quote:
Weten zij ook eens hoe het voeltquote:
Plaats dan links.quote:
Is voor een Nigeriaan van Aldershot, dus zou kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Cart_man het volgende:
Work permit?
Geen idee, staat het nergens bij de status van de speler? Heb er zelf nog nooit mee te maken gehad.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is voor een Nigeriaan van Aldershot, dus zou kunnen.
Maar wat houdt het in?
dit komt alleen bij engeland voor..als je een non-eu speler naar engeland wil halen moet deze 75%(volgens mij) van de interlands van zijn land hebben gespeeld mag de transfer door gaan..soms komt het voor dat een speler in engeland mag voetballen zonder dat dat hij dit percentage heeft gehaald..het duurt een tijdje langer voordat de transfer beklonken is omdat deze transfer dus bekeken moet worden door een bepaalde comissie (ik d8 dat dit het wasquote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is voor een Nigeriaan van Aldershot, dus zou kunnen.
Maar wat houdt het in?
Toch niet Giovanne Elber, die bij Bayern zat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben trouwens GG-divisie kampioen geworden met Cambuur. Gepromoveerd dus.
Sterspelers zijn Patrick Krop, Koen Brack, Guus de Vries en Rouga uit Ecuador en ik heb zojuist Elber vastgelegd.
Ja die ja, die heb ik in de spits en is mijn aanvoerder. Tot nu toe 6 goals uit 8 wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Toch niet Giovanne Elber, die bij Bayern zat?Dat zou wel behoorlijk ongeloofwaardig zijn eigenlijk... (of is die inmiddels over de 40 ofzo, stevig aan het afbouwen?)
Dat is echt als Romario die in de 'good' old days van CM92/93 bij Fortuna Sittard ging spelen.... Nou ja, misschien niet helemaal, maar wel opvallend...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja die ja, die heb ik in de spits en is mijn aanvoerder. Tot nu toe 6 goals uit 8 wedstrijden.![]()
Ik vond het ook wel erg opmerkelijk dat hij wilde. Die gozer scoort aan de lopende band. Echt een topaanwinst.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Dat is echt als Romario die in de 'good' old days van CM92/93 bij Fortuna Sittard ging spelen.... Nou ja, misschien niet helemaal, maar wel opvallend...
Foutje in een updatequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Justsa00 het volgende:
Ik wist niet dat Theo Janssen bij Feyenoord speelt/gaat spelen.
Ik zit inmiddels in 2012 en de Eredivisie bestaat uit meer Zuid-Amerikanen dan Nederlanders (of Europeanen). Moet ook wel zeggen dat het heerlijk shoppen is in Brazilie. Loopt heel veel kwaliteit rond voor een relatief lage prijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft in mijn potje trouwens ook allerlei Zuid-Amerikanen gehaald. Ene Franklin Salas, ene Tiago Cardoso...
Raar, want ik zie hem al voor de derde keer in een potje. Wellicht zit ie nu alleen nog als trainer, dat hij na één seizoen stopt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nee en heeft er ook nooit bij gezeten, voor zover ik het kan vinden.
Ik zal 'm zo eens opzoeken in het spel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raar, want ik zie hem al voor de derde keer in een potje. Wellicht zit ie nu alleen nog als trainer, dat hij na één seizoen stopt?
Herman?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik had in het eerste seizoen van VVV ook een 58-jarige speler en coach, van Tongerlo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |