VBO?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
nou nou rustig maar hoorIk maakte een schatting en ging voor het gemiddelde, maargoed blijkbaar een elitair VBO tutje
Pas je wel op dat je niet over je lul heen fietst?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een Jeep? Die zijn wel tof. Wat voor een?
Erg mooi. Waarom heb je m nu niet meer dan?quote:
Vraag dat maar aan Alexxxxx hoe lastig dat kan zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet over je lul heen fietst?
Oh, dus je bent wel liefquote:
Ik zag pas nog een Range Rover 4.6 HSE te koop staan voor 'n redelijk bedragquote:
zuiplap en saaiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Erg mooi. Waarom heb je m nu niet meer dan?
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Alexxxxx hoe lastig dat kan zijn
shit, zie het nu pasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is veel te jong voor je man
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
^^^
Wij hebben werkelijk NIETS te compenseren
Herm![]()
Een 205! Man naar mn hartquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
Nu heb ik deze :
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zag pas nog een Range Rover 4.6 HSE te koop staan voor 'n redelijk bedrag![]()
Lijkt me wel ok
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoezo?
en hoe weet jij dat hij een grote lul heeft?![]()
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeftquote:
ik ben wel ff uit gejeeped heurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEE
M'n ex-schoonpa had zo'n unit, wat een GRAFAPPARAAT![]()
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
Ik mag jou wel geloof ikquote:
ik wist niet dat jij gescheiden was johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
dat hoop ik niet voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
Zeg, wat een vulgaire taal voor zo'n kleine meidquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |