Lijkt me eerder omgekeerd. Zonder de olie woonden mensen in het Midden-Oosten nog in tenten en in armoede.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!
Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!
Nou we hebben geert Wilders al.. die probeert er een slaatje uit te slaan, geloof ikquote:Op zondag 5 februari 2006 17:02 schreef sturky100 het volgende:
Dit gedoe is weer een goede voedingsbodem voor een partij als Lijst Pim Fortuyn. Ik wil niet dat we weer massaal op zo\\\'n partij gaan stemmen
Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdtquote:Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
kijk kijk, humor in deze serieuze kwestie!
Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:05 schreef Singa het volgende:
[..]
Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.
Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten metenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:
Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Right, dat bedoel ik... En dat kost gewoon tijd om te veranderen. Veel tijd.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...
Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Pas op met wat je wenst!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef local34 het volgende:
[..]
Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.
Gelukkig is er geen hype rond Wilders. Ik vind het prima als er een partij is met wat radicalere ideeen in de oppositie, maar in 2001/2002 schrok ik er wel van dat de helft? van de bevolking wel wat in die lijst Fortuyn zag. Ik kon dat bijna niet geloven. Ook niet van een paar collega's die ik heel anders ingeschat had.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou we hebben geert Wilders al.. die probeert er een slaatje uit te slaan, geloof ik![]()
Een paar maanden later janken dat het geld op is, dat er mensen sterven van de honger en vervolgens het westen de schuld geven vanwege een paar potloodlijntjesquote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdt
Midden oosten is niet het enige gebied waar olie vandaan komt hoor?? En als hun ons geen eten verkopen hebben hun geen geld..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Het is gewoon een constatering. Jij wil graag het Westen onderdanig maken door de oliekraan dicht te draaien. Wie niet kan zien wie de terroristen zijn, moet wel volslagen blind en achterlijk zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten metenTNX
Mee eens!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef local34 het volgende:
[..]
Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.
Ik denk dat China en India genoeg geld hebben om de Islamitische olie op te kopen! Westen is helemaal niet nodigquote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Een paar maanden later janken dat het geld op is, dat er mensen sterven van de honger en vervolgens het westen de schuld geven vanwege een paar potloodlijntjes![]()
Zover zal het nooit komen. Het Westen is tot nu toe verbazingwekkend tolerant geweest tegenover (radicale) moslims en moslimlanden, maar dat kan natuurlijk ook veranderen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef local34 het volgende:
[..]
Yeah rightquote:Op zondag 5 februari 2006 17:13 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Ik denk dat China en India genoeg geld hebben om de Islamitische olie op te kopen! Westen is helemaal niet nodig
Kopen wij het weer van China?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:13 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Ik denk dat China en India genoeg geld hebben om de Islamitische olie op te kopen! Westen is helemaal niet nodig
Ahh.. nog zo naiefquote:Op zondag 5 februari 2006 17:13 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Waar zal de vraag dan minder worden? Westen is verslaafd aan olie dus vraag zal gewoon enorm blijven alleen het aanbod zal selectief worden dus prijs blijft kunstmatig hoog!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Yeah right
Denk na man: super daling van de olieprijzen dan natuurlijk. Minder vraag=minder hoge prijs
en het grappige is dat het westen daarvan geleert heeft en nu olie voorraden heeft om het een half jaar uit te kunnen zingen zodat er overgeschakeld kan worden op russische olie.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdt
en jij denkt dat je tegen die tijd nog in nederland zit?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:17 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Waar zal de vraag dan minder worden? Westen is verslaafd aan olie dus vraag zal gewoon enorm blijven alleen het aanbod zal selectief worden dus prijs blijft kunstmatig hoog!
hier blijkt mnaar wer ens uit dat je er echt niets van snaptquote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten metenTNX
Niet als China pcies genoeg krijgt voor haar economie! hebben ze het zelf hard nodigquote:
Als het westen wegvalt zit je toch met overcapaciteit. Je kan wel minder verkopen, maar dan verdien je dus minderquote:Op zondag 5 februari 2006 17:17 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Waar zal de vraag dan minder worden? Westen is verslaafd aan olie dus vraag zal gewoon enorm blijven alleen het aanbod zal selectief worden dus prijs blijft kunstmatig hoog!
oh ja dat zijn toonbeelden van landen die totaal geen problemen hebben met moslims net als ruslandquote:Op zondag 5 februari 2006 17:13 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
plus dat het westen zeg maar alles terugtrekt kwa technologie. desnoods bombarderen we de hele boel plat met zulke dreigementen en het niet nakomen van afspraken. bring it on!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Als het westen wegvalt zit je toch met overcapaciteit. Je kan wel minder verkopen, maar dan verdien je dus minder
De olielanden hebben het jaren goed gedaan met dat "minder", daar zullen ze echt niet van in de problemen raken. Maargoed, dit is een kinderachtige zinloze discussie.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef ChillyWilly het volgende:
Als het westen wegvalt zit je toch met overcapaciteit. Je kan wel minder verkopen, maar dan verdien je dus minder
Als jij zegt dat men de oliekraan naar het westen moet dichtdraaien komt er een daling van de vraag. Nu is de prijs hoog omdat de vraag hoog is. Dat komt het midden-oosten natuurlijk goed uit.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:17 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
idd bijna al het voedsel moeten ze importeren dus daar zijn ze ook al sterk afhankelijk van onsquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij denkt dat je tegen die tijd nog in nederland zit?
nee man je crepeert op een kale zandvlakte met al je olie.
Sinds wanneer is het Westen zo daadkrachtig?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
plus dat het westen zeg maar alles terugtrekt kwa technologie. desnoods bombarderen we de hele boel plat met zulke dreigementen en het niet nakomen van afspraken. bring it on!
Inderdaad een beetje offtopicquote:Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
De olielanden hebben het jaren goed gedaan met dat \"minder\", daar zullen ze echt niet van in de problemen raken. Maargoed, dit is een kinderachtige zinloze discussie.
Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet! Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hier blijkt mnaar wer ens uit dat je er echt niets van snapt
Jij bent echt a-commercieel ingesteld.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Niet als China pcies genoeg krijgt voor haar economie! hebben ze het zelf hard nodig
Echt weer logica a la terrorist.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims !
quote:
Ik slaap primaquote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet![/quote[
Bron?![]()
Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachenWil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
en dan? dan mogen er geen spotprenten worden gemaakt, anders krijgen we geen olie?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het Westen zo daadkrachtig?
Het zal puur en alleen een crisis veroorzaken waarin diplomaten en politici op hun knietjes gaan.
Tuurlijk zit ik hier dan nog omdat jullie veels te zwak zijn om iets te ondernemen! Ben hier geboren en getogen dus dit is mijn LAND en een ieder die mij hier weg zou willen krijgen zou over mijn lijk heen moeten.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij denkt dat je tegen die tijd nog in nederland zit?
nee man je crepeert op een kale zandvlakte met al je olie.
hmmquote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet! Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachenWil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
Je kon je wel eens vergissen. Eens zal de maat vol zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het zal puur en alleen een crisis veroorzaken waarin diplomaten en politici op hun knietjes gaan.
Ja ik schijt echt in mn broek voor een paar kansloze figuren op kamelenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet! Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachenWil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
Het westen denkt gewoon veel beter na voordat ze actie ondernemen, maar als we wat doen dan doen we het ook gelijk goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Berber, ben je echt zo radicaal? 28 jaar. HTS, en dan zulke vreemde uitspraken?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Niet als China pcies genoeg krijgt voor haar economie! hebben ze het zelf hard nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |