Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zitquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, het sterke geslacht he![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Wiesdat ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ze houdt het nog aardig uit... en haar mannetje ligt maar te wachten
[afbeelding]
Nee das algemeen bekendquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zit![]()
![]()
Een gast die daar slaapt. Haar mannetje Harrie slaapt alquote:
Hotelgast... blijft slapen met haar mannetje. Maar die ligt al een poos op bedquote:
Plaagde je ook alleen maarquote:
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
de uitdrukking mede Peter-haters is jou persoonlijke invulling. Net zo goed als ik niet alles in kan vullen wat er in jou om gaat, kun jij ook niet voor de mensen hier op het forum alles invullen Gert. Ieder heeft zijn/haar eigen gedachte gang en die kan niet bepaald worden door jou idee hier over.![]()
Ga jij je eerst elders maar inschrijven voor de mannencursusquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zit![]()
![]()
Ik heb al aangeven dan een mod de TT mag wijzigen... achteraf vond ik hem te provecerend.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.
Een klacht over iemands postgedrag doe je in FB.
Belachelijk dat er nu een TT is waar dit voorval in beschreven wordt, al heeft Cuall dat dan niet zelf gedaan.
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga jij je eerst elders maar inschrijven voor de mannencursus![]()
Gert doe even normaal zeg, dit is mijn vaste stek en ik wip gewoon even naar het Tanja topic, omdat ik persoonlijk kontakt gehad heb met haar en dit wilde melden. Als ik dan wordt afgezeken mag ik dat ook hier melden. Ik vind jou nu erg kinderachtig doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.![]()
Geschokt? Je bent alleen maar op wraak belust, door er zo breed mee uit te pakken.
Nou ik noem het gewoon "negeren" en ja, dat beheers ik gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
Beste mensen kennen jullie het cordon sanitaire, niet in gaan op bepaalde mensen, lucht een stuk op.
Juust, regel 1:kruip niet op een vrouw van een ander, laat andermasvrouw op u kruipenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zeker
cool, nu weer terug naar BBHquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik noem het gewoon "negeren" en ja, dat beheers ik gelukkig![]()
Okiquote:
Iedereenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.
Belachelijk dat er nu een TT is waar dit voorval in beschreven wordt, al heeft Cuall dat dan niet zelf gedaan.
Wat jij geblaat noemt kan voor een ander relevante post te zijn. Zoals ik al zei jou mening hoeft niet IEDERS mening te zijn. Als cuall die behoefte heeft is dat haar goed recht. Net zo goed als dat het jou recht is om hier jou mening over te posten. Dat wil nog steeds niet zeggen dat we verplicht zijn om haar OF jou mening over te nemen. En inderdaad heeft cuall de TT niet gemaakt. En als je goed gekeken hebt in dit topic heeft de bedenker van deze TT ook aangegeven dat als de modjes vinden dat deze te ver gaat dat ze die dan maar moeten aanpassen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor... Je leert er zeer nuttige dingen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zeker
Of een handje helpenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Juust, regel 1:kruip niet op een vrouw van een ander, laat andermasvrouw op u kruipen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |