oeps.. donequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Sjabba het volgende:
Ik zou je kenteken even weghalen als je met je topsnelheid gaat opscheppen.
kunnen ze niks aan doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Sjabba het volgende:
Ik zou je kenteken even weghalen als je met je topsnelheid gaat opscheppen.
Iets met, voorkomen is beter dan genezen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kunnen ze niks aan doen![]()
Weet je nog het lambo, enzo filmpje waar je ziet dat ze 293 rijden. Niemand kan wat doen
Oja, vergeet je even het verhaal van Ferarruracer, of hoe die gast ook heet, niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Iets met, voorkomen is beter dan genezen?![]()
Behalve dat het in het nieuws kwam :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kunnen ze niks aan doen![]()
Weet je nog het lambo, enzo filmpje waar je ziet dat ze 293 rijden. Niemand kan wat doen
Die kon er toch wel om lachen (eigenaar van de auto's)? Of bedoel je de werkgever van die Dennis?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
En dat z\'n baas het niet zo leuk vond
Die eigenaar van de auto's kwam er achter dat Dennis niet altijd even eerlijk was geweest, dat vond hij niet zo tof. Z'n werkgever kan het echt geen ruk schelen en dat weet ik zeker want daar werk ik ook namelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die kon er toch wel om lachen (eigenaar van de auto\'s)? Of bedoel je de werkgever van die Dennis?
Uhh niet eerlijk als in hoe hard ie er mee reed of onzorgvuldig?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die eigenaar van de auto\\\'s kwam er achter dat Dennis niet altijd even eerlijk was geweest, dat vond hij niet zo tof. Z\\\'n werkgever kan het echt geen ruk schelen en dat weet ik zeker want daar werk ik ook namelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |