abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 17:35:38 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34766498
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
maar laten we nou eens eerlijk zijn.

gaat de hele Denemarken kwestie nu echt alleen over cartoons.

Nee, ik denk het niet.

Het is vooral de angst onder Moslims om gedomineerd te worden door het westen. De sterke afkeur van sommige moslims betreft westerse ideeën. Het heeft ook te maken met een minderwaardigheidscomplex dat vele moslims hebben. Daardoor gaan ze compenseren en juist extreme zaken doen.
ik denk dat er door de vele interpretaties van een boek zoveel onenigheid ontstaan is, dat de rest van de wereld daar toeschouwer van gaat worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34766499
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Als er oorlog op dat niveau uitbreekt dan blijft er van de wered grotendeels niets dan crisis over. Dus het is onzin om op deze manier te denken, ondanks dat de een de ander niet kan uitstaan zijn we allemaal afhankelijk van elkaar.

Dan mag je mooi lullen dat je maar een muur om het MO heenbouwt, maar die miljoenen mensen zullen toch echt niet daar blijven als je denkt te winnen als Westen.
hmm wij hebben de kernwapens EN (niet het onbelangrijkste) de middellen om ze op elke plek op aarde te droppen.

al denk ik niet dat ze ingezet gaan worden het conventionele leger is sterk genoeg.

maar daar gaan wel voorbereidingen aan vooraf (zoals het verwijderen van "niet westerse elementen" )

maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34766503
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Die cartoons boeien mij niet zo. Is alleen een teken van frustraties bij bepaalde mensen. Ken er eigenlijk alleen maar om lachen, waar ik dus boos om wordt is dat wij allemaal gelijk als extremisten gezien worden terwijl de meerderheid van de moslims zijn leven gewoon in alle rust probeert te leven, maar op deze manier krijg je daar de gelegenheid niet voor.
Moslims waren toch boos op westerlingen ipv andersom? De enige reden dat ze negatief in het daglicht komen te staan zijn acties als het platbranden van de Deense en Noorse ambassades in Syrie en Libanon. En dat is niet door een enkeling gedaan, maar door een hele menigte..
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34766529
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef local34 het volgende:

[..]

Nee, andersom juist.
Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, Westen bang is dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
Avenge But One of My Two Eyes
pi_34766563
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Moslims waren toch boos op westerlingen ipv andersom? De enige reden dat ze negatief in het daglicht komen te staan zijn acties als het platbranden van de Deense en Noorse ambassades in Syrie en Libanon. En dat is niet door een enkeling gedaan, maar door een hele menigte..
waarbij de regering er weinig tot niets tegendeed
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_34766586
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
Het zijn niets meer dan de stuiptrekkingen van een groep die alle ontwikkelingen hebben gemist.
pi_34766590
quote:

[..]

Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
ik denk het niet.

de angst komt van beide kanten.
pi_34766600
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm wij hebben de kernwapens EN (niet het onbelangrijkste) de middellen om ze op elke plek op aarde te droppen.
Dit soort dingen wordt alleen gezegd door leeghoofdige rechte kaalkopjes. Een ieder met verstand (en die zijn gelukkig vaak min of meer aan de macht in de Westerse landen) ziet wel in dat dit soort dingen zelfmoord voor iedereen betekent. Lul dus niet zo dom.
quote:
maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.
Ja, ik weet het wel zeker.
pi_34766603
quote:
Had je gedroomt, als die dreiging er zou zijn dan moeten we dat ten koste van alles proberen te voorkomen. De huidige onverlichte islam in Europa zou de ondergang van Europa zijn.
pi_34766619
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

waarbij de regering er weinig tot niets tegendeed
Net zoals de regeringen hier ook weinig tot niets doen om demonisering van moslims aan te pakken.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:39:03 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34766628
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Youssef het volgende:

Ja, ik weet het wel zeker.
de hoop?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34766631
quote:

[..]

Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!

Hiermee geef je dus aan dat de Islam de kwaadwillende godsdienst is die de rest wil veroveren en onderdrukken...
pi_34766653
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Menigte is geen 1.5 miljard moslims!
pi_34766663
quote:

[..]

Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, Westen bang is dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
Dat hoop ik niet. Zou ons 1000 jaar terug in de tijd gooien.
pi_34766668
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef zoalshetis het volgende:

de hoop?
Wees eens duidelijk pauper, jouw reacties zijn altijd zo matig en uit de hoogte.
pi_34766687
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Menigte is geen 1.5 miljard moslims!
1 Deen is geen half miljard westerlingen
pi_34766691
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Een ieder met verstand (en die zijn gelukkig vaak min of meer aan de macht in de Westerse landen) ziet wel in dat dit soort dingen zelfmoord voor iedereen betekent.
Ja , 'Hier' gelukkig wel ja
pi_34766737
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ja , \'Hier\' gelukkig wel ja
Hehe, spijker en kop inderdaad...
pi_34766742
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Hiermee geef je dus aan dat de Islam de kwaadwillende godsdienst is die de rest wil veroveren en onderdrukken...
Nee hoor, wil er alleen mee zeggen dat de Islam een kracht is die groeiende is en waar je in de toekomst gewoon rekening mee moet houden aangezien er straks in europ een groot deel van de bevolking Moslim is.
pi_34766764
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:40 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

1 Deen is geen half miljard westerlingen
Mee eens, maar de westerse media spreken voor miljoenen denen!
  zondag 5 februari 2006 @ 17:43:13 #301
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34766779
En ik maar denken dat Denen alleen een hekel aan Duitsers hadden :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')