Hey jij ook hehquote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Super.... veel plezier!
Nou ontopic maar weer dan!
goedquote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Super.... veel plezier!
Nou ontopic maar weer dan!
tsja ... erg lelijk, imo. Kwestie van smaak.quote:
Dat zeker.... ik bedoel jij vindt een peug 205 GTI mooi......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tsja ... erg lelijk, imo. Kwestie van smaak.Als jij er maar blij mee bent (en netjes opzij gaat wanneer ik eraan kom
)
standaard en goed onderhouden welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zeker.... ik bedoel jij vindt een peug 205 GTI mooi......
Euh.... Misschien door het witte glas... ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef RobertVTR het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het lexuslampen zijn terwijl het led-lampen zijn...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef RobertVTR het volgende:
Dus achterlichten met wit glas zijn dan meteen lexuslampen?
Deze dus ook?
[afbeelding]
op zich ziet het er netjes uit, je kan zien dat je er je best op hebt gedaan, maar de alternatieve lampen en alle spoilers en de tientallen achtervleugels zijn niet echt mijn smaak.quote:
Het hoort ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet? Oh sorry ik wist niet dat het zo hoorde![]()
ik denk niet dat het lexus lampen zijn, ik weet dat het led lampen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef RobertVTR het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het lexuslampen zijn terwijl het led-lampen zijn...
je zegt dit....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik mag dan geen 18 zijn, maar als iemand iets weet van auto\'s ben ik het.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:58 schreef Borkydude het volgende:ik ga een Renault Clio Sport of een Renault Megane Coupe halen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik mag dan geen 18 zijn, maar als iemand iets weet van auto's ben ik het.
Mjah... Heldere achterlichten zijn in de volksmond dus gewoon lexus-style lampenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef WesHell het volgende:
Ik heb heldere achterlichter in mijn auto zitten.... Geen lexus lampen oid want dat vind ik niet bepaald mooi...
rij jij niet heel vaak door mijn straat?quote:
quote:Nou, origineel is-ie niet meer
- 't Was een 1.6, ligt nu een 1.9 in
- 15" Speedlines zijn ook van een 1.9, de 1.6 had 14" in een ander model
- Meespoten spiegels, had geen enkele 205 (was ook niet optioneel te krijgen)
- (niet op de foto te zien) De achterlichtglaasjes zijn rood getint in plaats van de originele kleurstelling
Neemt echter niet weg dat de auto er erg netjes bijstaat en dat het unieke karakter van de 205 GTI bij dit exemplaar nog ten volle aanwezig isEen echte 205 GTI liefhebber dus
(en niet zo'n ransaap sjonnie die zicht liefhebber noemt, maar ondertussen het uiterlijk volledig verkracht
)
mijne is redelijk snel hoor, schat zo tussen de 7.5-8.0s op de 100. Ik heb de korte 1.6 versnellingsbak erachter hangenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
standaard en goed onderhouden wel... met tupperware een onwaarschijnlijk snelle auto nadoen vind ik altijd wat minder ... zeker op Franse auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |