vanbuiten wil z'n 4.6 wel lekker brullen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als je de bocht omgaat heb je het gevoel alsof je omtyft en bij 120 maakt hij het geluid wat een panda nog niet maakt bij 150
Alleen is het de enige auto waar ik achterin chill heb gezeten, maar om daar nou dat stronthok voor te kopen
Bedoel je Flying Spur?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
toffe dag gehad, de nieuwe bentley silverspur voor het eerst in het echt gezien, vette bak
silver was van de silverseraph van RRquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
toffe dag gehad, de nieuwe bentley flyingspur voor het eerst in het echt gezien, vette bak
ja diequote:
Tering wat een flamequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot. Wie weet ooit wel net zo groot als die geweldige piemel van jou, meneer de homo
Scheer je weg, puberquote:
Ja en dat is dan ook de enige plek waar die auto te hachelen isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
vanbuiten wil z'n 4.6 wel lekker brullen hoor
oh wacht wel zwarte kleding, das makkelijk met wassenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
gothica enzo, ik ben niet zo into zwart, dood etc.![]()
Ik vind het helemaal nietsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja die![]()
ik dacht het goed, maar schreef het verkeerd![]()
Niet into zwart? Hoe zit het dan als je ouders op vakantie zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh ok.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heh kut, te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh wacht wel zwarte kleding, das makkelijk met wassen![]()
Ik dacht dat jij het met hermandeperman deed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
gaan we nu afkatten uit pure afgunst omdat je weet dat je m'n toplul nooit zal berijden?
in het echt valt ie niet echt op, maar het is een super snelle zakensedan en het interieur was mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |