quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
volgende topic weer offtopic is deleten en notes erbij![]()
blij mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef Mr-Z het volgende:
Honda Prelude 2.0i uit 1997![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
In één woord geweldigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
blij mee?Je hebt 'm nog niet zolang dus een evaluatie is gewenst
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In één woord geweldigHij is in perfecte staat en rijdt toch nog redelijk zuinig! Ik kan nu al niet meer zonder! Parkeren was in het begin wel wennen met die gigantische neus, maar dat gaat nu ook goed! Het enige probleem is welleens de uitlaat die een stoeprandje raakt o.i.d.
En de power die onder de motorkap zit is ook geweldig!
Ik ben nu op zoek naar een andere set velgen.![]()
Thnx! Is wel een eind weg en de site werkt (nog) niet naar behoren, maar tegen de tijd dat ik een keuze heb gemaakt zal ik wel eens een telefoontje plegen naar dat bedrijf of ze een betere aanbieding hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Toppe bak hoor * Googol beetje jaloers is
![]()
velgen: www.pitbox.nlinformeer daar eens (zeggen dat die jongen met die rode DelSol je heeft gestuurd).
Voor nette velgen zou ik eens hier kijken:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In één woord geweldigHij is in perfecte staat en rijdt toch nog redelijk zuinig! Ik kan nu al niet meer zonder! Parkeren was in het begin wel wennen met die gigantische neus, maar dat gaat nu ook goed! Het enige probleem is welleens de uitlaat die een stoeprandje raakt o.i.d.
En de power die onder de motorkap zit is ook geweldig!
Ik ben nu op zoek naar een andere set velgen.![]()
ik heb laatst geraced tegen zo'n ding, hij hield me nog best goed bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef Pumatje het volgende:
[afbeelding]
en hoppaalweer
honda civic 1.6 16v
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |