Ze weet niet eens precies wie tanja isquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef newsman het volgende:
Die vrouw heeft wel een beetje een kakkers accentje
Wat jij niet meer kijktquote:
Bart: wist je dat er een vrouw hier is bevallen. In de kamer waar je nu slaaptquote:
Sneu dat je dit postquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.![]()
Geschokt? Je bent alleen maar op wraak belust, door er zo breed mee uit te pakken.
Ettertje ben je ook he Morwenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat jij niet meer kijkt![]()
En ik ook niet echt![]()
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert doe even normaal zeg, dit is mijn vaste stek en ik wip gewoon even naar het Tanja topic, omdat ik persoonlijk kontakt gehad heb met haar en dit wilde melden. Als ik dan wordt afgezeken mag ik dat ook hier melden. Ik vind jou nu erg kinderachtig doen.
Nou hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En ik ga nu de negeer knop zoeken![]()
![]()
Sneu sneu sneu.. da's het stopwoord vandaag?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sneu dat je dit postCuall vind hier geen mede Peter haters (ik ken die hele peter6000 niet behalve van de tanja adoratie posts) En sorry maar ik vond die hele reactie van Peter gewoon te ver gaan met zijn mongool en doodsverwensing
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
We zouden het weer over HBB gaan hebben toch?
Hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart "ik zou het een beetje links aanhouden als je naar bed gaat" m.a.w. over Harrie dus
Was volgens mij niet echt een kwestie van verlekkerd melden, maar goed. Ieder z'n idee daarover. Heb cuall leren kennen als iemand met 't hart op de tong, wat ik persoonlijk wel kan waarderen. Kan me dit dus ook wel weer voorstellen dat ze dit kwijt wilde. Maar je hebt gelijk hoort in de FB thuis.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart "ik zou het een beetje links aanhouden als je naar bed gaat" m.a.w. over Harrie dus
Uitstekend idee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
We zouden het weer over HBB gaan hebben toch?
Bart ziet en hoort alles he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
heeft hij soms al om het hoekje gekeken van die kamer waar Harrie ligt
![]()
Ik zou niet weten waar je dat verlekkerd uit op maakt, maar ik had me al een uur geleden voorgenomen om te gaan slapen, dus dat ga ik nu doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat hier verlekkerd wil melden, dan "mag" dat ja. Ik vind het alleen jammer dat je het incident zo uitbuit om je gram te halen. Maar goed, laat maar verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |