quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
volgende topic weer offtopic is deleten en notes erbij![]()
blij mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef Mr-Z het volgende:
Honda Prelude 2.0i uit 1997![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
In één woord geweldigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
blij mee?Je hebt 'm nog niet zolang dus een evaluatie is gewenst
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In één woord geweldigHij is in perfecte staat en rijdt toch nog redelijk zuinig! Ik kan nu al niet meer zonder! Parkeren was in het begin wel wennen met die gigantische neus, maar dat gaat nu ook goed! Het enige probleem is welleens de uitlaat die een stoeprandje raakt o.i.d.
En de power die onder de motorkap zit is ook geweldig!
Ik ben nu op zoek naar een andere set velgen.![]()
Thnx! Is wel een eind weg en de site werkt (nog) niet naar behoren, maar tegen de tijd dat ik een keuze heb gemaakt zal ik wel eens een telefoontje plegen naar dat bedrijf of ze een betere aanbieding hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Toppe bak hoor * Googol beetje jaloers is
![]()
velgen: www.pitbox.nlinformeer daar eens (zeggen dat die jongen met die rode DelSol je heeft gestuurd).
Voor nette velgen zou ik eens hier kijken:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In één woord geweldigHij is in perfecte staat en rijdt toch nog redelijk zuinig! Ik kan nu al niet meer zonder! Parkeren was in het begin wel wennen met die gigantische neus, maar dat gaat nu ook goed! Het enige probleem is welleens de uitlaat die een stoeprandje raakt o.i.d.
En de power die onder de motorkap zit is ook geweldig!
Ik ben nu op zoek naar een andere set velgen.![]()
ik heb laatst geraced tegen zo'n ding, hij hield me nog best goed bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef Pumatje het volgende:
[afbeelding]
en hoppaalweer
honda civic 1.6 16v
nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Scheelt over 2 weken weer posten he![]()
wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef itsontoday het volgende:
[..]
ik heb laatst geraced tegen zo'n ding, hij hield me nog best goed bij.
mini cooper s works, maar ik moet erbij zeggen dat ik niet weet welke versie dat ding was die naast me reed. Er zullen wel meerdere motorvarianten zijn. Ik weet dat er hele snelle (snellere) rondrijden.quote:
Ik hoop het ook Eelkequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Volvoman het volgende:
Whehe, denk denk....
Ik weet het al, het broertje van die andere volvo freakquote:Op maandag 30 januari 2006 18:03 schreef Volvoman het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ik op mijn 16e met MBO geen OV kan krijgen. Daar zoek ik nog een andere oplossing voor.
je rijdt in een goude kikker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Nordic_Blue het volgende:
[[url=http://img50.imageshack.us/img50/5643/arosa17io.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit is mijn auto
Gewoon klikken joh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je rijdt in een goude kikker?
linken van imageshack kan niet op Fok
ja dat is zeker ok, works heeft nu 210pk, maar ik zit erover te denken om hem nog te chippen, dan moet hij op 230pk uitkomen, maar eigenlijk is 210 genoeg op de voorwielen. Ik heb er nu al moeite mee. 0-100 kan in 6.6 sec, alleen ik kan het nog niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Pumatje het volgende:
ik heb de 1 na snelste van de uitvoering
de andere, dus snellere is uitgevoerd met een B16a1 motor geloof ik met 150 peeka, kan ook een a2 zijn , die hebben er geloof ik 160.
ik zelf doe het met 110 maar dat word zeeeer snel 130-140
0-100 in 8,5 seconden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |