Welke straat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Rev- het volgende:
[..]
rij jij niet heel vaak door mijn straat?
[..]
iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah... Heldere achterlichten zijn in de volksmond dus gewoon lexus-style lampen
quote:
Echt geweldig die reactie van je, bedankt hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:10 schreef funkmaster het volgende:
[..]
![]()
...dikke spoilaahh,hehehe
sorry hoor, maar daar kan je je toch niet mee vertonen?
Ja ok, wel bij de paletsorteerafdeling van de Ikea![]()
pktje of 100?? schattig hoor, idd wel braaf aan de kant gaan he?![]()
Dat noemen ze jaloezie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef RobertVTR het volgende:
[..]
Echt geweldig die reactie van je, bedankt he![]()
Ik rij je wel weer voorbij als je tegen een boom aangeplakt zit... Dan maar sloom, dan maar 100 pk
+ ik zie zij knipperlichten, die zijn niet standaardquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Rev- het volgende:
[..]
rij jij niet heel vaak door mijn straat?
en ik moet jullie helaas teleurstellen, mijne is ook niet origineel
quote van iemand anders
[..]
mwaa..ik zit denk ik wel iets veiliger in mijn auto dan jij in je dinkeytoy met plastic upgrade setjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef RobertVTR het volgende:
[..]
Echt geweldig die reactie van je, bedankt he![]()
Ik rij je wel weer voorbij als je tegen een boom aangeplakt zit... Dan maar sloom, dan maar 100 pk
Ook in een saab overleef je een ongeluk waarbij iemand je keihard in de bestuurderskant ramt ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa..ik zit denk ik wel iets veiliger in mijn auto dan jij in je dinkeytoy met plastic upgrade setjes![]()
edit: aan je reactie te zien ben je geen racemonster? waarom takel je je auto dan zo toe? mooi is het niet, dusja![]()
Ik ben idd geen racemonster, zou zonde zijn als ik 'm in de prak zou rijden...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa..ik zit denk ik wel iets veiliger in mijn auto dan jij in je dinkeytoy met plastic upgrade setjes![]()
edit: aan je reactie te zien ben je geen racemonster? waarom takel je je auto dan zo toe? mooi is het niet, dusja![]()
Nou niet z'n Saab belachelijk maken he...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:17 schreef -Muse- het volgende:
Waaromm all show no go? Kan je alleen maar voor lul staan....
No show, just go! Daaar heb ik repect voor!
daar hoef je je nu geen zorgen meer over te maken, zonde is het al lang niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:47 schreef RobertVTR het volgende:
[..]
Ik ben idd geen racemonster, zou zonde zijn als ik 'm in de prak zou rijden...
Toch blijf ik het doen... sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daar hoef je je nu geen zorgen meer over te maken, zonde is het al lang niet meer
Denk je dat een quote op jouw reactie alleen leesbaar is voor jou?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef RobertVTR het volgende:
Zeg dat dan ook tegen die andere gasten
Volgende post hoop ik...? O~)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
volgende topic weer offtopic is deleten en notes erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |