Dit weet ik dus niet zeker... Ik heb er wel nog 2 extra aangekocht maar geen id of dit ook echt helptquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:42 schreef reconnect het volgende:
nu heb ik nog een vraagje: als je betere physio's aantrekt, verkort dat dan de blessuretijd en blessuregevoeligheid van je spelers? Dat zou wel mooi zijn namelijk
hehe ik weet het ook nie t:P naja koop wel paar goede aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dit weet ik dus niet zeker... Ik heb er wel nog 2 extra aangekocht maar geen id of dit ook echt helpt![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
NEEEEEis mijn doelman Moelikker voor 5 tot 8 maanden uitgeschakeld
raad eens wie er nu ook geblesseerd isquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef AirRaid het volgende:
en ja hoor ook reserve doelman Thijssen ligt er 1 a 2 maanden uit. en ik heb ook nog geen geblesseerde spelers dit seizoen. alleen zowat mijn complete rechter aanvallende kant ligt er maar uit en nu dus ook beide doelmannen.
nu mag dus 3e doelman Jeroen van der Stelt (begin vorig seizoen overgekomen van ASWH) het proberen
Die kerel is jarenlang mijn reservekeepert geweest bij Leeds. En inderdaad, zn reflexen zijn uitstekend, al was hij niet goed genoeg om Handanovic uit de basis te keepen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook es naar Kenneth Stenild, geweldig keepertje, weet alleen niet of ie naar "kleinere" clubs wil komen.. Heeft op z'n 18e al reflexen op max volgens mij, en daar houdt ie vaak de nul meeHij houdt bij mij Sar uit de basis bij Man Utd
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook es naar Kenneth Stenild, geweldig keepertje, weet alleen niet of ie naar "kleinere" clubs wil komen.. Heeft op z'n 18e al reflexen op max volgens mij, en daar houdt ie vaak de nul meeHij houdt bij mij Sar uit de basis bij Man Utd
Ik zit nu in 't 2e seizoen, maar heb 'm meteen in 't begin al aangetrokken. Ook Oscar Ustari (Argentinië), Bruno en Weverson (Brazilië) zijn misschien 't proberen waard. Jong maar toch al best goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef Fathom het volgende:
[..]
In welk seizoen zit je? Vind dit wel erg knap!!
Wat is zo'n clean sheet eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist Ajax met 6-0 in de ArenA opgerold, ik zag alleen maar 3-en en 4-en bij ze staanv. Nistelrooij de grote man met 4 doelpunten en Stenild weer 'n clean sheet
Dat de keeper "de nul houdt", nooit eerder gehoord?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is zo'n clean sheet eigenlijk?
Hij heeft wel eergevoelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:27 schreef Fathom het volgende:
RvN is een goede speler in het spel. Hij is bij mijn game 2x uitgeroepen tot speler van het jaar.. Maar hij wil niet naar AJAX verkassen
quote:
Oww.. nu je het zegt..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat de keeper "de nul houdt", nooit eerder gehoord?
Uhm op dit moment zegt dat me niets... je bedoeld ergens bij me opstelling ?? Zie wel een hoop mogelijkheden van spelers.... of diegene vaak moet trappen, of diegene moet staan in de muur bij een vrije trap op bij een man etc... Maar nergens wie de strafschoppen en vrije trappen neemt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Fathom het volgende:
Als je in je tactics scherm bent kun je bovenin alerlei opties kiezen. Het verschilt per layout..
volgens mij kan je alleen via een netwerk spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Fatality het volgende:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met online spelen?
Nee hoor je kunt ook on line spelen is helemaal niet zo moeilijk maar is al tijdje geleden dat ik dat gedaan heb want het is gewoon veel te sloom on line.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
volgens mij kan je alleen via een netwerk spelen
Nja FM is dan ook bij lange na niet de CM van vroeger he...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Nee hoor je kunt ook on line spelen is helemaal niet zo moeilijk maar is al tijdje geleden dat ik dat gedaan heb want het is gewoon veel te sloom on line.
Maar ik heb echt geen zin meer was in de laagste divisie begonnen in Engeland maar kon net niet promoveren, ik kan echt geen goede tacktieken meer maken eerder had ik er altijd al een paar.
Zit weer aan de tijd te denken met cm 93/94 dat mijn eerste tacktiek direct werkte met fulham ( third division) en ze ff naar de premier league heb gebracht en spelers waren ook geen probleem gewoon jonge spelers die ik in het begin had aangetrokken waren de duurste spelers van de game toen ik in de premier kwam![]()
Om in een venster te spelen moet je een resolutie hebben van minimaal 1152x864quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef marc1982 het volgende:
is het trouwens niet meer mogelijk om in een venster te spelen ipv full screen?
In Fifa heette dat vroeger, 'blanco strafblad'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat de keeper "de nul houdt", nooit eerder gehoord?
in het spel of in windows?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef Belthazor het volgende:
[..]
Om in een venster te spelen moet je een resolutie hebben van minimaal 1152x864
word je daar nou niet boos van?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef Butra het volgende:
Ik stond 11 punten voor op Chelsea, begin maart. Maar opeens verlies ik alles en is het verschil nog maar 1 punt. Gaat helaas nergens over joh, ik word opeens compleet weggetikt door zelfs Blackburn (5-1). Spel gaat voorlopig de kast in, mocht ik écht het kampioenschap verspelen.
En dan denk je eindelijk weer eens te winnen, gebeurt dit.![]()
Ik won godzijdank uiteindelijk nog met 5-3. Lig nog altijd op koers...quote:
Lekker bedrag inderdaad. Ik hoop zelf ook eens een flinke klapper te maken, ik heb er iig wel de spelers voor. Chelsea wil bijvoorbeeld al het hele jaar Kerlon overnemen, maar bieden niet meer dan 11m. En als ik dan zie dat ze 27,5m neertellen voor James Milner...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef MMUFC het volgende:
Kreeg een bod van Udinese op Pazzini van 25m euro, ik kon dit voor mezelf niet weigeren(zeker omdat ik me van de zomer versterkt heb met Mateja Kezman, Julian Jenner en Georgias Samaras en dat Luca Toni heeft bijgetekend tot 2011). Dus Pazzini is weg, vlak voor de sluiting van de transfermarkt, ik heb enkel de 22jarige Barca B keeper Ruben er voor terug gehaald, voor 500k.
FM is vele malen realistischer. Met TCM van EA kun je heel makkelijk spelers kopen en win je heel makkelijk wedstrijden. FM geeft je als gebruiker de keus om echt alles te managen wat jij maar wilt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef J.Flo het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het (grote) verschil is tussen deze managergame en Total CLub manager van EA? En ja hoe dieper het spel gaat hoe beter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |