Truste pareltje, en rustig aan met je knietje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga slapeniedereen nog veel plezier en voor nu of later slaap lekker
![]()
en tot morgen allemaal![]()
![]()
Pareltje slaap lekker, ik hoop het voor jequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga slapeniedereen nog veel plezier en voor nu of later slaap lekker
![]()
![]()
Beide??quote:
Klopt, dat was haar toenmalige vriend die daarvan verdacht werd (ex profvoetballer Ton Blanker).quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het verhaal dat haar man ooit vast had gezeten voor betrokkenheid bij coke handel. In dat verhaal werd Anita zelf niet genoemd.
Tot morgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Ik zou zeggen als jij viool een lekkerding vind pak haarquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfs Viool ziet er beter uit en die is minimaal 10 jaar ouder![]()
Drugs are bad![]()
Ach daar stopt ze wel mee zodra je je worst in d'r mond stoptquote:
fioolquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfs Viool ziet er beter uit en die is minimaal 10 jaar ouder![]()
Drugs are bad![]()
En die Ton Blanker is nu nog steeds haar man. Dat vertelde ze eerder deze week.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, dat was haar toenmalige vriend die daarvan verdacht werd (ex profvoetballer Ton Blanker).
je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kelly is slim vergeleken met haar![]()
* newsman zegt niksquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach daar stopt ze wel mee zodra je je worst in d'r mond stopt
Moet jij niet op pufcursus, zoals ik het allemaal weer begreep, ipv voetballers geschiedenis op te halen??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, dat was haar toenmalige vriend die daarvan verdacht werd (ex profvoetballer Ton Blanker).
Nope ze blijft vragen wat ze daar mee moet, en als ze op het kruisje drukt gaat ie niet weg en en en ze snapt het nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach daar stopt ze wel mee zodra je je worst in d'r mond stopt
Je mag viool zelfs meenemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als jij viool een lekkerding vind pak haar![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet jij niet op pufcursus, zoals ik het allemaal weer begreep, ipv voetballers geschiedenis op te halen??feli
![]()
Jij ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen, Bart gaat weer beuken op zijn toetsenbord... dus ik ga slapen... ik wens iedereen alvast een lekker slapen toe![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als jij viool een lekkerding vind pak haar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |