Ik dacht dat jij het met hermandeperman deed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
gaan we nu afkatten uit pure afgunst omdat je weet dat je m'n toplul nooit zal berijden?
in het echt valt ie niet echt op, maar het is een super snelle zakensedan en het interieur was mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets
Ik vind de 504 Break gaaf.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het met hermandeperman deed?
ik vind Peugeot helemaal niet leukquote:
Ik weet het, heb er al meer dan 1 mogen bewonderen van dichtbij... maar ik vind hem niet echt mooi, van binnen natuurlijk wel, maarja, de buitenkant wil ook watquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
in het echt valt ie niet echt op, maar het is een super snelle zakensedan en het interieur was mooi![]()
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het met hermandeperman deed?
Franse kwaliteit he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind Peugeot helemaal niet leuk![]()
mijn 205 staat telkens 3 weken stil en dan rij ik er weer een rondje in. Maar wel respect, ding start altijd hoe koud het ook geweest is![]()
ik moet zeggen dat ie in het echt juist opvalt door z'n ingetogenheid, zeker in het zwart, wel een lekker roffeltje uit de uitlaat trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het, heb er al meer dan 1 mogen bewonderen van dichtbij... maar ik vind hem niet echt mooi, van binnen natuurlijk wel, maarja, de buitenkant wil ook wat
Had je je ramen open laten staan of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest de binnenkant van m'n voorruit krabben![]()
Die ik zag was steeds zilvergrijs, en ik vind de gewone Continental een stuk mooier...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ie in het echt juist opvalt door z'n ingetogenheid, zeker in het zwart, wel een lekker roffeltje uit de uitlaat trouwens.
ding sluit nergens goed afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Had je je ramen open laten staan of zo?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
wat is fijner:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
dodelijk mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
wat is fijner:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
die zie ik zo vaak rijden (met belgisch kenteken), dat went, maar is idd ook een juweeltjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ik zag was steeds zilvergrijs, en ik vind de gewone Continental een stuk mooier...
En idd, het roffeltje is onvergetelijk
met al die kou rij ik gewoon met handschoenen aan in mijn opelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ding sluit nergens goed af![]()
toen ik klaar was met krabben kwam ik er pas achter dat de vloer eruit zag als een beker schaafijs.
Wasda?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Fugie het volgende:
hier nog mensen die zondag de superbowl gaan kijken trouwensIk heb er echt uberveel zin in
![]()
![]()
Heb je dan eens een botsing gehad of zo? Dat je zoveel kieren hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ik klaar was met krabben kwam ik er pas achter dat de vloer eruit zag als een beker schaafijs.
Ik kan het me echt niet voorstellen dat je de binnenkant moet krabbenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |