Toch ben ik er op gaan letten en sja, heb wel mijn twijfelsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik denk dat het zware invulling was van die persoon.
Hoeveel weegt ze...........quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Een ex-DollyDot die nu in dat huis zit.![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Net of die achter die plant staat te ehhhhhhhhhhh nahja je weet wellen
![]()
Hmmmm Lizzy heb ik ook gelezen en dacht ook van rot opquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las ergens in een SV door iemand getikt dat Anita aan de coke zat, vond het toen zeker meer dan misplaatst, is het nog, hoort niet daar maar: als je er over nadenkt..... zou me niet verbazen.![]()
Sorry voor de fans of wannabee fans![]()
En dan het geheugen van die vrouw nog erger dan Bonniequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Ik zei vanavond al dat ik me verbaasde dat het nog leeft en waarom ze haar opgewarmd hebbenZe ziet er uit als een junk, veels te mager en gewoon slecht. Zelfs Bon ziet er beter uit
![]()
Ongeveer de helft van jouw begeertequote:
Dat is die voor haar leeftijd zeer aantrekkelijke vrouwquote:
Hahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarom hoor ik steeds voetstappen in het grind buiten??
Volgens mij was het verhaal dat haar man ooit vast had gezeten voor betrokkenheid bij coke handel. In dat verhaal werd Anita zelf niet genoemd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las ergens in een SV door iemand getikt dat Anita aan de coke zat, vond het toen zeker meer dan misplaatst, is het nog, hoort niet daar maar: als je er over nadenkt..... zou me niet verbazen.![]()
Sorry voor de fans of wannabee fans![]()
Ze is 45 wat ik begreepquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel weegt ze...........![]()
sorry geintje.
ik zou echt niet weten wie dat is.
maar zo'n dot is nu toch ook zeker 70?? en dan bedoel ik geen kilo's!!
45, dus valt nog meequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel weegt ze...........![]()
sorry geintje.
ik zou echt niet weten wie dat is.
maar zo'n dot is nu toch ook zeker 70?? en dan bedoel ik geen kilo's!!
Ze is iets ouder dan mij, maar weet niet wat internet isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan het geheugen van die vrouw nog erger dan Bonnie![]()
Johquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha
Dat is het geld wat Bart nu telt wat je hoort knisperen
Kelly 2quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan het geheugen van die vrouw nog erger dan Bonnie![]()
30 kg.?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van jouw begeerte![]()
Alleen ze lult als een mutsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is die voor haar leeftijd zeer aantrekkelijke vrouw
Een dikke welterustzoen voor jou:quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga slapeniedereen nog veel plezier en voor nu of later slaap lekker
![]()
en tot morgen allemaal![]()
![]()
Slaap lekker lief Pareltje... tot morgen weer weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga slapeniedereen nog veel plezier en voor nu of later slaap lekker
![]()
![]()
Slaap lekker pareltje. Lekker rustig aan met het knietje. Tot morgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker pareltjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Zelfs Viool ziet er beter uit en die is minimaal 10 jaar ouderquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is die voor haar leeftijd zeer aantrekkelijke vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |