Installeer zelf patch 6.02, krijg je het zelf...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey Cart-man gooi jij eens ff de Nederlandse taal file online als je wilt
Heb het al gevonden. Het zit alleen in 6.01. Eerst die maar ff installeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Installeer zelf patch 6.02, krijg je het zelf...
Moet mijn krachten sparen voor van het weekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Google is your best friend, sommigen zijn liever lui dan moe?
Zei ik pbbateman, bedoelde de user Pbateman van Fok. Die heb in het vorige topic zijn tactiek uit de doeken gedaan....quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is de pbbateman opstelling?
Ga je doen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet mijn krachten sparen voor van het weekend.
Blowen, drinken en voetbal kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zei ik pbbateman, bedoelde de user Pbateman van Fok. Die heb in het vorige topic zijn tactiek uit de doeken gedaan....
[..]
Ga je doen dan.
bestandjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sterf, met update 6.01 krijg ik ook geen Nederlandse taal erbij. Iemand die hem ff snel zou willen uploaden?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
bestandje
En nu niet meer zeuren
Mikel is echt een god in mijn spel (2009). Goeie zaken gedaan lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:18 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een geluk! Ik ben een nieuw spel begonnen met NEC en mijn beste aankoop is toch wel John Obi Mikel, die nog gewoon in Noorwegen speelt. Kostte me maar 2 miljoen, wat ik door wat verkopen wel had. Ook Besagno komt voor een prikkie naar mij (150000).
Zit er geen potentieel in je jeugd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben met Twente begonnen en dat gaat goed, want ik sta vierde. Achter PSV, Ajax en NAC moet ik met Heerenveen, AZ, Feyenoord, Vitesse en Utrecht strijden om de resterende Europese plaatsen. Twente zit in de financiële problemen, er is schuld en heel weinig trasferbudget. In de winterstop zijn Schuurman (1.000.000) en Bouchiba (400.000) vetrokken. Demitrio Albertini (gratis) en Juha Reini (22.000) zijn gekomen. Dan heb ik nog Jean gehuurd van Feyenoord. Voor volgend seizoen zijn er ook al een paar spelers vastgelegd: Dabizas(VC) , Wobay (VL,AML) en Andersen(VC,VM), die allen trasfervrij overkomen. Daarnaast zullen oa. Culina en Touzani vertrekken. Ik hoop te bezuinigen op de salarissen, voorlopig lijkt het saneren te lukken. Verder zoek ik nog een jonge, talentvolle en betaalbare spits, omdat ik Europees voetbal voorzie en dus volgend jaar een bredere selectie nodig heb. Ook een aanvallende rechtermiddenvelder kan ik nog goed gebruiken, omdat de kwaliteit van Gerritsen (en Shoukov, die nu nog verhuurd is) niet overtuigend vind.
ik ben nu ook bezig met dat te verbeteren. Ik probeer aan hele goede trainers, physio en scouts te komen, want die zijn bij ajax nog niet topquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Fathom het volgende:
Wat trouwens echt heel goed werkt is veel trainers in dienst nemen. Ik heb zo een stuk of 8 extra trainers rondlopen. Dit zorgt er voor dat de druk op trainingen minder word.
Paashaas wil niet komen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef Fathom het volgende:
Gustavo Oberman is een spits van 20 jaar oud. Speelt bij river plate. Rond de 250.000 moet je hem wel kunnen halen. Op thedugout.net zijn veel mensen enthousiast over hem.
Das wel minder... Stuur je scouts gewoon afrika en zui amerika in... Daar zijn de bedragen van speler relatief toch iets lager.quote:
mokoena oid is ook wel okquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:51 schreef Fathom het volgende:
[..]
Das wel minder... Stuur je scouts gewoon afrika en zui amerika in... Daar zijn de bedragen van speler relatief toch iets lager.
speel ook met ajax, maar ik win genoeg hoor. gewoon een goede opstelling maken...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Rev- het volgende:
speel nu met ajax. Speel iedere keer gelijk of verlies?terwijl dit niet kan kloppen! heb echt 100en doelkansen en de tegenstander staat constant onder druk. Maar iedere keer keept hun keeper de match van hun leven ofzo. eigenlijk geen zin om zo verder te gaan, gewoon te oneerlijk!
En daar zit al meteen iedereen achteraan in het begin van het spel. Dan kiest hij altijd voor een grotere club. Toen ik met PSV speelde wilde hij wel komen, maar nu met NEC heeft hij voor Espanyol gekozenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mokoena oid is ook wel ok
Jongen is nog wel gevoelig voor veel geldquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En daar zit al meteen iedereen achteraan in het begin van het spel. Dan kiest hij altijd voor een grotere club. Toen ik met PSV speelde wilde hij wel komen, maar nu met NEC heeft hij voor Espanyol gekozen![]()
ja ik sta eerste in de competitie en in de cl groep, maar toch gaat het niet lekker....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
speel ook met ajax, maar ik win genoeg hoor. gewoon een goede opstelling maken...
zo als in je eerste plaatje speel ik ook... verlies ik thuis 0-2 van shaktar? :Squote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Football manager 2006 [deel5] hup Forest Green Rovers
Ik sta wel eerste in de Engelse competitie, ik die nog voor alle titels mee, en ik heb van Barca gewonnen met 2-0.quote:
Vind er weining gewaagds aan. Heb ongeveer hetzelfde, alleen speel ik met 4 verdedigers ipv 3. VVV is nu niet echt hetzelfde als Chelsea, nog niet tenminste.quote:
middenweg...zoals plaatje 2 en de buitenste verdedigers een pijl naar buiten geven..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil met Chelsea met een 3 mans verdediging spelen. Hoe kan ik die verdedigers dan het beste neer zitten?
Zoals plaatje 1 of 2?
[afbeelding]
veel teams spelen zo. Als ik met ajax er tegen speel heb ik er altijd veel moeite meequote:
hehe iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef Butra het volgende:
2 opvallende wedstrijden gisteren. Ik lijk eindelijk dé taktiek gevonden te hebben om kampioen te worden..
Come back tegen Man City.
De afslachting van Liverpool.
Ik hou wel van het laatste minuutje.![]()
ALT + Prt Scr en dan plakken in paint bijv.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef tjakvandiek het volgende:
hoe maak je sown screenshot dan?
en in de nederlandse taalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef Rev- het volgende:
liep net lekker met ajax, krijg ik zon bericht of ik geinteresseerd ben in een baan bij Heerenveen. Er stond declare your interest, en in een flits dacht ik dat dat betekende dat je geen interesse hebt. Integendeel natuurlijk. Sindsdien is het moraal uberlaag en verlies ik wedstrijds na wedstrijd. Ik begin denk ik maar overnieuw met Inter
![]()
plaatje 1 maar dan de buitenste met een pijl naar binnen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil met Chelsea met een 3 mans verdediging spelen. Hoe kan ik die verdedigers dan het beste neer zitten?
Zoals plaatje 1 of 2?
[afbeelding]
Weer een ideaal moment om je muis eens tegen de muur aan te gooien. CM traditie hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef AirRaid het volgende:
AAAAARRRRGH
promotie verspeelt door met 3-4 te verliezen van Excelsior terwijl ik met 3-0 voor stond![]()
![]()
![]()
eerder een moment van Meneer PC dit is Meneer Hamerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef Butra het volgende:
[..]
Weer een ideaal moment om je muis eens tegen de muur aan te gooien. CM traditie hier.![]()
Vlaarquote:Op maandag 6 februari 2006 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb geboden op Majstorovic, m'n aanval is goed maar verdediging wisseld goede wedstrijden af met echt bar slechte, en ik denk dat Majstorovic aan Luton wel wat kan gaan toevoegen, en ik ga proberen Raymond Baten te huren voor de rest van het seizoen om het team iets te versterken
Kan zijn dat je transfers over een x aantal maanden betaald. Schuld inlossing? Of dat je club het toelaat om meer uit te geven dan er isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, wat me opviel ineens, ik draai bijna 1.5 miljoen euro per maand verlies met FC Utrecht, en dat terwijl ik nog onder de salaris-limiet zit
Toppunt van verslaafdheid, op je werk denken wat je aan het doen bent met FM.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, ik bedenk me dit soort dingen altijd op mijn werk, dus kan het nu even niet checken, zal dat vanavond gelijk even doen !
ach ik doe het ook dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toppunt van verslaafdheid, op je werk denken wat je aan het doen bent met FM.
me 2..quote:
mijn tactics zijn goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef Cart_man het volgende:
Whehe, ik zit op school altijd tactieken uit te werken...
"om te winnen moet je meer scoren dan goals tegen krijgen...." Ik probeer Louis als assistent naar Ajax te halen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
aanvallend is mijne goed, allen krijg ik toch iets teveel tegendoelpunten
hier is louis weer bondscoach van oranjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"om te winnen moet je meer scoren dan goals tegen krijgen...." Ik probeer Louis als assistent naar Ajax te halen...
Ik ben gevraagd, maar heb het afgewezen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hier is louis weer bondscoach van oranje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |