abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34829125
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef AirRaid het volgende:
Timmy Broux
specs
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34829214

geen super speler maar voor een klein clubje zeker aardig

schakelde met een prachtig couter Heerenveen net uit de beker
pi_34829265
Spits

Managen jullie trouwens ook de jeugdeltallen?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:02:36 #104
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34829293
Iemand Scorza al geprobeerd? Voor weinig te halen, scoort aan de lopende band...
A.M.A.B
pi_34829332
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spits

mijn reserves doet mijn assistent en mijn jeugdteam doet de trainer die hier de hoogste score heeft voor trainen met jeugsspelers
ik laat ze wel alleen de zelfde tacktiek spelen
pi_34829407
Heerenveen uit de beker gegooid komt de volgende ronde hun kleine broertje cambuur op bezoek
pi_34829460
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:02 schreef Cart_man het volgende:
Iemand Scorza al geprobeerd? Voor weinig te halen, scoort aan de lopende band...
Kocht 'm altijd in FM05, toppert.
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2006 @ 15:40:59 #108
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34830552
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:06 schreef AirRaid het volgende:
Heerenveen uit de beker gegooid komt de volgende ronde hun kleine broertje cambuur op bezoek
Ik heb in me laatste seizoen eerst psv er uit gegooid daarna AZ om vervolgens klop te krijgen van VVV hahahaha
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:43:43 #109
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34830650
Ik ga zo ook beginnen,
net geinstalleerd,
krijg 'm alleen niet nederlands..
dat bestandje 'dutch.ltc' (extensie weet ik zo niet meer), naar de betreffende map gekopieerd,
opgestart, maar alles blijft engels..
bij preferences staat bij language nu ook 'dutch' maar die instelling veranderd bijna niks..

binnenkomende emailtjes enzo zijn gewoon engels..
dus...
pi_34830676
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef marc1982 het volgende:
Ik ga zo ook beginnen,
net geinstalleerd,
krijg 'm alleen niet nederlands..
dat bestandje 'dutch.ltc' (extensie weet ik zo niet meer), naar de betreffende map gekopieerd,
opgestart, maar alles blijft engels..
bij preferences staat bij language nu ook 'dutch' maar die instelling veranderd bijna niks..

binnenkomende emailtjes enzo zijn gewoon engels..
zeker geen originele versie

ik dacht trouwens dat je 3 bestandjes aanmoest passen...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:09:03 #111
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34831593
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

zeker geen originele versie

ik dacht trouwens dat je 3 bestandjes aanmoest passen...
3?
bron?

eerder in dit topic staat een link en dat is 1 bestandje.
dus...
pi_34838635
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spits

heb je tijd over
pi_34839749
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

heb je tijd over
Euh, ja, aangezien het bij allemaal zo veel sneller gaat dan de rest Misschien ga ik er maar eens mee beginnen...
pi_34845346
-dubbel-
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:02:30 #116
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34846522
Ik ga wel redelijk , ik sta na 10 wedstrijden , keurig op een 2e plaats , heb alleen al meer dan een miljoen schuld .
Nou maar hopen op promotie
Ik ben inmiddels overleden
pi_34848575
Oke mensen ik heb het spel nieuw dus wil graag wat infromatie aan jullie vragen:

Je kan aan het begin van een nieuw spel het aantal competities kiezen. Mijn vraag is; Heeft dit invloed met het laden als je bezig bent met het spel (dus hoe meer competities hoe langer het duurt voordat je bij de volgende dag bent ivm het laden?) Wat heeft dit MEER nut dan wanneer je maar 1 competitie kiest?? Ik kan me herinneren bij de vorige CM's dat je dan langer (aantal verstreken jaren) én meer spelers had uit de geselecteerde competities, is dat hier ook zo??

En wat is daarbij het verschil tussen standaard en volledig?

Bedankt alvast
BF2: Diamond3d
pi_34850888
NEEEEE is mijn doelman Moelikker voor 5 tot 8 maanden uitgeschakeld
pi_34854916
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke mensen ik heb het spel nieuw dus wil graag wat infromatie aan jullie vragen:

Je kan aan het begin van een nieuw spel het aantal competities kiezen. Mijn vraag is; Heeft dit invloed met het laden als je bezig bent met het spel (dus hoe meer competities hoe langer het duurt voordat je bij de volgende dag bent ivm het laden?) Wat heeft dit MEER nut dan wanneer je maar 1 competitie kiest?? Ik kan me herinneren bij de vorige CM's dat je dan langer (aantal verstreken jaren) én meer spelers had uit de geselecteerde competities, is dat hier ook zo??

Bedankt alvast
Ik heb alleen de bekende competities gekozen, ander is de laadtijd altijd langer...
pi_34856220
Heb mijn PC weer terug, en ga hem waarschijnlijk vanavond formateren en installeren en dan hoop ik van t weekend weer verder te kunnen gaan met mijn Fiorentina game
pi_34856353
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:

Bedankt alvast
Je kan managen in de competities die je selecteert, dus als je naar een andere leuge wilt verhuizen later in je carriere is het noodzakelijk dat je ook die leagues selecteert. Als je een bepaalde league selecteert worden er meer spelers van die league en dat land geladen, dus als je een nationaal elftal wilt managen van een land is het handig (maar niet nodig bij de wat grotere naties) om dat land ook te selecteren. Volledig betekent dat je ook de wedstrijden uti die league kunt bekijken, anders zie je alleen de uitslagen. Een league wordt automatisch volledig als je daarin managed, dat hoef je niet vooraf aan te geven. Het is dus raadzaam om altijd 'normaal' te kiezen, ook bij de database. Groot genoeg en hoe groter hoe trager het gaat.

Als je een klein land wil managen, dan kun je daar bijvoorbeeld alle spelers van laden zodat je genoeg spelers hebt om te selecteren. Anders is het niet echt nodig, ik doe t zelf nooit. Ook kost dit dan weer meer tijd. Of je alleen de bovenste league selecteert of ook die daaronder is persoonlijk, als je neit van plan bent om daar te managen is het niet nodig, amar het kan ahndig zijn om jonge spelers bij dat soort clubs vandaan te halen. Voornamelijk bij de grote leagues kun je dan bijv een tweede competitie selecteren.
pi_34858832
Bedankt voor je uitleg PPWB84! Ikzelf heb de NL competitie uiteraard op volledig en de andere op normaal --> Engeland, Spanje, Italie en Duitsland. Ik heb alleen de database op heel groot gezet, zo even kijken of ik dat nog kan veranderen. Want het spel is wel trager dan de voorgaande Championship Managers, dat is wel jammer.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:15:45 #123
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34867858
Ben begonnen met volendam, gewoon leuk, wat kleins, ben wat aan het scouten in zuid amerika.
nog tips?
dus...
pi_34870242
Ik heb met Twente mijn eerste seizoen afgesloten. Ik ben keurig 3e geworden, achter Ajax en PSV en net voor Feyenoord, Utrecht en Heerenveen. AZ heeft de beker gewonnen van Top Oss en Roda JC is direct gedegradeerd. Mijn selectie is vrijwel bij elkaar gebleven. Culina weigerde het hele jaar bij te tekenen, maar tekenende ook nergens anders. Begin van de voorbereiding heb ik hem, nogmaals, een verlaagde aanbieding voorgelegd. Nu tekende hij wel bij. Ik moet nog wel daardoor ergens zien te snijden in mijn salarissen, want ik geef nu te veel uit. Bovendien zijn er wel aantal spelers bij gekomen, waaronder Scorza. Over hem kan ik nog geen oordeel geven, behalve dat mijn scouts gematigd enthousiast zijn. Ik heb Shoukov voor meer dan een miljoen verkocht aan Rapid Wien, waar ie al op huurbasis speelde. Rahim is geruild met vd Haar van Willem 2, plus daarbij nog enkele tonnen mijn kant op. Mijn selectie lijkt me nu sterk genoeg om wederom mee te kunnen doen voor Europees voetbal en misschien zelfs wel meer.
pi_34870652
Ik vind het jammer dat je in de MLS geen spelers kan aanbieden om te verkopen. Je kan eigenlijk alleen ruilen of spelers ontslaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34872283
Er zitten zoveel bugs in dit spel!! Ik verloor laatst met strafschoppen van een club en vervolgens staat er dat ik door ben naar de volgende (winst na strafschoppen) Ik begon gewoon te twijfelen en vervolgens ga ik de wedstrijd terug kijken en opeens hadden spelers die bij mij gemist hadden gescoort Zo stom!

Verder stond er eens in de titel van een bericht een willekeurige naam, en in het bericht zelf ging het over een hele andere naam! En zo heb ik nog genoeg foutjes gezien.
pi_34873184
Heb mijn potje met FC Dordt ook weer opgepikt, na een tijdje geen tijd gehad te hebben.

Momenteel winterstop, 2 januari 2006. Ik sta nog altijd eerste, met 41 uit 20. Eindhoven is mijn naaste belager, met 39 uit 20. Kan nog een spannende tweede seizoenshelft worden dus, maar aangezien ik de eerste periode destijds won met 18 uit 6, weet ik al zeker dat ik in ieder geval nacompetitie speel.

Eddy Putter is momenteel topscorer van de GGD, met 19 goals. Nick van der Velden, die een tijdje geblesseerd was, staat 5e met 12 treffers.

Van der Velden won de prijs voor de voetballer van het jaar van de eerste divisie, voor Eddy Putter. De derde plek was voor Marinus Dijkhuizen van Excelsior. Gaat best lekker dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34873747
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Er zitten zoveel bugs in dit spel!! Ik verloor laatst met strafschoppen van een club en vervolgens staat er dat ik door ben naar de volgende (winst na strafschoppen) Ik begon gewoon te twijfelen en vervolgens ga ik de wedstrijd terug kijken en opeens hadden spelers die bij mij gemist hadden gescoort Zo stom!

Verder stond er eens in de titel van een bericht een willekeurige naam, en in het bericht zelf ging het over een hele andere naam! En zo heb ik nog genoeg foutjes gezien.
heb je de nieuwe patch geinstalleerd?
  Redactie Games woensdag 8 februari 2006 @ 19:56:52 #129
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34875535
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Heb mijn potje met FC Dordt ook weer opgepikt, na een tijdje geen tijd gehad te hebben.

Momenteel winterstop, 2 januari 2006. Ik sta nog altijd eerste, met 41 uit 20. Eindhoven is mijn naaste belager, met 39 uit 20. Kan nog een spannende tweede seizoenshelft worden dus, maar aangezien ik de eerste periode destijds won met 18 uit 6, weet ik al zeker dat ik in ieder geval nacompetitie speel.

Eddy Putter is momenteel topscorer van de GGD, met 19 goals. Nick van der Velden, die een tijdje geblesseerd was, staat 5e met 12 treffers.

Van der Velden won de prijs voor de voetballer van het jaar van de eerste divisie, voor Eddy Putter. De derde plek was voor Marinus Dijkhuizen van Excelsior. Gaat best lekker dus.
Heb je een beetje financiele middelen met die club?
pi_34876688
Nee, heb zelf budget moeten creëren door spelers te verkopen, zoals Van der Laan, Van Dommelen, Bevaart, Kahya en Nieuwenburg. Heb amateurs teruggehaald en de nodige huurlingen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34877225
Majstorovic is een goede aankoop geweest . Maar dit is helaas een seizoen waarin ik binnen kwam vallen, en het loopt al iets minder dan het begin, maar goed dat kan komen dat ik in de standaard 4-4-2 blijf spelen, volgend seizoen iets aanpassen en een goede ARM kopen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34877630
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
NEEEEE is mijn doelman Moelikker voor 5 tot 8 maanden uitgeschakeld
en ja hoor ook reserve doelman Thijssen ligt er 1 a 2 maanden uit. en ik heb ook nog geen geblesseerde spelers dit seizoen. alleen zowat mijn complete rechter aanvallende kant ligt er maar uit en nu dus ook beide doelmannen.

nu mag dus 3e doelman Jeroen van der Stelt (begin vorig seizoen overgekomen van ASWH) het proberen
pi_34889600
Ik heb ff een gamepje aangemaakt met FC Eindhoven. Na wat goed en jong inkopen gaat het me momenteel enorm voor de wind. Alleen in de beker verloren van AGOVV, daarna 2-3 winst tegen Den Bosch en daarna 3-0 winst tegen Excelsior. Ben benieuwd hoe het verder gaat...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:41:36 #134
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34893097
Mijn start met volendam wil niet erg vlotten,
af en toe een leuke wedstrijd, net gewonnen van AZ in de beker
was onmogelijk, 1-0 achter met de rust, 90e minuut gelijkmaker, 5e minuut in verlenging 2-1 achter,
9 minuten voor tijd gelijkmaker, en penaltys winnen..
ongelovelijk..
hierna helaas wel weer paar matige partijen..
waaronder verlies tegen de nummer laatste omniworld (4-1) ongelovelijk zo slecht..
dus...
pi_34894484
Met Leeds 3e geworden, Manchester City had een sterke serie aan het einde, Chelsea en ik konden gewoon niet volgen. De laatste wedstrijd was nog Chelsea uit om de 2e plaats te veroveren, maar we kwamen niet verder dan 0-0 en het verschil bleef 2 punten.
Maar goed, wel eindelijk CL nu en dat was in 1e instantie ook het doel.
Ook weer de nodige mutaties voor volgende seizoen:

Agger weg, einde contract.
Michael Brown weg, naar Fulham voor 500k.
Aaron Lennon weg, voor 3,5m naar Blackburn.
Kerzhakov weg, voor 19m naar AS Roma.

Ernesto Farias (SC) erbij , voor 15m van River Plate.
Leighton Baines erbij (Wingback), voor 15m overgenomen van Wigan.
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:56:34 #136
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34894875
Net gewonnen van Rushden met 3-8

Mocht ook wel een keer de laatste 7 wedstrijden werden steeds 0-0 of 1-1 of ik verloor net met 1-0 , spitsen konden het doel niet meer vinden .

Sta nu weer netjes 2e , promotie here I come
Ik ben inmiddels overleden
pi_34894953
vraagje: Hoeveel seizoenen kan je maximaal spelen?
pi_34895135
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef footballmanager11 het volgende:
volgens mij is er geen maximum
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_34895157
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef footballmanager11 het volgende:
Volgens mij is nog niemand een einde tegengekomen, maar daar heb je dan ook wel heel veel tijd voor nodig
We sure are cute for two ugly people.
  Redactie Games donderdag 9 februari 2006 @ 12:23:00 #140
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34895679
Ik heb voor het nieuwe seizoen 2 nieuwe middenvelders gekocht en die liggen nu allebei voor 7 maanden plat
pi_34895717
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

heb je de nieuwe patch geinstalleerd?
Nee daar zat ik laatst aan te denken, kan gewoon via het UPDATE-knopje in het beginmenu??
  Redactie Games donderdag 9 februari 2006 @ 13:41:12 #142
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34898424
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nee daar zat ik laatst aan te denken, kan gewoon via het UPDATE-knopje in het beginmenu??

werkt dat niet klik dan deze link...

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365
pi_34904134
ff een vraag, hoe hebben jullie je trainingen? Snap er vrij weinig van. Je kunt je eigen trainers neerzetten wat ze moeten doen (taken) en verder kun je voor je spelers kiezen tussen normaal, zwaar, heel zwaar etc.

Waar hebben jullie hem meestal op staan?
pi_34904240
ik ben nu bezig om het niveau van alle oefeningen op 4 sterren te krijgen kost wat investeringen, maar hopelijk loont het
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:47:31 #145
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34905180
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef reconnect het volgende:
ik ben nu bezig om het niveau van alle oefeningen op 4 sterren te krijgen kost wat investeringen, maar hopelijk loont het
niveau van alle oefeningen..
wat voor oefeningen? :S
dus...
pi_34905521
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef marc1982 het volgende:

[..]

niveau van alle oefeningen..
wat voor oefeningen? :S
bij training..dan coaches..daaronder staan een aantal sterren
  Redactie Games donderdag 9 februari 2006 @ 17:16:51 #147
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34906351
quote:
Ja ben ik ook mee bezig ben al flink onderweg terwijl de belasting echt laag is
pi_34906610
quote:
Dan heb je wel heel veel trainers nodig... Daar hoef ik met NEC voorlopig nog niet aan te beginnen
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:24:04 #149
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34906674
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef reconnect het volgende:

[..]

bij training..dan coaches..daaronder staan een aantal sterren
ik zie onder training alleen spelers en trainers staan, maar ik ga er maar vanuit dat je dat bedoelde
en ik zie per trainer, per onderdeel een aantal sterren staan, hoe maak je die beter dan?

en is het de moeite waard om dit te specificeren?
ik heb alles nog op 'allemaal' staan, heb ook een stuk of 5 trainers en de werkdruk is licht..
dus...
pi_34907272
jah daar bedoel ik..als je per trainer onderdelen schrapt, en alleen de onderdelen selecteerd waar ze echt goed in zijn, zal het niveau omhoog gaan. Dat zie je eronder staan. (naast werkdruk staan aantal sterretjes) Ik heb alles nu op 4 sterren, defence en strenght zelfs op 5 maar had er bij ajax wel de middelen voor . Ik weet niet 100% zeker of het veel nut heeft, maar ik denk het wel, ik had eerst alles op 3 sterren. Na een paar maanden moet je denk ik wel resultaat merken

nu heb ik nog een vraagje: als je betere physio's aantrekt, verkort dat dan de blessuretijd en blessuregevoeligheid van je spelers? Dat zou wel mooi zijn namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')