Is Kelly d'r pleister losgeschoten en heet het nu weer Ferrie??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat al die vrouwen liggen te geilen op Ferrie en dat hij niet kan slapen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vinje 't gek, die heeft ook al de hele avond naar Ferry gekeken![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Is Kelly d'r pleister losgeschoten en heet het nu weer Ferrie??![]()
Ehm, jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Typisch een geval van : "veraf dichter als mooi bij"![]()
[zwarestem]hállóóó[/zwarestem]quote:
Wie is Anita??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las ergens in een SV door iemand getikt dat Anita aan de coke zat, vond het toen zeker meer dan misplaatst, is het nog, hoort niet daar maar: als je er over nadenkt..... zou me niet verbazen.![]()
Sorry voor de fans of wannabee fans![]()
Ik denk dat het zware invulling was van die persoon.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las ergens in een SV door iemand getikt dat Anita aan de coke zat, vond het toen zeker meer dan misplaatst, is het nog, hoort niet daar maar: als je er over nadenkt..... zou me niet verbazen.![]()
quote:
Ze kan behoorlijk wazig doen ja... als je dat bedoeldquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wat zit er nu dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
een klein glaasje wijn drink ik nog wel, maar ach, te veel is nooit goed![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Net of die achter die plant staat te ehhhhhhhhhhh nahja je weet wellen
![]()
Een ex-DollyDot die nu in dat huis zit.quote:
Mij ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wietkeldâh natuurlijkquote:
Hmm.... nah doe mij dan maar een wijnkelder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |