specsquote:
mijn reserves doet mijn assistent en mijn jeugdteam doet de trainer die hier de hoogste score heeft voor trainen met jeugsspelersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spits![]()
Managen jullie trouwens ook de jeugdeltallen?
Kocht 'm altijd in FM05, toppert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:02 schreef Cart_man het volgende:
Iemand Scorza al geprobeerd? Voor weinig te halen, scoort aan de lopende band...
Ik heb in me laatste seizoen eerst psv er uit gegooid daarna AZ om vervolgens klop te krijgen van VVVquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:06 schreef AirRaid het volgende:
Heerenveen uit de beker gegooid komt de volgende ronde hun kleine broertje cambuur op bezoek
zeker geen originele versiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef marc1982 het volgende:
Ik ga zo ook beginnen,
net geinstalleerd,
krijg 'm alleen niet nederlands..
dat bestandje 'dutch.ltc' (extensie weet ik zo niet meer), naar de betreffende map gekopieerd,
opgestart, maar alles blijft engels..
bij preferences staat bij language nu ook 'dutch' maar die instelling veranderd bijna niks..
binnenkomende emailtjes enzo zijn gewoon engels..
3?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zeker geen originele versie
ik dacht trouwens dat je 3 bestandjes aanmoest passen...
heb je tijd overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spits![]()
Managen jullie trouwens ook de jeugdeltallen?
Euh, ja, aangezien het bij allemaal zo veel sneller gaat dan de restquote:
Ik heb alleen de bekende competities gekozen, ander is de laadtijd altijd langer...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke mensen ik heb het spel nieuw dus wil graag wat infromatie aan jullie vragen:
Je kan aan het begin van een nieuw spel het aantal competities kiezen. Mijn vraag is; Heeft dit invloed met het laden als je bezig bent met het spel (dus hoe meer competities hoe langer het duurt voordat je bij de volgende dag bent ivm het laden?) Wat heeft dit MEER nut dan wanneer je maar 1 competitie kiest?? Ik kan me herinneren bij de vorige CM's dat je dan langer (aantal verstreken jaren) én meer spelers had uit de geselecteerde competities, is dat hier ook zo??
En wat is daarbij het verschil tussen standaard en volledig?
Bedankt alvast
Je kan managen in de competities die je selecteert, dus als je naar een andere leuge wilt verhuizen later in je carriere is het noodzakelijk dat je ook die leagues selecteert. Als je een bepaalde league selecteert worden er meer spelers van die league en dat land geladen, dus als je een nationaal elftal wilt managen van een land is het handig (maar niet nodig bij de wat grotere naties) om dat land ook te selecteren. Volledig betekent dat je ook de wedstrijden uti die league kunt bekijken, anders zie je alleen de uitslagen. Een league wordt automatisch volledig als je daarin managed, dat hoef je niet vooraf aan te geven. Het is dus raadzaam om altijd 'normaal' te kiezen, ook bij de database. Groot genoeg en hoe groter hoe trager het gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke mensen ik heb het spel nieuw dus wil graag wat infromatie aan jullie vragen:
Je kan aan het begin van een nieuw spel het aantal competities kiezen. Mijn vraag is; Heeft dit invloed met het laden als je bezig bent met het spel (dus hoe meer competities hoe langer het duurt voordat je bij de volgende dag bent ivm het laden?) Wat heeft dit MEER nut dan wanneer je maar 1 competitie kiest?? Ik kan me herinneren bij de vorige CM's dat je dan langer (aantal verstreken jaren) én meer spelers had uit de geselecteerde competities, is dat hier ook zo??
En wat is daarbij het verschil tussen standaard en volledig?
Bedankt alvast
heb je de nieuwe patch geinstalleerd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Er zitten zoveel bugs in dit spel!! Ik verloor laatst met strafschoppen van een club en vervolgens staat er dat ik door ben naar de volgende (winst na strafschoppen) Ik begon gewoon te twijfelen en vervolgens ga ik de wedstrijd terug kijken en opeens hadden spelers die bij mij gemist hadden gescoortZo stom!
Verder stond er eens in de titel van een bericht een willekeurige naam, en in het bericht zelf ging het over een hele andere naam! En zo heb ik nog genoeg foutjes gezien.
Heb je een beetje financiele middelen met die club?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Heb mijn potje met FC Dordt ook weer opgepikt, na een tijdje geen tijd gehad te hebben.
Momenteel winterstop, 2 januari 2006. Ik sta nog altijd eerste, met 41 uit 20. Eindhoven is mijn naaste belager, met 39 uit 20. Kan nog een spannende tweede seizoenshelft worden dus, maar aangezien ik de eerste periode destijds won met 18 uit 6, weet ik al zeker dat ik in ieder geval nacompetitie speel.
Eddy Putter is momenteel topscorer van de GGD, met 19 goals. Nick van der Velden, die een tijdje geblesseerd was, staat 5e met 12 treffers.
Van der Velden won de prijs voor de voetballer van het jaar van de eerste divisie, voor Eddy Putter. De derde plek was voor Marinus Dijkhuizen van Excelsior. Gaat best lekker dus.
en ja hoor ook reserve doelman Thijssen ligt er 1 a 2 maanden uit. en ik heb ook nog geen geblesseerde spelers dit seizoen. alleen zowat mijn complete rechter aanvallende kant ligt er maar uit en nu dus ook beide doelmannen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
NEEEEEis mijn doelman Moelikker voor 5 tot 8 maanden uitgeschakeld
volgens mij is er geen maximumquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef footballmanager11 het volgende:
vraagje: Hoeveel seizoenen kan je maximaal spelen?
Volgens mij is nog niemand een einde tegengekomen, maar daar heb je dan ook wel heel veel tijd voor nodigquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef footballmanager11 het volgende:
vraagje: Hoeveel seizoenen kan je maximaal spelen?
Nee daar zat ik laatst aan te denken, kan gewoon via het UPDATE-knopje in het beginmenu??quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
heb je de nieuwe patch geinstalleerd?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee daar zat ik laatst aan te denken, kan gewoon via het UPDATE-knopje in het beginmenu??
niveau van alle oefeningen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef reconnect het volgende:
ik ben nu bezig om het niveau van alle oefeningen op 4 sterren te krijgenkost wat investeringen, maar hopelijk loont het
bij training..dan coaches..daaronder staan een aantal sterrenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef marc1982 het volgende:
[..]
niveau van alle oefeningen..
wat voor oefeningen? :S
Ja ben ik ook mee bezig ben al flink onderweg terwijl de belasting echt laag isquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef reconnect het volgende:
ik ben nu bezig om het niveau van alle oefeningen op 4 sterren te krijgenkost wat investeringen, maar hopelijk loont het
Dan heb je wel heel veel trainers nodig... Daar hoef ik met NEC voorlopig nog niet aan te beginnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef reconnect het volgende:
ik zie onder training alleen spelers en trainers staan, maar ik ga er maar vanuit dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef reconnect het volgende:
[..]
bij training..dan coaches..daaronder staan een aantal sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |