Nee, ik ben niet zo slim, daarom ben ik zo rijkquote:Op zondag 5 februari 2006 17:22 schreef Singa het volgende:
Berberleeuw, al blijft de prijs evenhoog dan verkoop je nog steeds minder olie en verdien je dus minder. Echt slim ben je niet.
Dan grenzen jouw uitdragingen hier aan landverraad.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik hier dan nog omdat jullie veels te zwak zijn om iets te ondernemen! Ben hier geboren en getogen dus dit is mijn LAND en een ieder die mij hier weg zou willen krijgen zou over mijn lijk heen moeten.
Ik slaap ook met een gerust hart. Ben blij en dankbaar dat ik in een normaal welvarend Westers land woon, in plaats van in een of andere bananenrepubliek met een gestoorde bevolking en leiders. Mag jij ook wel Nederland heel dankbaar voor zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet! Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachenWil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
ik heb het niet over uitzetting hyena, ik heb het over je verblijf in nederland zonder olie, lulhannes. of denk jij als moslim dat je elke week een litertje olie mag halen tegen de westerse kou?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik hier dan nog omdat jullie veels te zwak zijn om iets te ondernemen! Ben hier geboren en getogen dus dit is mijn LAND en een ieder die mij hier weg zou willen krijgen zou over mijn lijk heen moeten.
Nou we hebben ook Nederlanders die niet goed bij hun hoofd zijn. Vroeger dachten ze dat ze Napoleon waren, nu is het in om te denken dat je een stoere moslim terrorist bent.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Berberleeuw het volgende:
en niet te vergeten dat er nog complete legers in afghanistan en irak zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan? dan mogen er geen spotprenten worden gemaakt, anders krijgen we geen olie?
dat is op zijn zachtst gezegd, oliedom...
Dus aan de ene kant heb je een hekel aan het Westen? Maar toch wil je niet weg...? Laat staan je eigen broeders helpen hun landen op te bouwen...?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Hoezo zeik je je eigen land af, je hebt alles aan ons te danken hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Nee hoor ben helemaal niet radicaal. Sterker nog, doe eigenlijk helemaal niets aan mijn geloof, ben erg gematigd. Religie zit bij mij alleen in mijn hart. Doordat ik maar gedominiseerd wordt lijk ik wat extreem over te komen, maar daar staat religie dus volkomen buiten.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Berber, ben je echt zo radicaal? 28 jaar. HTS, en dan zulke vreemde uitspraken?
Idd zeg, de enige reden dat Berberleeuw hier is is om te genieten van onze bijstand zeker?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus aan de ene kant heb je een hekel aan het Westen? Maar toch wil je niet weg...? Laat staan je eigen broeders helpen hun landen op te bouwen...?
Volgens mij heb jij een zeer rijke verbeelding.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:25 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo slim, daarom ben ik zo rijken kijken 9 van de 10 nederlanders altijd jaloers als ik weer langsrij met mijn 350 pk-tjes
Wel jammer dat je daar niet meer mee kunt rijden zodra de oliekraan dicht moet zoals jij zegt.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:25 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo slim, daarom ben ik zo rijken kijken 9 van de 10 nederlanders altijd jaloers als ik weer langsrij met mijn 350 pk-tjes
Ne hoor, alles wat ik hier heb bereikt heb ik 2 keer zo hard voor moeten werken als een blonde hollander. Allemaal netjes en eerlijk, dus mag ik best boos worden als er weer een paar hollanders naar mij kijken alsof ik crimineel ben terwijl ik gewoon van me eerlijk verdiende centje geniet! ,peten ze maar ook wat ondernemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hoezo zeik je je eigen land af, je hebt alles aan ons te danken hoor.
Als er oorlog op dat niveau uitbreekt dan blijft er van de wered grotendeels niets dan crisis over. Dus het is onzin om op deze manier te denken, ondanks dat de een de ander niet kan uitstaan zijn we allemaal afhankelijk van elkaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef Jalu het volgende:
Je kon je wel eens vergissen. Eens zal de maat vol zijn.
Ne hoor, alles wat ik hier heb bereikt heb ik 2 keer zo hard voor moeten werken als een blonde hollander. Allemaal netjes en eerlijk, dus mag ik best boos worden als er weer een paar hollanders naar mij kijken alsof ik crimineel ben terwijl ik gewoon van me eerlijk verdiende centje geniet! Moeten ze maar ook wat ondernemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hypocriet figuur. Jouw pappa is ook alleen maar naar het welvarende Westen gekomen om centjes te verdienen, dus bespaar me je geïmporteerde ideologisch gelul.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet! Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachenWil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
Nee hoor, die bijstand zou ik mijn tank niet eens van kunnen onderhouden voor een paar dagen. Wat dat betreft ben je wel erg bevooroordeeld!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef Singa het volgende:
[..]
Idd zeg, de enige reden dat Berberleeuw hier is is om te genieten van onze bijstand zeker?
In welke zin heeft hij het meer te danken aan Nederland als geheel dan jij? Snotaapje.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
zie je, we hebben dus wel respectquote:Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef milagro het volgende:
[..]
er is een toneelstuk niet op de planken gekomen omdat het beledigend zou zijn voor moslims.
een kunstwerk van een Marokkaanse kunstenaar viel niet in de smaak en de man kon onderduiken, een op een pui geschiderd bijbes gebod ( 1 van de 10) is verwijderd omdat moslims er aanstoot aan namen, een NRC zaterdag krant werd niet bezorgd door moslim jongetjes omdat er een plaatje van de Koran op de kaft stond, en oh ja, een of andere dikke columnist is de strot doorgesneden, maar goed, dat boeit niet.
ach laat hem het is een uitstervend rasquote:Op zondag 5 februari 2006 17:28 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wel jammer dat je daar niet meer mee kunt rijden zodra de oliekraan dicht moet zoals jij zegt.
Beetje vreemde uitspraken. Niet bepaald doordacht.
Wat de hel heeft dat nu weer te maken met deze discussie. Omdat een paar gasten je scheef aankijken ben je verongelijkt over die cartoons?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:29 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Ne hoor, alles wat ik hier heb bereikt heb ik 2 keer zo hard voor moeten werken als een blonde hollander. Allemaal netjes en eerlijk, dus mag ik best boos worden als er weer een paar hollanders naar mij kijken alsof ik crimineel ben terwijl ik gewoon van me eerlijk verdiende centje geniet! ,peten ze maar ook wat ondernemen.
Haha, dan laat ik em toch gewoon lekker staan. Heb ook nog een mooie fiets.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:28 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wel jammer dat je daar niet meer mee kunt rijden zodra de oliekraan dicht moet zoals jij zegt.
Beetje vreemde uitspraken. Niet bepaald doordacht.
Heb je al een tank aangeschaft? Nou ja, je kan niet genoeg voorbereid zijn op de strijd.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Nee hoor, die bijstand zou ik mijn tank niet eens van kunnen onderhouden voor een paar dagen. Wat dat betreft ben je wel erg bevooroordeeld!
Die cartoons boeien mij niet zo. Is alleen een teken van frustraties bij bepaalde mensen. Ken er eigenlijk alleen maar om lachen, waar ik dus boos om wordt is dat wij allemaal gelijk als extremisten gezien worden terwijl de meerderheid van de moslims zijn leven gewoon in alle rust probeert te leven, maar op deze manier krijg je daar de gelegenheid niet voor.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:31 schreef Singa het volgende:
[..]
Wat de hel heeft dat nu weer te maken met deze discussie. Omdat een paar gasten je scheef aankijken ben je verongelijkt over die cartoons?
Nee kansrekening, niks vooroordelen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef Berberleeuw het volgende:
Nee hoor, die bijstand zou ik mijn tank niet eens van kunnen onderhouden voor een paar dagen. Wat dat betreft ben je wel erg bevooroordeeld!
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Heb je al een tank aangeschaft? Nou ja, je kan niet genoeg voorbereid zijn op de strijd.
Nee, andersom juist.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Het is vooral de angst onder Moslims om gedomineerd te worden door het westen.
Dat is dan ook jou misvatting. Niet alle moslims worden als extremisten gezien.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Die cartoons boeien mij niet zo. Is alleen een teken van frustraties bij bepaalde mensen. Ken er eigenlijk alleen maar om lachen, waar ik dus boos om wordt is dat wij allemaal gelijk als extremisten gezien worden terwijl de meerderheid van de moslims zijn leven gewoon in alle rust probeert te leven, maar op deze manier krijg je daar de gelegenheid niet voor.
ik denk dat er door de vele interpretaties van een boek zoveel onenigheid ontstaan is, dat de rest van de wereld daar toeschouwer van gaat worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
maar laten we nou eens eerlijk zijn.
gaat de hele Denemarken kwestie nu echt alleen over cartoons.
Nee, ik denk het niet.
Het is vooral de angst onder Moslims om gedomineerd te worden door het westen. De sterke afkeur van sommige moslims betreft westerse ideeën. Het heeft ook te maken met een minderwaardigheidscomplex dat vele moslims hebben. Daardoor gaan ze compenseren en juist extreme zaken doen.
hmm wij hebben de kernwapens EN (niet het onbelangrijkste) de middellen om ze op elke plek op aarde te droppen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als er oorlog op dat niveau uitbreekt dan blijft er van de wered grotendeels niets dan crisis over. Dus het is onzin om op deze manier te denken, ondanks dat de een de ander niet kan uitstaan zijn we allemaal afhankelijk van elkaar.
Dan mag je mooi lullen dat je maar een muur om het MO heenbouwt, maar die miljoenen mensen zullen toch echt niet daar blijven als je denkt te winnen als Westen.
Moslims waren toch boos op westerlingen ipv andersom? De enige reden dat ze negatief in het daglicht komen te staan zijn acties als het platbranden van de Deense en Noorse ambassades in Syrie en Libanon. En dat is niet door een enkeling gedaan, maar door een hele menigte..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Die cartoons boeien mij niet zo. Is alleen een teken van frustraties bij bepaalde mensen. Ken er eigenlijk alleen maar om lachen, waar ik dus boos om wordt is dat wij allemaal gelijk als extremisten gezien worden terwijl de meerderheid van de moslims zijn leven gewoon in alle rust probeert te leven, maar op deze manier krijg je daar de gelegenheid niet voor.
Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, Westen bang is dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!quote:
waarbij de regering er weinig tot niets tegendeedquote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Moslims waren toch boos op westerlingen ipv andersom? De enige reden dat ze negatief in het daglicht komen te staan zijn acties als het platbranden van de Deense en Noorse ambassades in Syrie en Libanon. En dat is niet door een enkeling gedaan, maar door een hele menigte..
Het zijn niets meer dan de stuiptrekkingen van een groep die alle ontwikkelingen hebben gemist.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
ik denk het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
Dit soort dingen wordt alleen gezegd door leeghoofdige rechte kaalkopjes. Een ieder met verstand (en die zijn gelukkig vaak min of meer aan de macht in de Westerse landen) ziet wel in dat dit soort dingen zelfmoord voor iedereen betekent. Lul dus niet zo dom.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm wij hebben de kernwapens EN (niet het onbelangrijkste) de middellen om ze op elke plek op aarde te droppen.
Ja, ik weet het wel zeker.quote:maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.
Had je gedroomt, als die dreiging er zou zijn dan moeten we dat ten koste van alles proberen te voorkomen. De huidige onverlichte islam in Europa zou de ondergang van Europa zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef Berberleeuw het volgende:
Net zoals de regeringen hier ook weinig tot niets doen om demonisering van moslims aan te pakken.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waarbij de regering er weinig tot niets tegendeed
de hoop?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
Menigte is geen 1.5 miljard moslims!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Moslims waren toch boos op westerlingen ipv andersom? De enige reden dat ze negatief in het daglicht komen te staan zijn acties als het platbranden van de Deense en Noorse ambassades in Syrie en Libanon. En dat is niet door een enkeling gedaan, maar door een hele menigte..
Dat hoop ik niet. Zou ons 1000 jaar terug in de tijd gooien.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, Westen bang is dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
1 Deen is geen half miljard westerlingenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Menigte is geen 1.5 miljard moslims!
Ja , 'Hier' gelukkig wel jaquote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een ieder met verstand (en die zijn gelukkig vaak min of meer aan de macht in de Westerse landen) ziet wel in dat dit soort dingen zelfmoord voor iedereen betekent.
Nee hoor, wil er alleen mee zeggen dat de Islam een kracht is die groeiende is en waar je in de toekomst gewoon rekening mee moet houden aangezien er straks in europ een groot deel van de bevolking Moslim is.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
Hiermee geef je dus aan dat de Islam de kwaadwillende godsdienst is die de rest wil veroveren en onderdrukken...
Mee eens, maar de westerse media spreken voor miljoenen denen!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
1 Deen is geen half miljard westerlingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |