abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35269842
Een dramatische start in 't nieuwe seizoen met Man U, 12 wedstrijden gespeeld 14 punten, de hele magie was verdwenen. Laatste wedstrijd gelukkig kunnen winnen tegen Middlesbrough met 0-1 (heel veel druk moeten weerstaan de laatste minuten)

Heb Drogba, Vaz Te, Dani Alves en Evra aangetrokken. Drogba was de man van 't vorig seizoen maar viel in de eerste wedstrijd uit en was 4 maanden uitgeschakeld. v. Nistelrooij ongeveer 'tzelfde verhaal, die is nu weer net terug.

Ferdinand blijft sukkelen en staat er nu ook naast, ik verwacht alleen dat ie elk moment gaat morren. Vooral als je uit de basis wordt gehouden door Vlaar

We'll see

Heb me (na 'n 1-0 verlies in de eerste wedstrijd) redelijk makkelijk kunnen plaatsen voor de 2e ronde CL. Hopelijk is de stijgende lijn nu ingezet En als Mascherano in de winterstop ook nog wil komen ben ik weer redelijk op oorlogssterkte
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35274880
Na een seizoen vol blessures en tegenslagen wint Leeds toch maar mooi de UEFA Cup.
Het werd 3-0 tegen AS Roma en alle doelpunten vielen pas laat in de 2e helft. Toro bleek een gouden wissel, hij kwam er na 55 minuten in en 10 minuten later lagen er al 2 in. Held.

[ Bericht 1% gewijzigd door Butra op 20-02-2006 11:13:04 ]
  maandag 20 februari 2006 @ 01:01:59 #253
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35276364
Ben uiteindelijk 3e geworden , ik stond eerste , maar de laatste wedstrijd van het seizoen verloor ik onverdiend van de #2 en werd die eerste en Conventry 2e

Nu bezig met de play-offs , eerste wedstrijd met 0-4 gewonnen van Rushden
Ik ben inmiddels overleden
pi_35277061

Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  maandag 20 februari 2006 @ 01:52:04 #255
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35277241
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef Joeriii het volgende:
[afbeelding]

Ben trouwens gepromoveerd naar de championship

In de finale tegen Yeovil.

Twee spelers waren opgeroepen voor jong england , kon ze niet terugroepen of zo. en 2 andere basisspelers (waaronder mijn topscoorder)waren geblesseerd geraakt op de training.

Uiteindelijk in de verlenging kunnen winnen , wel met 2 strafschoppen
Ik ben inmiddels overleden
pi_35281371
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef Joeriii het volgende:
[afbeelding]

Weten zij ook eens hoe het voelt
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Redactie Games maandag 20 februari 2006 @ 12:55:48 #257
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35284846
Ben nu in me 5e seizoen maar europees kom ik er gewoon niet aan te pas. IN de eredivisie kon alleen PSV me 1 keer op een gelijkspel houden. Mischien moet ik europees maar wat minder aanvallend voetballen.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_35291074
Of beter verdedigend...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35291266
Seizoen met Dordt is klaar, ben kampioen geworden zoals bekend.

Verder is Eddy Putter topscorer van de eerste divisie geworden met 36 goals. Met beker erbij komt hij zelfs aan 40 uit 39 duels. Nick van der Velden werd tweede met 24 treffers. Inclusief beker komt hij aan 25 goals. Cecilio Lopes eindigde op 15 (17 inclusief beker). Helaas zullen zij alle drie vertrekken. Putter is wel een tip voor iedereen!

Verder is Eddy Putter uitgeroepen tot beste speler van de eerste divisie, voor Ferry van Lare. Derde werd Houssain Ouhsaine Ouichou van FC Omniworld.

Ik heb in Karim Zaza, Marokkaanse goalie van Bröndby, een vervanger voor mijn vertrekkende keeper Johan van der Werff. Zoek nu nog goedkope spitsen, want heb maar 85k. Ik denk niet dat ik Putter en Van der Velden nog langer kan huren. Reinhard Breinburg, gehuurd van Feyenoord, is ook al weg, naar NAC Breda.

Verder een raar iets: bij Telstar loopt dus een kerel van 58. Clint Molly heet hij. Is ook trainer, maar tevens speler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 februari 2006 @ 17:27:51 #260
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35294245
Net een seizoen begonnen met Omniworld, Scorza en van Lare voor beide rond de ¤ 20.000 aangekocht, zijn er nog meer mensen die met een lagergekwalificieerd team spelen en nog leuke spelers weten?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35294395
Hmm, ik vrees dat jouw Ferry van Lare net iets minder is dan de mijne, maar altijd een leuke aankoop.
www.thuisuiteten.nl
pi_35298299
Patch en data update zijn uit!
  maandag 20 februari 2006 @ 19:45:40 #263
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35299908
Wat betekent WP?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 februari 2006 @ 20:04:09 #265
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35300210
Work permit?
A.M.A.B
pi_35300313
Lijkt wel de goed-nieuws-show joh bij Leeds. Nieuw sponsorcontract t.w.v. 12m euro per jaar én in de komende 6 maanden gaat er gewerkt worden aan uitbreiding van het stadion, van 37.000 naar 55.000.
pi_35300796
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Cart_man het volgende:
Work permit?
Is voor een Nigeriaan van Aldershot, dus zou kunnen.

Maar wat houdt het in?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 februari 2006 @ 20:21:11 #268
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35301094
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar wat houdt het in?
Geen idee, staat het nergens bij de status van de speler? Heb er zelf nog nooit mee te maken gehad.

Misschien dat het in de handleiding staat, die je hebt gekregen toen je het spel kocht?
A.M.A.B
pi_35301136
Ik heb het wel gekocht. (Echt waar )

Geen idee waar de handleiding is
pi_35302895
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Plaats dan links.
ik dacht dat doet cartman wel
pi_35309107
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar wat houdt het in?
dit komt alleen bij engeland voor..als je een non-eu speler naar engeland wil halen moet deze 75%(volgens mij) van de interlands van zijn land hebben gespeeld mag de transfer door gaan..soms komt het voor dat een speler in engeland mag voetballen zonder dat dat hij dit percentage heeft gehaald..het duurt een tijdje langer voordat de transfer beklonken is omdat deze transfer dus bekeken moet worden door een bepaalde comissie (ik d8 dat dit het was )
  maandag 20 februari 2006 @ 22:58:34 #272
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35309244
Aldershot is een Engelse ploeg, dus die regel gaat dan niet op geloof ik.
A.M.A.B
pi_35309384
hmm dan is mn hele verhaal dus voor niks
  dinsdag 21 februari 2006 @ 01:36:47 #274
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_35315489
Regel gaat nogsteeds op, het is ook binnen engeland.
pi_35317611
Volgens mij mag die gast wel spelen, al is de kleur blauw.

Ik stel hem nooit op en hij zit in het 2e
pi_35318155
Ben na mijn eerste seizoen (Uefa-cup) en 2e seizoen (Landskampioen en Bekerwinnaar) bij Ajax vertrokken naar AC Milan. Mooi contractje afgedwongen a 220k per maand en 4 m tekengeld. Heb 73 miljoen om een nieuw team te bouwen (hele verdediging is klote).

Tot nu toe de aankopen:

- Mitea (goede linksbuiten uit mijn Ajax tijd)
- Rosenberg (Mijn Ajax spits die er ruim 30 per seizoen inlegt, mag nu de concurentie met Shevchenko aangaan)
- Van de Vaart (omdat Sneijder niet mocht vertrekken)
- Araujo (colombiaanse am rlc)
- Adriaanse als assistent (Ten Cate, Abe Knoop en nog zo n Wereldklasse assistent wilde niet komen want ze zitten net bij Ajax. Wil graag Rijkaard, van Basten of Gullit (heeft een hekel aan mij) halen.
pi_35320813
moet je opnieuw beginnen wanneer je de patch erop zet(vraagteken)
pi_35320846
Nee, kan gewoon verder gaan, weet alleen niet of de patch qua updates van spelers dan effect heeft (denk het niet)
pi_35322142
Een goeie assistent manager is ook een opgave, als je een GG-divisie clubje hebt.

Ik heb dan ook Frans Thijssen..
The gum you like, is coming back in style.
pi_35322715
Ik wist niet dat Theo Janssen bij Feyenoord speelt/gaat spelen.
pi_35323197
Ben trouwens GG-divisie kampioen geworden met Cambuur. Gepromoveerd dus.

Sterspelers zijn Patrick Krop, Koen Brack, Guus de Vries en Rouga uit Ecuador en ik heb zojuist Elber vastgelegd.
pi_35323769
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben trouwens GG-divisie kampioen geworden met Cambuur. Gepromoveerd dus.

Sterspelers zijn Patrick Krop, Koen Brack, Guus de Vries en Rouga uit Ecuador en ik heb zojuist Elber vastgelegd.
Toch niet Giovanne Elber, die bij Bayern zat? Dat zou wel behoorlijk ongeloofwaardig zijn eigenlijk... (of is die inmiddels over de 40 ofzo, stevig aan het afbouwen?)
pi_35323825
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Toch niet Giovanne Elber, die bij Bayern zat? Dat zou wel behoorlijk ongeloofwaardig zijn eigenlijk... (of is die inmiddels over de 40 ofzo, stevig aan het afbouwen?)
Ja die ja, die heb ik in de spits en is mijn aanvoerder. Tot nu toe 6 goals uit 8 wedstrijden.
pi_35324180
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja die ja, die heb ik in de spits en is mijn aanvoerder. Tot nu toe 6 goals uit 8 wedstrijden.
Dat is echt als Romario die in de 'good' old days van CM92/93 bij Fortuna Sittard ging spelen.... Nou ja, misschien niet helemaal, maar wel opvallend...
pi_35324231
afbouwen he...
pi_35324360
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Dat is echt als Romario die in de 'good' old days van CM92/93 bij Fortuna Sittard ging spelen.... Nou ja, misschien niet helemaal, maar wel opvallend...
Ik vond het ook wel erg opmerkelijk dat hij wilde. Die gozer scoort aan de lopende band. Echt een topaanwinst.

En voor de duidelijkheid, ik heb echt niks gecheat ofzo he. Elber zat zonder club en had kennelijk nog wel zin in een seizoentje spelen voor een promovendus.
pi_35324608
hij is dan ook al 38 geloof ik?
pi_35324693
pi_35325292
35... valt nog mee
pi_35326296
Ik mag in de eredivisie gaan beginnen met Dordt. De transferperiode was vrij druk....

Johan van der Werff naar Sparta, gratis. Opmerkelijk genoeg waren de fans hier blij mee, terwijl hij toch erg veel punten heeft gepakt in mijn promotiestrijd. Zijn vervanger is Karim Zaza van Bröndby, ook gratis.

Achterin heb ik Sjoerd Schrier van RKC gratis als uitbreiding voor de defensie. Ik moet nog een rechtsback gaan zoeken, aangezien mijn reserveback Reinhard Breinburg vertrokken is. Die was van Feyenoord gehuurd en ging naar NAC.

Reservespeler Kevin van Baarlen werd door RKC gekocht, speelde toch nooit bij mij. Ferry van Lare bleek niet meer te behouden. Goed seizoen gedraaid en toen kwam Ajax. Flink geld, Robin Muller van Moppes erbij, dus vooruit maar. Wel zonde. Past wel in de rare aankopen die Danny Blind heeft gedaan in mijn potje. Eerder al Jan Smit van Volendam... Als vervangers van Van Lare heb ik Alfred Schreuder gratis gehaald, alsmede een Congolees van Grimsby. Die vervangt meer de gehuurde Boakye, die terug is naar Ajax.

Cecilio Lopes gaat weg, wil maar niet bijtekenen. Hij werd wel speler van het jaar, maar meer omdat huurlingen dat volgens mij niet kunnen worden. Als vervanger heb ik Roy Stroeve van ADO Den Haag gratis gehaald en die hoort al direct bij de publiekslievelingen en is al geliefd personeel van Dordt. In een bericht zei Stroeve dat hij de Dordt-fans zou gaan tonen wat voetbal is. Ben benieuwd dus.

Voorin de meeste mutaties, want de huurlingen Putter en Van der Velden waren onhoudbaar. Ik ben aan het proberen om Van der Velden te kopen / te huren, lukt nog niet echt. Ik had Walter van Ommeren van Barendrecht al binnen, maar dat was meer met het oog op GGD voetbal. Daarom heb ik Kwame Quansah gratis van Ajax gehaald, kon ook naar AZ, maar wilde bij mij spelen. Eddy Putter is door RKC verkocht aan Feyenoord, dus die kan ik niet meer huren. Zijn plaats moet ingenomen worden door Paolucci, een jonge Italiaan van Juve. Ik zoek echter nog een spits voor erbij. Ali Elkhattabi was helaas te duur.

Verder heb ik Danny Slingerland en Rick Verbrugge van ASWH gehaald voor de toekomst, beiden kwamen gratis.

Op het WK werd opmerkelijk genoeg Saudi-Arabië derde. De spits, die er 7 maakte, was helaas te duur voor mij.
www.thuisuiteten.nl
pi_35326352
Kwam die spits toevallig van een hoofdklasser?

Ik ken helaas geen fatsoenlijke rechtsback voor je. Die positie is bij mij ook matig ingevuld met een jeugdige Oekrainer.

Elber is echter een hele goeie tip voor je!

Oh en ik moest lachen om Jan Smit van Volendam.
pi_35326882
Nu ik ben gepromoveerd zijn er wel meer spelers die willen. Eens kijken of Elber kan.

Die spits speelde bij Al Ahli of Al Hilal, meen ik.

Ajax heeft in mijn potje trouwens ook allerlei Zuid-Amerikanen gehaald. Ene Franklin Salas, ene Tiago Cardoso...

Zit in jouw potje Clint Molly ook als 58-jarige bij Telstar??
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:26:50 #293
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_35326989
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Justsa00 het volgende:
Ik wist niet dat Theo Janssen bij Feyenoord speelt/gaat spelen.
Foutje in een update

Voor Nederlandse competitie raad ik de data update van www.manutd.nl aan
pi_35327121
Nee en heeft er ook nooit bij gezeten, voor zover ik het kan vinden.
pi_35327546
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef methodmich het volgende:

Ajax heeft in mijn potje trouwens ook allerlei Zuid-Amerikanen gehaald. Ene Franklin Salas, ene Tiago Cardoso...
Ik zit inmiddels in 2012 en de Eredivisie bestaat uit meer Zuid-Amerikanen dan Nederlanders (of Europeanen). Moet ook wel zeggen dat het heerlijk shoppen is in Brazilie. Loopt heel veel kwaliteit rond voor een relatief lage prijs.
pi_35329777
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nee en heeft er ook nooit bij gezeten, voor zover ik het kan vinden.
Raar, want ik zie hem al voor de derde keer in een potje. Wellicht zit ie nu alleen nog als trainer, dat hij na één seizoen stopt?
www.thuisuiteten.nl
pi_35330074
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Raar, want ik zie hem al voor de derde keer in een potje. Wellicht zit ie nu alleen nog als trainer, dat hij na één seizoen stopt?
Ik zal 'm zo eens opzoeken in het spel.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:47:28 #298
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35330152
Ik had in het eerste seizoen van VVV ook een 58-jarige speler en coach, van Tongerlo.
A.M.A.B
pi_35330393
Hij is assistent manager van Telstar.

Oudste speler in mijn spel is Raymond van der Gouw met z'n 44 jaar.
pi_35330629
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik had in het eerste seizoen van VVV ook een 58-jarige speler en coach, van Tongerlo.
Herman?

Maar wel raar, zeker een bug. Moet ik even veranderen dus.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')