Klokje tikt ehquote:
ding glijd al als ie denkt dat het gaat regenenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij als rasechte geluksvogel zal dat ongetwijfeld meemaken
ik word elke vakantie weer bijna uitgehuwelijkt door m'n peet oomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Klokje tikt ehZeurt je ma al om een kleinkind?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
Pedo?
Ik ga weer weg, jullie zijn niet echt hartelijk
Lekker gehoorzame servische bekoort je nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word elke vakantie weer bijna uitgehuwelijkt door m'n peet oom![]()
Je MOET met dat ding naar Dakar manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ding glijd al als ie denkt dat het gaat regenen![]()
ga ik met de opel, kijken wie er het eerst isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je MOET met dat ding naar Dakar man
die zijn niet meer zo onderdanig als vroegerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker gehoorzame servische bekoort je niet
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jullie mogen hem overkopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een keer commentaar en je proeft de loop van een AK-47 in je mond?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn niet meer zo onderdanig als vroeger![]()
He gadverdamme, netjes poepen is een deugdquote:
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn niet meer zo onderdanig als vroeger![]()
als je al denkt aan commentaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een keer commentaar en je proeft de loop van een AK-47 in je mond?
dat soort kan je hier in zeeland nog wel vinden hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?
mailorder bridesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?
* BoJo in de 155 staptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat soort kan je hier in zeeland nog wel vinden hoor
Whehequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WheheTja dan kan je maar beter iets uit het Rifgebergte laten overkomen
idd zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Marokko, dat gaat echt ff een paar straten te ver eh
als goedmakertje heb ik een lekker gothic kontje voor je hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
nou zeg, jullie hebben mijn nieuwe sc maatje al weg gepest![]()
Die komt zo wel weer om aandacht of een scheermesje vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
nou zeg, jullie hebben mijn nieuwe sc maatje al weg gepest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |