Dan is het helemaal grofquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanja
Ja sneu toch.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dus meer het motto.... kom je aan T. dan kom je aan P.![]()
Hij zat in het begin ook te zeiken tegen mij cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter heeft al vanaf het begin van BB een hekel aan mij, door mijn reacties tegen Tanja
Het is ook ziek, maar kan er ook wel weer om lachen hoor. Dat gedweep omdat ze in de grote Buik&Baby show heeft meegedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMaar das psoonlijk
![]()
Haiquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef newsman het volgende:
[..]
hallo Morwen, sorry dat ik net er zo in kwam hakken![]()
![]()
Dat kan wel waar zijn, maar zelfs dan is zo'n reactie buitensporig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij kan mij niet uitstaan, dat is dus wel duidelijk
Oei das een samenvatting, waar mee ik het moet doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai![]()
Maakt niet uit, maar om nou de pik op 1 iemand te hebben is ook weer zoiets. Er is over en weer veel meer gebeurt. Beetje een vulkaan die al op uitbarsten stond![]()
Dizzzzyquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMaar das psoonlijk
![]()
Ja en hoe ze alles weet uit te leggen in haar voordeelquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is ook ziek, maar kan er ook wel weer om lachen hoor. Dat gedweep omdat ze in de grote Buik&Baby show heeft meegedaan![]()
Laat hem lekker lullen meid en trek het je niet al te veel, als je zo reageerd dan spoor je niet, dat is het laagste van het laagste en laat hem lekker in dat topic zitten dan hebben wij er geen last van,quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze is een fijngevoelig typjequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Fijntjes hoe Viool ff komt melden hoe laat je moet uitchecken.....
Ik denk het niet, want Peter's reactie is niet geëdit iigquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
Het is trouwens wel weer lange tijd mod loos hier... of ze moeten stiiekem meelurken
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawinequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Oei das een samenvatting, waar mee ik het moet doen![]()
Kus Morwen lekkerding![]()
Zoals bijv:quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja en hoe ze alles weet uit te leggen in haar voordeel![]()
Ja leuk gesprek om te volgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Die vrouw stelt wel echt interresse in hoe het gaat daar. Vraagt nu aan Bart hoe het was in Big Brother.
* Dizzy-lizzy tuit haar lipjes richting lawine Morwen. Dag lieve meid KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij moet niks, maar zo zie ik het een beetje. Sneeuwbal.............sneeuwpop..........sneeuwberg...........Lawine![]()
Annet Stokkendreef dacht ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoor van Bart dat Ruud is getrouwd met Anette, die in BB2 of BB3 heeft meegedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |