Aja, dat heb ik met Porsches... Zie er iedere dag wel een stuk of 2-3, en iedere keer staan ze weer in het gespot-topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zie ik zo vaak rijden (met belgisch kenteken), dat went, maar is idd ook een juweeltje
Daarom heb je er zoveel zin in zeker?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
tsssk
het is tepels van janet jackson loeren
weet ik het, heb dat ding gekocht naast m'n Jeep in Augustus omdat toen de benzine prijzen stegen tot 1.55 per literquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb je dan eens een botsing gehad of zo? Dat je zoveel kieren hebt?
Op dit soort momenten mis je Peuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
Is Fwnk er niet krijg je dit huiliesnijgothicgezever
wat ik al eerder zei: gewoon een fwnk kloonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
ik zat ook eerst met de ruitenwissers te kloten en vond het al vreemd dat het niks gebeurde, dus ik uit stappen en aan de ruit voelen buiten en kurk droogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen dat je de binnenkant moet krabben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
ik weet al waarvoor ik kijk hoor:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom heb je er zoveel zin in zeker?
Een Jeep en een Peugeot snap ik, maar waarom heb je een Alfa gekocht? Je had toch al een Peugeot? Of ook een auto voor je vriendin?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik het, heb dat ding gekocht naast m'n Jeep in Augustus omdat toen de benzine prijzen stegen tot 1.55 per liter![]()
Betaalde ik 130 euro per tank voor die Jeep en 5 dagen later en 400 km weer![]()
![]()
Tis trouwens een 1.4 XR Green![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat ook eerst met de ruitenwissers te kloten en vond het al vreemd dat het niks gebeurde, dus ik uit stappen en aan de ruit voelen buiten en kurk droog![]()
zat ook ff zo "![]()
" toen
![]()
Automutulatie is een ernstige ziekte, mag je niet mee spottenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
Je wordt er geil van eh?quote:
Ik ben geinfecteerd met het Alfa virus. Mijn eerste auto was een Alfa.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een Jeep en een Peugeot snap ik, maar waarom heb je een Alfa gekocht? Je had toch al een Peugeot? Of ook een auto voor je vriendin?
fwanker heeft ook tietenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt alles met tieten goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Automutulatie is een ernstige ziekte, mag je niet mee spotten
Ik spot niet, ik juich het toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Automutulatie is een ernstige ziekte, mag je niet mee spotten
Ouwe geilaard dat je bentquote:
Oh ok dat snap ik. Mijn vader rijdt al zolang ik weet in Peugeot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben geinfecteerd met het Alfa virus. Mijn eerste auto was een Alfa.![]()
Voel me het lekkerst in een Alfa en niet in een Peugeot![]()
ontzettendquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En terecht
Heb je er al zin in dat je binnenkort een week lang in dat ding mag rondcruisen?
Pedo?quote:
Waarom? Ze krassen zich maar aan gort, kan me echt niet boeien.quote:
Jij als rasechte geluksvogel zal dat ongetwijfeld meemakenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontzettend![]()
ik hoop niet dat het gaat sneeuwen psies in die week![]()
tis duidelijk geen fwnk kloonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
Pedo?
Ik ga weer weg, jullie zijn niet echt hartelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |