Verkozen tot lelijkste auto van het jaar ?2000?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
En NIET bij een multipla???![]()
even ter illustratie:
[afbeelding]
Misschien wel de lelijkste auto ooit
Maar hij rijdt vast heel fijn!![]()
![]()
Dat ie op cool stond, was sarcastisch van Jeremy Clarksonquote:Op zondag 5 februari 2006 18:50 schreef Klonk het volgende:
meerdere jaren achtereen, maar ook meerdere jaren achtereen verkozen tot family car of the year in Engeland en nog steeds op de cool wall van top gear
ik weet wel zeker van niet, hij (en ook de anderen van topgear) waren altijd zeer lovend over de multipla, volgens mij is hij zelfs een keer topgear car of the year geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat ie op cool stond, was sarcastisch van Jeremy Clarkson
Ik rijd nu zijn voorganger.....quote:Op zondag 5 februari 2006 12:10 schreef tisauch het volgende:
[..]
Very nice, ik heb sinds gisteren zijn voorganger afgehaald bij de dealer![]()
Van grote broer Audiquote:
Jij ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:32 schreef Broodjepoep het volgende:
[afbeelding]
440 1.8i op LPG 195dkm
precies het zelfde als op de foto alleen dan groen metallic
Dat scheelt. En ja ik ook een Golf II 1.3. Dus ik weet wat voor een kutbak jij hebt.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef phuck het volgende:
Volkswagen Golf 1300 uit 1988:
[afbeelding]
[afbeelding]
zonder fratsen![]()
Ze blijven mooi he. Ik heb een Neroquote:Op maandag 6 februari 2006 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[afbeelding]
En nee, dit is niet echt de mijne, heb wel dezelfde.![]()
[afbeelding]
En zo een. dit is ook niet echt de mijne maar weer een plaatje gepulkt van internet.
Nero is zwartquote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef Klonk het volgende:
is dat die mooie babyblauwe kleur van alfa ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef Klonk het volgende:
is dat die mooie babyblauwe kleur van alfa ?
Ja die ervaring heb ik persoonlijk niet, maar dat terzijde.quote:
Prima toch, ik vind zwart ook wel oke, maar deze blauwe mja, vind die kleur echt passen bij die auto.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik persoonlijk niet, maar dat terzijde.
Ik vind Alfa's wel redelijk om aan te zien, maar dan wel weer die zwarte beter dan die babyblauwe!
Ach als je van grondverf houdtquote:Op maandag 6 februari 2006 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima toch, ik vind zwart ook wel oke, maar deze blauwe mja, vind die kleur echt passen bij die auto.
Naar mijn weten wel. Helemaal zeker ben ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:00 schreef Klonk het volgende:
eensch is, die kleur is destijds korte tijd alleen voor dat model leverbaar geweest.
Haha, ik vind het anders helemaal niks tegenvallen voor zo\'n oude auto.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Dat scheelt. En ja ik ook een Golf II 1.3. Dus ik weet wat voor een kutbak jij hebt.![]()
Zoeen heb ik vorige week zien rijden op de snelweg in de buurt van utrecht vlak bij het UMC geloof ik. met een chick er in. cool karretje. watvoor een fiat is het?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[afbeelding]
En zo een. dit is ook niet echt de mijne maar weer een plaatje gepulkt van internet.
een GTiquote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef estranged het volgende:
Toyota Carina E 2.0 GTI
misschien een GTSi-16v-sport?quote:
Oogt wel strak deze auto, ik vind het alleen jammer dat het zo'n grijze muis isquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Renault Laguna GT dynamique. 1.9DCi, 6-bak (chipped 160pk/345Nm) Full options behalve volleer en navi.
Ik heb trouwens net mijn zwarte dakrails binnen, gaat er (imho) een stuk beter uitzien dan die alu-kleurige.
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Renault Laguna GT dynamique. 1.9DCi, 6-bak (chipped 160pk/345Nm) Full options behalve volleer en navi.
Ik heb trouwens net mijn zwarte dakrails binnen, gaat er (imho) een stuk beter uitzien dan die alu-kleurige.
er bestaat wel een Carina GTi met 175 pk (of 156 pk hangt van het bouwjaar af) MR2 blokquote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef funkmaster het volgende:
[..]
misschien een GTSi-16v-sport?![]()
klinkt het als een enorme scheurbak, zoek ik het op blijkt het een compleet doorsnee familie ijzertje met een brave 130 pk te zijn![]()
what's next? Multipla-DOHC-GTi-16V![]()
Zo iets:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Smittend het volgende:
Het zou wel leuk zijn om een Multipla te laten "pimpen"..vooral door MTV Pimp My Ride !![]()
Thanxquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oogt wel strak deze auto, ik vind het alleen jammer dat het zo'n grijze muis is
zoals het er staat... Toyota Carina 2.0 GTi Twin Cam 16V 3S-GEquote:
fijne auto's zijn datquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef estranged het volgende:
[..]
zoals het er staat... Toyota Carina 2.0 GTi Twin Cam 16V 3S-GE![]()
en dan de 160PK... 175PK is hier bijna niet verkocht (ik heb me laten vertellen 9 stuks)
Je moet alleen je motorkap nog ff in je juiste kleur spuiten!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:10 schreef t0n het volgende:
Honda Civic, met wat aanpassingen.
[afbeelding]
Laat me raden er ligt een standaard 1.4 of 1.6 motorblokje inquote:Op maandag 6 februari 2006 12:44 schreef achla het volgende:
Mijn trots![]()
Dit weekend te bewonderen op de Explosive Car Tuning Show![]()
[afbeelding]
Nou nee niet echt.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Laat me raden er ligt een standaard 1.4 of 1.6 motorblokje in![]()
wat wel dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef achla het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.
Maar haal jij maar eerst je kwijl van je gezicht en pak dadelijk maar weer mooi de fiets![]()
Ow, GTSi niet goed genoeg???quote:
Ik vind van nietquote:Op maandag 6 februari 2006 12:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet alleen je motorkap nog ff in je juiste kleur spuiten!
Als mijn fiets op de 200 zit, moet jij nog de 100 aantippen met je gevleugelde koektrommelquote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef achla het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.
Maar haal jij maar eerst je kwijl van je gezicht en pak dadelijk maar weer mooi de fiets![]()
Nicequote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef topper007 het volgende:
[afbeelding]
Mijn monster !
Mercedes C240, 1999.
Vorig maand hebben die klootzakken ook mijn Alfa embleem eraf gejatquote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef estranged het volgende:
[..]
nee![]()
[afbeelding]
en ja; mn logo is gejat![]()
en nee; die bumper blijft niet zo![]()
mijn turbo-embleem uit de grille is ook gejat, ophangen dat tuigquote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Vorig maand hebben die klootzakken ook mijn Alfa embleem eraf gejat![]()
Zal er wel afgevallen zijn van de roestquote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Vorig maand hebben die klootzakken ook mijn Alfa embleem eraf gejat![]()
ja, dubbele uitlaat is standaard op een GTi.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef MikeyMan het volgende:
De linkerkant van je klep zit ook niet helemaal in het lood... Klappertje gehad?
Zijn die dubbele uitlaten standaard op een gti?
Ik wist niet dat plastic kon roestenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef achla het volgende:
[..]
Zal er wel afgevallen zijn van de roest![]()
bij een peugeot zou het me niet verbazenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat plastic kon roesten
Wordt inderdaad niet echt veel aan gesleuteld (alleen door de dealer).quote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nice
Niet teveel aan lopen sleutelen hoop ik
Die is een stuk mooier als je merc!! alleen moet diel lelijke vleugel er even af en die zwarte troep van de ramenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef topper007 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad niet echt veel aan gesleuteld (alleen door de dealer).
Dingen die gewijzigd zijn: velgen (en banden), eisenmann uitlaat (2x 70mm), sportleder (wit zitgedeelte die tot hoofd doorloopt en donkerpaars aan de buitenkant), jvc sh-9101 mp3 radio (oud dingetje, erg nodig aan vervanging toe want kan al tijdje geen cd's meer afspelen), nokia 6090 autotelefoon, philips carin 522 navigatie (zeer oud maar werkt nog wel) en alle ramen laten tinten met uitzondering van voorruit.
Verder zal er niks aan verandert worden anders wordt ie zo "sjonny" (zal maar niet over mijn oude auto beginnen).
Oude auto (bmw 520i, 1994):
[afbeelding]
Die vind ik ook mooi eerlijk gezegd. Ik vind die spoiler wel iets minder maar verder vette bak! Mooie wielen ook eronder.quote:
die bmw-rijders ook hequote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Die is een stuk mooier als je merc!! alleen moet diel lelijke vleugel er even af en die zwarte troep van de ramen
ach wat een schattige poging-tot-M5quote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef topper007 het volgende:
[..]
Dingen die gewijzigd zijn: velgen (en banden), eisenmann uitlaat (2x 70mm), sportleder (wit zitgedeelte die tot hoofd doorloopt en donkerpaars aan de buitenkant), jvc sh-9101 mp3 radio (oud dingetje, erg nodig aan vervanging toe want kan al tijdje geen cd's meer afspelen), nokia 6090 autotelefoon, philips carin 522 navigatie (zeer oud maar werkt nog wel) en alle ramen laten tinten met uitzondering van voorruit.
Verder zal er niks aan verandert worden anders wordt ie zo "sjonny" (zal maar niet over mijn oude auto beginnen).
[afbeelding]
en nuquote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef civicdriver het volgende:
Honda Civic 1.5i..1993...lekker geluidsinstallatie erin!
Ik vind dat zo lelijk he, alleen bepaalde ruiten tinten. Dan is het achter helemaal zwart en voor gewoon doorzichtigquote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef topper007 het volgende:
[..]
[afbeelding]
alles mag dan ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk he, alleen bepaalde ruiten tinten. Dan is het achter helemaal zwart en voor gewoon doorzichtig
IMO gewoon alles of niets, en doe dan maar niets
zie: subtiele hint dat ik wel een eikel benquote:
okquote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zie: subtiele hint dat ik wel een eikel ben![]()
ik een saab met een hele mooie trekhaakquote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef civicdriver het volgende:
Honda Civic 1.5i..1993...lekker geluidsinstallatie erin!
hang jij wel aan een boom dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zie: subtiele hint dat ik wel een eikel ben![]()
wow dude...explain yourselfquote:Op maandag 6 februari 2006 17:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hang jij wel aan een boom dan?
of hoeft dat niet meer tegenwoordig (en waarom weet ik daar niets van? had ik hier niet blijven hangen aan die boom!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |