Ik heb nu een Fiat Tempra uit 1994, maar die overleeft de APK in mei waarschijnlijk niet, en ik denk ook een Xantia als opvolgerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef Repeat het volgende:
Ik ben op zoek
Zit te denken aan een Citroën Xantia turbo CT :\')
maarja lekker goedkoop, luxe en met die turbo moet er wel meer uit te halen zijn dan de 150pk die ze standaard leveren.
En NIET bij een multipla???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heb ik nou bij het zien van veel andere auto\'s in dit topic :\')
Smaken verschillen!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
En NIET bij een multipla???![]()
even ter illustratie:
[afbeelding]
Misschien wel de lelijkste auto ooit
Maar hij rijdt vast heel fijn!![]()
![]()
Ik ben nou niet echt een pta-gangster, dus ik zou het niet weten... Maar dat smaken verschillen is hier wel overduidelijk ja...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Smaken verschillen!
Je kunt zeggen wat je zeg wilt van de keuze van Klonk, maar het is geen 13 in een dozijn auto.
Hij springt er uit (hoe hij er uitspringt hangt af van de persoonlijke smaak)
Als ik me niet vergis heeft Klonk dit al eens in een ander topic uitgebreid aangegeven alsmede zijn keus voor deze auto.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt een pta-gangster, dus ik zou het niet weten... Maar dat smaken verschillen is hier wel overduidelijk ja...
Ik wacht al een tijdje op een leuke DB9 ofzo voor mn deur waar iemand dan mij de sleutels van overhandigd.........ikquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik zoek het topic met \"op wat voor auto wacht jij\".
Very nice, ik heb sinds gisteren zijn voorganger afgehaald bij de dealerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad.
..
Dit moet mijn nieuwe auto worden overigens:
En nu ontopic :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef WesHell het volgende:
Gewoon eff voor dagelijks vervoer :
Me pa een Chevrolet Pickup Stepside C1500 (5.7L V8)
Me ma een Citroen AX 1.1 Injectie
Me broer een Oldsmobile Delta 88 Pickip Royale (waarschijnlijk maar een paar van gemaakt)
Ikzelf Volkswagen Golf GTI 1.8 Injectie
Hobby :
Hotrod met een Chevy Corvette motor 5.7L 350 ( std 280 PK)
Chevrolet Belair \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'57 met een TPI Motor ( dat is een injectie motor met veel pk\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s)
Pontiac TransAm-Firebird \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'76 in perfecte staat..
Chrysler New Yorker \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'76 (real mafia car)
ywquote:Op zondag 5 februari 2006 13:22 schreef WesHell het volgende:
[..]
Wat ben je ook een schat niet Eelke
Als die hobbywagens ook van hem zijn mag hij ze toch ook vermelden hè...quote:
Ja maar dat is niet het geval, vandaarquote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Als die hobbywagens ook van hem zijn mag hij ze toch ook vermelden hè...
Antracietgrijze Lexus IS200 Limited Edition 2004
ook je onderbroek, vies gezin zeg.....quote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef WesHell het volgende:
Hotrod met een Chevy Corvette motor 5.7L 350 ( std 280 PK) hier heb ik mijn aandelen wel in zitten.
Alles bij ons thuis word gedeeldZo zijn wij :d
Wist niet dat die al bestond. Volgens www.seat.nl zijn er alleen nog maar Basis, Reference, Stylance, Sport en Sport-Up modellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Rekkie het volgende:
Straks een Leon II FR TDI....
HAHAHA, was jij niet die gast die het zo tegen BMW\'s had?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Nissan 100NX ( zwart )
Staat hem goed die velgenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zou ook niet mijn keuze zijn overigens, maar goed als hij er blij mee is en ik er niet in hoef te rijden![]()
Dit moet mijn nieuwe auto worden overigens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |