Dat kan zeker niet door de beugel neequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb net een hele vriendelijke reactie van Peter ontvangen
[..]
Zoooooo dat is ff een lekkere reactie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Die reactie wilde ik jullie niet onthouden
....dacht dat op zulke reacties een ban staat![]()
Jeppie...quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
Is dat die Peter6000 ?
Zo dat klink lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Klopt hoop theorie enz hoop nieuwe indrukken, erg vermoeiend allemaal, maat slaat Hij zich prima doorheen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
mooi, zal wel wennen zijn in zijn nieuwe baantje.
(en mooie avatar)
Echt een reactie van niveauquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
ik vind inderdaad dat zulke uitspraken niet door de beugel kan, maar goed zo een beslissing ligt op een hoger niveauquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Die reactie wilde ik jullie niet onthouden
....dacht dat op zulke reacties een ban staat![]()
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
Als deze TT te provecerend is, mag een mod hem aanpassen. Ik wil geen problemen veroorzaken hier natuurlijk
Straks heb ik ook Peter op mijn dak... en dat wil ik ook weer niet natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoor
Maar ik niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Het lijkt of iedereen doordraait nu Tanja op Fok! zit![]()
Tanja zit niet op Fok... ik geloof daar althans niks vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie is Tanja eingelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoorquote:
Ik ga uit principe geen foto neerzetten van haar... maar dat was die zwangere in BB5quote:
Tja je zou het ook niet zeggen maar zo zie je maar weer hoe sommige ineens van eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg van ons aller liefelijke Peter6000???? DE fan van Tann????? DIE?????? Tsss verwacht je niet zo'n reactie![]()
Wat zal Tann nou vinden van zo'n gevaarlijke fan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg van ons aller liefelijke Peter6000???? DE fan van Tann????? DIE?????? Tsss verwacht je niet zo'n reactie![]()
Toch is het echt zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja zit niet op Fok... ik geloof daar althans niks van
Wel toevallig dat vanavond ook de film "The Fan" op tv wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zal Tann nou vinden van zo'n gevaarlijke fan?![]()
Ja, hij kan mij niet uitstaan, dat is dus wel duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
Is dat die Peter6000 ?
Het zal wel een staartje zijn van afgelopen weekendquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Ze/Hij weet teveel details dus of het is een heel ziek iemand zonder leven die een studie object heeft gemaakt van Tanja. of het is haar echt helemaal zelf, en kan ze ineens wel tegen kritiekquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja zit niet op Fok... ik geloof daar althans niks van
Jammer voor die stumper.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij kan mij niet uitstaan, dat is dus wel duidelijk
Lekker in het Tanja topic laten zitten dan, hebben wij er geen last vanquote:
Of wat dacht je van "Misery"quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel toevallig dat vanavond ook de film "The Fan" op tv was
Preciesquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker in het Tanja topic laten zitten dan, hebben wij er geen last van![]()
Vraag het haarquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zal Tann nou vinden van zo'n gevaarlijke fan?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker in het Tanja topic laten zitten dan, hebben wij er geen last van![]()
Dat ligt dan toch echt aan hem. Dan ziet ie nie hoe jij bent, want je bent een topperquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het ziekquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies![]()
Heb je gezien wat voor fanclub ze ineens daar rond heeft hangen. Tis wel komisch op zich![]()
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanjaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het zal wel een staartje zijn van afgelopen weekend
Dat zegt helemaal niks eigenlijk, maar goed, Peter is te ver gegaan en dat weet ie vast wel inmiddelsquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Cu2 profiel van die peter6000 zegt alles ongeveer
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan hem. Dan ziet ie nie hoe jij bent, want je bent een topper![]()
Dus meer het motto.... kom je aan T. dan kom je aan P.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanja
Die zal het zwaar krijgen jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks eigenlijk, maar goed, Peter is te ver gegaan en dat weet ie vast wel inmiddelsHalf Fok is over hem heen gevallen
![]()
Dan is het helemaal grofquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanja
Ja sneu toch.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dus meer het motto.... kom je aan T. dan kom je aan P.![]()
Hij zat in het begin ook te zeiken tegen mij cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is ook ziek, maar kan er ook wel weer om lachen hoor. Dat gedweep omdat ze in de grote Buik&Baby show heeft meegedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMaar das psoonlijk
![]()
Haiquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef newsman het volgende:
[..]
hallo Morwen, sorry dat ik net er zo in kwam hakken![]()
![]()
Dat kan wel waar zijn, maar zelfs dan is zo'n reactie buitensporig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Oei das een samenvatting, waar mee ik het moet doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai![]()
Maakt niet uit, maar om nou de pik op 1 iemand te hebben is ook weer zoiets. Er is over en weer veel meer gebeurt. Beetje een vulkaan die al op uitbarsten stond![]()
Dizzzzyquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMaar das psoonlijk
![]()
Ja en hoe ze alles weet uit te leggen in haar voordeelquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is ook ziek, maar kan er ook wel weer om lachen hoor. Dat gedweep omdat ze in de grote Buik&Baby show heeft meegedaan![]()
Laat hem lekker lullen meid en trek het je niet al te veel, als je zo reageerd dan spoor je niet, dat is het laagste van het laagste en laat hem lekker in dat topic zitten dan hebben wij er geen last van,quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze is een fijngevoelig typjequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Fijntjes hoe Viool ff komt melden hoe laat je moet uitchecken.....
Ik denk het niet, want Peter's reactie is niet geëdit iigquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
Het is trouwens wel weer lange tijd mod loos hier... of ze moeten stiiekem meelurken
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawinequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Oei das een samenvatting, waar mee ik het moet doen![]()
Kus Morwen lekkerding![]()
Zoals bijv:quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja en hoe ze alles weet uit te leggen in haar voordeel![]()
Ja leuk gesprek om te volgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Die vrouw stelt wel echt interresse in hoe het gaat daar. Vraagt nu aan Bart hoe het was in Big Brother.
* Dizzy-lizzy tuit haar lipjes richting lawine Morwen. Dag lieve meid KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawine![]()
Annet Stokkendreef dacht ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoor van Bart dat Ruud is getrouwd met Anette, die in BB2 of BB3 heeft meegedaan
TL is niet online iig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
Het is trouwens wel weer lange tijd mod loos hier... of ze moeten stiiekem meelurken
klopt wel wel een beetje, ik heb geen zin meer in al dat naieve gedrag en dan houd het op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawine![]()
klopt een paar maanden geleden nog. toen was ik bij de kapper en las ik datquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoor van Bart dat Ruud is getrouwd met Anette, die in BB2 of BB3 heeft meegedaan
Whahaha alleen bij de kapper lees je dat hèquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
klopt een paar maanden geleden nog. toen was ik bij de kapper en las ik dat![]()
![]()
Wat duidelijk is is dat de lieve, gevoelige jongen, die Peter volgens mij is, zich heel diep gekwetst voelt door je. Ik kan niet beoordelen of dat terecht is, en eigenlijk doet dat er ook niet zoveel toe. Dat Peter zo iets schrijft is een signaal, waarvan weet ik ooit niet. Ga er met liefde en wijsheid mee om!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja oke, dat is internet??? Sorry maar dan nog kan je sommige dingen niet zeggen! Lekker onpersoonlijk en iedereen kan iedereen maar afzeiken maar dit gaat wel ver hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen meid en trek het je niet al te veel, als je zo reageerd dan spoor je niet, dat is het laagste van het laagste en laat hem lekker in dat topic zitten dan hebben wij er geen last van,
die gozer spoort niet. dat is het internet meid maar dat wist je ongetwijfeld al.
En ze mocht weg wanneer ze maar wildequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals bijv:
Ze leeft liever van een uitkering dan de hoofdprijs van BB te winnen.
"Ja maar das logisch, want dat en dat koste zoveel. Belastingen en dan heb je helemaal niks meer nog meer onzin blablabla"![]()
Als je nagaat dat ik me haar altijd zelf doequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha alleen bij de kapper lees je dat hè
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je nagaat dat ik me haar altijd zelf doe![]()
![]()
Het moest een keer ontploffen, dat is onvermijdelijk. Daar helpt geen lieve Mod dan meer aanquote:
Yupquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
hee mensen, als ik het dus goed begrijp, dan blijft Ferry dus in het huis ?
Jep... als het goed is tot het einde nu.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
hee mensen, als ik het dus goed begrijp, dan blijft Ferry dus in het huis ?
Tuurlijk want anders had de buik en baby show in duigen gevallen. Was alleen de buik nog over en die deed dan niet eens meer mee. Grandioze zet van Hummie, een zwangere in het huisquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ze mocht weg wanneer ze maar wilde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de bevalling wel ja![]()
Maar deze keer in het Hbb blijkt ook weer dat de vrouwen het sterke geslacht zijn, Harry ligt op 1 ding en zijn nietswetende vrouw zit nog ff heerlijk na met Bartquote:
Ja... leukste gesprek tot nu toe vind ik. Al vond ik het nachtgesprek tusen Gert en Bart ook geweldigquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja leuke vrouw die echt geinteresseerd is![]()
En Flugeltje zal ook wel te bed liggen. Maar dat kunnen we ze niet kwalijk nemen. Er zijn mensen die ook een "redelijk normaal" dagritme hebben.quote:
Leuke carriere zetquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... als het goed is tot het einde nu.
oei!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke, dat is internet??? Sorry maar dan nog kan je sommige dingen niet zeggen! Lekker onpersoonlijk en iedereen kan iedereen maar afzeiken maar dit gaat wel ver hoor![]()
idd. De kunst van Internet is ook, dat je daar jezelf een beetje beheerst. Net als overal elders, waar je niet anoniem bent.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke, dat is internet??? Sorry maar dan nog kan je sommige dingen niet zeggen! Lekker onpersoonlijk en iedereen kan iedereen maar afzeiken maar dit gaat wel ver hoor![]()
Ook wel sneu hoe je hier nu snel beschutting zoekt bij je vriendjes en mede Peter-haters, en nógmaals die (idiote) reactie van Peter hier afdrukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |