Installeer zelf patch 6.02, krijg je het zelf...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey Cart-man gooi jij eens ff de Nederlandse taal file online als je wilt
Heb het al gevonden. Het zit alleen in 6.01. Eerst die maar ff installeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Installeer zelf patch 6.02, krijg je het zelf...
Moet mijn krachten sparen voor van het weekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Google is your best friend, sommigen zijn liever lui dan moe?
Zei ik pbbateman, bedoelde de user Pbateman van Fok. Die heb in het vorige topic zijn tactiek uit de doeken gedaan....quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is de pbbateman opstelling?
Ga je doen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet mijn krachten sparen voor van het weekend.
Blowen, drinken en voetbal kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zei ik pbbateman, bedoelde de user Pbateman van Fok. Die heb in het vorige topic zijn tactiek uit de doeken gedaan....
[..]
Ga je doen dan.
bestandjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sterf, met update 6.01 krijg ik ook geen Nederlandse taal erbij. Iemand die hem ff snel zou willen uploaden?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
bestandje
En nu niet meer zeuren
Mikel is echt een god in mijn spel (2009). Goeie zaken gedaan lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:18 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een geluk! Ik ben een nieuw spel begonnen met NEC en mijn beste aankoop is toch wel John Obi Mikel, die nog gewoon in Noorwegen speelt. Kostte me maar 2 miljoen, wat ik door wat verkopen wel had. Ook Besagno komt voor een prikkie naar mij (150000).
Zit er geen potentieel in je jeugd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben met Twente begonnen en dat gaat goed, want ik sta vierde. Achter PSV, Ajax en NAC moet ik met Heerenveen, AZ, Feyenoord, Vitesse en Utrecht strijden om de resterende Europese plaatsen. Twente zit in de financiële problemen, er is schuld en heel weinig trasferbudget. In de winterstop zijn Schuurman (1.000.000) en Bouchiba (400.000) vetrokken. Demitrio Albertini (gratis) en Juha Reini (22.000) zijn gekomen. Dan heb ik nog Jean gehuurd van Feyenoord. Voor volgend seizoen zijn er ook al een paar spelers vastgelegd: Dabizas(VC) , Wobay (VL,AML) en Andersen(VC,VM), die allen trasfervrij overkomen. Daarnaast zullen oa. Culina en Touzani vertrekken. Ik hoop te bezuinigen op de salarissen, voorlopig lijkt het saneren te lukken. Verder zoek ik nog een jonge, talentvolle en betaalbare spits, omdat ik Europees voetbal voorzie en dus volgend jaar een bredere selectie nodig heb. Ook een aanvallende rechtermiddenvelder kan ik nog goed gebruiken, omdat de kwaliteit van Gerritsen (en Shoukov, die nu nog verhuurd is) niet overtuigend vind.
ik ben nu ook bezig met dat te verbeteren. Ik probeer aan hele goede trainers, physio en scouts te komen, want die zijn bij ajax nog niet topquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Fathom het volgende:
Wat trouwens echt heel goed werkt is veel trainers in dienst nemen. Ik heb zo een stuk of 8 extra trainers rondlopen. Dit zorgt er voor dat de druk op trainingen minder word.
Paashaas wil niet komen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef Fathom het volgende:
Gustavo Oberman is een spits van 20 jaar oud. Speelt bij river plate. Rond de 250.000 moet je hem wel kunnen halen. Op thedugout.net zijn veel mensen enthousiast over hem.
Das wel minder... Stuur je scouts gewoon afrika en zui amerika in... Daar zijn de bedragen van speler relatief toch iets lager.quote:
mokoena oid is ook wel okquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:51 schreef Fathom het volgende:
[..]
Das wel minder... Stuur je scouts gewoon afrika en zui amerika in... Daar zijn de bedragen van speler relatief toch iets lager.
speel ook met ajax, maar ik win genoeg hoor. gewoon een goede opstelling maken...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Rev- het volgende:
speel nu met ajax. Speel iedere keer gelijk of verlies?terwijl dit niet kan kloppen! heb echt 100en doelkansen en de tegenstander staat constant onder druk. Maar iedere keer keept hun keeper de match van hun leven ofzo. eigenlijk geen zin om zo verder te gaan, gewoon te oneerlijk!
En daar zit al meteen iedereen achteraan in het begin van het spel. Dan kiest hij altijd voor een grotere club. Toen ik met PSV speelde wilde hij wel komen, maar nu met NEC heeft hij voor Espanyol gekozenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mokoena oid is ook wel ok
Jongen is nog wel gevoelig voor veel geldquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En daar zit al meteen iedereen achteraan in het begin van het spel. Dan kiest hij altijd voor een grotere club. Toen ik met PSV speelde wilde hij wel komen, maar nu met NEC heeft hij voor Espanyol gekozen![]()
ja ik sta eerste in de competitie en in de cl groep, maar toch gaat het niet lekker....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
speel ook met ajax, maar ik win genoeg hoor. gewoon een goede opstelling maken...
zo als in je eerste plaatje speel ik ook... verlies ik thuis 0-2 van shaktar? :Squote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Football manager 2006 [deel5] hup Forest Green Rovers
Ik sta wel eerste in de Engelse competitie, ik die nog voor alle titels mee, en ik heb van Barca gewonnen met 2-0.quote:
Vind er weining gewaagds aan. Heb ongeveer hetzelfde, alleen speel ik met 4 verdedigers ipv 3. VVV is nu niet echt hetzelfde als Chelsea, nog niet tenminste.quote:
middenweg...zoals plaatje 2 en de buitenste verdedigers een pijl naar buiten geven..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil met Chelsea met een 3 mans verdediging spelen. Hoe kan ik die verdedigers dan het beste neer zitten?
Zoals plaatje 1 of 2?
[afbeelding]
veel teams spelen zo. Als ik met ajax er tegen speel heb ik er altijd veel moeite meequote:
hehe iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef Butra het volgende:
2 opvallende wedstrijden gisteren. Ik lijk eindelijk dé taktiek gevonden te hebben om kampioen te worden..
Come back tegen Man City.
De afslachting van Liverpool.
Ik hou wel van het laatste minuutje.![]()
ALT + Prt Scr en dan plakken in paint bijv.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef tjakvandiek het volgende:
hoe maak je sown screenshot dan?
en in de nederlandse taalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef Rev- het volgende:
liep net lekker met ajax, krijg ik zon bericht of ik geinteresseerd ben in een baan bij Heerenveen. Er stond declare your interest, en in een flits dacht ik dat dat betekende dat je geen interesse hebt. Integendeel natuurlijk. Sindsdien is het moraal uberlaag en verlies ik wedstrijds na wedstrijd. Ik begin denk ik maar overnieuw met Inter
![]()
plaatje 1 maar dan de buitenste met een pijl naar binnen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil met Chelsea met een 3 mans verdediging spelen. Hoe kan ik die verdedigers dan het beste neer zitten?
Zoals plaatje 1 of 2?
[afbeelding]
Weer een ideaal moment om je muis eens tegen de muur aan te gooien. CM traditie hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef AirRaid het volgende:
AAAAARRRRGH
promotie verspeelt door met 3-4 te verliezen van Excelsior terwijl ik met 3-0 voor stond![]()
![]()
![]()
eerder een moment van Meneer PC dit is Meneer Hamerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef Butra het volgende:
[..]
Weer een ideaal moment om je muis eens tegen de muur aan te gooien. CM traditie hier.![]()
Vlaarquote:Op maandag 6 februari 2006 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb geboden op Majstorovic, m'n aanval is goed maar verdediging wisseld goede wedstrijden af met echt bar slechte, en ik denk dat Majstorovic aan Luton wel wat kan gaan toevoegen, en ik ga proberen Raymond Baten te huren voor de rest van het seizoen om het team iets te versterken
Kan zijn dat je transfers over een x aantal maanden betaald. Schuld inlossing? Of dat je club het toelaat om meer uit te geven dan er isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, wat me opviel ineens, ik draai bijna 1.5 miljoen euro per maand verlies met FC Utrecht, en dat terwijl ik nog onder de salaris-limiet zit
Toppunt van verslaafdheid, op je werk denken wat je aan het doen bent met FM.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, ik bedenk me dit soort dingen altijd op mijn werk, dus kan het nu even niet checken, zal dat vanavond gelijk even doen !
ach ik doe het ook dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toppunt van verslaafdheid, op je werk denken wat je aan het doen bent met FM.
me 2..quote:
mijn tactics zijn goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef Cart_man het volgende:
Whehe, ik zit op school altijd tactieken uit te werken...
"om te winnen moet je meer scoren dan goals tegen krijgen...." Ik probeer Louis als assistent naar Ajax te halen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
aanvallend is mijne goed, allen krijg ik toch iets teveel tegendoelpunten
hier is louis weer bondscoach van oranjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"om te winnen moet je meer scoren dan goals tegen krijgen...." Ik probeer Louis als assistent naar Ajax te halen...
Ik ben gevraagd, maar heb het afgewezen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hier is louis weer bondscoach van oranje![]()
specsquote:
mijn reserves doet mijn assistent en mijn jeugdteam doet de trainer die hier de hoogste score heeft voor trainen met jeugsspelersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spits![]()
Managen jullie trouwens ook de jeugdeltallen?
Kocht 'm altijd in FM05, toppert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:02 schreef Cart_man het volgende:
Iemand Scorza al geprobeerd? Voor weinig te halen, scoort aan de lopende band...
Ik heb in me laatste seizoen eerst psv er uit gegooid daarna AZ om vervolgens klop te krijgen van VVVquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:06 schreef AirRaid het volgende:
Heerenveen uit de beker gegooid komt de volgende ronde hun kleine broertje cambuur op bezoek
zeker geen originele versiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef marc1982 het volgende:
Ik ga zo ook beginnen,
net geinstalleerd,
krijg 'm alleen niet nederlands..
dat bestandje 'dutch.ltc' (extensie weet ik zo niet meer), naar de betreffende map gekopieerd,
opgestart, maar alles blijft engels..
bij preferences staat bij language nu ook 'dutch' maar die instelling veranderd bijna niks..
binnenkomende emailtjes enzo zijn gewoon engels..
3?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zeker geen originele versie
ik dacht trouwens dat je 3 bestandjes aanmoest passen...
heb je tijd overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spits![]()
Managen jullie trouwens ook de jeugdeltallen?
Euh, ja, aangezien het bij allemaal zo veel sneller gaat dan de restquote:
Ik heb alleen de bekende competities gekozen, ander is de laadtijd altijd langer...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke mensen ik heb het spel nieuw dus wil graag wat infromatie aan jullie vragen:
Je kan aan het begin van een nieuw spel het aantal competities kiezen. Mijn vraag is; Heeft dit invloed met het laden als je bezig bent met het spel (dus hoe meer competities hoe langer het duurt voordat je bij de volgende dag bent ivm het laden?) Wat heeft dit MEER nut dan wanneer je maar 1 competitie kiest?? Ik kan me herinneren bij de vorige CM's dat je dan langer (aantal verstreken jaren) én meer spelers had uit de geselecteerde competities, is dat hier ook zo??
En wat is daarbij het verschil tussen standaard en volledig?
Bedankt alvast
Je kan managen in de competities die je selecteert, dus als je naar een andere leuge wilt verhuizen later in je carriere is het noodzakelijk dat je ook die leagues selecteert. Als je een bepaalde league selecteert worden er meer spelers van die league en dat land geladen, dus als je een nationaal elftal wilt managen van een land is het handig (maar niet nodig bij de wat grotere naties) om dat land ook te selecteren. Volledig betekent dat je ook de wedstrijden uti die league kunt bekijken, anders zie je alleen de uitslagen. Een league wordt automatisch volledig als je daarin managed, dat hoef je niet vooraf aan te geven. Het is dus raadzaam om altijd 'normaal' te kiezen, ook bij de database. Groot genoeg en hoe groter hoe trager het gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke mensen ik heb het spel nieuw dus wil graag wat infromatie aan jullie vragen:
Je kan aan het begin van een nieuw spel het aantal competities kiezen. Mijn vraag is; Heeft dit invloed met het laden als je bezig bent met het spel (dus hoe meer competities hoe langer het duurt voordat je bij de volgende dag bent ivm het laden?) Wat heeft dit MEER nut dan wanneer je maar 1 competitie kiest?? Ik kan me herinneren bij de vorige CM's dat je dan langer (aantal verstreken jaren) én meer spelers had uit de geselecteerde competities, is dat hier ook zo??
En wat is daarbij het verschil tussen standaard en volledig?
Bedankt alvast
heb je de nieuwe patch geinstalleerd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Er zitten zoveel bugs in dit spel!! Ik verloor laatst met strafschoppen van een club en vervolgens staat er dat ik door ben naar de volgende (winst na strafschoppen) Ik begon gewoon te twijfelen en vervolgens ga ik de wedstrijd terug kijken en opeens hadden spelers die bij mij gemist hadden gescoortZo stom!
Verder stond er eens in de titel van een bericht een willekeurige naam, en in het bericht zelf ging het over een hele andere naam! En zo heb ik nog genoeg foutjes gezien.
Heb je een beetje financiele middelen met die club?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Heb mijn potje met FC Dordt ook weer opgepikt, na een tijdje geen tijd gehad te hebben.
Momenteel winterstop, 2 januari 2006. Ik sta nog altijd eerste, met 41 uit 20. Eindhoven is mijn naaste belager, met 39 uit 20. Kan nog een spannende tweede seizoenshelft worden dus, maar aangezien ik de eerste periode destijds won met 18 uit 6, weet ik al zeker dat ik in ieder geval nacompetitie speel.
Eddy Putter is momenteel topscorer van de GGD, met 19 goals. Nick van der Velden, die een tijdje geblesseerd was, staat 5e met 12 treffers.
Van der Velden won de prijs voor de voetballer van het jaar van de eerste divisie, voor Eddy Putter. De derde plek was voor Marinus Dijkhuizen van Excelsior. Gaat best lekker dus.
en ja hoor ook reserve doelman Thijssen ligt er 1 a 2 maanden uit. en ik heb ook nog geen geblesseerde spelers dit seizoen. alleen zowat mijn complete rechter aanvallende kant ligt er maar uit en nu dus ook beide doelmannen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
NEEEEEis mijn doelman Moelikker voor 5 tot 8 maanden uitgeschakeld
volgens mij is er geen maximumquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef footballmanager11 het volgende:
vraagje: Hoeveel seizoenen kan je maximaal spelen?
Volgens mij is nog niemand een einde tegengekomen, maar daar heb je dan ook wel heel veel tijd voor nodigquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef footballmanager11 het volgende:
vraagje: Hoeveel seizoenen kan je maximaal spelen?
Nee daar zat ik laatst aan te denken, kan gewoon via het UPDATE-knopje in het beginmenu??quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
heb je de nieuwe patch geinstalleerd?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee daar zat ik laatst aan te denken, kan gewoon via het UPDATE-knopje in het beginmenu??
niveau van alle oefeningen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef reconnect het volgende:
ik ben nu bezig om het niveau van alle oefeningen op 4 sterren te krijgenkost wat investeringen, maar hopelijk loont het
bij training..dan coaches..daaronder staan een aantal sterrenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef marc1982 het volgende:
[..]
niveau van alle oefeningen..
wat voor oefeningen? :S
Ja ben ik ook mee bezig ben al flink onderweg terwijl de belasting echt laag isquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef reconnect het volgende:
ik ben nu bezig om het niveau van alle oefeningen op 4 sterren te krijgenkost wat investeringen, maar hopelijk loont het
Dan heb je wel heel veel trainers nodig... Daar hoef ik met NEC voorlopig nog niet aan te beginnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef reconnect het volgende:
ik zie onder training alleen spelers en trainers staan, maar ik ga er maar vanuit dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef reconnect het volgende:
[..]
bij training..dan coaches..daaronder staan een aantal sterren
Dit weet ik dus niet zeker... Ik heb er wel nog 2 extra aangekocht maar geen id of dit ook echt helptquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:42 schreef reconnect het volgende:
nu heb ik nog een vraagje: als je betere physio's aantrekt, verkort dat dan de blessuretijd en blessuregevoeligheid van je spelers? Dat zou wel mooi zijn namelijk
hehe ik weet het ook nie t:P naja koop wel paar goede aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dit weet ik dus niet zeker... Ik heb er wel nog 2 extra aangekocht maar geen id of dit ook echt helpt![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
NEEEEEis mijn doelman Moelikker voor 5 tot 8 maanden uitgeschakeld
raad eens wie er nu ook geblesseerd isquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef AirRaid het volgende:
en ja hoor ook reserve doelman Thijssen ligt er 1 a 2 maanden uit. en ik heb ook nog geen geblesseerde spelers dit seizoen. alleen zowat mijn complete rechter aanvallende kant ligt er maar uit en nu dus ook beide doelmannen.
nu mag dus 3e doelman Jeroen van der Stelt (begin vorig seizoen overgekomen van ASWH) het proberen
Die kerel is jarenlang mijn reservekeepert geweest bij Leeds. En inderdaad, zn reflexen zijn uitstekend, al was hij niet goed genoeg om Handanovic uit de basis te keepen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook es naar Kenneth Stenild, geweldig keepertje, weet alleen niet of ie naar "kleinere" clubs wil komen.. Heeft op z'n 18e al reflexen op max volgens mij, en daar houdt ie vaak de nul meeHij houdt bij mij Sar uit de basis bij Man Utd
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook es naar Kenneth Stenild, geweldig keepertje, weet alleen niet of ie naar "kleinere" clubs wil komen.. Heeft op z'n 18e al reflexen op max volgens mij, en daar houdt ie vaak de nul meeHij houdt bij mij Sar uit de basis bij Man Utd
Ik zit nu in 't 2e seizoen, maar heb 'm meteen in 't begin al aangetrokken. Ook Oscar Ustari (Argentinië), Bruno en Weverson (Brazilië) zijn misschien 't proberen waard. Jong maar toch al best goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef Fathom het volgende:
[..]
In welk seizoen zit je? Vind dit wel erg knap!!
Wat is zo'n clean sheet eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist Ajax met 6-0 in de ArenA opgerold, ik zag alleen maar 3-en en 4-en bij ze staanv. Nistelrooij de grote man met 4 doelpunten en Stenild weer 'n clean sheet
Dat de keeper "de nul houdt", nooit eerder gehoord?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is zo'n clean sheet eigenlijk?
Hij heeft wel eergevoelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:27 schreef Fathom het volgende:
RvN is een goede speler in het spel. Hij is bij mijn game 2x uitgeroepen tot speler van het jaar.. Maar hij wil niet naar AJAX verkassen
quote:
Oww.. nu je het zegt..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat de keeper "de nul houdt", nooit eerder gehoord?
Uhm op dit moment zegt dat me niets... je bedoeld ergens bij me opstelling ?? Zie wel een hoop mogelijkheden van spelers.... of diegene vaak moet trappen, of diegene moet staan in de muur bij een vrije trap op bij een man etc... Maar nergens wie de strafschoppen en vrije trappen neemt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Fathom het volgende:
Als je in je tactics scherm bent kun je bovenin alerlei opties kiezen. Het verschilt per layout..
volgens mij kan je alleen via een netwerk spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Fatality het volgende:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met online spelen?
Nee hoor je kunt ook on line spelen is helemaal niet zo moeilijk maar is al tijdje geleden dat ik dat gedaan heb want het is gewoon veel te sloom on line.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
volgens mij kan je alleen via een netwerk spelen
Nja FM is dan ook bij lange na niet de CM van vroeger he...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Nee hoor je kunt ook on line spelen is helemaal niet zo moeilijk maar is al tijdje geleden dat ik dat gedaan heb want het is gewoon veel te sloom on line.
Maar ik heb echt geen zin meer was in de laagste divisie begonnen in Engeland maar kon net niet promoveren, ik kan echt geen goede tacktieken meer maken eerder had ik er altijd al een paar.
Zit weer aan de tijd te denken met cm 93/94 dat mijn eerste tacktiek direct werkte met fulham ( third division) en ze ff naar de premier league heb gebracht en spelers waren ook geen probleem gewoon jonge spelers die ik in het begin had aangetrokken waren de duurste spelers van de game toen ik in de premier kwam![]()
Om in een venster te spelen moet je een resolutie hebben van minimaal 1152x864quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef marc1982 het volgende:
is het trouwens niet meer mogelijk om in een venster te spelen ipv full screen?
In Fifa heette dat vroeger, 'blanco strafblad'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat de keeper "de nul houdt", nooit eerder gehoord?
in het spel of in windows?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef Belthazor het volgende:
[..]
Om in een venster te spelen moet je een resolutie hebben van minimaal 1152x864
word je daar nou niet boos van?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef Butra het volgende:
Ik stond 11 punten voor op Chelsea, begin maart. Maar opeens verlies ik alles en is het verschil nog maar 1 punt. Gaat helaas nergens over joh, ik word opeens compleet weggetikt door zelfs Blackburn (5-1). Spel gaat voorlopig de kast in, mocht ik écht het kampioenschap verspelen.
En dan denk je eindelijk weer eens te winnen, gebeurt dit.![]()
Ik won godzijdank uiteindelijk nog met 5-3. Lig nog altijd op koers...quote:
Lekker bedrag inderdaad. Ik hoop zelf ook eens een flinke klapper te maken, ik heb er iig wel de spelers voor. Chelsea wil bijvoorbeeld al het hele jaar Kerlon overnemen, maar bieden niet meer dan 11m. En als ik dan zie dat ze 27,5m neertellen voor James Milner...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef MMUFC het volgende:
Kreeg een bod van Udinese op Pazzini van 25m euro, ik kon dit voor mezelf niet weigeren(zeker omdat ik me van de zomer versterkt heb met Mateja Kezman, Julian Jenner en Georgias Samaras en dat Luca Toni heeft bijgetekend tot 2011). Dus Pazzini is weg, vlak voor de sluiting van de transfermarkt, ik heb enkel de 22jarige Barca B keeper Ruben er voor terug gehaald, voor 500k.
FM is vele malen realistischer. Met TCM van EA kun je heel makkelijk spelers kopen en win je heel makkelijk wedstrijden. FM geeft je als gebruiker de keus om echt alles te managen wat jij maar wilt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef J.Flo het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het (grote) verschil is tussen deze managergame en Total CLub manager van EA? En ja hoe dieper het spel gaat hoe beter..
in windows, dan moet het lukken als je full screen of volledige scherm uitvinkt in FMquote:Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef marc1982 het volgende:
[..]
in het spel of in windows?
laatste heb ik wel namelijk..
al gevonden, alsnog bedanktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef Belthazor het volgende:
[..]
in windows, dan moet het lukken als je full screen of volledige scherm uitvinkt in FM
of dit in je doel snelkoppeling zet:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef Belthazor het volgende:
[..]
in windows, dan moet het lukken als je full screen of volledige scherm uitvinkt in FM
Dat heb ik ook vaak met VVV. Spelers die niet komen, omdat de faciliteiten beter zijn bij hun huidige club. Is ook vaak een reden, die spelers geven wanneer ze van mijn club naar een andere gaan: "ja zij hebben betere faciliteiten."quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer is wel dat Breinburg voorlopig niet wil verlengen, omdat Feyenoord betere faciliteiten heeft.
Gewoon hoofdklassers halen. Al heb ik die wel zelf moeten bijwerken, standaard zijn die in het spel te slecht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik blijf met Cambuur maar op die verdomde tweede plek eindigen.
De tropische verrassingen waar m'n scouts unaniem laaiend enthousiast over zijn vallen ook elke keer erg tegen.
Ik scout wel eens een hoofdklasser, maar zijn dat dan echt potentiele sterren? Daar ben ik uiteraard naar op zoek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon hoofdklassers halen. Al heb ik die wel zelf moeten bijwerken, standaard zijn die in het spel te slecht.
Maar tropische verrassingen is dikwijls niet handig.
En Cart_man: inderdaad lastig, als je een kleine club bent. Ik had bij mijn contractverlenging nog wel om een verbeterd oefencomplex kunnen vragen, maar dat was dan weer ten koste gegaan van het loonbudget.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
Handmatig aanpassen ja. Posities kloppend maken, evenals de kwaliteiten.
In het spel zelf, dus standaard-database, zijn er maar een paar hoofdklassers echt goed genoeg.
De standaard-database is niet realistisch, want die staat voor vrijwel elke amateur op hetzelfde ingesteld. Dus die kent amper verschillen onderling.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou, de kwaliteiten kloppend maken.. Jij denkt dat de halve hoofdklasse potentiele sterren bevat?
Ik denk juist dat de standaard-database realistisch is dan. Je ziet sporadisch een hoofdklasser naar de GGD doorstromen.
Aha, wat een werk joh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
De standaard-database is niet realistisch, want die staat voor vrijwel elke amateur op hetzelfde ingesteld. Dus die kent amper verschillen onderling.
Veel spelers in mijn werkterrein, zaterdag A en B, kunnen best mee met een GGD-team. Sommigen hebben het al eens gedaan, maar hebben voor de bonussen van de amateurs in combinatie met hun baan gekozen. Die heb ik dan ook de kwaliteiten voor in de eerste divisie gegeven. Vandaar dat het nu beter klopt in mijn spel.
Ja, dat was in mijn enthousiasme, waarin ik er aan voorbij ging dat jij mijn database niet hebt. En zoveel werk is het ook weer niet trouwens, even bijwerken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Aha, wat een werk joh.
Waarom raad je mij trouwens aan in de hoofdklasse te scouten, als je weet dat mijn (onbewerkte) database toch geen potentieel materiaal bevat?
die skin heet ice skin en is te download op www.sortitoutsi.net --> graphics ---> fm 2006 ---> skins ---> various skins -geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:25 schreef reconnect het volgende:
Mangoworks..waar heb je die skin vandaan? en korte mandekking gebruik jij omdat er bij ajax verdeidigers zijn met goede "marking" kwaliteiten?
Ik ook niet, ben dan ook een watje dat gebruik maakt van dingen als Fmscout enzo. Speel het al zoveel jaar dat ik beetje de motivatie om het echt serieus te spelen ben kwijtgeraakt en liever wat loop aan te rommelen en poog Ajax te krijgen waar ik ze wil hebben zonder dat ik er 10 seizoenen over doe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk spel, wel jammer dat ik het echt niet kan blijkbaar
quote:
Weten zij ook eens hoe het voeltquote:
Plaats dan links.quote:
Is voor een Nigeriaan van Aldershot, dus zou kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Cart_man het volgende:
Work permit?
Geen idee, staat het nergens bij de status van de speler? Heb er zelf nog nooit mee te maken gehad.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is voor een Nigeriaan van Aldershot, dus zou kunnen.
Maar wat houdt het in?
dit komt alleen bij engeland voor..als je een non-eu speler naar engeland wil halen moet deze 75%(volgens mij) van de interlands van zijn land hebben gespeeld mag de transfer door gaan..soms komt het voor dat een speler in engeland mag voetballen zonder dat dat hij dit percentage heeft gehaald..het duurt een tijdje langer voordat de transfer beklonken is omdat deze transfer dus bekeken moet worden door een bepaalde comissie (ik d8 dat dit het wasquote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is voor een Nigeriaan van Aldershot, dus zou kunnen.
Maar wat houdt het in?
Toch niet Giovanne Elber, die bij Bayern zat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben trouwens GG-divisie kampioen geworden met Cambuur. Gepromoveerd dus.
Sterspelers zijn Patrick Krop, Koen Brack, Guus de Vries en Rouga uit Ecuador en ik heb zojuist Elber vastgelegd.
Ja die ja, die heb ik in de spits en is mijn aanvoerder. Tot nu toe 6 goals uit 8 wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Toch niet Giovanne Elber, die bij Bayern zat?Dat zou wel behoorlijk ongeloofwaardig zijn eigenlijk... (of is die inmiddels over de 40 ofzo, stevig aan het afbouwen?)
Dat is echt als Romario die in de 'good' old days van CM92/93 bij Fortuna Sittard ging spelen.... Nou ja, misschien niet helemaal, maar wel opvallend...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja die ja, die heb ik in de spits en is mijn aanvoerder. Tot nu toe 6 goals uit 8 wedstrijden.![]()
Ik vond het ook wel erg opmerkelijk dat hij wilde. Die gozer scoort aan de lopende band. Echt een topaanwinst.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Dat is echt als Romario die in de 'good' old days van CM92/93 bij Fortuna Sittard ging spelen.... Nou ja, misschien niet helemaal, maar wel opvallend...
Foutje in een updatequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Justsa00 het volgende:
Ik wist niet dat Theo Janssen bij Feyenoord speelt/gaat spelen.
Ik zit inmiddels in 2012 en de Eredivisie bestaat uit meer Zuid-Amerikanen dan Nederlanders (of Europeanen). Moet ook wel zeggen dat het heerlijk shoppen is in Brazilie. Loopt heel veel kwaliteit rond voor een relatief lage prijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft in mijn potje trouwens ook allerlei Zuid-Amerikanen gehaald. Ene Franklin Salas, ene Tiago Cardoso...
Raar, want ik zie hem al voor de derde keer in een potje. Wellicht zit ie nu alleen nog als trainer, dat hij na één seizoen stopt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nee en heeft er ook nooit bij gezeten, voor zover ik het kan vinden.
Ik zal 'm zo eens opzoeken in het spel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raar, want ik zie hem al voor de derde keer in een potje. Wellicht zit ie nu alleen nog als trainer, dat hij na één seizoen stopt?
Herman?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik had in het eerste seizoen van VVV ook een 58-jarige speler en coach, van Tongerlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |