Mods kunnen wel inloggen, maar nog niet posten :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef BVO het volgende:
Waarom Sventastic?! :\\\').
Ah, Vaduz, CDP, anderen..... prono nog even invullen!!
das pas kudtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef sbientje het volgende:
\"geinig\"![]()
ik heb een verjaardag vanaaf (alweer) en volgende week ook :S
:') Gewoon afzeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef sbientje het volgende:
\"geinig\"![]()
ik heb een verjaardag vanaaf (alweer) en volgende week ook :S
Gewoon doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
Ik wil in principe thuis kijken,
ja maar ik blijf daar eten, dus wordt lastig om meteen om 7 uur de deur achter me dicht te trekken.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
jeeeeeeeeeeh! Fok doet het weer!
Zin in Idols vanavond!
Whehe, Vadoes :')!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef Vadoes het volgende:
Ziek worden kun je ook niet maken, gaan ze denken dat het aan het eten ligt.
Nee dusquote:
Tof initiatief.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
h ttp://forum.fok.nl/topic/814320
Naja, paar uurtjes toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is al bijna tijd voor Studio 22
Ja maar ik ga eerst nog mn ticket voor London volgend weekend boekenquote:
Haha relax, ik ga over 2 maanden ook weer naar Londenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar ik ga eerst nog mn ticket voor London volgend weekend boeken
Om de hoek bij Picadilly Circusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Ayaxola het volgende:
Waar zit je ergens in Londen?
Vorige keer zat in vlak bij de Canadian Tower.
Over 2 maanden zit in midden in Mayfair![]()
Oe relax, das ook vlak bij Mayfair.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Om de hoek bij Picadilly Circus
Daar ongeveer zit een goede donutwinkelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Om de hoek bij Picadilly Circus
Shop 'till you dropquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef Ayaxola het volgende:
Je moet trouwens echt naar Camden Town als je er nog nooit bent geweest, vind je denk ik wel leukGa er zeker ook weer heen dit jaar
![]()
Veel plezier vanavond! Schreeuw even extra hard voor Floortje, okay?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is al bijna tijd voor Studio 22
Precies, ga er weer aardig wat kleren vandaan halen denk ik. In die goedkope winkels hangt er soms toch nog wel mooi spul tussen.quote:
Whehequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gelijk uit na de uitslag, dus als ik tussendoor berichtjes plaats kunnen ze nogal vaag/überenthousiast overkomen door overmatig alcoholgebruik![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
It\'s a long jerney to become an idol.
Dat Londengesprek had dus in de Blueroom gemoeten, want die is voor gelul over van alles wat , deze is voor gepraat over Idols.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic, en waarin verschilt het van de blueroom![]()
?
tsja, er is hard gewerkt om alles online te krijgen, ik hoop ook maar dat het houdtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Riparius het volgende:
Ik vrees dat we nog wel meer downtime gaan krijgen, want er zit nu een irritante fout in de editor waardoor mijn artikel in het Hind topic ook al is verprutst, maar goed we zullen zien.
Ik begon al bang te worden in de downtime dat dit het einde van FOK! wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
tsja, er is hard gewerkt om alles online te krijgen, ik hoop ook maar dat het houdt
Of Rellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raaron, Rangelique, Raffa, Roortje, Rerge of Rarm?
Daaromquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Bellen voor Ellen, anders komen er rellen. [afbeelding]![]()
Bellen ook niet mag ik hopen. Straks gaat ze nog door vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Rellen doe ik Ellen niet aan.
Hopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Timmai het volgende:
Ik denk trouwens dat vanavond Aäron eruit gaat
Gezien het aantal sms-jes wat ze ontvangt van sommige users hier bijna wel jaquote:
Kirstenn, TheVulture en ik zijn gewoon trouwe fansquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gezien het aantal sms-jes wat ze ontvangt van sommige users hier bijna wel ja [afbeelding]
Beters.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Bijna iedereens icoontje doet het weer zie ik, dus kan ik jullie allemaal weer makkelijk herkennen.
Zou TE GEK zijn! Al mag die vreselijke Serge er van mij ook wel uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Timmai het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Timmai het volgende:
* (in koor) Ja meester Sven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:53 schreef Svensational het volgende:
Tom en ik zijn er vanavond niet, dus jullie moeten wel braaf zijn he?
Oke.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:53 schreef Svensational het volgende:
Tom en ik zijn er vanavond niet, dus jullie moeten wel braaf zijn he?
ps. Vaduz: klik
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef -Hans- het volgende:
Onwijs lekker jurkje heeft Chantal aan.![]()
ja ze bewoog haar linker wenkbrauwquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef Yeahinho het volgende:
Zag Jerney ook enthousiast meedoen :\\\').
hier nog één....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zoooo klaar met Harm he....
Hé, wegwezen met dat kruisje!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ze bewoog haar linker wenkbrauw![]()
is al gefixtquote:
Eerst Serge weg alstublieft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
Yes, de persoon die vanavond Idols moet verlaten als eerste !
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef J-net het volgende:
Sexy nummer...... niet als hij het zingt waarschijnlijk
en wat de neuk heeft dit met Idols te makenquote:
Ook best, die is ook VRESELIJK !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerst Serge weg alstublieft.
Amenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerst Serge weg alstublieft.
Ik ben al weken anti Serge, maar helaas is tot nu toe mijn wens nog niet verhoord.... het mag zekers wel gebeuren vanavondquote:
Neej hahahaa hij viel bijna van het Idols logo af hahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:11 schreef TheVulture het volgende:
dansen kan ie dus echt niet...
hij mocht er van mij als eerste uitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:11 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik ben al weken anti Serge, maar helaas is tot nu toe mijn wens nog niet verhoord.... het mag zekers wel gebeuren vanavond
hahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Bagger.
Waarom denkt die Aaron altijd dat ie al 28 is ofzo?
Nou.... Ik heb hem wel eens beter horen zingen hoor....quote:
Sven en Tom zijn weg, CDP zit bij Idols, van BVO weet ik het niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Waar zijn Sven, Tom, c_a, CDP en BVO enzo eigenlijk?
Dat is er minimaal 3 te hoogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef hem een 7
leuke typfout :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef babette21 het volgende:
dat pak :\')
is Aäron trouwens la uit de kast, of wacht ie daar nog even mee????
Alle blauwe weg?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Sven en Tom zijn weg, CDP zit bij Idols, van BVO weet ik het niet.
Dan kunnen we rellen Godquote:
leuke hanekam ipv explosie gevaar , dan kunnen al die nepkapsels op de tribune ook hanekammen dragenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:14 schreef TheVulture het volgende:
ik zou zo graag een tondeuse hebben en even als een gek te keer gaan daar
Die dansers zijn zooooooooooooooooooo slecht. Echt iedere week irriteer ik mij eraan. Ik weet echt niet waar ze die vandaan hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef -Hans- het volgende:
Pfffffffff de dames rond AAron vallen ook tegen, muv het blonde meisje.
nou eerder wat hij zei, het was niet super , miste het sexy in je stem hierbij , het was wel 1 van je beste optredens , dus eigenlijk zegt ie het was weer niets maar vorige keren was het nog slechterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:14 schreef WithMe het volgende:
Nou HJ, dit was gewoon net zo slecht als anders hoor.
We hebben jou, vaduz en flugel hier nog zitten met bepaalde knopjes.quote:
iedergeval niet van de lucia martens academiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Die dansers zijn zooooooooooooooooooo slecht. Echt iedere week irriteer ik mij eraan. Ik weet echt niet waar ze die vandaan hebben.
Ik denk dat we dat ook niet willen weten!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Die dansers zijn zooooooooooooooooooo slecht. Echt iedere week irriteer ik mij eraan. Ik weet echt niet waar ze die vandaan hebben.
Ik ben vrij vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We hebben jou, vaduz en flugel hier nog zitten met bepaalde knopjes.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nou eerder wat hij zei, het was niet super , miste het sexy in je stem hierbij , het was wel 1 van je beste optredens , dus eigenlijk zegt ie het was weer niets maar vorige keren was het nog slechter
I will treat you like a real woman.quote:
UPC, want hier met het geweldige Essent gaat het prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:17 schreef J-net het volgende:
Valt bij jullie ook RTL4 regelmatig weg? Of ligt dat aan UPC hier in de omgeving (Vlaardingen)
ligt aan jou , want hier doet casema het best okequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:17 schreef J-net het volgende:
Valt bij jullie ook RTL4 regelmatig weg? Of ligt dat aan UPC hier in de omgeving (Vlaardingen)
ze hebben ook altijd dezelfde eindpose, tegen de Idol aangeplakt... om moe van te worden zo saaiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Kan ze beter uittrekken idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:15 schreef octopussy het volgende:
whehehe dat gordijn wat Chantal aanheeft :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
I will treat you like a real woman.
Ofzo.
Doen ze in GC aan vrije avonden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben vrij vanavond![]()
Maar omdat jullie zo gezellig zijn![]()
Net nog opm MSN gahad hij ging Idols kijken.quote:
disco en soul zou ook in het straatje van aaron moeten zitten , maar zijn stem heeft geen super breed bereik waardoor het vrijsnel het zelfde gaat klinken en monotoomquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Magics het volgende:
Ik vond Aaron niet onaardig eerlijk gezegd.
2 zielen 1 gedachte.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Toch niemand die oplet wat ze zegt![]()
Ik neem ze gewoonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doen ze in GC aan vrije avonden?
hehehe dat duurde lang! nu je avatar nog ff fixen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik eindelijk!!!!!1
Dit zou zijn muziek moeten zijn, maar hij krijgt het nog voor elkaar je in slaap te laten vallen. Terwijl je hier de dansvloer van op zou moeten willen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
disco en soul zou ook in het straatje van aaron moeten zitten , maar zijn stem heeft geen super breed bereik waardoor het vrijsnel het zelfde gaat klinken en monotoom
die kutpc.... grrrrrrrrrr kan me tvkaart niet installeren op de 1 of andere manier, dus ik loop van de ene kamer naar de andere kamerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehehe dat duurde lang! nu je avatar nog ff fixen.![]()
Daar is ie. Onze heldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier!
Aaron deed het wel goed vond ik.
uuhhm dat is minder! Wel goed voor je conditie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kutpc.... grrrrrrrrrr kan me tvkaart niet installeren op de 1 of andere manier, dus ik loop van de ene kamer naar de andere kamer![]()
Yup! En de vorige keer begonnen ze met Marescha, dus....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef Yeahinho het volgende:
Valt het jullie ook op dat er wordt opgetreden in volgorde van het (minst) aantal stemmen van de week ervoor?
Ik was dus niet de enige die dát opviel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. van de ene week op de ander een duidelijk dikkere buik :\')
Was toch 4 weken niet zo bestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Die mannen.![]()
Verder is het gewoon weer goed.![]()
Daar kom je achter doordat zo\'n trien op tv het zegt? Dacht dat wel redelijk algmeen bekend was. Jammer alleen dat ze het zelf ook niet eens goed weet: \"niet meer zoveel drinken\" --> helemaal niet zul je bedoelen, doosch! Ja of ze moet meer kans willen op \'n gehandicapt kind ofzo... zelf weten. Stom kind.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:23 schreef -Hans- het volgende:
Shit.. dus als je zwanger bent mag je niet drinken?? pfffff, ben ik blij dat ik niet zwanger kan worden.
hij zegt gewoon wat ik denkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef J-net het volgende:
HJ ------------- zoooooowwwww hard man
Ja, ik wist het gelukkig wel. Al is het natuurlijk wel jammer dat je niet mag drinken voor zo'n lange periode! Dat is ook wel afzien. Maar ze moet inderdaad helemaal niet drinken, dat is slecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Daar kom je achter doordat zo\\\'n trien op tv het zegt? Dacht dat wel redelijk algmeen bekend was. Jammer alleen dat ze het zelf ook niet eens goed weet: \"niet meer zoveel drinken\\\" --> helemaal niet zul je bedoelen, doosch! Ja of ze moet meer kans willen op \\\'n gehanicapt kind ofzo... zelf weten. Stom kind.
Bingoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
ze gaat huilen, let op!!
Is dr truukje toch geluktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:31 schreef WithMe het volgende:
Dit gaat haar sympathiestemmen opleveren.
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef WithMe het volgende:
Foutje van jezelf zul je bedoelen.
Volgens mij heeft ze een rekenfoutje gemaakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |