hij zegt gewoon wat ik denkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef J-net het volgende:
HJ ------------- zoooooowwwww hard man
Ja, ik wist het gelukkig wel. Al is het natuurlijk wel jammer dat je niet mag drinken voor zo'n lange periode! Dat is ook wel afzien. Maar ze moet inderdaad helemaal niet drinken, dat is slecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Daar kom je achter doordat zo\\\'n trien op tv het zegt? Dacht dat wel redelijk algmeen bekend was. Jammer alleen dat ze het zelf ook niet eens goed weet: \"niet meer zoveel drinken\\\" --> helemaal niet zul je bedoelen, doosch! Ja of ze moet meer kans willen op \\\'n gehanicapt kind ofzo... zelf weten. Stom kind.
Bingoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
ze gaat huilen, let op!!
Is dr truukje toch geluktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:31 schreef WithMe het volgende:
Dit gaat haar sympathiestemmen opleveren.
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef WithMe het volgende:
Foutje van jezelf zul je bedoelen.
Volgens mij heeft ze een rekenfoutje gemaakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |