abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34764337
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef milagro het volgende:
Maar reageer eens op de vraag die ik al stelde : Mag een afbeelding van Mohammed in een tempel wel? op een schilderij, in een leesboekje?

Die bestaan namelijk ook, en waarom is daar geen heibel over?
Als het afbeelden van een profeet enkel al beledigend is, en niet zozeer het hoe dan lijkt mij dat wel erg vreemd dat men geen bezwaar heeft tegen een levensgrote afbeelding van de profeet in een tempel.
Nee.
Afbeeldingen van de Profeet mogen niet.
Maakt niet uit waarop en door wie.
pi_34764338
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef DjDev het volgende:

[..]

Zijn alle miljoenen moslims naar een paar ambassades geweest om die plat te leggen..Het zal er wel druk zijn geweest
Er zijn wel angstaanjagend veel moslims en leiders die geen enkele afkeuring uitspreken over deze acties maar enkel hameren op een niet verkregen excuus vanwege het doorbreken van een regel die de onze niet is, namelijk het afbeelden van een profeet.

Wanneer spreken ze Vietnam nu aan vanwege dat doek in die tempel in de hoofdstad??
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 februari 2006 @ 16:32:23 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764352
weet je dj, het siert mensen en het is tekenend voor mensen, dus niet genetisch gemanipuleerde halfbeesten, om te vergeven, rustig te blijven, niet en masse de straat op te rennen. je weet tog, gewoon mens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34764362
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Is het waar?
Ja
pi_34764396
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:30 schreef DjDev het volgende:
Nee..De persoon voor me gaf die aanleiding volgens mij
Hij heeft het niet over nuken daarnaast lijkt het me een sarcastische post gezien de -smiley.
pi_34764404
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:30 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als het 6 miljoen moslims waren geweest was het even erg geweest. Daarbij lees je weer eens lekker selectief alleen de eerste regel van z\'n post.
Dus om ervoor te zorgen dat er geen tekeningen meer gemaakt worden over o.a. de Profeet moeten er eerst 6 Miljoen moslims sneuvelen? (En dus dat de vrijheid van meningsuiting word bepaald door een geloof? )
pi_34764427
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee.
Dat doek hangt er al sinds mensenheugenis, hoor

Moet de Vietnamese regering dat doek dus maar weghalen omdat er een paar muzelmannen aan de andere kant van de wereld er problemen mee hebben?

Niet moslims mogen WEL een afbeelding van de profeet maken, die regel geldt niet voor hen.
Dadelijk ga je nog beslissen dat varkensvlees eten in het bijzijn van een moslim beledigend is, zeg
pi_34764438
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ojah, das ook de gewoonte daar he, dat jongens hogere \'rang\' hebben als de moeder .. haha!! :\'(
Wat bedoel je?
Ik heb nooit tegen mijn moeder gezegd
Doe een hoofddoekje om (Ik vind het eerlijk gezegd het eigenlijk best stom uitzien zo'n hoofddoekje bij mijn moeder :') )
pi_34764444
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef DjDev het volgende:
Nee.
Daar gaat het al mis, want moslims hebben het RECHT niet om dat van anderen te eisen. Als wij mohammed willen afbeelden dan doen wij dat!
pi_34764452
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dus om ervoor te zorgen dat er geen tekeningen meer gemaakt worden over o.a. de Profeet moeten er eerst 6 Miljoen moslims sneuvelen? (En dus dat de vrijheid van meningsuiting word bepaald door een geloof? )
Damn. Dit is echt te debiel voor woorden.

Nee. Ik geef alleen maar aan dat het NIET om de joden gaat, die jij er maar al te graag weer bij wil slepen.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:35:11 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764458
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dan zal ik het maar aan jou uitleggen.
Mijn moeder heeft de vrijheid zich aan te kleden zoals zij het wilt.
Zij weet gelukkig wat de grenzen voor haar zijn en hoe ze zich moet gedragen.
Mijn vader vind mijn moeder een prima vrouw.
Overigens staat er in de Koran dat je alle wensen van je vrouw moet vervullen.
grenzen? ze weet die grenzen? wie heeft haar die grenzen dan geleerd?

kom uit je hol en kijk rond, wees niet zo bang van de wereld en haar vele facetten, hooguit leer je nog wat en verrijk je jezelf.
pi_34764491
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Er zijn wel angstaanjagend veel moslims en leiders die geen enkele afkeuring uitspreken over deze acties maar enkel hameren op een niet verkregen excuus vanwege het doorbreken van een regel die de onze niet is, namelijk het afbeelden van een profeet.

Wanneer spreken ze Vietnam nu aan vanwege dat doek in die tempel in de hoofdstad??
Amerika (en Engeland volgens mij ook) heeft/hebben de tekeningen ook afgekeurd.
Het antwoord van je 2e vraag zou ik niet weten
pi_34764495
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Singa het volgende:

[..]

Daar gaat het al mis, want moslims hebben het RECHT niet om dat van anderen te eisen. Als wij mohammed willen afbeelden dan doen wij dat!
Dit prachtige kleed moet dus weg

zondag 5 februari 2006 @ 16:36:51 #154
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_34764502
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DjDev het volgende:

[..]

Jij ziet ook overal iets slechts en beledigends in hè? Wordt je niet moe van jezelf?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:37:10 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764514
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
opdoeken

welke beelden had die keurige taliban eigenlijk ook alweer met grof geweld vernield?
pi_34764535
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat doek hangt er al sinds mensenheugenis, hoor

Moet de Vietnamese regering dat doek dus maar weghalen omdat er een paar muzelmannen aan de andere kant van de wereld er problemen mee hebben?

Niet moslims mogen WEL een afbeelding van de profeet maken, die regel geldt niet voor hen.
Dadelijk ga je nog beslissen dat varkensvlees eten in het bijzijn van een moslim beledigend is, zeg
Het is duidelijk dat jij geen respect hebt voor Moslims
pi_34764546
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
Een afbeelding van Mohammed in een leesboekje mag ook niet? Is dat ook een rel als deze waard?
Een afbeelding in een tempel in Vietnam? Een schilderij in een Schots Museum?
Lul niet milagro, voor zover ik heb gezien heb op die site naar \"Mohammeds\" afbeeldingen, leken het allen leerzame of informatieve/aanbiddende afbeeldingen. Dat het fout is om hem (en mensen in het algemeen) af te beelden staat vast, maar 1. het werd niet opgemerkt door moslims of 2. het was niet gemaakt door moslims dus ze weten niet beter, of het werd wel gemaakt door moslims en zij wisten op dat moment niet beter.

Om diegene dan direct te lynchen lijkt me ook zo wat, maar diegene zal eventueel wel op zijn fout gewezen worden. De spotprenten waren echter van een hele andere catogorie. Ze waren beledigend en provocerend bedoelt en zie hier, het resultaat is kennelijk overweldigend.

Ik heb overigens wel een extremere plaatjes gezien dan de afbeeldingen die in de krant werden gepubliceerd, maar kennelijk weten de meeste van de rellers in het midden-oosten niet eens hoe de plaatjes in de Deense krant eruit hebben gezien. Voor hen staat vast dat er spot prenten zijn gemaak en die halen nu hun gram.
pi_34764548
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:

[..]

Oh nu is de grote Satan ineens wel het grote voorbeeld

De VS keurt het enkel af vanwege eigen belang, schat
  zondag 5 februari 2006 @ 16:38:14 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764549
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:

[..]

het is duidelijk dat moslims niks tegen gezond verstand weten in te brengen.
pi_34764575
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef gelly het volgende:
Dus ja, men heeft doelbewust Mohammed afgebeeld wetende dat het goevelig ligt en zelfs niet is toegstaan binnen de Islam.
Er zijn wel meer zaken niet toegestaan binnen de Islam, die toch gewoon in het Westen gebeuren.
Ik stel voor dat we daar gewoon mee doorgaan.
Hmm. Dat kan beter.
pi_34764595
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

grenzen? ze weet die grenzen? wie heeft haar die grenzen dan geleerd?

kom uit je hol en kijk rond, wees niet zo bang van de wereld en haar vele facetten, hooguit leer je nog wat en verrijk je jezelf.
Mijn moeder weet haar grenezen.
Ze weet hoe ze zich moet kleden en hoe niet (daarmee bedoel ik dus een minirokje en een strakke shirt..Een moeder moet weten hoe ze zich moet kleden..ze moet een voorbeeld zijn)
  zondag 5 februari 2006 @ 16:39:23 #162
21984 Kresj
pi_34764601
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:

[..]

Gelukkig hebben moslims wel respect voor niet moslims hè? Het respect vliegt ons om de oren.
pi_34764604
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

opdoeken

welke beelden had die keurige taliban eigenlijk ook alweer met grof geweld vernield?
Boeddha beelden, eeuwenoude kunst verloren gegaan, symbolen van andermans religie en geen islamitsche haan die er naar kraait
pi_34764605
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat Amerika het ook afkeurt! Daarnaast bombarderen ze wel Iraq en Afghanistan plat, martelen ze onschuldige moslims in Guantanamo Bay en verscheuren ze Korans. Maar dat maakt niet uit. Zolang ze maar geen cartoons plaatsen van Mohammed!
pi_34764623
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef DjDev het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik heb nooit tegen mijn moeder gezegd
Doe een hoofddoekje om (Ik vind het eerlijk gezegd het eigenlijk best stom uitzien zo\'n hoofddoekje bij mijn moeder :\') )
Oh.. Naja , een jongen uit mn klas z'n pa ging pas dus naar Mekka. Dus hij helemaal blij enzo '' Ja dan kan ik alles doen wat ik wil'' ! Wat bedoel je ?? "ja dan hoor ik de rol van mn vader over te nemen zeg maar '' Dus dan heeft je moeder niks te zeggen?? "jaja want mn pa is er dan niet''

Vandaar Vond het al vreemd
pi_34764626
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Dus er bestaan geen \\\\\\\"normale\\\\\\\" moslims, want iedere moslim zou zo (willen) reageren of keurt het iig goed of heeft er begrip voor?

Waarom dan geen begrip voor een daadn van 1 idioot hier die een moskee in de hens steekt omdat er een Nederlander de strot doorgesneden is door 1 moslim en een aanzienlijk deel vd moslims zegt \\\\\\\"eigen schuld!\\\\\\\"?
Lijkt mij duidelijk dat hier met 2 maten gemeten wordt.

Toen van Gogh vermoord werd en Nederland heftig reageerde op de moslims zei men dat ze het veroordeelden maar ..... en dat niet de gehele groep afgerekend kon worden op de daad van een persoon.
Klopt, dat moet inderdaad niet.
Omdat toen geen grote moslim verontwaardiging was maar slechts een enkeling zei dat het niet goed was, toonden ze dus aan dat de grote groep achter de moord stond want dan kun je de grote groep ook niet afrekenen op de verontwaardiging van de enkeling.

Nu er een cartoon van Mohammed in een Deense krant komt, wordt niet zoals ze zelf willen het individu verantwoordelijk gesteld maar heel Denemarken en alles wat er nog meer bij gehaald kan worden.
Dus doet een moslim iets tegen een ongelovige mag je enkel het individu erop afrekenen.
Doet een ongelovige (redacteur) iets dan mag je alle ongelovige honden erop afrekenen.

Waar waren de moslim protesten bij de Twin Towers, Madrid, Londen, Israël?
Ergo, die paar die wel hun afschuw uitspraken zijn dan ook nu niet de afspiegeling van de moslim mening.
Zelf vind ik de moord op van Gogh, verdedigd vanuit de Koran erger dan deze cartoons.
Dat Mohammed, vanuit deze Koran, verboden heeft hem af te beelden is echter niet van toepassing voor ongelovigen.

In hun eigen cartoons over o.a. Joden zien we dat hun cartoons in schofterigheid, de Deense zwaar overtreffen, maar ook hier zal wel gelden dat vanuit de Koran de gelovige alles mag doen tegen de ongelovige honden en deze laatsten kruipen moeten voor de profeet.

Wilders zei:\\\" Ik heb niets tegen de Islam, ik heb iets tegen de uitwassen binnen de Islam\\\", en zo te zien zijn er dat wel verdomd veel Wilders.

[/quote]
  zondag 5 februari 2006 @ 16:40:15 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764629
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef DjDev het volgende:

[..]

Mijn moeder weet haar grenezen.
Ze weet hoe ze zich moet kleden en hoe niet (daarmee bedoel ik dus een minirokje en een strakke shirt..Een moeder moet weten hoe ze zich moet kleden..ze moet een voorbeeld zijn)
aha. ok joh. nou als je vader en haar vader en haar zoon haar er maar afentoe aan herinneren en haar kledingstijl gedogen, zoals ze nu gekleed is, dan is het prima! petje af
pi_34764631
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

opdoeken

Ik keur het niet goed wat de taliban heeft gedaan hoor
pi_34764649
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nee waarom?
pi_34764679
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

aha. ok joh. nou als je vader en haar vader en haar zoon haar er maar afentoe aan herinneren en haar kledingstijl gedogen, zoals ze nu gekleed is, dan is het prima! petje af
Mijn vader zegt nooit iets tegen haar hoe ze zich moet kleden..Sommige dingen weten mensen zelf wel.
Dat jou nou alles uitgelegd moet worden kan ik niks aan doen..
pi_34764703
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef filmfreek het volgende:
Gelukkig maar dat Amerika het ook afkeurt! Daarnaast bombarderen ze wel Iraq en Afghanistan plat, martelen ze onschuldige moslims in Guantanamo Bay en verscheuren ze Korans. Maar dat maakt niet uit. Zolang ze maar geen cartoons plaatsen van Mohammed!
Nee, niemand is er bij gebaat op zo een manier te provoceren, dat zien de VS en de Britten gelukkig ook in. Want voor hen heeft de haat tegen de Westerlingen die momenteel alleen maar is gestegen natuurlijk ook negatieve effecten. Niemand is er bij gebaat, behalve die paar sukkels die dachten het weer nodig te vinden teentjes te trappen (het R@b effect)

Maar even voor de goede orde, die afbeeldingen in de Deense krant, die zijn toch gewoon door willekeurige Denen na een oproep opgestuurd? (stuur je leukste provocatie in wedstrijd ofzo )

Vraag me sowieso af hoe die krant eerder te boek stond, of het een soort van Telegraaf was of meer een NRC/Volkskrant.
pi_34764706
Ik ben weg trouwens :')
Ik ben moe van dit :')
Tot vanavond/Morgen ofzo
pi_34764733
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DjDev het volgende:
Ik ben weg trouwens :\')
Ik ben moe van dit :\')
Tot vanavond/Morgen ofzo
wij hebben ook een pauze van jou nodig...
  zondag 5 februari 2006 @ 16:43:52 #174
21984 Kresj
pi_34764741
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DjDev het volgende:
Ik ben weg trouwens :\')
Ik ben moe van dit :\')
Tot vanavond/Morgen ofzo
Is hij toch nog moe geworden van zichzelf.
pi_34764751
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef Singa het volgende:

[..]

Nee waarom?
Afbeelding van Mohammed.

En zoals Gelly ook al zei, afbeeldingen van de profeet zijn BINNEN de Islam verboden, en dus mogen lieden BUITEN de Islam ze ook niet plaatsen, ook niet als het gaat om een spotprent, waar men het punt duidelijk probeert te maken dat er dagelijks mensen het leven laten, onschuldige mensen, in Irak bv, UIT NAAM van de profeet, die de terroristen ook nog eens beloont met 72 maagden.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:44:39 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764760
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Boeddha beelden, eeuwenoude kunst verloren gegaan, symbolen van andermans religie en geen islamitsche haan die er naar kraait
de lijst van contradictie op de deense spotprenten is best lang.
pi_34764816
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ze haten omdat de Moslims rellen
Maar wie daagt het eerst uit?
Zouden deze rellen onstaan zijn als die tekeningen niet gepubliceerd zouden zijn?
Echt weer zo\\\\\\\'n extremistische terroristen logica.

Als je niet doet wat wij zeggen, dan zul je het weten.

Belachelijk. Mijn god. DjDev, heb jij wel een inburgeringcursus gehad? Snap jij überhaupt wel iets van hoe een westerse democratie werkt?

De extremistische moslems die dreigen met geweld zijn helemaal alleen verantwoordelijk voor hun eigen daden.. Niet de krant is verantwoordelijk voor de achterlijkheid en beestachtigheid van sommige mensen.

Maar jij bent waarschijnlijk zo gehersenspoeld door je broeders, dat ik niet denk dat je dit ooit zult begrijpen,

http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html
http://skender.be/supportdenmark/more2.html#NL

[ Bericht 16% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 05-02-2006 16:52:28 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 16:46:55 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764836
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nee, niemand is er bij gebaat op zo een manier te provoceren, dat zien de VS en de Britten gelukkig ook in. Want voor hen heeft de haat tegen de Westerlingen die momenteel alleen maar is gestegen natuurlijk ook negatieve effecten. Niemand is er bij gebaat, behalve die paar sukkels die dachten het weer nodig te vinden teentjes te trappen (het R@b effect)

Maar even voor de goede orde, die afbeeldingen in de Deense krant, die zijn toch gewoon door willekeurige Denen na een oproep opgestuurd? (stuur je leukste provocatie in wedstrijd ofzo )

Vraag me sowieso af hoe die krant eerder te boek stond, of het een soort van Telegraaf was of meer een NRC/Volkskrant.
ik geloof eerder een soort telegraaf, maar dat mag niet gelden in de reacties.
pi_34764861
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Afbeelding van Mohammed.

En zoals Gelly ook al zei, afbeeldingen van de profeet zijn BINNEN de Islam verboden, en dus mogen lieden BUITEN de Islam ze ook niet plaatsen, ook niet als het gaat om een spotprent, waar men het punt duidelijk probeert te maken dat er dagelijks mensen het leven laten, onschuldige mensen, in Irak bv, UIT NAAM van de profeet, die de terroristen ook nog eens beloont met 72 maagden.
Ehh, ik beweerde juist het tegenover gestelde...
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Singa het volgende:
pi_34764950
Dit is eigenlijk een nutteloze discussie. Het is gewoon wachten op het moment dat we definitief kunnen bewijzen wie er gelijk heeft.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:50:43 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764952
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Singa het volgende:

[..]

Ehh, ik beweerde juist het tegenover gestelde...
[..]
maar jullie bedoelen precies hetzelfde.
pi_34764955
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de lijst van contradictie op de deense spotprenten is best lang.
Ach het gaat hen niet om het principe, hè, dat is wel duidelijk , lijkt me

Zodra de pijn aan hun kant ligt, wordt er gesteigerd.

Een El Moumni die een hele groep beledigt, daar worden handtekeningen voor opgehaald, en roept men "Hij beroept zich op uitspraken in de Koran! wat moet hij dan, tegen het woord van Allah ingaan, omdat het beledigend is voor homo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Daarom is dit zo lachwekkend :')
Naast het complete buiten iedere proportie reageren.

Als een columnist de strot wordt doorgesneden zeggen ze "eigen schuld, wie met vuur speelt, moet branden".
Ja, niet zo gek dat ze deze reactie dan ook wel op zijn plaats vinden, hè.
Dat hadden we kunnen weten, en dus moeten we voortaan maar inbinden.
Graag zou ik een forum zien van moslims aan wie iedere column, pamflet of spotprent voorgelegd wordt, alvorens tot plaatsing overgegaan wordt.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:50:58 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764959
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef primusinterpares het volgende:
Dit is eigenlijk een nutteloze discussie. Het is gewoon wachten op het moment dat we definitief kunnen bewijzen wie er gelijk heeft.
welk gelijk?
pi_34764999
Welk bewijs? Zoiets is nooit te bewijzen, omdat het niet gaat over een onenigheid over feiten.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:53:06 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765032
welk moment?
pi_34765066
Er staat mij nog iets van bij dat Piglet van Winnie the Pooh ook al is verbannen in bepaalde overheidsgebouwen in Engeland, omdat het een varkentje is en dus aanstootgevend kon zijn voor moslims.
pi_34765092
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Zodra de pijn aan hun kant ligt, wordt er gesteigerd.
Mooie uitspraak.

zondag 5 februari 2006 @ 16:55:31 #188
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34765107
Ik twijfel of ik dat 'ik steun 'Denemarken'' op mijn site zal zetten.
god bless america!
pi_34765152
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Mooie uitspraak.

[afbeelding]
Whehe.
Hmm. Dat kan beter.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:56:45 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765160
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:54 schreef rutger05 het volgende:
Er staat mij nog iets van bij dat Piglet van Winnie the Pooh ook al is verbannen in bepaalde overheidsgebouwen in Engeland, omdat het een varkentje is en dus aanstootgevend kon zijn voor moslims.
de lijst groeit en groeit. totdat zelfs de meest domme moslim moet toegeven dat ze de wereld volledig verkeerd begrijpen.
pi_34765169
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef primusinterpares het volgende:
er is geen gelijk.
dat een spotprent beledigend kan zijn voor een bepaalde groep, of slechts enkelen lijkt me niet zo vreemd, het is een kwestie van smaak, lange tenen, kracht van je eigen overtuiging of je je laat raken door zoiets in die mate dat het geweld tot gevolg heeft.

dat men zich beledigd voelt, is het probleem niet, er is daar geen gelijk te halen, maar het gaat om het recht , de wet, de regels, die al dan niet overschreden worden.

en dat worden ze niet.

ik zie ook wel eens spotprenten waarvan ik denk "nou, zo kan-ie wel weer" , maar wat doe je dan, daar gaat het om.

de reacties die nu komen zijn meer een stok om mee te slaan, de timing alleen al is daar al een 'bewijs' van.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:57:30 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765183
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef sturky100 het volgende:
Ik twijfel of ik dat \'ik steun \'Denemarken\'\' op mijn site zal zetten.
waarom zou je, discussiëren is toch al voldoende?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:59:00 #195
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_34765223
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef milagro het volgende:
De kracht van je geloof is omgekeerd evenredig aan de lengte van je tenen.
Die mag wel een keer herhaald worden vind ik, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_34765241
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef sturky100 het volgende:
Ik twijfel of ik dat \\\'ik steun \\\'Denemarken\\\'\\\' op mijn site zal zetten.
Wat is de reden van de twijfel.

Durf je niet, of ben je bang dat het daarmee nog meer escaleert. ?

Of ben je tegen de vrijheid van meningsuiting , en in het bijzonder tegen het maken van spotprints met religie als onderwerp?
pi_34765265
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!
Avenge But One of My Two Eyes
pi_34765283
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:54 schreef rutger05 het volgende:
er is een toneelstuk niet op de planken gekomen omdat het beledigend zou zijn voor moslims.

een kunstwerk van een Marokkaanse kunstenaar viel niet in de smaak en de man kon onderduiken, een op een pui geschiderd bijbes gebod ( 1 van de 10) is verwijderd omdat moslims er aanstoot aan namen, een NRC zaterdag krant werd niet bezorgd door moslim jongetjes omdat er een plaatje van de Koran op de kaft stond, en oh ja, een of andere dikke columnist is de strot doorgesneden, maar goed, dat boeit niet.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:01:28 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765294
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!

kijk kijk, humor in deze serieuze kwestie!
  zondag 5 februari 2006 @ 17:02:07 #200
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34765314
Dit gedoe is weer een goede voedingsbodem voor een partij als Lijst Pim Fortuyn. Ik wil niet dat we weer massaal op zo'n partij gaan stemmen
god bless america!
pi_34765342
quote:
Lijkt me eerder omgekeerd. Zonder de olie woonden mensen in het Midden-Oosten nog in tenten en in armoede.

Alle rijkdom die er is in het oosten is te danken aan het feit dat het westen olie koopt bij hun.
pi_34765382
quote:
Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
pi_34765397
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:02 schreef sturky100 het volgende:
Dit gedoe is weer een goede voedingsbodem voor een partij als Lijst Pim Fortuyn. Ik wil niet dat we weer massaal op zo\\\'n partij gaan stemmen
Nou we hebben geert Wilders al.. die probeert er een slaatje uit te slaan, geloof ik
pi_34765400
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.
pi_34765459
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk kijk, humor in deze serieuze kwestie!
Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdt
pi_34765473
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:05 schreef Singa het volgende:

[..]

Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.
Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...
pi_34765545
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:
Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten meten TNX
pi_34765555
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...
Right, dat bedoel ik... En dat kost gewoon tijd om te veranderen. Veel tijd.
pi_34765562
quote:
Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.
Keep on drawing in the free world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')