Je gaat een auto halen zonder rijbewijs ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:58 schreef Borkydude het volgende:
Me pa heeft een Chrysler PT Cruiser, ik ga een Renault Clio Sport of een Renault Megane Coupe halen.
jij mag posten op het fiets-forumquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:58 schreef Borkydude het volgende:
Me pa heeft een Chrysler PT Cruiser, ik ga een Renault Clio Sport of een Renault Megane Coupe halen.
idem, krijg em wel pas over een dikke week als de garage de auto rijklaar heeft gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Conflict het volgende:
Opel Astra (zwart)
'sommige mensen' is meervoudquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:54 schreef itsontoday het volgende:
Ok sommige mensen begrijpen de zin niet helemaal
heb je je witte mini verkocht?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:54 schreef itsontoday het volgende:
Ok sommige mensen begrijpen de zin niet helemaal: Wat voor auto heb JIJ!!!!!!!!! JIJ staat er, en er staat ook niet: Wat voor auto haal jij, of krijg jij, of wil jij, maar er staat HEB jij.
Ik heb een Mini Cooper S Works.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Nissan 100NX ( zwart )
Over smakeloosheid gesprokenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef Klonk het volgende:
whhehehe, ik heb een Fiat, een groenemultipla
dat heb ik nou bij het zien van veel andere auto's in dit topic :')quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik mag dan geen 18 zijn, maar als iemand iets weet van auto\'s ben ik het.
Ik heb nu een Fiat Tempra uit 1994, maar die overleeft de APK in mei waarschijnlijk niet, en ik denk ook een Xantia als opvolgerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef Repeat het volgende:
Ik ben op zoek
Zit te denken aan een Citroën Xantia turbo CT :\')
maarja lekker goedkoop, luxe en met die turbo moet er wel meer uit te halen zijn dan de 150pk die ze standaard leveren.
En NIET bij een multipla???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heb ik nou bij het zien van veel andere auto\'s in dit topic :\')
Smaken verschillen!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
En NIET bij een multipla???![]()
even ter illustratie:
[afbeelding]
Misschien wel de lelijkste auto ooit
Maar hij rijdt vast heel fijn!![]()
![]()
Ik ben nou niet echt een pta-gangster, dus ik zou het niet weten... Maar dat smaken verschillen is hier wel overduidelijk ja...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Smaken verschillen!
Je kunt zeggen wat je zeg wilt van de keuze van Klonk, maar het is geen 13 in een dozijn auto.
Hij springt er uit (hoe hij er uitspringt hangt af van de persoonlijke smaak)
Als ik me niet vergis heeft Klonk dit al eens in een ander topic uitgebreid aangegeven alsmede zijn keus voor deze auto.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt een pta-gangster, dus ik zou het niet weten... Maar dat smaken verschillen is hier wel overduidelijk ja...
Ik wacht al een tijdje op een leuke DB9 ofzo voor mn deur waar iemand dan mij de sleutels van overhandigd.........ikquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik zoek het topic met \"op wat voor auto wacht jij\".
Very nice, ik heb sinds gisteren zijn voorganger afgehaald bij de dealerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad.
..
Dit moet mijn nieuwe auto worden overigens:
En nu ontopic :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef WesHell het volgende:
Gewoon eff voor dagelijks vervoer :
Me pa een Chevrolet Pickup Stepside C1500 (5.7L V8)
Me ma een Citroen AX 1.1 Injectie
Me broer een Oldsmobile Delta 88 Pickip Royale (waarschijnlijk maar een paar van gemaakt)
Ikzelf Volkswagen Golf GTI 1.8 Injectie
Hobby :
Hotrod met een Chevy Corvette motor 5.7L 350 ( std 280 PK)
Chevrolet Belair \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'57 met een TPI Motor ( dat is een injectie motor met veel pk\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s)
Pontiac TransAm-Firebird \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'76 in perfecte staat..
Chrysler New Yorker \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'76 (real mafia car)
ywquote:Op zondag 5 februari 2006 13:22 schreef WesHell het volgende:
[..]
Wat ben je ook een schat niet Eelke
Als die hobbywagens ook van hem zijn mag hij ze toch ook vermelden hč...quote:
Ja maar dat is niet het geval, vandaarquote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Als die hobbywagens ook van hem zijn mag hij ze toch ook vermelden hč...
Antracietgrijze Lexus IS200 Limited Edition 2004
ook je onderbroek, vies gezin zeg.....quote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef WesHell het volgende:
Hotrod met een Chevy Corvette motor 5.7L 350 ( std 280 PK) hier heb ik mijn aandelen wel in zitten.
Alles bij ons thuis word gedeeldZo zijn wij :d
Wist niet dat die al bestond. Volgens www.seat.nl zijn er alleen nog maar Basis, Reference, Stylance, Sport en Sport-Up modellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Rekkie het volgende:
Straks een Leon II FR TDI....
HAHAHA, was jij niet die gast die het zo tegen BMW\'s had?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Nissan 100NX ( zwart )
Staat hem goed die velgenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zou ook niet mijn keuze zijn overigens, maar goed als hij er blij mee is en ik er niet in hoef te rijden![]()
Dit moet mijn nieuwe auto worden overigens:
Verkozen tot lelijkste auto van het jaar ?2000?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
En NIET bij een multipla???![]()
even ter illustratie:
[afbeelding]
Misschien wel de lelijkste auto ooit
Maar hij rijdt vast heel fijn!![]()
![]()
Dat ie op cool stond, was sarcastisch van Jeremy Clarksonquote:Op zondag 5 februari 2006 18:50 schreef Klonk het volgende:
meerdere jaren achtereen, maar ook meerdere jaren achtereen verkozen tot family car of the year in Engeland en nog steeds op de cool wall van top gear
ik weet wel zeker van niet, hij (en ook de anderen van topgear) waren altijd zeer lovend over de multipla, volgens mij is hij zelfs een keer topgear car of the year geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat ie op cool stond, was sarcastisch van Jeremy Clarkson
Ik rijd nu zijn voorganger.....quote:Op zondag 5 februari 2006 12:10 schreef tisauch het volgende:
[..]
Very nice, ik heb sinds gisteren zijn voorganger afgehaald bij de dealer![]()
Van grote broer Audiquote:
Jij ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:32 schreef Broodjepoep het volgende:
[afbeelding]
440 1.8i op LPG 195dkm
precies het zelfde als op de foto alleen dan groen metallic
Dat scheelt. En ja ik ook een Golf II 1.3. Dus ik weet wat voor een kutbak jij hebt.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef phuck het volgende:
Volkswagen Golf 1300 uit 1988:
[afbeelding]
[afbeelding]
zonder fratsen![]()
Ze blijven mooi he. Ik heb een Neroquote:Op maandag 6 februari 2006 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[afbeelding]
En nee, dit is niet echt de mijne, heb wel dezelfde.![]()
[afbeelding]
En zo een. dit is ook niet echt de mijne maar weer een plaatje gepulkt van internet.
Nero is zwartquote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef Klonk het volgende:
is dat die mooie babyblauwe kleur van alfa ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef Klonk het volgende:
is dat die mooie babyblauwe kleur van alfa ?
Ja die ervaring heb ik persoonlijk niet, maar dat terzijde.quote:
Prima toch, ik vind zwart ook wel oke, maar deze blauwe mja, vind die kleur echt passen bij die auto.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik persoonlijk niet, maar dat terzijde.
Ik vind Alfa's wel redelijk om aan te zien, maar dan wel weer die zwarte beter dan die babyblauwe!
Ach als je van grondverf houdtquote:Op maandag 6 februari 2006 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima toch, ik vind zwart ook wel oke, maar deze blauwe mja, vind die kleur echt passen bij die auto.
Naar mijn weten wel. Helemaal zeker ben ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:00 schreef Klonk het volgende:
eensch is, die kleur is destijds korte tijd alleen voor dat model leverbaar geweest.
Haha, ik vind het anders helemaal niks tegenvallen voor zo\'n oude auto.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Dat scheelt. En ja ik ook een Golf II 1.3. Dus ik weet wat voor een kutbak jij hebt.![]()
Zoeen heb ik vorige week zien rijden op de snelweg in de buurt van utrecht vlak bij het UMC geloof ik. met een chick er in. cool karretje. watvoor een fiat is het?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[afbeelding]
En zo een. dit is ook niet echt de mijne maar weer een plaatje gepulkt van internet.
een GTiquote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef estranged het volgende:
Toyota Carina E 2.0 GTI
misschien een GTSi-16v-sport?quote:
Oogt wel strak deze auto, ik vind het alleen jammer dat het zo'n grijze muis isquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Renault Laguna GT dynamique. 1.9DCi, 6-bak (chipped 160pk/345Nm) Full options behalve volleer en navi.
Ik heb trouwens net mijn zwarte dakrails binnen, gaat er (imho) een stuk beter uitzien dan die alu-kleurige.
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Renault Laguna GT dynamique. 1.9DCi, 6-bak (chipped 160pk/345Nm) Full options behalve volleer en navi.
Ik heb trouwens net mijn zwarte dakrails binnen, gaat er (imho) een stuk beter uitzien dan die alu-kleurige.
er bestaat wel een Carina GTi met 175 pk (of 156 pk hangt van het bouwjaar af) MR2 blokquote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef funkmaster het volgende:
[..]
misschien een GTSi-16v-sport?![]()
klinkt het als een enorme scheurbak, zoek ik het op blijkt het een compleet doorsnee familie ijzertje met een brave 130 pk te zijn![]()
what's next? Multipla-DOHC-GTi-16V![]()
Zo iets:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Smittend het volgende:
Het zou wel leuk zijn om een Multipla te laten "pimpen"..vooral door MTV Pimp My Ride !![]()
Thanxquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oogt wel strak deze auto, ik vind het alleen jammer dat het zo'n grijze muis is
zoals het er staat... Toyota Carina 2.0 GTi Twin Cam 16V 3S-GEquote:
fijne auto's zijn datquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef estranged het volgende:
[..]
zoals het er staat... Toyota Carina 2.0 GTi Twin Cam 16V 3S-GE![]()
en dan de 160PK... 175PK is hier bijna niet verkocht (ik heb me laten vertellen 9 stuks)
Je moet alleen je motorkap nog ff in je juiste kleur spuiten!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:10 schreef t0n het volgende:
Honda Civic, met wat aanpassingen.
[afbeelding]
Laat me raden er ligt een standaard 1.4 of 1.6 motorblokje inquote:Op maandag 6 februari 2006 12:44 schreef achla het volgende:
Mijn trots![]()
Dit weekend te bewonderen op de Explosive Car Tuning Show![]()
[afbeelding]
Nou nee niet echt.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Laat me raden er ligt een standaard 1.4 of 1.6 motorblokje in![]()
wat wel dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef achla het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.
Maar haal jij maar eerst je kwijl van je gezicht en pak dadelijk maar weer mooi de fiets![]()
Ow, GTSi niet goed genoeg???quote:
Ik vind van nietquote:Op maandag 6 februari 2006 12:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet alleen je motorkap nog ff in je juiste kleur spuiten!
Als mijn fiets op de 200 zit, moet jij nog de 100 aantippen met je gevleugelde koektrommelquote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef achla het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.
Maar haal jij maar eerst je kwijl van je gezicht en pak dadelijk maar weer mooi de fiets![]()
Nicequote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef topper007 het volgende:
[afbeelding]
Mijn monster !
Mercedes C240, 1999.
Vorig maand hebben die klootzakken ook mijn Alfa embleem eraf gejatquote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef estranged het volgende:
[..]
nee![]()
[afbeelding]
en ja; mn logo is gejat![]()
en nee; die bumper blijft niet zo![]()
mijn turbo-embleem uit de grille is ook gejat, ophangen dat tuigquote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Vorig maand hebben die klootzakken ook mijn Alfa embleem eraf gejat![]()
Zal er wel afgevallen zijn van de roestquote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Vorig maand hebben die klootzakken ook mijn Alfa embleem eraf gejat![]()
ja, dubbele uitlaat is standaard op een GTi.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef MikeyMan het volgende:
De linkerkant van je klep zit ook niet helemaal in het lood... Klappertje gehad?
Zijn die dubbele uitlaten standaard op een gti?
Ik wist niet dat plastic kon roestenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef achla het volgende:
[..]
Zal er wel afgevallen zijn van de roest![]()
bij een peugeot zou het me niet verbazenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat plastic kon roesten
Wordt inderdaad niet echt veel aan gesleuteld (alleen door de dealer).quote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nice
Niet teveel aan lopen sleutelen hoop ik
Die is een stuk mooier als je merc!! alleen moet diel lelijke vleugel er even af en die zwarte troep van de ramenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef topper007 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad niet echt veel aan gesleuteld (alleen door de dealer).
Dingen die gewijzigd zijn: velgen (en banden), eisenmann uitlaat (2x 70mm), sportleder (wit zitgedeelte die tot hoofd doorloopt en donkerpaars aan de buitenkant), jvc sh-9101 mp3 radio (oud dingetje, erg nodig aan vervanging toe want kan al tijdje geen cd's meer afspelen), nokia 6090 autotelefoon, philips carin 522 navigatie (zeer oud maar werkt nog wel) en alle ramen laten tinten met uitzondering van voorruit.
Verder zal er niks aan verandert worden anders wordt ie zo "sjonny" (zal maar niet over mijn oude auto beginnen).
Oude auto (bmw 520i, 1994):
[afbeelding]
Die vind ik ook mooi eerlijk gezegd. Ik vind die spoiler wel iets minder maar verder vette bak! Mooie wielen ook eronder.quote:
die bmw-rijders ook hequote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Die is een stuk mooier als je merc!! alleen moet diel lelijke vleugel er even af en die zwarte troep van de ramen
ach wat een schattige poging-tot-M5quote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef topper007 het volgende:
[..]
Dingen die gewijzigd zijn: velgen (en banden), eisenmann uitlaat (2x 70mm), sportleder (wit zitgedeelte die tot hoofd doorloopt en donkerpaars aan de buitenkant), jvc sh-9101 mp3 radio (oud dingetje, erg nodig aan vervanging toe want kan al tijdje geen cd's meer afspelen), nokia 6090 autotelefoon, philips carin 522 navigatie (zeer oud maar werkt nog wel) en alle ramen laten tinten met uitzondering van voorruit.
Verder zal er niks aan verandert worden anders wordt ie zo "sjonny" (zal maar niet over mijn oude auto beginnen).
[afbeelding]
en nuquote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef civicdriver het volgende:
Honda Civic 1.5i..1993...lekker geluidsinstallatie erin!
Ik vind dat zo lelijk he, alleen bepaalde ruiten tinten. Dan is het achter helemaal zwart en voor gewoon doorzichtigquote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef topper007 het volgende:
[..]
[afbeelding]
alles mag dan ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk he, alleen bepaalde ruiten tinten. Dan is het achter helemaal zwart en voor gewoon doorzichtig
IMO gewoon alles of niets, en doe dan maar niets
zie: subtiele hint dat ik wel een eikel benquote:
okquote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zie: subtiele hint dat ik wel een eikel ben![]()
ik een saab met een hele mooie trekhaakquote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef civicdriver het volgende:
Honda Civic 1.5i..1993...lekker geluidsinstallatie erin!
hang jij wel aan een boom dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zie: subtiele hint dat ik wel een eikel ben![]()
wow dude...explain yourselfquote:Op maandag 6 februari 2006 17:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hang jij wel aan een boom dan?
of hoeft dat niet meer tegenwoordig (en waarom weet ik daar niets van? had ik hier niet blijven hangen aan die boom!)
mooie wagen, zonde van de selespeedquote:Op maandag 6 februari 2006 19:04 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dan mijn selespeed![]()
mag natuurlijk niet klagen met zo'n eerste autotje![]()
Ik vind het opzich wel goed rijden met een beetje gewenningquote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mooie wagen, zonde van de selespeed![]()
en als je geboortedatum klopt doe je het toch heel netjes hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 19:10 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel goed rijden met een beetje gewenning
En tja hopen dat het pompje het blijft doen![]()
dankjewelquote:Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef funkmaster het volgende:
[..]
en als je geboortedatum klopt doe je het toch heel netjes hoor![]()
mag zelf ook niet klagen hoor
te kleine velgen, en te hoogquote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Seat Ibiza Cupra
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
te kleine velgen, en te hoog
als je sjonnie probeert te imiteren .. doe het dan goed![]()
klopt het dat cupra's een 1.6 motor hebben? en hoort er op het kentekenbewijs te staan dat het een cupra is?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Seat Ibiza Cupra
[afbeelding]
[afbeelding]
verandereeeee danquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
te kleine velgen: klopt
de vorige eigenaar heeft nieuwe OZ velgen er onder moeten zetten omdat die standaard witte gejat zijn
ja ik heb dus geen digitale cameraquote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
dankjewel![]()
scheelt natuurlijk wel dat ik nog thuis woon![]()
waar zijn trouwens jouw foto's funkmaster
bevalt je impreza? altijd al een zwak voor gehad en overweeg 'm nog steeds!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef LegioeN het volgende:
[afbeelding]
Een peugeot 106 XSi uit 1993 om mee te spelen![]()
(auto staat op het moment opgeslagen, om verbouwd te worden naar een rally replica)
[afbeelding]
Een subaru impreza gt turbo voor dagelijks gebruik.![]()
een mazda is ook heel betrouwbaar hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef funkmaster het volgende:
[..]
bevalt je impreza? altijd al een zwak voor gehad en overweeg 'm nog steeds!
hoe zit je met service kosten enzo, hoorde dat het echt en super betrouwbaar ding is!
ben er stiekem al voor wezen kijken, maar ik twijfel nog een beetje.
Ik heb dit even verder uitgezocht ( verveel me namelijk ) en volgens mij is dit geen cupra wat de stikker achterop doet geloven. rdw zegt namelijk dat het een 1.6 glx uit 94 is maar volgens autoweek.nl heb je uit dat jaar geen cupra.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
klopt het dat cupra's een 1.6 motor hebben? en hoort er op het kentekenbewijs te staan dat het een cupra is?
hahaquote:Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Ik heb dit even verder uitgezocht ( verveel me namelijk ) en volgens mij is dit geen cupra wat de stikker achterop doet geloven. rdw zegt namelijk dat het een 1.6 glx uit 94 is maar volgens autoweek.nl heb je uit dat jaar geen cupra.
![]()
Ik heb deze auto nu ruim anderhalf jaar en 30.000 km. Ik heb er tot nu toe niets dan plezier van gehad.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef funkmaster het volgende:
[..]
bevalt je impreza? altijd al een zwak voor gehad en overweeg 'm nog steeds!
hoe zit je met service kosten enzo, hoorde dat het echt en super betrouwbaar ding is!
ben er stiekem al voor wezen kijken, maar ik twijfel nog een beetje.
Stoer ik wil ook een GTAquote:Op maandag 6 februari 2006 19:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha![]()
zelf rijd ik in een AR145 gta
haha, geen gekkigheid, ik heb zelf nog geen (hele auto).
ik deel een saxo uit '96 met me broer, maar rijd vooral in de auto van mijn moeder, een 145 uit eind '99 (rijdt egt heel fijn btw)
gecondoleerdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Toyota Starlet
bedankt voor je advies!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef LegioeN het volgende:
[..]
Ik heb deze auto nu ruim anderhalf jaar en 30.000 km. Ik heb er tot nu toe niets dan plezier van gehad.![]()
De onderhoudskosten kunnen aan de pittige kant zijn. Een 100.000 km beurt kan je al snel meer dan 1.000 euro kosten. Verder zal je er wel rekening mee moeten houden dat ze beslist niet zuinig zijn, en alleen voor RON 98 gaan.
Heb je er al in gereden. Zo nee ben ik bang dat je na een proefrit verkocht bent. Dit was bij mij zeker het geval.
Voor verdere info zou ik willen zeggen, kijk even op de site en het forum van de subaruclub. Daar kunnen ze veel vragen beantwoorden
http://www.subaruclub.nl/scn/index.php
wouw heb je wat gevonden na al die weken. proficiat!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef funkmaster het volgende:
[..]
die bmw-rijders ook hede auto's veranderen maar het lage IQ blijt
o gut ... jij drift dagelijks door elke bocht. Of heb je de achterwielaandrijving echt nodig ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:06 schreef Inorbit het volgende:
[..]
wouw heb je wat gevonden na al die weken. proficiat!![]()
maar jouw auto heeft voorwielaandrijving dus.![]()
uhh, nee, maar een auto met voorwielaandrijving zou ik nooit kopen voor rijplezier of snelheid.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
o gut ... jij drift dagelijks door elke bocht. Of heb je de achterwielaandrijving echt nodig ofzo?Ik wil het wel proberen hoor, met m'n voorwielaandrijving (ga ik verliezen maar toch leuk)
Dat is een vette bak, meneer de procesoperator.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:04 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dan mijn selespeed![]()
mag natuurlijk niet klagen met zo'n eerste autotje![]()
wat wil je nou... met je starletquote:
zo is het maar netquote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef Inorbit het volgende:
[..]
uhh, nee, maar een auto met voorwielaandrijving zou ik nooit kopen voor rijplezier of snelheid.
maar de saabmeneer en ik hebben history.
ja !quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat wil je nou... met je starlet![]()
je had verwacht dat we je bij de volgnde keer dat je de oprit opreed met vlaggetjes op stonden te wachten en gigantische spandoeken omdat je starlet rijdt .. ja jammer dan![]()
haha, dankje, ik wist niet dat tandartsen ook moeite hadden met nederlands.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zo is het maar nethoeveel pk heeft je bmwtje eigenlijk?? op hoeveel kg?
(ik voel een wapenwedloop aankomen)
zozo, wat denk je wel niet van mij....een tandartsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef Inorbit het volgende:
[..]
haha, dankje, ik wist niet dat tandartsen ook moeite hadden met nederlands.
jah op pk/kg zal je het wel winnen met je verbouwde slopel, maar voor het geld wat je voor zo'n saab kan vangen kan je een veel snellere beemer kopen.
ik wil trouwens niet zeggen dat een saab 900 turbo geen begeerlijke auto is hoor, alstie achterwielaandrijving had gehad was ik [i]jalours[/i] jaloers geweest
en als het glad is, en als je veel pk's hebt, en...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zozo, wat denk je wel niet van mij....een tandartsdankjewel maar nee hoor.
en sneltypfoutjes schieten er bij mij idd weleens in.
Achterwiel aandrijving is ook veel fijner cq. cooler maar in het dagelijks verkeer merk je er geen ene fuck vanheb vaak zat in achterwielaangedreven auto's gereden, en je merkt het alleen met heel hard oprekken.
dat auto!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Dit is voorlopig en tijdelijk mijn uitzicht op de route woon-werk.
Helaas tijdelijk!![]()
[afbeelding]
Tja, als we dan toch off-topic gaan:quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yeah..... we hebben een stalker..... eh ik bedoel stakker!
Zeker zeker!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yeah..... we hebben een stalker..... eh ik bedoel stakker!
Het is een beest..... van een autoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, als we dan toch off-topic gaan:
hoe bevalt de Stalker?
[afbeelding]
Super.... veel plezier!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zeker zeker!
Ik ga je hele postgeschiedenis na lezen.
OT: ik volg dit topic al langere tijd![]()
Hey jij ook hehquote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Super.... veel plezier!
Nou ontopic maar weer dan!
goedquote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Super.... veel plezier!
Nou ontopic maar weer dan!
tsja ... erg lelijk, imo. Kwestie van smaak.quote:
Dat zeker.... ik bedoel jij vindt een peug 205 GTI mooi......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tsja ... erg lelijk, imo. Kwestie van smaak.Als jij er maar blij mee bent (en netjes opzij gaat wanneer ik eraan kom
)
standaard en goed onderhouden welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zeker.... ik bedoel jij vindt een peug 205 GTI mooi......
Euh.... Misschien door het witte glas... ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef RobertVTR het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het lexuslampen zijn terwijl het led-lampen zijn...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef RobertVTR het volgende:
Dus achterlichten met wit glas zijn dan meteen lexuslampen?
Deze dus ook?
[afbeelding]
op zich ziet het er netjes uit, je kan zien dat je er je best op hebt gedaan, maar de alternatieve lampen en alle spoilers en de tientallen achtervleugels zijn niet echt mijn smaak.quote:
Het hoort ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet? Oh sorry ik wist niet dat het zo hoorde![]()
ik denk niet dat het lexus lampen zijn, ik weet dat het led lampen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef RobertVTR het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het lexuslampen zijn terwijl het led-lampen zijn...
je zegt dit....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik mag dan geen 18 zijn, maar als iemand iets weet van auto\'s ben ik het.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:58 schreef Borkydude het volgende:ik ga een Renault Clio Sport of een Renault Megane Coupe halen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik mag dan geen 18 zijn, maar als iemand iets weet van auto's ben ik het.
Mjah... Heldere achterlichten zijn in de volksmond dus gewoon lexus-style lampenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef WesHell het volgende:
Ik heb heldere achterlichter in mijn auto zitten.... Geen lexus lampen oid want dat vind ik niet bepaald mooi...
rij jij niet heel vaak door mijn straat?quote:
quote:Nou, origineel is-ie niet meer
- 't Was een 1.6, ligt nu een 1.9 in
- 15" Speedlines zijn ook van een 1.9, de 1.6 had 14" in een ander model
- Meespoten spiegels, had geen enkele 205 (was ook niet optioneel te krijgen)
- (niet op de foto te zien) De achterlichtglaasjes zijn rood getint in plaats van de originele kleurstelling
Neemt echter niet weg dat de auto er erg netjes bijstaat en dat het unieke karakter van de 205 GTI bij dit exemplaar nog ten volle aanwezig isEen echte 205 GTI liefhebber dus
(en niet zo'n ransaap sjonnie die zicht liefhebber noemt, maar ondertussen het uiterlijk volledig verkracht
)
mijne is redelijk snel hoor, schat zo tussen de 7.5-8.0s op de 100. Ik heb de korte 1.6 versnellingsbak erachter hangenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
standaard en goed onderhouden wel... met tupperware een onwaarschijnlijk snelle auto nadoen vind ik altijd wat minder ... zeker op Franse auto's
Welke straat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Rev- het volgende:
[..]
rij jij niet heel vaak door mijn straat?
[..]
iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah... Heldere achterlichten zijn in de volksmond dus gewoon lexus-style lampen
quote:
Echt geweldig die reactie van je, bedankt hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:10 schreef funkmaster het volgende:
[..]
![]()
...dikke spoilaahh,hehehe
sorry hoor, maar daar kan je je toch niet mee vertonen?
Ja ok, wel bij de paletsorteerafdeling van de Ikea![]()
pktje of 100?? schattig hoor, idd wel braaf aan de kant gaan he?![]()
Dat noemen ze jaloezie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef RobertVTR het volgende:
[..]
Echt geweldig die reactie van je, bedankt he![]()
Ik rij je wel weer voorbij als je tegen een boom aangeplakt zit... Dan maar sloom, dan maar 100 pk
+ ik zie zij knipperlichten, die zijn niet standaardquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Rev- het volgende:
[..]
rij jij niet heel vaak door mijn straat?
en ik moet jullie helaas teleurstellen, mijne is ook niet origineel
quote van iemand anders
[..]
mwaa..ik zit denk ik wel iets veiliger in mijn auto dan jij in je dinkeytoy met plastic upgrade setjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef RobertVTR het volgende:
[..]
Echt geweldig die reactie van je, bedankt he![]()
Ik rij je wel weer voorbij als je tegen een boom aangeplakt zit... Dan maar sloom, dan maar 100 pk
Ook in een saab overleef je een ongeluk waarbij iemand je keihard in de bestuurderskant ramt ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa..ik zit denk ik wel iets veiliger in mijn auto dan jij in je dinkeytoy met plastic upgrade setjes![]()
edit: aan je reactie te zien ben je geen racemonster? waarom takel je je auto dan zo toe? mooi is het niet, dusja![]()
Ik ben idd geen racemonster, zou zonde zijn als ik 'm in de prak zou rijden...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa..ik zit denk ik wel iets veiliger in mijn auto dan jij in je dinkeytoy met plastic upgrade setjes![]()
edit: aan je reactie te zien ben je geen racemonster? waarom takel je je auto dan zo toe? mooi is het niet, dusja![]()
Nou niet z'n Saab belachelijk maken he...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:17 schreef -Muse- het volgende:
Waaromm all show no go? Kan je alleen maar voor lul staan....
No show, just go! Daaar heb ik repect voor!
daar hoef je je nu geen zorgen meer over te maken, zonde is het al lang niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:47 schreef RobertVTR het volgende:
[..]
Ik ben idd geen racemonster, zou zonde zijn als ik 'm in de prak zou rijden...
Toch blijf ik het doen... sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daar hoef je je nu geen zorgen meer over te maken, zonde is het al lang niet meer
Denk je dat een quote op jouw reactie alleen leesbaar is voor jou?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef RobertVTR het volgende:
Zeg dat dan ook tegen die andere gasten
Volgende post hoop ik...? O~)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
volgende topic weer offtopic is deleten en notes erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |