abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 9 februari 2006 @ 17:51:13 #151
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34907545
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:42 schreef reconnect het volgende:
nu heb ik nog een vraagje: als je betere physio's aantrekt, verkort dat dan de blessuretijd en blessuregevoeligheid van je spelers? Dat zou wel mooi zijn namelijk
Dit weet ik dus niet zeker... Ik heb er wel nog 2 extra aangekocht maar geen id of dit ook echt helpt
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_34912774
Ik kan maar niet online spelen tegen een vriend van mij...
OF hij nou host of ik... we zien elkaar niet

Ik zie zowiezo nooit servers staan als ik naar 'network game ' ga....
Heb originele database met patch 6.0.2 en firewalls zijn allemaal uit
pi_34914717
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Fathom het volgende:

[..]

Dit weet ik dus niet zeker... Ik heb er wel nog 2 extra aangekocht maar geen id of dit ook echt helpt
hehe ik weet het ook nie t:P naja koop wel paar goede aan
pi_34928137
Heb mijn eerste wedstrijden kunnen spelen van het 2e seizoen met Fiorentina en Hull.

Met Fiorentina won ik met 2-0 het 1e kwallificatieronde duel van de beker van Serie C2/A club Ivrea. Luca Toni scoorde 2x.
In de 2e kwallificatieronde van de UEFA Cup won ik het 1e duel uit met 1-2 van Elbasani. Wederom Luca Toni scoorde 2x.
In 4 officiele duels heeft Toni al weer 7 goals.

Met Hull speelde ik mijn 1e 2 League One duels, na mijn degradatie.

Tegen Oldham schoot Francisco Javier de Pedro ons in de 9e minuut al op 1-0. Danny Coles verzwaarde het voor ons door al in de 30e minuut rood te krijgen, desondanks wonnen we met 1-0.

Tegen Lincoln in duel 2 bleef het lang 0-0. Nadat ik in de rust de licht geblesseerde Duncan Ferguson eraf haalde ging het beter. In minuut 78 scoorde invaller Francis Jeffers de 0-1. Vijf minuten later kwam Lincoln langszij. Een benutte penalty door wederom Francis Jeffers bezorgde ons de 3 punten.

Ik hoop dat mijn schijf het nu houdt en dat ik nog lang plezier heb van deze game
  Redactie Games vrijdag 10 februari 2006 @ 10:12:37 #155
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34929154
in me 3e seizoen met ajax nu en bondscoach van Ierland hahahahah. Roy Keane is niet blij met me komst Als hij doorgaat met zeiken smijt ik hem de selectie uit.
pi_34931557
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
NEEEEE is mijn doelman Moelikker voor 5 tot 8 maanden uitgeschakeld
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef AirRaid het volgende:

en ja hoor ook reserve doelman Thijssen ligt er 1 a 2 maanden uit. en ik heb ook nog geen geblesseerde spelers dit seizoen. alleen zowat mijn complete rechter aanvallende kant ligt er maar uit en nu dus ook beide doelmannen.

nu mag dus 3e doelman Jeroen van der Stelt (begin vorig seizoen overgekomen van ASWH) het proberen
raad eens wie er nu ook geblesseerd is
  Redactie Games vrijdag 10 februari 2006 @ 12:27:42 #157
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34932737
Ai Ai.... Geen redelijke keeper onder de 21?
pi_34932776
lol dat is wel heel erg
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34932912
eninge wat ik nu nog heb is een jeugdkeeper van 15 jaar, maar om die nu op doel te gaan plaatsen

probleem is ook dat ik dus geen andere doelman kan aantrekken omdat de transferperiode dicht is en bij de werkloze keepers staat ook niet echt veel goed.
  Redactie Games vrijdag 10 februari 2006 @ 12:57:35 #160
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34933641
Dan zul je toch voor die 15 jarige meten gaan... Ik heb westerveld ooit transfervrij gehaald voor me reserve team. Dit kwam heel erg van pas. Vermeer heeft ook al een duels gekeeped. Probleem met die van 15 jaar zal wel zijn dat ze stats heel laag zijn. Je vestigd wel een record denk ik hahaha
pi_34934764
Kijk ook es naar Kenneth Stenild, geweldig keepertje, weet alleen niet of ie naar "kleinere" clubs wil komen.. Heeft op z'n 18e al reflexen op max volgens mij, en daar houdt ie vaak de nul mee Hij houdt bij mij Sar uit de basis bij Man Utd
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34934929
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook es naar Kenneth Stenild, geweldig keepertje, weet alleen niet of ie naar "kleinere" clubs wil komen.. Heeft op z'n 18e al reflexen op max volgens mij, en daar houdt ie vaak de nul mee Hij houdt bij mij Sar uit de basis bij Man Utd
Die kerel is jarenlang mijn reservekeepert geweest bij Leeds. En inderdaad, zn reflexen zijn uitstekend, al was hij niet goed genoeg om Handanovic uit de basis te keepen.
Koprivec is misschien wel het proberen waard voor Fortuna, zeker voor een kleine club is het een topper. Ik heb 'm ooit eens voor 300k overgenomen van een Sloveense club..
Maar goed, de transfermarkt zit dicht, dus je hebt hier geen tering aan.
  Redactie Games vrijdag 10 februari 2006 @ 13:36:05 #163
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34934934
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Eric_Cantona het volgende:

In welk seizoen zit je? Vind dit wel erg knap!!
pi_34934987
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef Fathom het volgende:

[..]

In welk seizoen zit je? Vind dit wel erg knap!!
Ik zit nu in 't 2e seizoen, maar heb 'm meteen in 't begin al aangetrokken. Ook Oscar Ustari (Argentinië), Bruno en Weverson (Brazilië) zijn misschien 't proberen waard. Jong maar toch al best goed
pi_34935565
Zojuist Ajax met 6-0 in de ArenA opgerold, ik zag alleen maar 3-en en 4-en bij ze staan v. Nistelrooij de grote man met 4 doelpunten en Stenild weer 'n clean sheet
pi_34936194
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist Ajax met 6-0 in de ArenA opgerold, ik zag alleen maar 3-en en 4-en bij ze staan v. Nistelrooij de grote man met 4 doelpunten en Stenild weer 'n clean sheet
Wat is zo'n clean sheet eigenlijk?
BF2: Diamond3d
pi_34936461
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat is zo'n clean sheet eigenlijk?
Dat de keeper "de nul houdt", nooit eerder gehoord?
  Redactie Games vrijdag 10 februari 2006 @ 15:27:56 #168
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34937980
RvN is een goede speler in het spel. Hij is bij mijn game 2x uitgeroepen tot speler van het jaar.. Maar hij wil niet naar AJAX verkassen
pi_34939079
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:27 schreef Fathom het volgende:
RvN is een goede speler in het spel. Hij is bij mijn game 2x uitgeroepen tot speler van het jaar.. Maar hij wil niet naar AJAX verkassen
Hij heeft wel eergevoel
We sure are cute for two ugly people.
pi_34940830
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met online spelen?
  Redactie Games vrijdag 10 februari 2006 @ 16:46:53 #171
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34940901
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Hij heeft wel eergevoel

Het is gewoon dat het niet makkelijk is de grote sterren naar NL te halen. Jammer...
pi_34941764
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Oww.. nu je het zegt..

Ff een totaal andere vraag... Waar kan je kiezen wie de penalty's en vrije trappen neemt in een wedstrijd? Elke keer is het willekeurig!!
  Redactie Games vrijdag 10 februari 2006 @ 17:29:50 #173
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34942282
Als je in je tactics scherm bent kun je bovenin alerlei opties kiezen. Het verschilt per layout..
pi_34942843
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Fathom het volgende:
Als je in je tactics scherm bent kun je bovenin alerlei opties kiezen. Het verschilt per layout..
Uhm op dit moment zegt dat me niets... je bedoeld ergens bij me opstelling ?? Zie wel een hoop mogelijkheden van spelers.... of diegene vaak moet trappen, of diegene moet staan in de muur bij een vrije trap op bij een man etc... Maar nergens wie de strafschoppen en vrije trappen neemt.
pi_34943274

In mijn lay-out dan
  vrijdag 10 februari 2006 @ 21:30:21 #176
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34950097
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Fatality het volgende:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met online spelen?
volgens mij kan je alleen via een netwerk spelen
Ik ben inmiddels overleden
pi_34950324
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef Enchanter het volgende:

[..]

volgens mij kan je alleen via een netwerk spelen
Nee hoor je kunt ook on line spelen is helemaal niet zo moeilijk maar is al tijdje geleden dat ik dat gedaan heb want het is gewoon veel te sloom on line.
Maar ik heb echt geen zin meer was in de laagste divisie begonnen in Engeland maar kon net niet promoveren, ik kan echt geen goede tacktieken meer maken eerder had ik er altijd al een paar.

Zit weer aan de tijd te denken met cm 93/94 dat mijn eerste tacktiek direct werkte met fulham ( third division) en ze ff naar de premier league heb gebracht en spelers waren ook geen probleem gewoon jonge spelers die ik in het begin had aangetrokken waren de duurste spelers van de game toen ik in de premier kwam
pi_34950499
Mijn eerste 3 wedstrijden van het nieuwe jaar:

Man U uit
Chelsea uit
Liverpool uit

Weer geen kampioen dus dit jaar.
pi_34951014
Ahaa! Heb het gevonden..

Ik ga opzich wel goed, eerste seizoen vrijwel probleemloos kampioen geworden en het bestuur is zeer tevreden over me

Iemand nog leuke goedkope spelers??
  zaterdag 11 februari 2006 @ 01:30:31 #180
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34958655
Ben uiteindelijk 3e geworden in League one , en heb ook de finale gehaald voor promotie , maar werd door Reading met 2-0 verslagen dus niet gepromoveerd , ga 3 hele goeie jeugdspelers verkopen om van m'n schulden af te komen .

Wordt dus een zwaar overgangsseizoen
Ik ben inmiddels overleden
pi_34962405
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Nee hoor je kunt ook on line spelen is helemaal niet zo moeilijk maar is al tijdje geleden dat ik dat gedaan heb want het is gewoon veel te sloom on line.
Maar ik heb echt geen zin meer was in de laagste divisie begonnen in Engeland maar kon net niet promoveren, ik kan echt geen goede tacktieken meer maken eerder had ik er altijd al een paar.

Zit weer aan de tijd te denken met cm 93/94 dat mijn eerste tacktiek direct werkte met fulham ( third division) en ze ff naar de premier league heb gebracht en spelers waren ook geen probleem gewoon jonge spelers die ik in het begin had aangetrokken waren de duurste spelers van de game toen ik in de premier kwam
Nja FM is dan ook bij lange na niet de CM van vroeger he...
pi_34982519
Ziek zijn heeft 1 voordeel, de hele dag FM spelen.

Ondanks mn zware seizoensopening, ben ik langzaam maar zeker opgeklommen naar de top, waar ik nu samen met Chelsea de kop deel (maar Leeds leidt op doelsaldo).
In de CL deel ik samen met Inter, Monaco en Feyenoord de poule. Zometeen de laatste wedstrijd uit bij Feyenoord, die ik helaas moet winnen om 2e te blijven. Had graag gezien dat ik Feyenoord kon helpen om boven Monaco te eindigen..

Lopen trouwens veel regens rond bij Feyenoord; Van Binsbergen, Storm..moet toch niet gekker worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door Butra op 11-02-2006 23:42:49 ]
pi_34991074
net iets vreemd meegemaakt bij fm 2005,
buitenspel ofzoiets was het. Keeper neemt hem uit en jah hoor....
Het is niet te geloven, maar hij knalt tegen mijn aanvaller op en die bal keert zo terug in de tegenstander zijn doel... oke doelpunt ... huh ??? oke...
In 40 meter een doelpunt!!

ben trouwens als werkloze gestart bij dordrecht getekend en ben op weg naar promotie.
Loop 15 punten voor op nm 2 en ik zit in de FINALE van de AMSTEL CUP??!!!!!!

[ Bericht 41% gewijzigd door echidgna op 12-02-2006 10:10:27 (iets vergeten toe te voegen) ]
  zondag 12 februari 2006 @ 17:08:46 #184
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_35004920
is het trouwens niet meer mogelijk om in een venster te spelen ipv full screen?
dus...
pi_35006032
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef marc1982 het volgende:
is het trouwens niet meer mogelijk om in een venster te spelen ipv full screen?
Om in een venster te spelen moet je een resolutie hebben van minimaal 1152x864
Sigloos...
pi_35010173
waar is Salihi gebleven bij 6.0.2
pi_35010357
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

In Fifa heette dat vroeger, 'blanco strafblad'
  zondag 12 februari 2006 @ 19:22:49 #188
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_35010387
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef Belthazor het volgende:

[..]

Om in een venster te spelen moet je een resolutie hebben van minimaal 1152x864
in het spel of in windows?
laatste heb ik wel namelijk..
dus...
pi_35018689
Ik stond 11 punten voor op Chelsea, begin maart. Maar opeens verlies ik alles en is het verschil nog maar 1 punt. Gaat helaas nergens over joh, ik word opeens compleet weggetikt door zelfs Blackburn (5-1). Spel gaat voorlopig de kast in, mocht ik écht het kampioenschap verspelen.

En dan denk je eindelijk weer eens te winnen, gebeurt dit.

[ Bericht 24% gewijzigd door Butra op 12-02-2006 23:03:29 ]
pi_35020535
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef Butra het volgende:
Ik stond 11 punten voor op Chelsea, begin maart. Maar opeens verlies ik alles en is het verschil nog maar 1 punt. Gaat helaas nergens over joh, ik word opeens compleet weggetikt door zelfs Blackburn (5-1). Spel gaat voorlopig de kast in, mocht ik écht het kampioenschap verspelen.

En dan denk je eindelijk weer eens te winnen, gebeurt dit.
word je daar nou niet boos van?
pi_35027549
Kreeg een bod van Udinese op Pazzini van 25m euro, ik kon dit voor mezelf niet weigeren(zeker omdat ik me van de zomer versterkt heb met Mateja Kezman, Julian Jenner en Georgias Samaras en dat Luca Toni heeft bijgetekend tot 2011). Dus Pazzini is weg, vlak voor de sluiting van de transfermarkt, ik heb enkel de 22jarige Barca B keeper Ruben er voor terug gehaald, voor 500k .

Ik ben met zowel Hull als Fiorentina overgestapt op de 4-4-2 Free tactiek en met Hull sta ik 5e en versloeg Leeds in de 2e ronde League Cup met 0-4. Terwijl ik met Fiorentina met 4-1 en 2-1 van M. Haifa verloor in de 1e ronde UEFA Cup en laatste sta in de competitie met "al" 2 punten..

Hopen dat ik vanavond weer wat kan FM-en en dat ik dan verbetering kan boeken..
pi_35027711
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef reconnect het volgende:

[..]

word je daar nou niet boos van?
Ik won godzijdank uiteindelijk nog met 5-3. Lig nog altijd op koers...
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef MMUFC het volgende:
Kreeg een bod van Udinese op Pazzini van 25m euro, ik kon dit voor mezelf niet weigeren(zeker omdat ik me van de zomer versterkt heb met Mateja Kezman, Julian Jenner en Georgias Samaras en dat Luca Toni heeft bijgetekend tot 2011). Dus Pazzini is weg, vlak voor de sluiting van de transfermarkt, ik heb enkel de 22jarige Barca B keeper Ruben er voor terug gehaald, voor 500k .
Lekker bedrag inderdaad. Ik hoop zelf ook eens een flinke klapper te maken, ik heb er iig wel de spelers voor. Chelsea wil bijvoorbeeld al het hele jaar Kerlon overnemen, maar bieden niet meer dan 11m. En als ik dan zie dat ze 27,5m neertellen voor James Milner...
pi_35027851
ik ben met dordrecht kampioen geworden, amstel cup gewonnen. Alle toppertjes weg om die financiele gedoe goed bij te stellen.
Adu bijgehaald maar was vlak voor het seizoen 4 maanden geblesseerd en ik heb nog stuk of 10 andere proberen te halen maar die willen niet naar dordrecht komen... Nu tegen ajax voor johan cruijff schaal die ik dik ga verliezen ...:S
Wordt tijd dat ik na een (betere) ploeg ga maar er biedt niemand zich aan om ontslag in te dienen. ...
pi_35028419
Tip; Als je een beetje goede prestaties heb neergezet, dan moet je naar banen kijken, dan sorteren op zekerheid van baan. Alles wat onzeker is of heel onzeker kan je in principe heen. Toon dan gewoon openlijk interesse voor de baan, en 9 van de 10x ga je dan wel naar die clup.

Zo ben ik aan Chelsea gekomen, waar ik inmiddels 3 maand bezig ben in mijn 5de seizoen. Vorig seizoen met Palermo de CL gewonnen, vandaar.
Forza SCH.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:15:55 #195
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_35047771
Kan iemand mij vertellen wat het (grote) verschil is tussen deze managergame en Total CLub manager van EA? En ja hoe dieper het spel gaat hoe beter..
pi_35052730
Eindelijk.

pi_35059963
Hoe dieper het spel gaat, hoe beter ? Geen twijel mogelijk. FM 2006.
Forza SCH.
pi_35066684
Dacht eindelijk dat het wat beter ging met Fiorentina, wordt ik eruit getrapt...

Ben nu bij AGOVV aangenomen, dus hopen dat ik daar wat goeds kan doen..

Met Hull inmiddels op de 3e plaats, en Francis Jeffers en Duncan Ferguson ontwikkelen zich tot een effectief spitsen-koppel!
  Redactie Games dinsdag 14 februari 2006 @ 11:07:30 #199
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35069212
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef J.Flo het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het (grote) verschil is tussen deze managergame en Total CLub manager van EA? En ja hoe dieper het spel gaat hoe beter..
FM is vele malen realistischer. Met TCM van EA kun je heel makkelijk spelers kopen en win je heel makkelijk wedstrijden. FM geeft je als gebruiker de keus om echt alles te managen wat jij maar wilt.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:33:20 #200
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_35077240
Zal ook even kort mijn carriere samenvatten.

In mijn eerste seizoen bogonnen bij Tenerife wat uitkomt in de Segunda division, de doelstelling was een respectabele positie te halen, aangezien ik vierde werdt, en castillion ( Real Madrid B) tweede werdt, mocht Tenerife promoveren naar de Primera Division, mijn beste spelers waren, Dahl en Ayoze, Dahl voor 60K bij een zweedse club gehaald, en hij speelde fantastisch in mijn 4-1-2-1-2 systeem als dmc,

Na anderhalf seizoen kreeg ik de kans om trainer bij Barcá te worden, de club die op dat moment 10 stond, 3 plaatsen onder Tenerife, maar nog wel in de Uefa cup, na enkele aankopen, ( Gaven, Gaurin, Tevez en van Persie ) alsnog een opmars na boven gemaakt en uiteindelijk kampioen geworden.. ook in de uefa cup, de finale gehaald en met 3-1 gewonnen van Werder Bremen!
De topscoorder was trouwens Eto'o met bijna 50 doelpunten.

In mijn 3e seizoen ben ik nu ook kampioen geworden, nog geen wedstrijd verloren (sta nu op meer dan 50 compitie wedstrijden ongeslagen), tevens de beker gewonnen, de Europese supercup en de Spaanse supercup.

Kortom het gaan heel lekker
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')