De ontkenning van Tan geeft eigenlijk wel aan dat ze het wel isquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk want anders had de buik en baby show in duigen gevallen. Was alleen de buik nog over en die deed dan niet eens meer mee. Grandioze zet van Hummie, een zwangere in het huis![]()
Viool wordt hier anders ook flink afgezeken, misschien wel terecht en misschien valt dat wel binnen de Policy maar ik vind dat diegenen die dat doen ook wel eens wat moeten kunnen incasseren......toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke, dat is internet??? Sorry maar dan nog kan je sommige dingen niet zeggen! Lekker onpersoonlijk en iedereen kan iedereen maar afzeiken maar dit gaat wel ver hoor![]()
Flugel ligt er meestal wel op tijd in, maar TL is regelmatig 's nachts nog wel wakkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En Flugeltje zal ook wel te bed liggen. Maar dat kunnen we ze niet kwalijk nemen. Er zijn mensen die ook een "redelijk normaal" dagritme hebben.
Ik kan het me goed voorstellen dat er grenzen zijn, maar vaak lijkt het wel dat sommige mensen de pik op je hebben, en elk woord gaan afwegen of ze je ergens een hak mee kunnen zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen meid en trek het je niet al te veel, als je zo reageerd dan spoor je niet, dat is het laagste van het laagste en laat hem lekker in dat topic zitten dan hebben wij er geen last van,
die gozer spoort niet. dat is het internet meid maar dat wist je ongetwijfeld al.
En dat is vaak erg moeilijk om dat verschil te onderscheiden, het kan zo je toetsenbord uitfloepen en je drukt op Shutdown en er is IRL niets aan de handquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
idd. De kunst van Internet is ook, dat je daar jezelf een beetje beheerst. Net als overal elders, waar je niet anoniem bent.
de uitdrukking mede Peter-haters is jou persoonlijke invulling. Net zo goed als ik niet alles in kan vullen wat er in jou om gaat, kun jij ook niet voor de mensen hier op het forum alles invullen Gert. Ieder heeft zijn/haar eigen gedachte gang en die kan niet bepaald worden door jou idee hier over.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.![]()
Geschokt? Je bent alleen maar op wraak belust, door er zo breed mee uit te pakken.
Is ook waar, ik zal dat ook weleens kunnen meemaken en dan moet je stevig in je schoenen staan om dat te kunnen negerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik kan het me goed voorstellen dat er grenzen zijn, maar vaak lijkt het wel dat sommige mensen de pik op je hebben, en elk woord gaan afwegen of ze je ergens een hak mee kunnen zetten.
Ik ook niet, maar als je dat wel kunt dan moet je ook met je billen op de blaren zitten als mensen je terugaanvallen. Maargoed, blijkbaar is dat niet de bedoeling. Men mag hier uithalen naar iedereen behalve de Fokkers, beetje dubbele standaard.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is vaak erg moeilijk om dat verschil te onderscheiden, het kan zo je toetsenbord uitfloepen en je drukt op Shutdown en er is IRL niets aan de hand
Maar ik zou nooit zoiets uit mijn toetsenbordje kunnen krijgen gelukkig![]()
Tja, er zijn hier veel "ongeschreven regels" zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je dat wel kunt dan moet je ook met je billen op de blaren zitten als mensen je terugaanvallen. Maargoed, blijkbaar is dat niet de bedoeling. Men mag hier uithalen naar iedereen behalve de Fokkers, beetje dubbele standaard.
quote:Kaatsen.....bal......billen.......branden. Boeiend![]()
Ow, Christ, moet ik gaan teruglezen zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Morwen........... *wijs op post op pagina 2*
![]()
![]()
![]()
Heb je wel gelijk in, maar doodsverweinsingen zouden mij persoonlijk toch ook te ver gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je dat wel kunt dan moet je ook met je billen op de blaren zitten als mensen je terugaanvallen. Maargoed, blijkbaar is dat niet de bedoeling. Men mag hier uithalen naar iedereen behalve de Fokkers, beetje dubbele standaard.
Kaatsen.....bal......billen.......branden. Boeiend![]()
Harrie is al volledig inquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ze houdt het nog aardig uit... en haar mannetje ligt maar te wachten
[afbeelding]
Zoals eerder vermeld, het sterke geslacht hequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik nam/neem het ook op voor cuall hoor en hop dat je niet te erg van me schrokquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
oei!ik schrik van je MOM
in die context bedoelde ik dat niet hoor, ik bedoelde ermee
te zeggen dat die dingen gebeuren, mensen zitten achter hun pc en zullen het wel even zeggen
en in het dagelijks leven loopt de stront hun langs hun benen of ontkennen ze alles dat bedoel
ik MOM ik nam het gewoon op hoor voor Cuall leer mij het internet kennen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, het sterke geslacht he![]()
![]()
![]()
![]()
Maar natuurlijk, maar dat is algemeen bekend he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zitquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Wiesdat ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Nee das algemeen bekendquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zit![]()
![]()
Een gast die daar slaapt. Haar mannetje Harrie slaapt alquote:
Hotelgast... blijft slapen met haar mannetje. Maar die ligt al een poos op bedquote:
Plaagde je ook alleen maarquote:
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
de uitdrukking mede Peter-haters is jou persoonlijke invulling. Net zo goed als ik niet alles in kan vullen wat er in jou om gaat, kun jij ook niet voor de mensen hier op het forum alles invullen Gert. Ieder heeft zijn/haar eigen gedachte gang en die kan niet bepaald worden door jou idee hier over.![]()
Ga jij je eerst elders maar inschrijven voor de mannencursusquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat lees je zeker ook alleen als je bij de kapper zit![]()
![]()
Ik heb al aangeven dan een mod de TT mag wijzigen... achteraf vond ik hem te provecerend.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.
Een klacht over iemands postgedrag doe je in FB.
Belachelijk dat er nu een TT is waar dit voorval in beschreven wordt, al heeft Cuall dat dan niet zelf gedaan.
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga jij je eerst elders maar inschrijven voor de mannencursus![]()
Gert doe even normaal zeg, dit is mijn vaste stek en ik wip gewoon even naar het Tanja topic, omdat ik persoonlijk kontakt gehad heb met haar en dit wilde melden. Als ik dan wordt afgezeken mag ik dat ook hier melden. Ik vind jou nu erg kinderachtig doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.![]()
Geschokt? Je bent alleen maar op wraak belust, door er zo breed mee uit te pakken.
Nou ik noem het gewoon "negeren" en ja, dat beheers ik gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
Beste mensen kennen jullie het cordon sanitaire, niet in gaan op bepaalde mensen, lucht een stuk op.
Juust, regel 1:kruip niet op een vrouw van een ander, laat andermasvrouw op u kruipenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zeker
cool, nu weer terug naar BBHquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik noem het gewoon "negeren" en ja, dat beheers ik gelukkig![]()
Okiquote:
Iedereenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Hij is hier al eerder belachelijk gemaakt in de SC, Cuall wist dondersgoed dat iedereen over Peter heen zou vallen en steun aan haar zou betuigen.
Belachelijk dat er nu een TT is waar dit voorval in beschreven wordt, al heeft Cuall dat dan niet zelf gedaan.
Wat jij geblaat noemt kan voor een ander relevante post te zijn. Zoals ik al zei jou mening hoeft niet IEDERS mening te zijn. Als cuall die behoefte heeft is dat haar goed recht. Net zo goed als dat het jou recht is om hier jou mening over te posten. Dat wil nog steeds niet zeggen dat we verplicht zijn om haar OF jou mening over te nemen. En inderdaad heeft cuall de TT niet gemaakt. En als je goed gekeken hebt in dit topic heeft de bedenker van deze TT ook aangegeven dat als de modjes vinden dat deze te ver gaat dat ze die dan maar moeten aanpassen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor... Je leert er zeer nuttige dingen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daar de 'mannenregels' van Roel te leren zeker
Of een handje helpenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Juust, regel 1:kruip niet op een vrouw van een ander, laat andermasvrouw op u kruipen![]()
Ze weet niet eens precies wie tanja isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef newsman het volgende:
Die vrouw heeft wel een beetje een kakkers accentje
Wat jij niet meer kijktquote:
Bart: wist je dat er een vrouw hier is bevallen. In de kamer waar je nu slaaptquote:
Sneu dat je dit postquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ettertje ben je ook he Morwenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat jij niet meer kijkt![]()
En ik ook niet echt![]()
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert doe even normaal zeg, dit is mijn vaste stek en ik wip gewoon even naar het Tanja topic, omdat ik persoonlijk kontakt gehad heb met haar en dit wilde melden. Als ik dan wordt afgezeken mag ik dat ook hier melden. Ik vind jou nu erg kinderachtig doen.
Nou hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En ik ga nu de negeer knop zoeken![]()
![]()
Sneu sneu sneu.. da's het stopwoord vandaag?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sneu dat je dit postCuall vind hier geen mede Peter haters (ik ken die hele peter6000 niet behalve van de tanja adoratie posts) En sorry maar ik vond die hele reactie van Peter gewoon te ver gaan met zijn mongool en doodsverwensing
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
We zouden het weer over HBB gaan hebben toch?
Hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart "ik zou het een beetje links aanhouden als je naar bed gaat" m.a.w. over Harrie dus
Was volgens mij niet echt een kwestie van verlekkerd melden, maar goed. Ieder z'n idee daarover. Heb cuall leren kennen als iemand met 't hart op de tong, wat ik persoonlijk wel kan waarderen. Kan me dit dus ook wel weer voorstellen dat ze dit kwijt wilde. Maar je hebt gelijk hoort in de FB thuis.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart "ik zou het een beetje links aanhouden als je naar bed gaat" m.a.w. over Harrie dus
Uitstekend idee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
We zouden het weer over HBB gaan hebben toch?
Bart ziet en hoort alles he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
heeft hij soms al om het hoekje gekeken van die kamer waar Harrie ligt
![]()
Ik zou niet weten waar je dat verlekkerd uit op maakt, maar ik had me al een uur geleden voorgenomen om te gaan slapen, dus dat ga ik nu doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.
Zeker. Toen ik net binnenkwam, dacht ik dat hij een wijntje op had. Maar hij blijft echt scherp.quote:
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker. Toen ik net binnenkwam, dacht ik dat hij een wijntje op had. Maar hij blijft echt scherp.
Slaap lekker meisje, dikke knuffelquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat verlekkerd uit op maakt, maar ik had me al een uur geleden voorgenomen om te gaan slapen, dus dat ga ik nu doen.
Tot morgen![]()
![]()
Ja zag ik ook te laat net zoals in HBB genereer het stop woordje in HBB isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu sneu sneu.. da's het stopwoord vandaag?
Truste meisjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat verlekkerd uit op maakt, maar ik had me al een uur geleden voorgenomen om te gaan slapen, dus dat ga ik nu doen.
Tot morgen![]()
![]()
Ik vind ze beide om op te vretenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sneu dat je dit postCuall vind hier geen mede Peter haters (ik ken die hele peter6000 niet behalve van de tanja adoratie posts) En sorry maar ik vond die hele reactie van Peter gewoon te ver gaan met zijn mongool en doodsverwensing
![]()
Net zegt ie nog tegen frau Harrie, om 2 uur ga jij naar bed, dan lig je om 2:15quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef newsman het volgende:
Zo word het diep in de nacht zegt Bart: het is 2:14
Truste. Slaap je nu ook op een viool-pudding-matras ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Slaap toch maar lekker dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Lieverd je weet het hequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind ze beide om op te vretenMaar cuall is provocerend al heel lang en Peter grijpt op zijn gebied (Tanja, als ze het al is) even de gelegenheid aan om haar een keer aan te vallen. Terecht......mja, misschien, maar het had wat minder gekund. Minder op de persoon in elk geval. Maar dat is MIJN mening, cuall kan ook behoorlijk pittig zijn maar dan meer over de bewoners (wat dus WEL binnen de Policy valt).
![]()
Hobjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Hee wat schreef die peter danik mis weer de hele rel ...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zoentje terug kan geen kwaad hoor!*Hoopvol kijkt*
![]()
Niet weer over beginnen graag... het ging net HBB on topic... lees het enalaatste blad van de vorige SC maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:12 schreef DaMook het volgende:
Mensen kap even met die bashes over en weerErg gezellig zo
. Laat dat lekker aan de mods over wat ze ermee doen
.
Bart loopt trouwens lekker te ouwehoeren met dat vrouwke
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Hoi Hobjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Hoihoi Hobje, welkomquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Fietsen ze niet meer danquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:19 schreef newsman het volgende:
Ik heb toch zon vaag idee dat Big Brother is afgelopen.
Het Big Brother concept van afgesloten van de wereld wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:19 schreef newsman het volgende:
Ik heb toch zon vaag idee dat Big Brother is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |