Dat kan zeker niet door de beugel neequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb net een hele vriendelijke reactie van Peter ontvangen
[..]
Zoooooo dat is ff een lekkere reactie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Die reactie wilde ik jullie niet onthouden
....dacht dat op zulke reacties een ban staat![]()
Jeppie...quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
Is dat die Peter6000 ?
Zo dat klink lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Klopt hoop theorie enz hoop nieuwe indrukken, erg vermoeiend allemaal, maat slaat Hij zich prima doorheen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
mooi, zal wel wennen zijn in zijn nieuwe baantje.
(en mooie avatar)
Echt een reactie van niveauquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
ik vind inderdaad dat zulke uitspraken niet door de beugel kan, maar goed zo een beslissing ligt op een hoger niveauquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Die reactie wilde ik jullie niet onthouden
....dacht dat op zulke reacties een ban staat![]()
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
Als deze TT te provecerend is, mag een mod hem aanpassen. Ik wil geen problemen veroorzaken hier natuurlijk
Straks heb ik ook Peter op mijn dak... en dat wil ik ook weer niet natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoor
Maar ik niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Het lijkt of iedereen doordraait nu Tanja op Fok! zit![]()
Tanja zit niet op Fok... ik geloof daar althans niks vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie is Tanja eingelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoorquote:
Ik ga uit principe geen foto neerzetten van haar... maar dat was die zwangere in BB5quote:
Tja je zou het ook niet zeggen maar zo zie je maar weer hoe sommige ineens van eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg van ons aller liefelijke Peter6000???? DE fan van Tann????? DIE?????? Tsss verwacht je niet zo'n reactie![]()
Wat zal Tann nou vinden van zo'n gevaarlijke fan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg van ons aller liefelijke Peter6000???? DE fan van Tann????? DIE?????? Tsss verwacht je niet zo'n reactie![]()
Toch is het echt zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja zit niet op Fok... ik geloof daar althans niks van
Wel toevallig dat vanavond ook de film "The Fan" op tv wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zal Tann nou vinden van zo'n gevaarlijke fan?![]()
Ja, hij kan mij niet uitstaan, dat is dus wel duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
Is dat die Peter6000 ?
Het zal wel een staartje zijn van afgelopen weekendquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Ze/Hij weet teveel details dus of het is een heel ziek iemand zonder leven die een studie object heeft gemaakt van Tanja. of het is haar echt helemaal zelf, en kan ze ineens wel tegen kritiekquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja zit niet op Fok... ik geloof daar althans niks van
Jammer voor die stumper.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij kan mij niet uitstaan, dat is dus wel duidelijk
Lekker in het Tanja topic laten zitten dan, hebben wij er geen last vanquote:
Of wat dacht je van "Misery"quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel toevallig dat vanavond ook de film "The Fan" op tv was
Preciesquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker in het Tanja topic laten zitten dan, hebben wij er geen last van![]()
Vraag het haarquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zal Tann nou vinden van zo'n gevaarlijke fan?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker in het Tanja topic laten zitten dan, hebben wij er geen last van![]()
Dat ligt dan toch echt aan hem. Dan ziet ie nie hoe jij bent, want je bent een topperquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het ziekquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies![]()
Heb je gezien wat voor fanclub ze ineens daar rond heeft hangen. Tis wel komisch op zich![]()
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanjaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het zal wel een staartje zijn van afgelopen weekend
Dat zegt helemaal niks eigenlijk, maar goed, Peter is te ver gegaan en dat weet ie vast wel inmiddelsquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Cu2 profiel van die peter6000 zegt alles ongeveer
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan hem. Dan ziet ie nie hoe jij bent, want je bent een topper![]()
Dus meer het motto.... kom je aan T. dan kom je aan P.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanja
Die zal het zwaar krijgen jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks eigenlijk, maar goed, Peter is te ver gegaan en dat weet ie vast wel inmiddelsHalf Fok is over hem heen gevallen
![]()
Dan is het helemaal grofquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanja
Ja sneu toch.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dus meer het motto.... kom je aan T. dan kom je aan P.![]()
Hij zat in het begin ook te zeiken tegen mij cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is ook ziek, maar kan er ook wel weer om lachen hoor. Dat gedweep omdat ze in de grote Buik&Baby show heeft meegedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMaar das psoonlijk
![]()
Haiquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef newsman het volgende:
[..]
hallo Morwen, sorry dat ik net er zo in kwam hakken![]()
![]()
Dat kan wel waar zijn, maar zelfs dan is zo'n reactie buitensporig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Oei das een samenvatting, waar mee ik het moet doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai![]()
Maakt niet uit, maar om nou de pik op 1 iemand te hebben is ook weer zoiets. Er is over en weer veel meer gebeurt. Beetje een vulkaan die al op uitbarsten stond![]()
Dizzzzyquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMaar das psoonlijk
![]()
Ja en hoe ze alles weet uit te leggen in haar voordeelquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is ook ziek, maar kan er ook wel weer om lachen hoor. Dat gedweep omdat ze in de grote Buik&Baby show heeft meegedaan![]()
Laat hem lekker lullen meid en trek het je niet al te veel, als je zo reageerd dan spoor je niet, dat is het laagste van het laagste en laat hem lekker in dat topic zitten dan hebben wij er geen last van,quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze is een fijngevoelig typjequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Fijntjes hoe Viool ff komt melden hoe laat je moet uitchecken.....
Ik denk het niet, want Peter's reactie is niet geëdit iigquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
Het is trouwens wel weer lange tijd mod loos hier... of ze moeten stiiekem meelurken
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawinequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Oei das een samenvatting, waar mee ik het moet doen![]()
Kus Morwen lekkerding![]()
Zoals bijv:quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja en hoe ze alles weet uit te leggen in haar voordeel![]()
Ja leuk gesprek om te volgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Die vrouw stelt wel echt interresse in hoe het gaat daar. Vraagt nu aan Bart hoe het was in Big Brother.
* Dizzy-lizzy tuit haar lipjes richting lawine Morwen. Dag lieve meid KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawine![]()
Annet Stokkendreef dacht ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoor van Bart dat Ruud is getrouwd met Anette, die in BB2 of BB3 heeft meegedaan
TL is niet online iig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
Het is trouwens wel weer lange tijd mod loos hier... of ze moeten stiiekem meelurken
klopt wel wel een beetje, ik heb geen zin meer in al dat naieve gedrag en dan houd het op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawine![]()
klopt een paar maanden geleden nog. toen was ik bij de kapper en las ik datquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoor van Bart dat Ruud is getrouwd met Anette, die in BB2 of BB3 heeft meegedaan
Whahaha alleen bij de kapper lees je dat hèquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
klopt een paar maanden geleden nog. toen was ik bij de kapper en las ik dat![]()
![]()
Wat duidelijk is is dat de lieve, gevoelige jongen, die Peter volgens mij is, zich heel diep gekwetst voelt door je. Ik kan niet beoordelen of dat terecht is, en eigenlijk doet dat er ook niet zoveel toe. Dat Peter zo iets schrijft is een signaal, waarvan weet ik ooit niet. Ga er met liefde en wijsheid mee om!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja oke, dat is internet??? Sorry maar dan nog kan je sommige dingen niet zeggen! Lekker onpersoonlijk en iedereen kan iedereen maar afzeiken maar dit gaat wel ver hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen meid en trek het je niet al te veel, als je zo reageerd dan spoor je niet, dat is het laagste van het laagste en laat hem lekker in dat topic zitten dan hebben wij er geen last van,
die gozer spoort niet. dat is het internet meid maar dat wist je ongetwijfeld al.
En ze mocht weg wanneer ze maar wildequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals bijv:
Ze leeft liever van een uitkering dan de hoofdprijs van BB te winnen.
"Ja maar das logisch, want dat en dat koste zoveel. Belastingen en dan heb je helemaal niks meer nog meer onzin blablabla"![]()
Als je nagaat dat ik me haar altijd zelf doequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha alleen bij de kapper lees je dat hè
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je nagaat dat ik me haar altijd zelf doe![]()
![]()
Het moest een keer ontploffen, dat is onvermijdelijk. Daar helpt geen lieve Mod dan meer aanquote:
Yupquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
hee mensen, als ik het dus goed begrijp, dan blijft Ferry dus in het huis ?
Jep... als het goed is tot het einde nu.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
hee mensen, als ik het dus goed begrijp, dan blijft Ferry dus in het huis ?
Tuurlijk want anders had de buik en baby show in duigen gevallen. Was alleen de buik nog over en die deed dan niet eens meer mee. Grandioze zet van Hummie, een zwangere in het huisquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ze mocht weg wanneer ze maar wilde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de bevalling wel ja![]()
Maar deze keer in het Hbb blijkt ook weer dat de vrouwen het sterke geslacht zijn, Harry ligt op 1 ding en zijn nietswetende vrouw zit nog ff heerlijk na met Bartquote:
Ja... leukste gesprek tot nu toe vind ik. Al vond ik het nachtgesprek tusen Gert en Bart ook geweldigquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja leuke vrouw die echt geinteresseerd is![]()
En Flugeltje zal ook wel te bed liggen. Maar dat kunnen we ze niet kwalijk nemen. Er zijn mensen die ook een "redelijk normaal" dagritme hebben.quote:
Leuke carriere zetquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... als het goed is tot het einde nu.
oei!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke, dat is internet??? Sorry maar dan nog kan je sommige dingen niet zeggen! Lekker onpersoonlijk en iedereen kan iedereen maar afzeiken maar dit gaat wel ver hoor![]()
idd. De kunst van Internet is ook, dat je daar jezelf een beetje beheerst. Net als overal elders, waar je niet anoniem bent.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke, dat is internet??? Sorry maar dan nog kan je sommige dingen niet zeggen! Lekker onpersoonlijk en iedereen kan iedereen maar afzeiken maar dit gaat wel ver hoor![]()
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.quote:
De ontkenning van Tan geeft eigenlijk wel aan dat ze het wel isquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk want anders had de buik en baby show in duigen gevallen. Was alleen de buik nog over en die deed dan niet eens meer mee. Grandioze zet van Hummie, een zwangere in het huis![]()
Viool wordt hier anders ook flink afgezeken, misschien wel terecht en misschien valt dat wel binnen de Policy maar ik vind dat diegenen die dat doen ook wel eens wat moeten kunnen incasseren......toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Flugel ligt er meestal wel op tijd in, maar TL is regelmatig 's nachts nog wel wakkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En Flugeltje zal ook wel te bed liggen. Maar dat kunnen we ze niet kwalijk nemen. Er zijn mensen die ook een "redelijk normaal" dagritme hebben.
Ik kan het me goed voorstellen dat er grenzen zijn, maar vaak lijkt het wel dat sommige mensen de pik op je hebben, en elk woord gaan afwegen of ze je ergens een hak mee kunnen zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen meid en trek het je niet al te veel, als je zo reageerd dan spoor je niet, dat is het laagste van het laagste en laat hem lekker in dat topic zitten dan hebben wij er geen last van,
die gozer spoort niet. dat is het internet meid maar dat wist je ongetwijfeld al.
En dat is vaak erg moeilijk om dat verschil te onderscheiden, het kan zo je toetsenbord uitfloepen en je drukt op Shutdown en er is IRL niets aan de handquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
idd. De kunst van Internet is ook, dat je daar jezelf een beetje beheerst. Net als overal elders, waar je niet anoniem bent.
de uitdrukking mede Peter-haters is jou persoonlijke invulling. Net zo goed als ik niet alles in kan vullen wat er in jou om gaat, kun jij ook niet voor de mensen hier op het forum alles invullen Gert. Ieder heeft zijn/haar eigen gedachte gang en die kan niet bepaald worden door jou idee hier over.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.![]()
Geschokt? Je bent alleen maar op wraak belust, door er zo breed mee uit te pakken.
Is ook waar, ik zal dat ook weleens kunnen meemaken en dan moet je stevig in je schoenen staan om dat te kunnen negerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik kan het me goed voorstellen dat er grenzen zijn, maar vaak lijkt het wel dat sommige mensen de pik op je hebben, en elk woord gaan afwegen of ze je ergens een hak mee kunnen zetten.
Ik ook niet, maar als je dat wel kunt dan moet je ook met je billen op de blaren zitten als mensen je terugaanvallen. Maargoed, blijkbaar is dat niet de bedoeling. Men mag hier uithalen naar iedereen behalve de Fokkers, beetje dubbele standaard.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is vaak erg moeilijk om dat verschil te onderscheiden, het kan zo je toetsenbord uitfloepen en je drukt op Shutdown en er is IRL niets aan de hand
Maar ik zou nooit zoiets uit mijn toetsenbordje kunnen krijgen gelukkig![]()
Tja, er zijn hier veel "ongeschreven regels" zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je dat wel kunt dan moet je ook met je billen op de blaren zitten als mensen je terugaanvallen. Maargoed, blijkbaar is dat niet de bedoeling. Men mag hier uithalen naar iedereen behalve de Fokkers, beetje dubbele standaard.
quote:Kaatsen.....bal......billen.......branden. Boeiend![]()
Ow, Christ, moet ik gaan teruglezen zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Morwen........... *wijs op post op pagina 2*
![]()
![]()
![]()
Heb je wel gelijk in, maar doodsverweinsingen zouden mij persoonlijk toch ook te ver gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je dat wel kunt dan moet je ook met je billen op de blaren zitten als mensen je terugaanvallen. Maargoed, blijkbaar is dat niet de bedoeling. Men mag hier uithalen naar iedereen behalve de Fokkers, beetje dubbele standaard.
Kaatsen.....bal......billen.......branden. Boeiend![]()
Harrie is al volledig inquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ze houdt het nog aardig uit... en haar mannetje ligt maar te wachten
[afbeelding]
Zoals eerder vermeld, het sterke geslacht hequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik nam/neem het ook op voor cuall hoor en hop dat je niet te erg van me schrokquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
oei!ik schrik van je MOM
in die context bedoelde ik dat niet hoor, ik bedoelde ermee
te zeggen dat die dingen gebeuren, mensen zitten achter hun pc en zullen het wel even zeggen
en in het dagelijks leven loopt de stront hun langs hun benen of ontkennen ze alles dat bedoel
ik MOM ik nam het gewoon op hoor voor Cuall leer mij het internet kennen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, het sterke geslacht he![]()
![]()
![]()
![]()
Maar natuurlijk, maar dat is algemeen bekend he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zitquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Wiesdat ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Nee das algemeen bekendquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zit![]()
![]()
Een gast die daar slaapt. Haar mannetje Harrie slaapt alquote:
Hotelgast... blijft slapen met haar mannetje. Maar die ligt al een poos op bedquote:
Plaagde je ook alleen maarquote:
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
de uitdrukking mede Peter-haters is jou persoonlijke invulling. Net zo goed als ik niet alles in kan vullen wat er in jou om gaat, kun jij ook niet voor de mensen hier op het forum alles invullen Gert. Ieder heeft zijn/haar eigen gedachte gang en die kan niet bepaald worden door jou idee hier over.![]()
Ga jij je eerst elders maar inschrijven voor de mannencursusquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zit![]()
![]()
Ik heb al aangeven dan een mod de TT mag wijzigen... achteraf vond ik hem te provecerend.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.
Een klacht over iemands postgedrag doe je in FB.
Belachelijk dat er nu een TT is waar dit voorval in beschreven wordt, al heeft Cuall dat dan niet zelf gedaan.
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga jij je eerst elders maar inschrijven voor de mannencursus![]()
Gert doe even normaal zeg, dit is mijn vaste stek en ik wip gewoon even naar het Tanja topic, omdat ik persoonlijk kontakt gehad heb met haar en dit wilde melden. Als ik dan wordt afgezeken mag ik dat ook hier melden. Ik vind jou nu erg kinderachtig doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.![]()
Geschokt? Je bent alleen maar op wraak belust, door er zo breed mee uit te pakken.
Nou ik noem het gewoon "negeren" en ja, dat beheers ik gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
Beste mensen kennen jullie het cordon sanitaire, niet in gaan op bepaalde mensen, lucht een stuk op.
Juust, regel 1:kruip niet op een vrouw van een ander, laat andermasvrouw op u kruipenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zeker
cool, nu weer terug naar BBHquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik noem het gewoon "negeren" en ja, dat beheers ik gelukkig![]()
Okiquote:
Iedereenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.
Belachelijk dat er nu een TT is waar dit voorval in beschreven wordt, al heeft Cuall dat dan niet zelf gedaan.
Wat jij geblaat noemt kan voor een ander relevante post te zijn. Zoals ik al zei jou mening hoeft niet IEDERS mening te zijn. Als cuall die behoefte heeft is dat haar goed recht. Net zo goed als dat het jou recht is om hier jou mening over te posten. Dat wil nog steeds niet zeggen dat we verplicht zijn om haar OF jou mening over te nemen. En inderdaad heeft cuall de TT niet gemaakt. En als je goed gekeken hebt in dit topic heeft de bedenker van deze TT ook aangegeven dat als de modjes vinden dat deze te ver gaat dat ze die dan maar moeten aanpassen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor... Je leert er zeer nuttige dingen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zeker
Of een handje helpenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Juust, regel 1:kruip niet op een vrouw van een ander, laat andermasvrouw op u kruipen![]()
Ze weet niet eens precies wie tanja isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef newsman het volgende:
Die vrouw heeft wel een beetje een kakkers accentje
Wat jij niet meer kijktquote:
Bart: wist je dat er een vrouw hier is bevallen. In de kamer waar je nu slaaptquote:
Sneu dat je dit postquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ettertje ben je ook he Morwenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat jij niet meer kijkt![]()
En ik ook niet echt![]()
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert doe even normaal zeg, dit is mijn vaste stek en ik wip gewoon even naar het Tanja topic, omdat ik persoonlijk kontakt gehad heb met haar en dit wilde melden. Als ik dan wordt afgezeken mag ik dat ook hier melden. Ik vind jou nu erg kinderachtig doen.
Nou hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En ik ga nu de negeer knop zoeken![]()
![]()
Sneu sneu sneu.. da's het stopwoord vandaag?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sneu dat je dit postCuall vind hier geen mede Peter haters (ik ken die hele peter6000 niet behalve van de tanja adoratie posts) En sorry maar ik vond die hele reactie van Peter gewoon te ver gaan met zijn mongool en doodsverwensing
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
We zouden het weer over HBB gaan hebben toch?
Hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart "ik zou het een beetje links aanhouden als je naar bed gaat" m.a.w. over Harrie dus
Was volgens mij niet echt een kwestie van verlekkerd melden, maar goed. Ieder z'n idee daarover. Heb cuall leren kennen als iemand met 't hart op de tong, wat ik persoonlijk wel kan waarderen. Kan me dit dus ook wel weer voorstellen dat ze dit kwijt wilde. Maar je hebt gelijk hoort in de FB thuis.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart "ik zou het een beetje links aanhouden als je naar bed gaat" m.a.w. over Harrie dus
Uitstekend idee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
We zouden het weer over HBB gaan hebben toch?
Bart ziet en hoort alles he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
heeft hij soms al om het hoekje gekeken van die kamer waar Harrie ligt
![]()
Ik zou niet weten waar je dat verlekkerd uit op maakt, maar ik had me al een uur geleden voorgenomen om te gaan slapen, dus dat ga ik nu doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.
Zeker. Toen ik net binnenkwam, dacht ik dat hij een wijntje op had. Maar hij blijft echt scherp.quote:
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker. Toen ik net binnenkwam, dacht ik dat hij een wijntje op had. Maar hij blijft echt scherp.
Slaap lekker meisje, dikke knuffelquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat verlekkerd uit op maakt, maar ik had me al een uur geleden voorgenomen om te gaan slapen, dus dat ga ik nu doen.
Tot morgen![]()
![]()
Ja zag ik ook te laat net zoals in HBB genereer het stop woordje in HBB isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu sneu sneu.. da's het stopwoord vandaag?
Truste meisjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat verlekkerd uit op maakt, maar ik had me al een uur geleden voorgenomen om te gaan slapen, dus dat ga ik nu doen.
Tot morgen![]()
![]()
Ik vind ze beide om op te vretenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sneu dat je dit postCuall vind hier geen mede Peter haters (ik ken die hele peter6000 niet behalve van de tanja adoratie posts) En sorry maar ik vond die hele reactie van Peter gewoon te ver gaan met zijn mongool en doodsverwensing
![]()
Net zegt ie nog tegen frau Harrie, om 2 uur ga jij naar bed, dan lig je om 2:15quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef newsman het volgende:
Zo word het diep in de nacht zegt Bart: het is 2:14
Truste. Slaap je nu ook op een viool-pudding-matras ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Slaap toch maar lekker dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Lieverd je weet het hequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind ze beide om op te vretenMaar cuall is provocerend al heel lang en Peter grijpt op zijn gebied (Tanja, als ze het al is) even de gelegenheid aan om haar een keer aan te vallen. Terecht......mja, misschien, maar het had wat minder gekund. Minder op de persoon in elk geval. Maar dat is MIJN mening, cuall kan ook behoorlijk pittig zijn maar dan meer over de bewoners (wat dus WEL binnen de Policy valt).
![]()
Hobjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Hee wat schreef die peter danik mis weer de hele rel ...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zoentje terug kan geen kwaad hoor!*Hoopvol kijkt*
![]()
Niet weer over beginnen graag... het ging net HBB on topic... lees het enalaatste blad van de vorige SC maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:12 schreef DaMook het volgende:
Mensen kap even met die bashes over en weerErg gezellig zo
. Laat dat lekker aan de mods over wat ze ermee doen
.
Bart loopt trouwens lekker te ouwehoeren met dat vrouwke
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Hoi Hobjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Hoihoi Hobje, welkomquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Fietsen ze niet meer danquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:19 schreef newsman het volgende:
Ik heb toch zon vaag idee dat Big Brother is afgelopen.
Het Big Brother concept van afgesloten van de wereld wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:19 schreef newsman het volgende:
Ik heb toch zon vaag idee dat Big Brother is afgelopen.
Echt lelijk is ze idd nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
En toch ziet ze er niet echt slecht uit vind ik
[afbeelding]
Hoi hobje.... ff zoekenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Hobjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Er staat wel een fiets in de slaapkamer dacht ikquote:
Nee, de mijne ook niet. Maar slecht ziet ze er niet uit vind ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt lelijk is ze idd niet, maar mijn type is ze ook weer niet
Ik verstond er niks vanquote:
S1+2 is beter geluid iig, maar kon het ook niet echt volgenquote:
Dat bedoel ik... die Anita was ook al als een balletjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
S1+2 is beter geluid iig, maar kon het ook niet echt volgen
Leuk man, muziek.quote:
Altijd hoor, ik hou wel van wat actiequote:
Dat al die vrouwen liggen te geilen op Ferrie en dat hij niet kan slapenquote:
Vinje 't gek, die heeft ook al de hele avond naar Ferry gekekenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef M-en-A het volgende:
Esther doet een onthullende mededeling: "Ik ben zo klaar".![]()
Heb je ook muziek in je wijnkelder??quote:
Me knowquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Altijd hoor, ik hou wel van wat actie![]()
![]()
Piratenbloed eh, You know![]()
Wijnkelder bestaat niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je ook muziek in je wijnkelder??![]()
Mijne ook niet. Typisch een geval van : "veraf dichter als mooi bij"quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, de mijne ook niet. Maar slecht ziet ze er niet uit vind ik.
Is Kelly d'r pleister losgeschoten en heet het nu weer Ferrie??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat al die vrouwen liggen te geilen op Ferrie en dat hij niet kan slapen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vinje 't gek, die heeft ook al de hele avond naar Ferry gekeken![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Is Kelly d'r pleister losgeschoten en heet het nu weer Ferrie??![]()
Ehm, jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Typisch een geval van : "veraf dichter als mooi bij"![]()
[zwarestem]hállóóó[/zwarestem]quote:
Wie is Anita??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las ergens in een SV door iemand getikt dat Anita aan de coke zat, vond het toen zeker meer dan misplaatst, is het nog, hoort niet daar maar: als je er over nadenkt..... zou me niet verbazen.![]()
Sorry voor de fans of wannabee fans![]()
Ik denk dat het zware invulling was van die persoon.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las ergens in een SV door iemand getikt dat Anita aan de coke zat, vond het toen zeker meer dan misplaatst, is het nog, hoort niet daar maar: als je er over nadenkt..... zou me niet verbazen.![]()
quote:
Ze kan behoorlijk wazig doen ja... als je dat bedoeldquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wat zit er nu dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
een klein glaasje wijn drink ik nog wel, maar ach, te veel is nooit goed![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Net of die achter die plant staat te ehhhhhhhhhhh nahja je weet wellen
![]()
Een ex-DollyDot die nu in dat huis zit.quote:
Mij ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wietkeldâh natuurlijkquote:
Hmm.... nah doe mij dan maar een wijnkelder.quote:
Toch ben ik er op gaan letten en sja, heb wel mijn twijfelsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik denk dat het zware invulling was van die persoon.
Hoeveel weegt ze...........quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Een ex-DollyDot die nu in dat huis zit.![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Net of die achter die plant staat te ehhhhhhhhhhh nahja je weet wellen
![]()
Hmmmm Lizzy heb ik ook gelezen en dacht ook van rot opquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En dan het geheugen van die vrouw nog erger dan Bonniequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Ik zei vanavond al dat ik me verbaasde dat het nog leeft en waarom ze haar opgewarmd hebbenZe ziet er uit als een junk, veels te mager en gewoon slecht. Zelfs Bon ziet er beter uit
![]()
Ongeveer de helft van jouw begeertequote:
Dat is die voor haar leeftijd zeer aantrekkelijke vrouwquote:
Hahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarom hoor ik steeds voetstappen in het grind buiten??
Volgens mij was het verhaal dat haar man ooit vast had gezeten voor betrokkenheid bij coke handel. In dat verhaal werd Anita zelf niet genoemd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ze is 45 wat ik begreepquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel weegt ze...........![]()
sorry geintje.
ik zou echt niet weten wie dat is.
maar zo'n dot is nu toch ook zeker 70?? en dan bedoel ik geen kilo's!!
45, dus valt nog meequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel weegt ze...........![]()
sorry geintje.
ik zou echt niet weten wie dat is.
maar zo'n dot is nu toch ook zeker 70?? en dan bedoel ik geen kilo's!!
Ze is iets ouder dan mij, maar weet niet wat internet isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan het geheugen van die vrouw nog erger dan Bonnie![]()
Johquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha
Dat is het geld wat Bart nu telt wat je hoort knisperen
Kelly 2quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan het geheugen van die vrouw nog erger dan Bonnie![]()
30 kg.?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van jouw begeerte![]()
Alleen ze lult als een mutsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is die voor haar leeftijd zeer aantrekkelijke vrouw
Een dikke welterustzoen voor jou:quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga slapeniedereen nog veel plezier en voor nu of later slaap lekker
![]()
en tot morgen allemaal![]()
![]()
Slaap lekker lief Pareltje... tot morgen weer weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga slapeniedereen nog veel plezier en voor nu of later slaap lekker
![]()
![]()
Slaap lekker pareltje. Lekker rustig aan met het knietje. Tot morgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker pareltjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Zelfs Viool ziet er beter uit en die is minimaal 10 jaar ouderquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is die voor haar leeftijd zeer aantrekkelijke vrouw
Truste pareltje, en rustig aan met je knietje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Pareltje slaap lekker, ik hoop het voor jequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Beide??quote:
Klopt, dat was haar toenmalige vriend die daarvan verdacht werd (ex profvoetballer Ton Blanker).quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het verhaal dat haar man ooit vast had gezeten voor betrokkenheid bij coke handel. In dat verhaal werd Anita zelf niet genoemd.
Tot morgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Ik zou zeggen als jij viool een lekkerding vind pak haarquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfs Viool ziet er beter uit en die is minimaal 10 jaar ouder![]()
Drugs are bad![]()
Ach daar stopt ze wel mee zodra je je worst in d'r mond stoptquote:
fioolquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfs Viool ziet er beter uit en die is minimaal 10 jaar ouder![]()
Drugs are bad![]()
En die Ton Blanker is nu nog steeds haar man. Dat vertelde ze eerder deze week.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, dat was haar toenmalige vriend die daarvan verdacht werd (ex profvoetballer Ton Blanker).
je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kelly is slim vergeleken met haar![]()
* newsman zegt niksquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach daar stopt ze wel mee zodra je je worst in d'r mond stopt
Moet jij niet op pufcursus, zoals ik het allemaal weer begreep, ipv voetballers geschiedenis op te halen??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, dat was haar toenmalige vriend die daarvan verdacht werd (ex profvoetballer Ton Blanker).
Nope ze blijft vragen wat ze daar mee moet, en als ze op het kruisje drukt gaat ie niet weg en en en ze snapt het nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach daar stopt ze wel mee zodra je je worst in d'r mond stopt
Je mag viool zelfs meenemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als jij viool een lekkerding vind pak haar![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet jij niet op pufcursus, zoals ik het allemaal weer begreep, ipv voetballers geschiedenis op te halen??feli
![]()
Jij ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen, Bart gaat weer beuken op zijn toetsenbord... dus ik ga slapen... ik wens iedereen alvast een lekker slapen toe![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als jij viool een lekkerding vind pak haar![]()
En tikt tegen de cam dat het prive isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
Bart ademt al zwaar, dat kan ik wel merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |