abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34765342
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!
Lijkt me eerder omgekeerd. Zonder de olie woonden mensen in het Midden-Oosten nog in tenten en in armoede.

Alle rijkdom die er is in het oosten is te danken aan het feit dat het westen olie koopt bij hun.
pi_34765382
quote:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!
Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34765397
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:02 schreef sturky100 het volgende:
Dit gedoe is weer een goede voedingsbodem voor een partij als Lijst Pim Fortuyn. Ik wil niet dat we weer massaal op zo\\\'n partij gaan stemmen
Nou we hebben geert Wilders al.. die probeert er een slaatje uit te slaan, geloof ik
pi_34765400
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.
pi_34765459
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk kijk, humor in deze serieuze kwestie!
Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdt
Avenge But One of My Two Eyes
pi_34765473
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:05 schreef Singa het volgende:

[..]

Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.
Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34765545
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:
Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten meten TNX
pi_34765555
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...
Right, dat bedoel ik... En dat kost gewoon tijd om te veranderen. Veel tijd.
pi_34765562
quote:
Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.
Keep on drawing in the free world.
pi_34765589
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef local34 het volgende:

[..]

Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.
Pas op met wat je wenst!
  zondag 5 februari 2006 @ 17:10:35 #212
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34765600
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou we hebben geert Wilders al.. die probeert er een slaatje uit te slaan, geloof ik
Gelukkig is er geen hype rond Wilders. Ik vind het prima als er een partij is met wat radicalere ideeen in de oppositie, maar in 2001/2002 schrok ik er wel van dat de helft? van de bevolking wel wat in die lijst Fortuyn zag. Ik kon dat bijna niet geloven. Ook niet van een paar collega's die ik heel anders ingeschat had.
god bless america!
pi_34765620
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdt
Een paar maanden later janken dat het geld op is, dat er mensen sterven van de honger en vervolgens het westen de schuld geven vanwege een paar potloodlijntjes
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34765626
quote:
Midden oosten is niet het enige gebied waar olie vandaan komt hoor?? En als hun ons geen eten verkopen hebben hun geen geld..
pi_34765640
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten meten TNX
Het is gewoon een constatering. Jij wil graag het Westen onderdanig maken door de oliekraan dicht te draaien. Wie niet kan zien wie de terroristen zijn, moet wel volslagen blind en achterlijk zijn.
pi_34765643
quote:

[..]

Mee eens!

Sharia

Terug naar de middeleeuwen
pi_34765709
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Een paar maanden later janken dat het geld op is, dat er mensen sterven van de honger en vervolgens het westen de schuld geven vanwege een paar potloodlijntjes
Ik denk dat China en India genoeg geld hebben om de Islamitische olie op te kopen! Westen is helemaal niet nodig
pi_34765731
Hmm. Dat kan beter.
pi_34765759
quote:

[..]

Zover zal het nooit komen. Het Westen is tot nu toe verbazingwekkend tolerant geweest tegenover (radicale) moslims en moslimlanden, maar dat kan natuurlijk ook veranderen.
pi_34765761
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:13 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Ik denk dat China en India genoeg geld hebben om de Islamitische olie op te kopen! Westen is helemaal niet nodig
Yeah right

Denk na man: super daling van de olieprijzen dan natuurlijk. Minder vraag=minder hoge prijs
pi_34765766
quote:

[..]

Kopen wij het weer van China?
pi_34765855
quote:

[..]

Ahh.. nog zo naief

China en India gaan niet opeens meer gebruiken omdat het Westen geen olie meer krijgt. Het zou eerder andersom zijn, door verminderde vraag zal de prijs dalen en wordt er nog minder verdiend per vat olie
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34765871
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Yeah right

Denk na man: super daling van de olieprijzen dan natuurlijk. Minder vraag=minder hoge prijs
Waar zal de vraag dan minder worden? Westen is verslaafd aan olie dus vraag zal gewoon enorm blijven alleen het aanbod zal selectief worden dus prijs blijft kunstmatig hoog!
pi_34765882
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

en het grappige is dat het westen daarvan geleert heeft en nu olie voorraden heeft om het een half jaar uit te kunnen zingen zodat er overgeschakeld kan worden op russische olie.

verder heeft het MO macht omdat wij olie van ze kopen zonder die inkomsten zullen ze snel uit elkaar vallen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 5 februari 2006 @ 17:18:09 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765895
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:17 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Waar zal de vraag dan minder worden? Westen is verslaafd aan olie dus vraag zal gewoon enorm blijven alleen het aanbod zal selectief worden dus prijs blijft kunstmatig hoog!
en jij denkt dat je tegen die tijd nog in nederland zit?

nee man je crepeert op een kale zandvlakte met al je olie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')