abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35171263
Na een Conference final in het eerste jaar, nu met overmacht kampioen geworden in de MLS met DC United. Ik heb een behoorlijk jong team en ik denk dat ik jaren kan gaan domineren.

Ik hoop dat er meer toernooien aankomen nu ik de MLSA gewonnen heb, want alleen de MLS en de US Cup is een beetje saai
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35171634
Gewoon met 1-2 de boot in gegaan tegen Newcastle, de hele partij gedomineerd maar Drogba (gehuurd van Chelsea en vanaf de zomer komt ie transfervrij naar mij) duwde me hoogstpersoonlijk de titel door de keel Hij was overal te vinden en mijn spitsen schoten nog niet eens 'n deuk in 'n pakje boter. Dan hadden ze ook nog Tim Krul (ik ken alleen z'n naam) in de goal staan die volgens mij nooit eerder zo'n wedstrijd had gekeept en 't ook nooit meer zal doen

Geen kampioenschap dus, dan maar de CL tegen Chelski winnen. Heb in januari C. Ronaldo voor 75 mln verkocht aan ze en sindsdien is 't wat minder met me gegaan, al heb ik wel beide wedstrijden tegen Chelski gewonnen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35172918
Ook de CL gaat aan m'n neus voorbij Dit keer Crespo die 2 maal te sterk in de lucht was. Ongelofelijk, dan denk je daar 'n rots te hebben staan in de persoon van Ferdinand, hij valt eigenlijk alleen maar tegen Misschien moet ik 'm gewoon maar verkopen, ik heb Kompany, Maduro en v.d. Borre ook nog.

Damn, door individuele fouten zo op 't einde van 't seizoen de boot in gaan, ik baal er nog van
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35178939
Voor volgend seizoen de verdedigers Titus Bramble en Calum Davidson voor Hull vast kunnen leggen.
Ook heb ik Indridi Sigurdson per direct van Fiorentina overgenomen. Hij was topspeler genoeg volgens de voorzitter, hij blij, ik blij..

Bij zijn debuut, 3-0 overwinning op Barnsley, was hij de enige Hull speler in het team van de week.
Verder Nuno Morais(VC/VM) geleend van Chelsea en oud Chelsea speler Filipe Morais keerde terug naar Hull van een uitleen aan Notts Co.
In de Halve Finale Noord van de LDV Vans Trophy met 2-1 van Barnsley gewonnen. Finale tegen Grimsby geloof ik. Hopelijk win ik dat en mag ik naar de landelijke finale..

Met Hull sta ik inmiddels 2e met nog 15 duels te gaan, dit zou directe promotie betekenen als ik dat vast kan houden.
pi_35182554
Ik sta weer eerste voor PSV en in de finale van de Gatorate. Halve finale tegen Inter van de Champions League

ff wat pics:

Opstelling

Teaminstructions

[ Bericht 17% gewijzigd door Mangoworks2002 op 17-02-2006 11:51:03 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35182628
Owja, en ik vind het leuk om oud ajacieden te kopen: F de Boer, Bergkamp, Litmanen, Davids, Tiendallli, Van Damme.

Sneijder heeft er nu 21 inliggen met nog 7 competitie matches te gaan. Rosenberg doet het iets beter: 27 tot nu toe....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35188832
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Aha, wat een werk joh.

Waarom raad je mij trouwens aan in de hoofdklasse te scouten, als je weet dat mijn (onbewerkte) database toch geen potentieel materiaal bevat?
Ja, dat was in mijn enthousiasme, waarin ik er aan voorbij ging dat jij mijn database niet hebt. En zoveel werk is het ook weer niet trouwens, even bijwerken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35189118
Het oogsten is begonnen, vorig jaar het Premiership en nu alweer goed op weg met de Community Shield. Leeds was na strafschoppen te sterk voor Arsenal.
Veel aanbiedingen gehad in de zomer voor zo'n beetje al mijn sterren. Samir Handanovic en Stephen Kelly mochten naar Manchester City vertrekken, Lastuvka en Vanden Borre hun vervangers. Die 2 lijken al na 1 wedstrijd een versterking tov Handanovic en Kelly, dus ik heb goeie zaken gedaan.
De basiself zoals we het seizoen beginnen:

GK: Lastuvka
DLC: Monsoreau
DC: William (regen)
DRC: Besagno
WBL: Kleber/Riise
WBR: Vanden Borre/Glen Johnson
DMC: Guarin
DMC: Predretti
AMC: Romaric/Toro
SC: Farias/Pulatov (regen)
SC: Kerlon

Vrijwel geen Engelsen meer helaas, een selectie voor de CL samenstellen is dan ook elk jaar weer een hele opgave met verplicht 8 Engelsen en 4 zelfopgeleiden. Ik heb wel wat gasten die dicht tegen het 1e aanzitten, maar echte helden heeft mn jeugdopleiding nog niet voortgebracht.

[ Bericht 6% gewijzigd door Butra op 17-02-2006 14:51:46 ]
pi_35198311
* methodmich is met nog 4 duels te gaan kampioen geworden met FC Dordrecht.

Een wereldprestatie, vond ook het bestuur. Ik dank de promotie vooral aan de spitsen Eddy Putter en Nick van der Velden. Putter heeft er in de competitie 32 ingeschoten tot nu toe en is nu de grote favoriet om de award voor beste speler van de eerste divisie te winnen. Vreemd, want die werd in december ook al uitgereikt, toen werd hij tweede achter Van der Velden. Die heeft er nu 23 ingeschoten. Cecilio Lopes, mijn schaduwspits, heeft er 13 ingelegd.

Probleem is wel dat ze alledrie lijken te vertrekken en mijn selectie natuurlijk een beetje op GGD-niveau zit. Ook heb ik nog geen vervanger voor mijn eveneens vertrekkende keeper Johan van der Werff. Maar goed, dat zien we dan wel weer, promoveren is al top natuurlijk!
www.thuisuiteten.nl
pi_35198408
Methodmich, ik vind er niet veel aan als je met een selectie werkt waarvan je de skills hebt bijgewerkt.
Op die manier kan iedereen het toch?
Mag ik trouwens vragen welke speelstijl je hanteert? Ik 442 diamond attack. Met een doorstomende "10" en 2 opkomende flankspelers.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35198815
Ik werk niet met een selectie waarvan ik de skills heb bijgewerkt. Ik heb de hoofdklassespelers beter gemaakt dan in de niet kloppende standaard-database, dat is wat anders.

Ik speel 4-4-2 met een ruit. Johan van der Werff op doel, achterin Bart van Muyen op rechts, Ruud Kras en Gèrard de Nooijer centraal, John den Dunnen op links, middenveld Ferry van Lare met de punt naar achteren, Rui Monteiro op rechts, Moussa Kalisse op links, achter de spits Cecilio Lopes. Spitsenkoppel Nick van der Velden en Eddy Putter. Zijn dus allemaal spelers die er al gewoon inzaten.
www.thuisuiteten.nl
pi_35198856
Die stats heb je authentiek gelaten?
The gum you like, is coming back in style.
pi_35198916
Ja, uiteraard.

Zoals gezegd heb ik alleen de hoofdklassers bijgewerkt. En natuurlijk de meeste transfers.
www.thuisuiteten.nl
pi_35214357
Mangoworks..waar heb je die skin vandaan ? en korte mandekking gebruik jij omdat er bij ajax verdeidigers zijn met goede "marking" kwaliteiten?

[ Bericht 30% gewijzigd door reconnect op 18-02-2006 09:35:56 ]
pi_35218592
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:25 schreef reconnect het volgende:
Mangoworks..waar heb je die skin vandaan ? en korte mandekking gebruik jij omdat er bij ajax verdeidigers zijn met goede "marking" kwaliteiten?
die skin heet ice skin en is te download op www.sortitoutsi.net --> graphics ---> fm 2006 ---> skins ---> various skins -geloof ik.

Bah dat wachten op de patch is irritant, ik kan nu geen nieuwe game starten
pi_35233854
ik heb hem gevonden thnx!
pi_35240951
Leuk spel, wel jammer dat ik het echt niet kan blijkbaar
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_35245357
Zijn er meer mensen die vaak last hebben van fatale errors?

Alleen vandaag al 3 keer

Meestal ga ik dan lang op vakantie omdat ik geen zin heb om alles opnieuw te spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 februari 2006 @ 03:13:48 #245
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35245425
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk spel, wel jammer dat ik het echt niet kan blijkbaar
Ik ook niet, ben dan ook een watje dat gebruik maakt van dingen als Fmscout enzo. Speel het al zoveel jaar dat ik beetje de motivatie om het echt serieus te spelen ben kwijtgeraakt en liever wat loop aan te rommelen en poog Ajax te krijgen waar ik ze wil hebben zonder dat ik er 10 seizoenen over doe.

Ik vond een braziliaans talentje van 16 jaar dat ik wilde halen met Ajax maar kreeg doodleuk de melding dat Ajax geen spelers van <18 uit Brazilie mag halen. Heb dat probleem nog nooit eerder gehad met een andere club en sta er dan ook verbaasd van. Is dat een of andere regel ofzo?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35245502
Ja, zie Jonathan DeGuzman, Leandro en Salomon Kalou die pas op hun 18e in het eerste mochten spelen. De enige 2 spelers waar ooit een uitzondering voor gemaakt is zijn Ronaldo en Kanu
  zondag 19 februari 2006 @ 03:32:15 #247
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35245621
Verrek. Ging pogen om spelers <18 uit Zuid-Amerika te zoeken via het player search scherm en dat lukte niet. Nooit opgevallen in al die jaren.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35250045
Heb met AGOVV en Hull een moeilijke periode gehad...

Met AGOVV scoorde ik, na het duel wat met 4-0 van Excelsior verloren werd, 4 duels op rij niet(1x 0-0 rest verlies). Vervolgens werd er gescoord in een met 4-1 verloren duel..
In het duel dat volgde tegen Eindhoven wist ik terwijl ik bij een 0-1 achterstand een rode kaart kreeg toch nog met 2-1 te winnen. Daarmee wist ik weer van de enalaatste plaats af te komen.

Met Hull verspeelde ik een 2e plaats(wat direct promotie zou betekenen) en viel ik terug tot de 7e plaats(wat zelfs geen play-offs zou betekenen). Ik ben echter weer tot de 3e plaats opgeklomen en heb nog een wedstrijd of 7 om weer 2e te komen(gat van 6 punten).

Verder heb ik in de LDV Vans Trophy Noord finale eenvoudig van Grimsby gewonnen. Thuis won ik met 3-0, en uit werd het 2-2.
In de finale volgde de leider van de League One Plymouth. Voor Plymouth was het de 1e finale plaats in de LDV Vans Trophy. In het eerste jaar(1984) speelde Hull de eerste en tot dit seizoen 1e finale van de Vans Trophy. Bournemouth was toen te sterk.

Het duel met Plymouth betekende de terugkeer van Paul Willis(Blessure) en Duncan Ferguson(rust).
Na 16 minuten leed Hull al met 0-2. In de 3e minuut was het Francisco Javier de Pedro en in de 16e Duncan Ferguson. In de 32e minuut deed Plymouth iets terug, zo gingen we met een 2-1 voorsprong rusten.
Het begin van de 2e helft was voor Hull, het 2e gedeelte voor Plymouth. In de 90e minuut kreeg Plymouth nog een corner. De keeper ging mee naar voren, de bal ging verloren en wij speelden hem naar voren waarna Francesco Ciullo de 3-1 kon maken, in een leeg doel.

Na het kampioenschap in de League One van 1966 is de LDV Vans Trophy winst van 2007 de 2e prijs sinds de oprichting van Hull in 1904. Francis Jeffers werd gekroond tot topscorer van de Vans Trophy.

Zometeen moet Hull tegen de huidige nummer 2 van de League One Brighton.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:48:01 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35265185
Ik ga na een dramtische start erg goed , in league one met FGR.
Sta nu 2e met 10 wedstrijden te gaan , maar het blijft spanned want de nummer 16 heeft maar 5 punten minder
Ik ben inmiddels overleden
pi_35268803
Heb de 2e plaats niet meer gehaald, daardoor moest ik dus Play-offs spelen..

Het 1e duel tegen Swansea ging uit met 1-2 verloren. In het 2e duel moest ik dus scoren, maar er werd niet gescoord en dus blijf ik in de League One. Een voordeel, ik kan komend seizoen mijn titel van de LDV Vans Trophy verdedigen! Bij Hull zal waarschijnlijk Francis Jeffers vertrekken, hij wilt weg en aangezien ik Malcolm Christie gratis erbij krijg heb ik hem toestemming gegeven. Er is al 2,3m op hem geboden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')