kan je in het vliegtuig zitten waar de terroristen de boel gaan overnemen en in een gebouw kan gaan vliegen![]()
Sorry..kon het niet laten...
Sorry..maar deze post van jou snap ik niet.. (Kan eraan liggen dat het echt helemaal nergens over gaatquote:Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Dus er bestaan geen \"normale\" moslims, want iedere moslim zou zo (willen) reageren of keurt het iig goed of heeft er begrip voor?
Waarom dan geen begrip voor een daadn van 1 idioot hier die een moskee in de hens steekt omdat er een Nederlander de strot doorgesneden is door 1 moslim en een aanzienlijk deel vd moslims zegt \"eigen schuld!\"?
Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt. Wat heb je dan precies bewezen, dat het afbeelden van Mohammed bij moslims nogal gevoelig ligt maar dat je het toch doet om je vrijheid om het te doen te bewijzen ? Zeker met de westerse inmenging in het midden-oosten is het dom en ondoordacht het te doen. Als je probeert als westen het midden-oosten de verlichting in te trekken is dit wel 1 van foutste manieren om het te doen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Nee, want bidden duurt maar even. Het lijkt wel of de Moslimwereld 24 uur per dag, 7 dagen per week alert is op alles wat ook maar als een belediging aan hun adres opgevat kan worden.
Maar als jij het nou even precies laat zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef DjDev het volgende:
Dan lees je niet echt goed
We hebben eeuwenlang ook Internet enz he...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Er worden al eeuwen lang afbeeldingen gemaakt en getoond van Mohammed, geen islamitische haan die daar naar kraait.
Dat het nu wel gebeurt ineeens, is gewoon een alibi, die kranten die de plaatjes plaatsen zijn helemaal niet te krijgen in die landen waar de rellen ontstaan.
Het is een zorgvuldig geregisseerd geheel geweest, er was een stok nodig om mee te slaan, en de rest van de moslims in het Westen lopen VIJF MAANDEN na dato van plaatsing als een kip zonder kop erachter aan, totaal niet nadenkende over de wel zeer verdachte timing.
Fijn dat je je zo graag en makkelijk laat gebruiken voor de politieke agenda van enkele zotten in het Midden Oosten
Maar als je wel een cartoon zou tekenen zou men hier en bij jou in Zeeland niet zo absurd reageren als in Syrië op dit moment.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik ben in een kerk geweest en ik heb niet zit roepen
Heil Satan 666 oid. (Een stel Spanjaarden kon het niet laten om zulke dingen wel te zeggen)
Ik gedroeg me als het hoort.
Stil zijn en kijken hoe het er is.
Ik loop niet langs Christenen (en die heb je hier in Zeeland veel hoor) en zeg dan Godverdomme kanker god oid.
En ik teken GEEN cartoons over god of christenen
Alloeah Hakbar, klootzak!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Nee, want bidden duurt maar even. Het lijkt wel of de Moslimwereld 24 uur per dag, 7 dagen per week alert is op alles wat ook maar als een belediging aan hun adres opgevat kan worden.
Ik zal geen moskee binnenlopen zonder mijn schoenen uit te doen, als ik langs moslims fiets roep ik niet heel hard voor de grap \\\'Alloeah Hakbar\\\' (vergelijkbaar met Godverdomme roepen in de buurt van een biddende Christen), maar als ik moet lachen om wat spotprentjes die het stereotype moslim door middel van een leuke karikatuur treffend weergeven dan is het absurd als alle moslims zich gelijk beledigd voelen. Door die karikaturen zie ik heus niet elke moslim als een terrorist.
Als moslim kun je toch ook wel begrijpen dat die cartoons juist voortkomen uit het feit dat de islam eigenlijk alleen maar negatief in de media komt, door alle aanslagen, vlaggenverbrandingen en overtrokken reacteis van extremistische medemoslims? Dan kun je toch ook begrijpen dat ze op jou, als vredelievende moslim, niet van toepassing zijn?
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik steun ze NIET. Dat mag denk ik wel van je..
Nee,quote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Dan zou je je dus ook niet aangevallen moeten voelen door die cartoons, omdat je weet dat die slaan op zelfmoordterroristen en niet op jou.
Pas opquote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef Eveli het volgende:
[..]
In principe gaan we gewoon met de auto hoor.
Ik denk niet dat die cartoons expres en doelbewust geplaatst zijn om als godslastering te dienen. Ze karikaturiseren het feit dat de islam alleen maar negatief in beeld komt door middel van zelfmoordterroristen en andere uitspattingen van agressie.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt. Wat heb je dan precies bewezen, dat het afbeelden van Mohammed bij moslims nogal gevoelig ligt maar dat je het toch doet om je vrijheid om het te doen te bewijzen ? Zeker met de westerse inmenging in het midden-oosten is het dom en ondoordacht het te doen. Als je probeert als westen het midden-oosten de verlichting in te trekken is dit wel 1 van foutste manieren om het te doen.
een AANVAL met 10 tekeningetjes van een knaap met een baard.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee,
Die cartoons zijn een aanval op alle moslims
Het is vrij duidelijk, hoor, ms wil je het niet snappen, omdat het precies aangeeft waarom jij en zoveel anderen angstaanjagend inconsequent zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Sorry..maar deze post van jou snap ik niet.. (Kan eraan liggen dat het echt helemaal nergens over gaat)
Kom zeg, de verontwaardiging gaat niet over het feit dat er een reactie gekomen is, maar over de schaal en ernst van die reactie, die volslagen buitenproportioneel is en alleen maar het gelijk van de cartoons bewijst...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt.
ja maar... jij kan nuanceren.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die cartoons expres en doelbewust geplaatst zijn om als godslastering te dienen. Ze karikaturiseren het feit dat de islam alleen maar negatief in beeld komt door middel van zelfmoordterroristen en andere uitspattingen van agressie.
Sorry..tis hier nogal druk...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar als jij het nou even precies laat zien.
Moeten ze eerst weten wie ik ben en waar ik woon.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Pas op
Straks plakken ze een bom onder je auto
Niet ondenkbaar als hier dezelfde situatie zou zijn als in het midden-oosten. Je bent arm, hebt geen werk en alleen je religie. Je buurlanden zijn bezet door arabieren, je regering is corrupt. Vervolgens gaat een arabier jouw grote voorbeeld beledigen. Dan zou jij ook denken van " ach, vrijheid van meningsuiting". Ik gok van niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Zouden wij westerlingen ook meteen ambassades in de fik zetten als er een spotprentjes in een oosterse krant zouden verschijnen?
Dat is minder waarschijnlijk
Die christenen hier zijn gevaarlijk hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar als je wel een cartoon zou tekenen zou men hier en bij jou in Zeeland niet zo absurd reageren als in Syrië op dit moment.
Ik denk niet dat Allah dat zo heeft gewild, je mag best geloven en ik denk dat het ook goed is voor sommige mensen. Maar hoe mensen nu met hun geloof bezig zijn gaat door in het maniakale.
En dat is nu precies het probleem van "alle moslims", zoals je zelf zegt. Ze voelen zich te snel aangevallen, te lange tenen dus. Als ik een cartoon zie die een 'groep' waar ik bij hoor (ongelovigen/linksen/westerlingen/etc.) belachelijk maakt, zie ik dat noch als een aanval op mij persoonlijk noch als een aanval op "alle ongelovigen/linksen/westerlinge/etc."quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee,
Die cartoons zijn een aanval op alle moslims
Ahh als het jou niet zint, is het zielig. Zegt genoeg over jouquote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zielig slachtoffertje dat je toch altijd speelt
![]()
Jaja, defensie zit momenteel krap.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef Laton het volgende:
[..]
een AANVAL met 10 tekeningetjes van een knaap met een baard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |