mooie wagen, zonde van de selespeedquote:Op maandag 6 februari 2006 19:04 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dan mijn selespeed![]()
mag natuurlijk niet klagen met zo'n eerste autotje![]()
Ik vind het opzich wel goed rijden met een beetje gewenningquote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mooie wagen, zonde van de selespeed![]()
en als je geboortedatum klopt doe je het toch heel netjes hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 19:10 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel goed rijden met een beetje gewenning
En tja hopen dat het pompje het blijft doen![]()
dankjewelquote:Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef funkmaster het volgende:
[..]
en als je geboortedatum klopt doe je het toch heel netjes hoor![]()
mag zelf ook niet klagen hoor
te kleine velgen, en te hoogquote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Seat Ibiza Cupra
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
te kleine velgen, en te hoog
als je sjonnie probeert te imiteren .. doe het dan goed![]()
klopt het dat cupra's een 1.6 motor hebben? en hoort er op het kentekenbewijs te staan dat het een cupra is?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Seat Ibiza Cupra
[afbeelding]
[afbeelding]
verandereeeee danquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
te kleine velgen: klopt
de vorige eigenaar heeft nieuwe OZ velgen er onder moeten zetten omdat die standaard witte gejat zijn
ja ik heb dus geen digitale cameraquote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
dankjewel![]()
scheelt natuurlijk wel dat ik nog thuis woon![]()
waar zijn trouwens jouw foto's funkmaster
bevalt je impreza? altijd al een zwak voor gehad en overweeg 'm nog steeds!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef LegioeN het volgende:
[afbeelding]
Een peugeot 106 XSi uit 1993 om mee te spelen![]()
(auto staat op het moment opgeslagen, om verbouwd te worden naar een rally replica)
[afbeelding]
Een subaru impreza gt turbo voor dagelijks gebruik.![]()
een mazda is ook heel betrouwbaar hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef funkmaster het volgende:
[..]
bevalt je impreza? altijd al een zwak voor gehad en overweeg 'm nog steeds!
hoe zit je met service kosten enzo, hoorde dat het echt en super betrouwbaar ding is!
ben er stiekem al voor wezen kijken, maar ik twijfel nog een beetje.
Ik heb dit even verder uitgezocht ( verveel me namelijk ) en volgens mij is dit geen cupra wat de stikker achterop doet geloven. rdw zegt namelijk dat het een 1.6 glx uit 94 is maar volgens autoweek.nl heb je uit dat jaar geen cupra.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
klopt het dat cupra's een 1.6 motor hebben? en hoort er op het kentekenbewijs te staan dat het een cupra is?
hahaquote:Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Ik heb dit even verder uitgezocht ( verveel me namelijk ) en volgens mij is dit geen cupra wat de stikker achterop doet geloven. rdw zegt namelijk dat het een 1.6 glx uit 94 is maar volgens autoweek.nl heb je uit dat jaar geen cupra.
![]()
Ik heb deze auto nu ruim anderhalf jaar en 30.000 km. Ik heb er tot nu toe niets dan plezier van gehad.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef funkmaster het volgende:
[..]
bevalt je impreza? altijd al een zwak voor gehad en overweeg 'm nog steeds!
hoe zit je met service kosten enzo, hoorde dat het echt en super betrouwbaar ding is!
ben er stiekem al voor wezen kijken, maar ik twijfel nog een beetje.
Stoer ik wil ook een GTAquote:Op maandag 6 februari 2006 19:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha![]()
zelf rijd ik in een AR145 gta
haha, geen gekkigheid, ik heb zelf nog geen (hele auto).
ik deel een saxo uit '96 met me broer, maar rijd vooral in de auto van mijn moeder, een 145 uit eind '99 (rijdt egt heel fijn btw)
gecondoleerdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Toyota Starlet
bedankt voor je advies!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef LegioeN het volgende:
[..]
Ik heb deze auto nu ruim anderhalf jaar en 30.000 km. Ik heb er tot nu toe niets dan plezier van gehad.![]()
De onderhoudskosten kunnen aan de pittige kant zijn. Een 100.000 km beurt kan je al snel meer dan 1.000 euro kosten. Verder zal je er wel rekening mee moeten houden dat ze beslist niet zuinig zijn, en alleen voor RON 98 gaan.
Heb je er al in gereden. Zo nee ben ik bang dat je na een proefrit verkocht bent. Dit was bij mij zeker het geval.
Voor verdere info zou ik willen zeggen, kijk even op de site en het forum van de subaruclub. Daar kunnen ze veel vragen beantwoorden
http://www.subaruclub.nl/scn/index.php
wouw heb je wat gevonden na al die weken. proficiat!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef funkmaster het volgende:
[..]
die bmw-rijders ook hede auto's veranderen maar het lage IQ blijt
o gut ... jij drift dagelijks door elke bocht. Of heb je de achterwielaandrijving echt nodig ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:06 schreef Inorbit het volgende:
[..]
wouw heb je wat gevonden na al die weken. proficiat!![]()
maar jouw auto heeft voorwielaandrijving dus.![]()
uhh, nee, maar een auto met voorwielaandrijving zou ik nooit kopen voor rijplezier of snelheid.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
o gut ... jij drift dagelijks door elke bocht. Of heb je de achterwielaandrijving echt nodig ofzo?Ik wil het wel proberen hoor, met m'n voorwielaandrijving (ga ik verliezen maar toch leuk)
Dat is een vette bak, meneer de procesoperator.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:04 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dan mijn selespeed![]()
mag natuurlijk niet klagen met zo'n eerste autotje![]()
wat wil je nou... met je starletquote:
zo is het maar netquote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef Inorbit het volgende:
[..]
uhh, nee, maar een auto met voorwielaandrijving zou ik nooit kopen voor rijplezier of snelheid.
maar de saabmeneer en ik hebben history.
ja !quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat wil je nou... met je starlet![]()
je had verwacht dat we je bij de volgnde keer dat je de oprit opreed met vlaggetjes op stonden te wachten en gigantische spandoeken omdat je starlet rijdt .. ja jammer dan![]()
haha, dankje, ik wist niet dat tandartsen ook moeite hadden met nederlands.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zo is het maar nethoeveel pk heeft je bmwtje eigenlijk?? op hoeveel kg?
(ik voel een wapenwedloop aankomen)
zozo, wat denk je wel niet van mij....een tandartsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef Inorbit het volgende:
[..]
haha, dankje, ik wist niet dat tandartsen ook moeite hadden met nederlands.
jah op pk/kg zal je het wel winnen met je verbouwde slopel, maar voor het geld wat je voor zo'n saab kan vangen kan je een veel snellere beemer kopen.
ik wil trouwens niet zeggen dat een saab 900 turbo geen begeerlijke auto is hoor, alstie achterwielaandrijving had gehad was ik [i]jalours[/i] jaloers geweest
en als het glad is, en als je veel pk's hebt, en...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zozo, wat denk je wel niet van mij....een tandartsdankjewel maar nee hoor.
en sneltypfoutjes schieten er bij mij idd weleens in.
Achterwiel aandrijving is ook veel fijner cq. cooler maar in het dagelijks verkeer merk je er geen ene fuck vanheb vaak zat in achterwielaangedreven auto's gereden, en je merkt het alleen met heel hard oprekken.
dat auto!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Dit is voorlopig en tijdelijk mijn uitzicht op de route woon-werk.
Helaas tijdelijk!![]()
[afbeelding]
Tja, als we dan toch off-topic gaan:quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yeah..... we hebben een stalker..... eh ik bedoel stakker!
Zeker zeker!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yeah..... we hebben een stalker..... eh ik bedoel stakker!
Het is een beest..... van een autoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, als we dan toch off-topic gaan:
hoe bevalt de Stalker?
[afbeelding]
Super.... veel plezier!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zeker zeker!
Ik ga je hele postgeschiedenis na lezen.
OT: ik volg dit topic al langere tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |