Mods kunnen wel inloggen, maar nog niet posten :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef BVO het volgende:
Waarom Sventastic?! :\\\').
Ah, Vaduz, CDP, anderen..... prono nog even invullen!!
das pas kudtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef sbientje het volgende:
\"geinig\"![]()
ik heb een verjaardag vanaaf (alweer) en volgende week ook :S
:') Gewoon afzeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef sbientje het volgende:
\"geinig\"![]()
ik heb een verjaardag vanaaf (alweer) en volgende week ook :S
Gewoon doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
Ik wil in principe thuis kijken,
ja maar ik blijf daar eten, dus wordt lastig om meteen om 7 uur de deur achter me dicht te trekken.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
jeeeeeeeeeeh! Fok doet het weer!
Zin in Idols vanavond!
Whehe, Vadoes :')!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef Vadoes het volgende:
Ziek worden kun je ook niet maken, gaan ze denken dat het aan het eten ligt.
Nee dusquote:
Tof initiatief.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
h ttp://forum.fok.nl/topic/814320
Naja, paar uurtjes toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is al bijna tijd voor Studio 22
Ja maar ik ga eerst nog mn ticket voor London volgend weekend boekenquote:
Haha relax, ik ga over 2 maanden ook weer naar Londenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar ik ga eerst nog mn ticket voor London volgend weekend boeken
Om de hoek bij Picadilly Circusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Ayaxola het volgende:
Waar zit je ergens in Londen?
Vorige keer zat in vlak bij de Canadian Tower.
Over 2 maanden zit in midden in Mayfair![]()
Oe relax, das ook vlak bij Mayfair.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Om de hoek bij Picadilly Circus
Daar ongeveer zit een goede donutwinkelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Om de hoek bij Picadilly Circus
Shop 'till you dropquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef Ayaxola het volgende:
Je moet trouwens echt naar Camden Town als je er nog nooit bent geweest, vind je denk ik wel leukGa er zeker ook weer heen dit jaar
![]()
Veel plezier vanavond! Schreeuw even extra hard voor Floortje, okay?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is al bijna tijd voor Studio 22
Precies, ga er weer aardig wat kleren vandaan halen denk ik. In die goedkope winkels hangt er soms toch nog wel mooi spul tussen.quote:
Whehequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gelijk uit na de uitslag, dus als ik tussendoor berichtjes plaats kunnen ze nogal vaag/überenthousiast overkomen door overmatig alcoholgebruik![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
It\'s a long jerney to become an idol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |