heldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal als het wat minder koud eens de camera van m'n huisgenoot lenen en wat mooie foto's voor je schieten dan. Ik studeer nl af bij een bedrijf op "de Heijplaat" in R'dam. Middenin de haven is dat... Ik zie iedere morgen ongeveer 200 vrachtwagens, en 's middags nog meer
't leven is geen krentenbol!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef Dangel het volgende:
ik vond de vorige leuker
Wel een goede tekst daarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
[pta slowchat] Leblanc Caroline @ 539 nm
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
Sommige van mn klasgenoten welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't leven is geen krentenbol!
Terbergquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef M5 het volgende:
@ Alexxxx ik wordt op m'n werk elke keer door zo'n gevaarte voor de sokken gereden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
Volgens mij heeft Zonda_F alles al gezegdquote:
De lulquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zonda_F alles al gezegd
Maar al te graagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
wil je mijn beruchte lul weer ff lekker betasten anders?
ga lekker je moeder pesten zakzeikerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Dangel het volgende:
Die avatars bovenin zien er niet uit trouwens. In de tweede rij zijn er twee teveel.
mja geen zin in nu, dan ben ik weer bezig tot diep in de nachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
je moet nog kanker veel aan school doen dus dat kan niet
Wat ben jij nu weer voor triest mannetje?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga lekker je moeder pesten zakzeiker
volgens mij is je aarsje al weer ernstig terug in zijn oorspronkelijke formaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar al te graag! Is alweer veel te lang geleden
Idd, heb al wel 100en andere lullen geprobeerd, maar niemand kan tippen aan die mega-boomstam van jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
volgens mij is je aarsje al weer ernstig terug in zijn oorspronkelijke formaat
hier niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Dangel het volgende:
Die avatars bovenin zien er niet uit trouwens. In de tweede rij zijn er twee teveel.
niet iedereen is helaas gezegend met zo'n toplul als de mijnequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, heb al wel 100en andere lullen geprobeerd, maar niemand kan tippen aan die mega-boomstam van jou
Komt omdat de plaatjes niet goed resizen in jouw browser.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Dangel het volgende:
insert-gay-smileyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar al te graag! Is alweer veel te lang geleden
De bodem zal wel vlak zijn, en met zo'n korte afstand tussen bodem i.c.m. met de vleugel achter heb je wel wat downforce. 't weegt geen drol, dus veel heb je ook niet nodigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef 907 het volgende:
die heeft toch helemaal geen downforce meer @ hoge snelheid in de bochten ....
Internet Explorer heb ik gewoon hoor? En ik doe VWOquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Komt omdat de plaatjes niet goed resizen in jouw browser.
Hoe is het op de havo?![]()
iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
niet iedereen is helaas gezegend met zo'n toplul als de mijne
nope geen problemen mee, maar las ook net een custom-smiley-topic... geen idee waarom ik dat eigenlijk zei ....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
dus?!
Meneer is homofoob? Want dan kan je opflikkeren wat mij betreft....
De spullen staan allemaal daar jaquote:
vandaar dat ik mijn Jeep verkocht hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Dangel het volgende:
Als jullie zulke grote lullen hebben, rijden jullie zeker ook in kleine auto's?
Een Jeep? Die zijn wel tof. Wat voor een?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaar dat ik mijn Jeep verkocht heb![]()
Geenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Dangel het volgende:
Als jullie zulke grote lullen hebben, rijden jullie zeker ook in kleine auto's?
nou nou rustig maar hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Internet Explorer heb ik gewoon hoor? En ik doe VWO
VBO?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
nou nou rustig maar hoorIk maakte een schatting en ging voor het gemiddelde, maargoed blijkbaar een elitair VBO tutje
Pas je wel op dat je niet over je lul heen fietst?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een Jeep? Die zijn wel tof. Wat voor een?
Erg mooi. Waarom heb je m nu niet meer dan?quote:
Vraag dat maar aan Alexxxxx hoe lastig dat kan zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet over je lul heen fietst?
Oh, dus je bent wel liefquote:
Ik zag pas nog een Range Rover 4.6 HSE te koop staan voor 'n redelijk bedragquote:
zuiplap en saaiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Erg mooi. Waarom heb je m nu niet meer dan?
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Alexxxxx hoe lastig dat kan zijn
shit, zie het nu pasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is veel te jong voor je man
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
^^^
Wij hebben werkelijk NIETS te compenseren
Herm![]()
Een 205! Man naar mn hartquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
Nu heb ik deze :
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zag pas nog een Range Rover 4.6 HSE te koop staan voor 'n redelijk bedrag![]()
Lijkt me wel ok
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoezo?
en hoe weet jij dat hij een grote lul heeft?![]()
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeftquote:
ik ben wel ff uit gejeeped heurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEE
M'n ex-schoonpa had zo'n unit, wat een GRAFAPPARAAT![]()
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
Ik mag jou wel geloof ikquote:
ik wist niet dat jij gescheiden was johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
dat hoop ik niet voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
Zeg, wat een vulgaire taal voor zo'n kleine meidquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Jij weet wel meer niet van me, en dat wilde ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij gescheiden was joh
Kleine meisjes worden groot. Wie weet ooit wel net zo groot als die geweldige piemel van jou, meneer de homoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, wat een vulgaire taal voor zo'n kleine meid
Dan zou ik hier nu niet zitten he?quote:
En als je de bocht omgaat heb je het gevoel alsof je omtyft en bij 120 maakt hij het geluid wat een panda nog niet maakt bij 150quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
was ik ook niet van planik keek ff naar 't gecomibineerde verbruik van die unit.. maar dat is evenredig met de afmetingen
16.2l/100km en wel 22.9l/100km in de stad.
ze is wel een beetje eng jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
aan d'r sig te zien wil ze je dood hebben, oppassen met die krasser!
Jij bent echt dom he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
aan d'r sig te zien wil ze je dood hebben, oppassen met die krasser!
vanbuiten wil z'n 4.6 wel lekker brullen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als je de bocht omgaat heb je het gevoel alsof je omtyft en bij 120 maakt hij het geluid wat een panda nog niet maakt bij 150
Alleen is het de enige auto waar ik achterin chill heb gezeten, maar om daar nou dat stronthok voor te kopen
Bedoel je Flying Spur?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
toffe dag gehad, de nieuwe bentley silverspur voor het eerst in het echt gezien, vette bak
silver was van de silverseraph van RRquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
toffe dag gehad, de nieuwe bentley flyingspur voor het eerst in het echt gezien, vette bak
ja diequote:
Tering wat een flamequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot. Wie weet ooit wel net zo groot als die geweldige piemel van jou, meneer de homo
Scheer je weg, puberquote:
Ja en dat is dan ook de enige plek waar die auto te hachelen isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
vanbuiten wil z'n 4.6 wel lekker brullen hoor
oh wacht wel zwarte kleding, das makkelijk met wassenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
gothica enzo, ik ben niet zo into zwart, dood etc.![]()
Ik vind het helemaal nietsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja die![]()
ik dacht het goed, maar schreef het verkeerd![]()
Niet into zwart? Hoe zit het dan als je ouders op vakantie zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh ok.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heh kut, te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh wacht wel zwarte kleding, das makkelijk met wassen![]()
Ik dacht dat jij het met hermandeperman deed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
gaan we nu afkatten uit pure afgunst omdat je weet dat je m'n toplul nooit zal berijden?
in het echt valt ie niet echt op, maar het is een super snelle zakensedan en het interieur was mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets
Ik vind de 504 Break gaaf.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het met hermandeperman deed?
ik vind Peugeot helemaal niet leukquote:
Ik weet het, heb er al meer dan 1 mogen bewonderen van dichtbij... maar ik vind hem niet echt mooi, van binnen natuurlijk wel, maarja, de buitenkant wil ook watquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
in het echt valt ie niet echt op, maar het is een super snelle zakensedan en het interieur was mooi![]()
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het met hermandeperman deed?
Franse kwaliteit he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind Peugeot helemaal niet leuk![]()
mijn 205 staat telkens 3 weken stil en dan rij ik er weer een rondje in. Maar wel respect, ding start altijd hoe koud het ook geweest is![]()
ik moet zeggen dat ie in het echt juist opvalt door z'n ingetogenheid, zeker in het zwart, wel een lekker roffeltje uit de uitlaat trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het, heb er al meer dan 1 mogen bewonderen van dichtbij... maar ik vind hem niet echt mooi, van binnen natuurlijk wel, maarja, de buitenkant wil ook wat
Had je je ramen open laten staan of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest de binnenkant van m'n voorruit krabben![]()
Die ik zag was steeds zilvergrijs, en ik vind de gewone Continental een stuk mooier...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ie in het echt juist opvalt door z'n ingetogenheid, zeker in het zwart, wel een lekker roffeltje uit de uitlaat trouwens.
ding sluit nergens goed afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Had je je ramen open laten staan of zo?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
wat is fijner:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
dodelijk mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
wat is fijner:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
die zie ik zo vaak rijden (met belgisch kenteken), dat went, maar is idd ook een juweeltjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ik zag was steeds zilvergrijs, en ik vind de gewone Continental een stuk mooier...
En idd, het roffeltje is onvergetelijk
met al die kou rij ik gewoon met handschoenen aan in mijn opelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ding sluit nergens goed af![]()
toen ik klaar was met krabben kwam ik er pas achter dat de vloer eruit zag als een beker schaafijs.
Wasda?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Fugie het volgende:
hier nog mensen die zondag de superbowl gaan kijken trouwensIk heb er echt uberveel zin in
![]()
![]()
Heb je dan eens een botsing gehad of zo? Dat je zoveel kieren hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ik klaar was met krabben kwam ik er pas achter dat de vloer eruit zag als een beker schaafijs.
Ik kan het me echt niet voorstellen dat je de binnenkant moet krabbenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Aja, dat heb ik met Porsches... Zie er iedere dag wel een stuk of 2-3, en iedere keer staan ze weer in het gespot-topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zie ik zo vaak rijden (met belgisch kenteken), dat went, maar is idd ook een juweeltje
Daarom heb je er zoveel zin in zeker?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
tsssk
het is tepels van janet jackson loeren
weet ik het, heb dat ding gekocht naast m'n Jeep in Augustus omdat toen de benzine prijzen stegen tot 1.55 per literquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb je dan eens een botsing gehad of zo? Dat je zoveel kieren hebt?
Op dit soort momenten mis je Peuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
Is Fwnk er niet krijg je dit huiliesnijgothicgezever
wat ik al eerder zei: gewoon een fwnk kloonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
ik zat ook eerst met de ruitenwissers te kloten en vond het al vreemd dat het niks gebeurde, dus ik uit stappen en aan de ruit voelen buiten en kurk droogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen dat je de binnenkant moet krabben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
ik weet al waarvoor ik kijk hoor:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom heb je er zoveel zin in zeker?
Een Jeep en een Peugeot snap ik, maar waarom heb je een Alfa gekocht? Je had toch al een Peugeot? Of ook een auto voor je vriendin?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik het, heb dat ding gekocht naast m'n Jeep in Augustus omdat toen de benzine prijzen stegen tot 1.55 per liter![]()
Betaalde ik 130 euro per tank voor die Jeep en 5 dagen later en 400 km weer![]()
![]()
Tis trouwens een 1.4 XR Green![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat ook eerst met de ruitenwissers te kloten en vond het al vreemd dat het niks gebeurde, dus ik uit stappen en aan de ruit voelen buiten en kurk droog![]()
zat ook ff zo "![]()
" toen
![]()
Automutulatie is een ernstige ziekte, mag je niet mee spottenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
Je wordt er geil van eh?quote:
Ik ben geinfecteerd met het Alfa virus. Mijn eerste auto was een Alfa.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een Jeep en een Peugeot snap ik, maar waarom heb je een Alfa gekocht? Je had toch al een Peugeot? Of ook een auto voor je vriendin?
fwanker heeft ook tietenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt alles met tieten goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Automutulatie is een ernstige ziekte, mag je niet mee spotten
Ik spot niet, ik juich het toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Automutulatie is een ernstige ziekte, mag je niet mee spotten
Ouwe geilaard dat je bentquote:
Oh ok dat snap ik. Mijn vader rijdt al zolang ik weet in Peugeot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben geinfecteerd met het Alfa virus. Mijn eerste auto was een Alfa.![]()
Voel me het lekkerst in een Alfa en niet in een Peugeot![]()
ontzettendquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En terecht
Heb je er al zin in dat je binnenkort een week lang in dat ding mag rondcruisen?
Pedo?quote:
Waarom? Ze krassen zich maar aan gort, kan me echt niet boeien.quote:
Jij als rasechte geluksvogel zal dat ongetwijfeld meemakenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontzettend![]()
ik hoop niet dat het gaat sneeuwen psies in die week![]()
tis duidelijk geen fwnk kloonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
Pedo?
Ik ga weer weg, jullie zijn niet echt hartelijk
Klokje tikt ehquote:
ding glijd al als ie denkt dat het gaat regenenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij als rasechte geluksvogel zal dat ongetwijfeld meemaken
ik word elke vakantie weer bijna uitgehuwelijkt door m'n peet oomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Klokje tikt ehZeurt je ma al om een kleinkind?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
Pedo?
Ik ga weer weg, jullie zijn niet echt hartelijk
Lekker gehoorzame servische bekoort je nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word elke vakantie weer bijna uitgehuwelijkt door m'n peet oom![]()
Je MOET met dat ding naar Dakar manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ding glijd al als ie denkt dat het gaat regenen![]()
ga ik met de opel, kijken wie er het eerst isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je MOET met dat ding naar Dakar man
die zijn niet meer zo onderdanig als vroegerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker gehoorzame servische bekoort je niet
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jullie mogen hem overkopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een keer commentaar en je proeft de loop van een AK-47 in je mond?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn niet meer zo onderdanig als vroeger![]()
He gadverdamme, netjes poepen is een deugdquote:
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn niet meer zo onderdanig als vroeger![]()
als je al denkt aan commentaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een keer commentaar en je proeft de loop van een AK-47 in je mond?
dat soort kan je hier in zeeland nog wel vinden hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?
mailorder bridesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?
* BoJo in de 155 staptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat soort kan je hier in zeeland nog wel vinden hoor
Whehequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WheheTja dan kan je maar beter iets uit het Rifgebergte laten overkomen
idd zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Marokko, dat gaat echt ff een paar straten te ver eh
als goedmakertje heb ik een lekker gothic kontje voor je hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
nou zeg, jullie hebben mijn nieuwe sc maatje al weg gepest![]()
Die komt zo wel weer om aandacht of een scheermesje vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
nou zeg, jullie hebben mijn nieuwe sc maatje al weg gepest![]()
* BoJo zich dan maar hier gaat bevinden een tijdjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Fugie het volgende:
nee dat was jij bojo!
dat aura van jou jaagt ze allemaal weg, ALLEMAAL zeg ik je!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
als goedmakertje heb ik een lekker gothic kontje voor je hier![]()
[afbeelding]
jij bent ook van alle markten thuis hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
als goedmakertje heb ik een lekker gothic kontje voor je hier![]()
[afbeelding]
Veel nasty'er wordt het niet ehquote:
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent ook van alle markten thuis he
quote:
Sjoewe is weer weg, maar ik ken hem nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Led Zeppelin - Whole Lotta Love [Medley]: Boogie Chillun'/Fixin To Die/That's Alright
sjoewe ken je deze?!!
veel plezier hèquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:18 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er weer en ik ga meteen weer weg. Ik ga de stad in effe stappen![]()
is wel okequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe is weer weg, maar ik ken hem niet
Tommy
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe schoenen besteld [afbeelding]![]()
[afbeelding]
Viva Italiaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe schoenen besteld [afbeelding]![]()
[afbeelding]
quote:
quote:
Nou, het komt vooral door zijn geslachtsdeel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:Waarom ga ik net weg als het gothic bashen begint?
Ik heb het over Dangelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, het komt vooral door zijn geslachtsdeel.
De rest is niet eens zo schokkend![]()
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over Dangel![]()
Of ben jij ook gothic?
Goed zo.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lipje: een newbie die snel geliefd is door zn puikende OP's
Tommy'tje: Het op het ziekelijke af kennen van motorcodes en specificaties van een bepaald auto merkquote:
na, dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tommy'tje: Het op het ziekelijke af kennen van motorcodes en specificaties van een bepaald auto merk
Ik ga het eens proberen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goed zo.
Maarem. dit topic is al bijna weer vol.. Ga je het lipje uithangen?
Lipje: een newbie die snel geliefd is door zn puikende OP's
PTA!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen!
Moet het een auto zijn of mag het ook iets anders zijn?
uit de AT lijst van PTA, uit het hartquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb ook heeeeel wat kwaliteit's SC gemaakt hoor!
ben je zeker weer vergeten hè
En dan nu het grootste probleem: Deze moet nog volquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik heb geloof ik iets gevonden!
Dan zet je m tussen code tags hier neer, en open ik hem tzt, met vermelding dat jij m hebt gemaakt.quote:
Okay, even proberen..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zet je m tussen code tags hier neer, en open ik hem tzt, met vermelding dat jij m hebt gemaakt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 | [img]http://members.home.nl/thafreak2/slowchatters.jpg[/img] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/48840][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/xtreem.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/55154][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/sjoewe.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/26458][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/tjabbo.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/50937][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/ijsmeis.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/85834][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/bazzos.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/41419][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/thafreak.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/71721][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/alex.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/17337][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/ookgek.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/77352][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/hugster.gif[/img][/url] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/61608][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/youp.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/44035][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/bojo.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/29700][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/permban.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/52677][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/peurac.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/28280][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/fugie.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/32303][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/Jofunu-kun.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/57585][img]http://forum.fok.nl/usericons/57585/tommy.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/28187][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/ballebek.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/6959][/url][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/ddevil.jpg[/img][url=http://forum.fok.nl/user/profile/12280][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/mukie.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/103530][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/m5.jpg[/img][/url] [img]http://members.home.nl/thafreak2/slowchatters.jpg[/img] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/wanna.jpg[/img] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/129419][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/sandranogwat.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/132767][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/lipje.jpg[/img][/url] [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/wanna.jpg[/img] [b]De OP[/b] [img]http://i5.photobucket.com/albums/y158/vaartuigen/DanFighter.jpg[/img] [i]Gegevens; ZUIDERZEE Eigenaar : Zuiderzee Shipping C.V., Urk (L. Hakvoort) Beheer : Wagenborg Shipping B.V., Delfzijl Werf : B.V. Scheepswerf "Ferus Smit", Foxhol / 249 Bouwjaar : 1988 Indienst : 1998 Brt : 851 Nrt : 490 Draagv. : 1278 Lengte : 64,33 meter Breedte : 10,55 meter Holte : 3,38 meter Vermogen : 786 pk Snelheid : 10,5 knoop Imonummer : 8709767 Roepsein : PDHX Tewater : 12-01-1988 Proefvaart: 29-01-1988 Indienst : 30-06-1998 Eerst: 1988 / FERAN > Feran I B.V., Willemstad/NA 1988 / FERAN > Feran I Shipping B.V., Delfzijl 1991 / CAROLINA > Rederij ms Carolina, Oudewater[/i] [img]http://www.jtashipphoto.dk/Dan%20Fighter.jpg[/img] [b]vorige deeltjes [url]http://ptaslowchat.tk[/url] [/b] [sub]De code voor de op is [url=http://members.home.nl/thafreak2/slowchatop.txt]hier[/url] te vinden[/sub] [b]Chat on [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/Marktoppie.png[/img][/b] |
lekker is datquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uit de AT lijst van PTA, uit het hart
Snelle leerling.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Okay, even proberen..
[ code verwijderd ]
En dan de titel iets van [PTA SC] Dan Fighter @ 786 PK
In de PTA FAQ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Kwestie van de FAQ lezen
Daar staat alles eigenlijk wel netjes uitgelegd.
Oh, is die er ook nog?quote:
Ow ik dacht al dat je in de PTA FAQ had gelezen hoe je een PTA SC moest openenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, is die er ook nog?
Ik klikte bovenaan op FAQ en Policy en daar staat beschreven hoe je moet posten en hoe ik dus die code moest gebruiken
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach, regeltjes zijn er vast niet voor niks.
Met name de blunders van ook_gek en BoJoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, maar in de FAQ staan ook een hoop handige weetjes
Huh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met name de blunders van ook_gek en BoJo
Bungelt ergens bovenin in PTAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh?
Volgens mij heb jij het weer over een andere FAQ
Waar kan ik die dan vinden?
Iedereenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Zonda_F het volgende:
Ik vermijd eigenlijk altijd alle sticky's, read-first's en FAQ's
En daarom volg ik de FAQ maar netjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een keer voor straf 48 uur de FAQ moeten lezen
was het leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een keer voor straf 48 uur de FAQ moeten lezen
inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Zonda_F het volgende:
Ik vermijd eigenlijk altijd alle sticky's, read-first's en FAQ's
ja, de laatste tijd ben ik idd weinig meer op padquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Zonda_F het volgende:
weer een lekker dagje remote adminnen erop zitten Tommy?![]()
geeft niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
af en toe ja![]()
ik was dat in de file staan de hele dag ook wel weer zat trouwens
Oeh, dan kan ik het zelf wel even doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is wat
@ Sjoem: bij 300 is ie vol, dus bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |