uuhhm dat is minder! Wel goed voor je conditie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kutpc.... grrrrrrrrrr kan me tvkaart niet installeren op de 1 of andere manier, dus ik loop van de ene kamer naar de andere kamer![]()
Yup! En de vorige keer begonnen ze met Marescha, dus....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef Yeahinho het volgende:
Valt het jullie ook op dat er wordt opgetreden in volgorde van het (minst) aantal stemmen van de week ervoor?
Ik was dus niet de enige die dát opviel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. van de ene week op de ander een duidelijk dikkere buik :\')
Was toch 4 weken niet zo bestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Die mannen.![]()
Verder is het gewoon weer goed.![]()
Daar kom je achter doordat zo\'n trien op tv het zegt? Dacht dat wel redelijk algmeen bekend was. Jammer alleen dat ze het zelf ook niet eens goed weet: \"niet meer zoveel drinken\" --> helemaal niet zul je bedoelen, doosch! Ja of ze moet meer kans willen op \'n gehandicapt kind ofzo... zelf weten. Stom kind.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:23 schreef -Hans- het volgende:
Shit.. dus als je zwanger bent mag je niet drinken?? pfffff, ben ik blij dat ik niet zwanger kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |