Een 205! Man naar mn hartquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
Nu heb ik deze :
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zag pas nog een Range Rover 4.6 HSE te koop staan voor 'n redelijk bedrag![]()
Lijkt me wel ok
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoezo?
en hoe weet jij dat hij een grote lul heeft?![]()
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeftquote:
ik ben wel ff uit gejeeped heurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEE
M'n ex-schoonpa had zo'n unit, wat een GRAFAPPARAAT![]()
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
Ik mag jou wel geloof ikquote:
ik wist niet dat jij gescheiden was johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
dat hoop ik niet voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
Zeg, wat een vulgaire taal voor zo'n kleine meidquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Jij weet wel meer niet van me, en dat wilde ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij gescheiden was joh
Kleine meisjes worden groot. Wie weet ooit wel net zo groot als die geweldige piemel van jou, meneer de homoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, wat een vulgaire taal voor zo'n kleine meid
Dan zou ik hier nu niet zitten he?quote:
En als je de bocht omgaat heb je het gevoel alsof je omtyft en bij 120 maakt hij het geluid wat een panda nog niet maakt bij 150quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
was ik ook niet van planik keek ff naar 't gecomibineerde verbruik van die unit.. maar dat is evenredig met de afmetingen
16.2l/100km en wel 22.9l/100km in de stad.
ze is wel een beetje eng jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
aan d'r sig te zien wil ze je dood hebben, oppassen met die krasser!
Jij bent echt dom he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
aan d'r sig te zien wil ze je dood hebben, oppassen met die krasser!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |