Vind er weining gewaagds aan. Heb ongeveer hetzelfde, alleen speel ik met 4 verdedigers ipv 3. VVV is nu niet echt hetzelfde als Chelsea, nog niet tenminste.quote:
middenweg...zoals plaatje 2 en de buitenste verdedigers een pijl naar buiten geven..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil met Chelsea met een 3 mans verdediging spelen. Hoe kan ik die verdedigers dan het beste neer zitten?
Zoals plaatje 1 of 2?
[afbeelding]
veel teams spelen zo. Als ik met ajax er tegen speel heb ik er altijd veel moeite meequote:
hehe iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef Butra het volgende:
2 opvallende wedstrijden gisteren. Ik lijk eindelijk dé taktiek gevonden te hebben om kampioen te worden..
Come back tegen Man City.
De afslachting van Liverpool.
Ik hou wel van het laatste minuutje.![]()
ALT + Prt Scr en dan plakken in paint bijv.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef tjakvandiek het volgende:
hoe maak je sown screenshot dan?
en in de nederlandse taalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef Rev- het volgende:
liep net lekker met ajax, krijg ik zon bericht of ik geinteresseerd ben in een baan bij Heerenveen. Er stond declare your interest, en in een flits dacht ik dat dat betekende dat je geen interesse hebt. Integendeel natuurlijk. Sindsdien is het moraal uberlaag en verlies ik wedstrijds na wedstrijd. Ik begin denk ik maar overnieuw met Inter
![]()
plaatje 1 maar dan de buitenste met een pijl naar binnen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil met Chelsea met een 3 mans verdediging spelen. Hoe kan ik die verdedigers dan het beste neer zitten?
Zoals plaatje 1 of 2?
[afbeelding]
Weer een ideaal moment om je muis eens tegen de muur aan te gooien. CM traditie hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef AirRaid het volgende:
AAAAARRRRGH
promotie verspeelt door met 3-4 te verliezen van Excelsior terwijl ik met 3-0 voor stond![]()
![]()
![]()
eerder een moment van Meneer PC dit is Meneer Hamerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef Butra het volgende:
[..]
Weer een ideaal moment om je muis eens tegen de muur aan te gooien. CM traditie hier.![]()
Vlaarquote:Op maandag 6 februari 2006 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb geboden op Majstorovic, m'n aanval is goed maar verdediging wisseld goede wedstrijden af met echt bar slechte, en ik denk dat Majstorovic aan Luton wel wat kan gaan toevoegen, en ik ga proberen Raymond Baten te huren voor de rest van het seizoen om het team iets te versterken
Kan zijn dat je transfers over een x aantal maanden betaald. Schuld inlossing? Of dat je club het toelaat om meer uit te geven dan er isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, wat me opviel ineens, ik draai bijna 1.5 miljoen euro per maand verlies met FC Utrecht, en dat terwijl ik nog onder de salaris-limiet zit
Toppunt van verslaafdheid, op je werk denken wat je aan het doen bent met FM.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, ik bedenk me dit soort dingen altijd op mijn werk, dus kan het nu even niet checken, zal dat vanavond gelijk even doen !
ach ik doe het ook dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toppunt van verslaafdheid, op je werk denken wat je aan het doen bent met FM.
me 2..quote:
mijn tactics zijn goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef Cart_man het volgende:
Whehe, ik zit op school altijd tactieken uit te werken...
"om te winnen moet je meer scoren dan goals tegen krijgen...." Ik probeer Louis als assistent naar Ajax te halen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
aanvallend is mijne goed, allen krijg ik toch iets teveel tegendoelpunten
hier is louis weer bondscoach van oranjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"om te winnen moet je meer scoren dan goals tegen krijgen...." Ik probeer Louis als assistent naar Ajax te halen...
Ik ben gevraagd, maar heb het afgewezen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hier is louis weer bondscoach van oranje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |