Bellen ook niet mag ik hopen. Straks gaat ze nog door vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Rellen doe ik Ellen niet aan.
Hopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Timmai het volgende:
Ik denk trouwens dat vanavond Aäron eruit gaat
Gezien het aantal sms-jes wat ze ontvangt van sommige users hier bijna wel jaquote:
Kirstenn, TheVulture en ik zijn gewoon trouwe fansquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gezien het aantal sms-jes wat ze ontvangt van sommige users hier bijna wel ja [afbeelding]
Beters.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Bijna iedereens icoontje doet het weer zie ik, dus kan ik jullie allemaal weer makkelijk herkennen.
Zou TE GEK zijn! Al mag die vreselijke Serge er van mij ook wel uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Timmai het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Timmai het volgende:
* (in koor) Ja meester Sven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:53 schreef Svensational het volgende:
Tom en ik zijn er vanavond niet, dus jullie moeten wel braaf zijn he?
Oke.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:53 schreef Svensational het volgende:
Tom en ik zijn er vanavond niet, dus jullie moeten wel braaf zijn he?
ps. Vaduz: klik
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef -Hans- het volgende:
Onwijs lekker jurkje heeft Chantal aan.![]()
ja ze bewoog haar linker wenkbrauwquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef Yeahinho het volgende:
Zag Jerney ook enthousiast meedoen :\\\').
hier nog één....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zoooo klaar met Harm he....
Hé, wegwezen met dat kruisje!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ze bewoog haar linker wenkbrauw![]()
is al gefixtquote:
Eerst Serge weg alstublieft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
Yes, de persoon die vanavond Idols moet verlaten als eerste !
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef J-net het volgende:
Sexy nummer...... niet als hij het zingt waarschijnlijk
en wat de neuk heeft dit met Idols te makenquote:
Ook best, die is ook VRESELIJK !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerst Serge weg alstublieft.
Amenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerst Serge weg alstublieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |