abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35082043
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef marc1982 het volgende:

[..]

in het spel of in windows?
laatste heb ik wel namelijk..
in windows, dan moet het lukken als je full screen of volledige scherm uitvinkt in FM
Sigloos...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:41:39 #202
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_35083749
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef Belthazor het volgende:

[..]

in windows, dan moet het lukken als je full screen of volledige scherm uitvinkt in FM
al gevonden, alsnog bedankt

loop trouwens weer lekker te kloten met volendam..
verlies echt alles..

1 wedstrijd gewonnen, tegen de koploper (4-0), maar sta wel 20e met 4 punten uit 9 wedstrijden...
dus...
pi_35101721
Had een moeilijke start met AGOVV.

Begon met een verlies gevolgd door een gelijkspel. Vervolgens volgde een moeizame overwinning op hekkensluiter Dordrecht. Rein Meekels scoorde de 1-0 in de 95e minuut Door die overwinning steeg ik naar positie 12. Vervolgens werd er van Helmond verloren. En ik stond weer 17e..

Doordat ik vrij krap in verdedigers/verdedigende middenvelders zat stond Marnix Kolder(VC/S) in de verdediging. Vanaf het duel met Top Oss zette ik hem vanwege het aantrekken van Patrick van Diemen in de spits. Een gouden greep zo bleek:
Top Oss - AGOVV 0-2(2x Kolder)
AGOVV - Excelsior 4-0(3x Kolder, 1x Meekels)

En daardoor sta ik nu weer 8e.

Met Hull sta ik 3e, lig uit de League en FA cup maar zit wel in de Halve Finale LDV Vans Trophy.
pi_35109637
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef Belthazor het volgende:

[..]

of dit in je doel snelkoppeling zet:

"C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2006\fm.exe" -windowed -small_screen
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Games woensdag 15 februari 2006 @ 14:08:41 #205
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35111071
Ben maar een neiuwe game begonnen met Sunderlnad... Mijn god zeg... Team is echt waardeloos en ik heb sculden hahahaha. Die schulden zijn nu bijna weg en hoop volgend jaar wat versterkingen te kunnen halen. Doordat ik super defensief speel sta ik 12e wat opzich een redelijke prestatie is vind ik zelf. Ik speel nu 5-4-1 met 2 VM Walgelijk voetbal dus.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_35121977
Voor diegenen die het nog niet weten, goed nieuws:

First off, just in case one of our games has eaten into your love life in some way, Happy Valentine's. If you're a girl, it's from me, and if you are a boy, it's from my mother. There you go, everyone on the forums has now had a kind of card this year.

More importantly, this is an announcement that we are currently in final preparations of a data update for the PC & Mac versions of FM2006, which will also combine with a mini-patch fixing issues that have been brought up on the forums that were deemed important to get sorted. Most of these are tiny things that will effect hardly anyone, but are unfair for those that are affected.

As always, I doubt this list will please everyone but we've done what we can, and all we can. We're testing it at the moment, and it will be out in the next couple of weeks.

<Defensive mode on>

The patch is now completely codelocked. So please don't ask for us to add anything else, as our answers might offend you.

No, we don't know when we are releasing it yet. And we won't know until a couple of hours before we release it. So please don't ask, or your thread will be shut down.

<defensive mode off>

The change list on the patch is (drumroll please)

General
=======
+ Fixed board confidence errors, sometimes board would expect higher league position when team was already top.
+ Stopped Chairman from purchasing goalkeepers (Chairman Interference)
+ Fixed a manager promise crash
+ Stopped managers being able to release comments whilst match is in progress
+ Stopped Jermaine Defoe (similar High Profile Players) from demanding really low min fee release clauses
+ Fix AI for relegation wage decrease
+ Restricted number of non-eu signings for certain eastern european countries
+ If player is set to retire in the distant future but is without a club he will now sit on the free transfer list for a while and then bring his retirement date forward
+ Tuned 'wants_first_team_football' unhapiness to make it less likely that really young players will moan about not getting first team football
+ Fixed code appearing in landmark games-in-charge news items
+ Fixed a memory leak when confirming your tactics during a match.
+ Fixed occasional game freeze when updating abilities for some players.
+ Fixed crash in some situations where certain squad selections rules combined with extreme player availability issues caused the match to crash.
+ Fixed occasional problems with club finances that could cause a crash.
+ Fixed a situation in tactics outside a match where it could loose your tactical changes (if you picked a preset tactic and then browse off the screen).
+ Fixed problem in network games where sometimes a client going into a match would mean you get stuck and can't go anywhere.
+ Restricted interest levels from fairly high profile players concerning joining smaller clubs
+ Restricted foreign signings for Welsh/N Irish/Rep Irish league teams

Competitions
============
+ Last round of group matches in Olympics should now be played at the same time.
+ Mid-season break for Czech Repulic should now start in 3rd week of January.
+ Hong Kong cup competitions: fixed game counting Chinese players as real foreigners.
+ If a club wins both the Rio de Janeiro Opening and Closing championships, this club now becomes the Rio de Janeiro State
Champion regardless of which team got more points in total.
+ One team is now relegated from Chinese First National Division in 2006 season.
+ Slovakia: FA Cup winner should now get into UEFA Cup in 05/06 season.
+ Brazilian teams can sign as many foreigners as they want.
+ Sudamericano Sub-20: Fixed problem where games where being played at the stadium of one of the countries in the
competition that was
randomly chosen instead of stadiums within host nation.
+ Sudamericano Sub-20: added correct 2005 host (Columbia), added 2007 host (Paraguay), added 2009 host (Peru).
+ Fix for whereby a team that wins a cup competition and is meant to play in continental competition wasn't because they
where outside
the top division.
+ Ensured Australian NSL clubs don't get youth players in excess of maximum squad limit.
+ Improvements to Australian squad rules.
+ Spain: fixed problem where non-eu player is getting picked for a match by AI despite not being registered and not having
a squad number.
+ Removed non-eu player restrictions in polish league.
+ Brazilian based players now go on holiday.
+ Fixed bug where Greek teams like AEK and Panathinaikos where playing all their champions league group matches in 2nd
season at home.
+ The minimum of one Malaysian national U21 player meant for Super League but was applied to FA Cup has now been removed
for FA Cup.
+ Malaysian players are now considered foriegn to Brunei team DPMM.
+ Hong Kong players are foreign to Dongguan Lianhua.

bron: www.sigames.com forums
pi_35123381
Weer verder gegaan met Dordt.

Inmiddels 25 duels gespeeld en ik ben nu tweede, achter Eindhoven. Die staan met 52 punten bovenaan, ik heb er 51. Ook Go Ahead Eagles, de nummer 3, doet nog goed mee met 49.

Mijn goede prestaties blijven niet onopgemerkt. FC Twente en FC Utrecht wilden mij als manager, maar heb beiden afgewimpeld. Utrecht bood ook daadwerkelijk een contract, maar ik wil voorlopig nog lekker doorbouwen bij Dordt. Utrecht had immers geen budget en dat was bij Dordt ook, maar daar heb ik wat van kunnen maken. Daar heb ik inmiddels een nieuw contract gekregen.

Mijn driehoek voorin is zeer belangrijk. De spitsen Eddy Putter (22 maal) en Nick van der Velden (16 maal) scoorden al veel, terwijl ook schaduwspits Cecilio Lopes er 11 in heeft liggen. Helaas lijken zij alledrie te vertrekken na dit seizoen. De eerste twee zijn huurlingen en Lopes wil niet bijtekenen. Putter wordt gevolgd door Feyenoord, PSV, Bordeaux en Montpellier. Ik neem dus aan RKC hem voor veel geld gaat verkopen.

Ook keeper Johan van der Werff vertrekt na dit seizoen gratis naar Sparta. Ik moet nog een opvolger kopen. Wel heb ik gratis Roy Stroeve, Walter van Ommeren, Sjoerd Schrier, Danny Slingerland, Rick Verbrugge en Sjaak Lettinga voor volgend seizoen gehaald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:51:35 #208
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35125080
Sjoerd Schrier, kennis van me, Feijenoordsupporter.

Ga vanavond ook weer verder met VVV. Op naar promotie.
A.M.A.B
pi_35125139
Komt gratis over van RKC, dat hem nu had verhuurd aan Cambuur. Toen ik met 4-2 van Cambuur won, had Sjoerd een 9. Dus lijkt me een goede aanwinst. Mijn scout was het er ook mee eens.

Jammer is wel dat Breinburg voorlopig niet wil verlengen, omdat Feyenoord betere faciliteiten heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_35125218
Ik blijf met Cambuur maar op die verdomde tweede plek eindigen.

De tropische verrassingen waar m'n scouts unaniem laaiend enthousiast over zijn vallen ook elke keer erg tegen.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:58:40 #211
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35125372
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer is wel dat Breinburg voorlopig niet wil verlengen, omdat Feyenoord betere faciliteiten heeft.
Dat heb ik ook vaak met VVV. Spelers die niet komen, omdat de faciliteiten beter zijn bij hun huidige club. Is ook vaak een reden, die spelers geven wanneer ze van mijn club naar een andere gaan: "ja zij hebben betere faciliteiten."
A.M.A.B
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:10:44 #212
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35125899
Ik ga heel slect op dit moment met FGR.
Win niks meer , krijg wel kansen maar niet veel , ondanks dat de tegenstander veelkansen krijgt scoren ze niet echt vaak , ik verlies meestal ook maar met 1-0 of 1-2.
Wordt ook een beetje moe van spelers die een basisplaats hebben , gaan zeuren om eenbasisplaats
Ik ben inmiddels overleden
pi_35126120
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik blijf met Cambuur maar op die verdomde tweede plek eindigen.

De tropische verrassingen waar m'n scouts unaniem laaiend enthousiast over zijn vallen ook elke keer erg tegen.
Gewoon hoofdklassers halen. Al heb ik die wel zelf moeten bijwerken, standaard zijn die in het spel te slecht.

Maar tropische verrassingen is dikwijls niet handig.

En Cart_man: inderdaad lastig, als je een kleine club bent. Ik had bij mijn contractverlenging nog wel om een verbeterd oefencomplex kunnen vragen, maar dat was dan weer ten koste gegaan van het loonbudget.
www.thuisuiteten.nl
pi_35126222
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gewoon hoofdklassers halen. Al heb ik die wel zelf moeten bijwerken, standaard zijn die in het spel te slecht.

Maar tropische verrassingen is dikwijls niet handig.

En Cart_man: inderdaad lastig, als je een kleine club bent. Ik had bij mijn contractverlenging nog wel om een verbeterd oefencomplex kunnen vragen, maar dat was dan weer ten koste gegaan van het loonbudget.
Ik scout wel eens een hoofdklasser, maar zijn dat dan echt potentiele sterren? Daar ben ik uiteraard naar op zoek.
pi_35126473
Nou, ik heb zelf de hoofdklasse aangepast qua niveau. De spelers die het aankunnen, zijn nu in mijn database ook geschikt om voor een GGD-team te halen. Ik heb ook een helemaal oude spelers gedelete, zoals Edwin Godee en dergelijke en dan weer amateurs ervoor in de plaats gezet. Is wel leuk spelen, die kan je als GGD-team zonder geld nog wel eens halen.

Bij Dordt heb ik nu Sander Selhorst (DOVO) als derde keeper, Mamoudou Kaba (Bennekom) als reserveverdediger, Vito Wormgoor (DOVO) als jong talent, Ferry van Lare (ASWH) basis als verdedigende middenvelder, Dennis Knüppe (IJsselmeervogels) als stand-in schaduwspits voor Lopes en Benjamin Martha (DOTO) als reservespits. Dat zijn allemaal spelers die ook wel bij Dordt zouden kunnen spelen in het echt.
www.thuisuiteten.nl
pi_35126556
JIj hebt de database handmatig aangepast? Hoe moet ik dit zien. Ik werk met de standaard-database. Ik heb alleen Cedric Seedorf van een hoofdklasser gehaald en die doet het behoorlijk.
pi_35126949
Handmatig aanpassen ja. Posities kloppend maken, evenals de kwaliteiten.

In het spel zelf, dus standaard-database, zijn er maar een paar hoofdklassers echt goed genoeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_35127080
Nou, de kwaliteiten kloppend maken.. Jij denkt dat de halve hoofdklasse potentiele sterren bevat?

Ik denk juist dat de standaard-database realistisch is dan. Je ziet sporadisch een hoofdklasser naar de GGD doorstromen.
  Redactie Games donderdag 16 februari 2006 @ 08:41:00 #219
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35142811
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
Handmatig aanpassen ja. Posities kloppend maken, evenals de kwaliteiten.

In het spel zelf, dus standaard-database, zijn er maar een paar hoofdklassers echt goed genoeg.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_35143792
Gister weer een paar wedstrijdjes kunnen spelen.

Omdat het winsterstop is in NL waren het geen wedstrijden met AGOVV maar alleen Hull.
De tijd bij AGOVV heb ik gebruikt om een stel 16/17 jarige Fransen en Belgen te halen die toch waarschijnlijk al een kans maken in het 1e elftal.

Met Hull onder andere tegen Tranmere gespeeld, dit werd 6-0. Francis Jeffers en Francesco Javier de Pedro maakte 1-0(voor rust) en 2-0(na rust). Na de 2-0 scoorde vanaf de 53e minuut de clubtopscorer van vorige seizoen 4 maal. Stephen McPhee liet ons uitlopen van 2-0 naar 6-0.

De wedstrijd erna won ik ondanks een rode kaart bij een 3-1 voorsprong van mijn VC/Captain Kristian Westerveld met 5-2. Grote man was Alfred Schreuder met 2 goals.

Dit hield o.a. in dat Francesco Ciullo van Hull werd verkozen tot speler van de maand, en ik werd manager van de maand.

Voor volgend seizoen heb ik me transfervrij verzekerd van David Dunn(AM), Malcolm Christie(S), Gerald? Cid(positie weet ik niet precies, is een Fransman van Bordeaux) en eveneens een 20 jarige AM van Barnet(Bailey heet hij geloof ik..).

Verder hoop ik mijn Hull selectie te versterken met een of twee verdedigers. Heb contract aangeboden aan Titus Bramble. Verder wilde de voorzitter een sterspeler, ik heb geboden op een van de spelers die na mijn ontslag Fiorentina(andere manager dus..) op de transferlijst kwam te staan: Indridi Sigurdson(VL, voormalig Genk). Voor Sigurdson zal 1,8m betaald moeten worden, en die is dan direct beschikbaar.
pi_35161365
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou, de kwaliteiten kloppend maken.. Jij denkt dat de halve hoofdklasse potentiele sterren bevat?

Ik denk juist dat de standaard-database realistisch is dan. Je ziet sporadisch een hoofdklasser naar de GGD doorstromen.
De standaard-database is niet realistisch, want die staat voor vrijwel elke amateur op hetzelfde ingesteld. Dus die kent amper verschillen onderling.

Veel spelers in mijn werkterrein, zaterdag A en B, kunnen best mee met een GGD-team. Sommigen hebben het al eens gedaan, maar hebben voor de bonussen van de amateurs in combinatie met hun baan gekozen. Die heb ik dan ook de kwaliteiten voor in de eerste divisie gegeven. Vandaar dat het nu beter klopt in mijn spel.
www.thuisuiteten.nl
pi_35162620
Hoofdklasse heeft idd redelijk wat spelers die de stap naar de GGD wel kunnen maken..maar niet in FM.
En René Houtzager is zowiezo een meester
pi_35169778
Laatste wedstrijd van 't seizoen, op 1 punt los van de nummer 2 Newcastle Utd en tegen wie moet ik op de laatste dag?!

Ik mag Newcastle persoonlijk afstraffen en 't kampioenschap pakken Met Rooney in topvorm (volgens mij wel 15 goals in de laatste 5 wedstrijden) komt dat wel in orde

Ik zet de champagne alvast koud
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35169995
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

De standaard-database is niet realistisch, want die staat voor vrijwel elke amateur op hetzelfde ingesteld. Dus die kent amper verschillen onderling.

Veel spelers in mijn werkterrein, zaterdag A en B, kunnen best mee met een GGD-team. Sommigen hebben het al eens gedaan, maar hebben voor de bonussen van de amateurs in combinatie met hun baan gekozen. Die heb ik dan ook de kwaliteiten voor in de eerste divisie gegeven. Vandaar dat het nu beter klopt in mijn spel.
Aha, wat een werk joh.

Waarom raad je mij trouwens aan in de hoofdklasse te scouten, als je weet dat mijn (onbewerkte) database toch geen potentieel materiaal bevat?
pi_35171086
Hmmz na een redelijke goede start bij Luton lijk ik niet meer te kunnen winnen . Toch maar me is echt gaan verdiepen in de tacktiek van FM 2006
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35171263
Na een Conference final in het eerste jaar, nu met overmacht kampioen geworden in de MLS met DC United. Ik heb een behoorlijk jong team en ik denk dat ik jaren kan gaan domineren.

Ik hoop dat er meer toernooien aankomen nu ik de MLSA gewonnen heb, want alleen de MLS en de US Cup is een beetje saai
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35171634
Gewoon met 1-2 de boot in gegaan tegen Newcastle, de hele partij gedomineerd maar Drogba (gehuurd van Chelsea en vanaf de zomer komt ie transfervrij naar mij) duwde me hoogstpersoonlijk de titel door de keel Hij was overal te vinden en mijn spitsen schoten nog niet eens 'n deuk in 'n pakje boter. Dan hadden ze ook nog Tim Krul (ik ken alleen z'n naam) in de goal staan die volgens mij nooit eerder zo'n wedstrijd had gekeept en 't ook nooit meer zal doen

Geen kampioenschap dus, dan maar de CL tegen Chelski winnen. Heb in januari C. Ronaldo voor 75 mln verkocht aan ze en sindsdien is 't wat minder met me gegaan, al heb ik wel beide wedstrijden tegen Chelski gewonnen
pi_35172918
Ook de CL gaat aan m'n neus voorbij Dit keer Crespo die 2 maal te sterk in de lucht was. Ongelofelijk, dan denk je daar 'n rots te hebben staan in de persoon van Ferdinand, hij valt eigenlijk alleen maar tegen Misschien moet ik 'm gewoon maar verkopen, ik heb Kompany, Maduro en v.d. Borre ook nog.

Damn, door individuele fouten zo op 't einde van 't seizoen de boot in gaan, ik baal er nog van
pi_35178939
Voor volgend seizoen de verdedigers Titus Bramble en Calum Davidson voor Hull vast kunnen leggen.
Ook heb ik Indridi Sigurdson per direct van Fiorentina overgenomen. Hij was topspeler genoeg volgens de voorzitter, hij blij, ik blij..

Bij zijn debuut, 3-0 overwinning op Barnsley, was hij de enige Hull speler in het team van de week.
Verder Nuno Morais(VC/VM) geleend van Chelsea en oud Chelsea speler Filipe Morais keerde terug naar Hull van een uitleen aan Notts Co.
In de Halve Finale Noord van de LDV Vans Trophy met 2-1 van Barnsley gewonnen. Finale tegen Grimsby geloof ik. Hopelijk win ik dat en mag ik naar de landelijke finale..

Met Hull sta ik inmiddels 2e met nog 15 duels te gaan, dit zou directe promotie betekenen als ik dat vast kan houden.
pi_35182554
Ik sta weer eerste voor PSV en in de finale van de Gatorate. Halve finale tegen Inter van de Champions League

ff wat pics:

Opstelling

Teaminstructions

[ Bericht 17% gewijzigd door Mangoworks2002 op 17-02-2006 11:51:03 ]
pi_35182628
Owja, en ik vind het leuk om oud ajacieden te kopen: F de Boer, Bergkamp, Litmanen, Davids, Tiendallli, Van Damme.

Sneijder heeft er nu 21 inliggen met nog 7 competitie matches te gaan. Rosenberg doet het iets beter: 27 tot nu toe....
pi_35188832
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Aha, wat een werk joh.

Waarom raad je mij trouwens aan in de hoofdklasse te scouten, als je weet dat mijn (onbewerkte) database toch geen potentieel materiaal bevat?
Ja, dat was in mijn enthousiasme, waarin ik er aan voorbij ging dat jij mijn database niet hebt. En zoveel werk is het ook weer niet trouwens, even bijwerken.
www.thuisuiteten.nl
pi_35189118
Het oogsten is begonnen, vorig jaar het Premiership en nu alweer goed op weg met de Community Shield. Leeds was na strafschoppen te sterk voor Arsenal.
Veel aanbiedingen gehad in de zomer voor zo'n beetje al mijn sterren. Samir Handanovic en Stephen Kelly mochten naar Manchester City vertrekken, Lastuvka en Vanden Borre hun vervangers. Die 2 lijken al na 1 wedstrijd een versterking tov Handanovic en Kelly, dus ik heb goeie zaken gedaan.
De basiself zoals we het seizoen beginnen:

GK: Lastuvka
DLC: Monsoreau
DC: William (regen)
DRC: Besagno
WBL: Kleber/Riise
WBR: Vanden Borre/Glen Johnson
DMC: Guarin
DMC: Predretti
AMC: Romaric/Toro
SC: Farias/Pulatov (regen)
SC: Kerlon

Vrijwel geen Engelsen meer helaas, een selectie voor de CL samenstellen is dan ook elk jaar weer een hele opgave met verplicht 8 Engelsen en 4 zelfopgeleiden. Ik heb wel wat gasten die dicht tegen het 1e aanzitten, maar echte helden heeft mn jeugdopleiding nog niet voortgebracht.

[ Bericht 6% gewijzigd door Butra op 17-02-2006 14:51:46 ]
pi_35198311
* methodmich is met nog 4 duels te gaan kampioen geworden met FC Dordrecht.

Een wereldprestatie, vond ook het bestuur. Ik dank de promotie vooral aan de spitsen Eddy Putter en Nick van der Velden. Putter heeft er in de competitie 32 ingeschoten tot nu toe en is nu de grote favoriet om de award voor beste speler van de eerste divisie te winnen. Vreemd, want die werd in december ook al uitgereikt, toen werd hij tweede achter Van der Velden. Die heeft er nu 23 ingeschoten. Cecilio Lopes, mijn schaduwspits, heeft er 13 ingelegd.

Probleem is wel dat ze alledrie lijken te vertrekken en mijn selectie natuurlijk een beetje op GGD-niveau zit. Ook heb ik nog geen vervanger voor mijn eveneens vertrekkende keeper Johan van der Werff. Maar goed, dat zien we dan wel weer, promoveren is al top natuurlijk!
www.thuisuiteten.nl
pi_35198408
Methodmich, ik vind er niet veel aan als je met een selectie werkt waarvan je de skills hebt bijgewerkt.
Op die manier kan iedereen het toch?
Mag ik trouwens vragen welke speelstijl je hanteert? Ik 442 diamond attack. Met een doorstomende "10" en 2 opkomende flankspelers.
pi_35198815
Ik werk niet met een selectie waarvan ik de skills heb bijgewerkt. Ik heb de hoofdklassespelers beter gemaakt dan in de niet kloppende standaard-database, dat is wat anders.

Ik speel 4-4-2 met een ruit. Johan van der Werff op doel, achterin Bart van Muyen op rechts, Ruud Kras en Gèrard de Nooijer centraal, John den Dunnen op links, middenveld Ferry van Lare met de punt naar achteren, Rui Monteiro op rechts, Moussa Kalisse op links, achter de spits Cecilio Lopes. Spitsenkoppel Nick van der Velden en Eddy Putter. Zijn dus allemaal spelers die er al gewoon inzaten.
www.thuisuiteten.nl
pi_35198856
Die stats heb je authentiek gelaten?
pi_35198916
Ja, uiteraard.

Zoals gezegd heb ik alleen de hoofdklassers bijgewerkt. En natuurlijk de meeste transfers.
www.thuisuiteten.nl
pi_35214357
Mangoworks..waar heb je die skin vandaan ? en korte mandekking gebruik jij omdat er bij ajax verdeidigers zijn met goede "marking" kwaliteiten?

[ Bericht 30% gewijzigd door reconnect op 18-02-2006 09:35:56 ]
pi_35218592
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:25 schreef reconnect het volgende:
Mangoworks..waar heb je die skin vandaan ? en korte mandekking gebruik jij omdat er bij ajax verdeidigers zijn met goede "marking" kwaliteiten?
die skin heet ice skin en is te download op www.sortitoutsi.net --> graphics ---> fm 2006 ---> skins ---> various skins -geloof ik.

Bah dat wachten op de patch is irritant, ik kan nu geen nieuwe game starten
pi_35233854
ik heb hem gevonden thnx!
pi_35240951
Leuk spel, wel jammer dat ik het echt niet kan blijkbaar
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_35245357
Zijn er meer mensen die vaak last hebben van fatale errors?

Alleen vandaag al 3 keer

Meestal ga ik dan lang op vakantie omdat ik geen zin heb om alles opnieuw te spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 februari 2006 @ 03:13:48 #245
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35245425
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk spel, wel jammer dat ik het echt niet kan blijkbaar
Ik ook niet, ben dan ook een watje dat gebruik maakt van dingen als Fmscout enzo. Speel het al zoveel jaar dat ik beetje de motivatie om het echt serieus te spelen ben kwijtgeraakt en liever wat loop aan te rommelen en poog Ajax te krijgen waar ik ze wil hebben zonder dat ik er 10 seizoenen over doe.

Ik vond een braziliaans talentje van 16 jaar dat ik wilde halen met Ajax maar kreeg doodleuk de melding dat Ajax geen spelers van <18 uit Brazilie mag halen. Heb dat probleem nog nooit eerder gehad met een andere club en sta er dan ook verbaasd van. Is dat een of andere regel ofzo?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35245502
Ja, zie Jonathan DeGuzman, Leandro en Salomon Kalou die pas op hun 18e in het eerste mochten spelen. De enige 2 spelers waar ooit een uitzondering voor gemaakt is zijn Ronaldo en Kanu
  zondag 19 februari 2006 @ 03:32:15 #247
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35245621
Verrek. Ging pogen om spelers <18 uit Zuid-Amerika te zoeken via het player search scherm en dat lukte niet. Nooit opgevallen in al die jaren.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35250045
Heb met AGOVV en Hull een moeilijke periode gehad...

Met AGOVV scoorde ik, na het duel wat met 4-0 van Excelsior verloren werd, 4 duels op rij niet(1x 0-0 rest verlies). Vervolgens werd er gescoord in een met 4-1 verloren duel..
In het duel dat volgde tegen Eindhoven wist ik terwijl ik bij een 0-1 achterstand een rode kaart kreeg toch nog met 2-1 te winnen. Daarmee wist ik weer van de enalaatste plaats af te komen.

Met Hull verspeelde ik een 2e plaats(wat direct promotie zou betekenen) en viel ik terug tot de 7e plaats(wat zelfs geen play-offs zou betekenen). Ik ben echter weer tot de 3e plaats opgeklomen en heb nog een wedstrijd of 7 om weer 2e te komen(gat van 6 punten).

Verder heb ik in de LDV Vans Trophy Noord finale eenvoudig van Grimsby gewonnen. Thuis won ik met 3-0, en uit werd het 2-2.
In de finale volgde de leider van de League One Plymouth. Voor Plymouth was het de 1e finale plaats in de LDV Vans Trophy. In het eerste jaar(1984) speelde Hull de eerste en tot dit seizoen 1e finale van de Vans Trophy. Bournemouth was toen te sterk.

Het duel met Plymouth betekende de terugkeer van Paul Willis(Blessure) en Duncan Ferguson(rust).
Na 16 minuten leed Hull al met 0-2. In de 3e minuut was het Francisco Javier de Pedro en in de 16e Duncan Ferguson. In de 32e minuut deed Plymouth iets terug, zo gingen we met een 2-1 voorsprong rusten.
Het begin van de 2e helft was voor Hull, het 2e gedeelte voor Plymouth. In de 90e minuut kreeg Plymouth nog een corner. De keeper ging mee naar voren, de bal ging verloren en wij speelden hem naar voren waarna Francesco Ciullo de 3-1 kon maken, in een leeg doel.

Na het kampioenschap in de League One van 1966 is de LDV Vans Trophy winst van 2007 de 2e prijs sinds de oprichting van Hull in 1904. Francis Jeffers werd gekroond tot topscorer van de Vans Trophy.

Zometeen moet Hull tegen de huidige nummer 2 van de League One Brighton.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:48:01 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35265185
Ik ga na een dramtische start erg goed , in league one met FGR.
Sta nu 2e met 10 wedstrijden te gaan , maar het blijft spanned want de nummer 16 heeft maar 5 punten minder
Ik ben inmiddels overleden
pi_35268803
Heb de 2e plaats niet meer gehaald, daardoor moest ik dus Play-offs spelen..

Het 1e duel tegen Swansea ging uit met 1-2 verloren. In het 2e duel moest ik dus scoren, maar er werd niet gescoord en dus blijf ik in de League One. Een voordeel, ik kan komend seizoen mijn titel van de LDV Vans Trophy verdedigen! Bij Hull zal waarschijnlijk Francis Jeffers vertrekken, hij wilt weg en aangezien ik Malcolm Christie gratis erbij krijg heb ik hem toestemming gegeven. Er is al 2,3m op hem geboden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')