heldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal als het wat minder koud eens de camera van m'n huisgenoot lenen en wat mooie foto's voor je schieten dan. Ik studeer nl af bij een bedrijf op "de Heijplaat" in R'dam. Middenin de haven is dat... Ik zie iedere morgen ongeveer 200 vrachtwagens, en 's middags nog meer
't leven is geen krentenbol!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef Dangel het volgende:
ik vond de vorige leuker
Wel een goede tekst daarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
[pta slowchat] Leblanc Caroline @ 539 nm
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
Sommige van mn klasgenoten welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't leven is geen krentenbol!
Terbergquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef M5 het volgende:
@ Alexxxx ik wordt op m'n werk elke keer door zo'n gevaarte voor de sokken gereden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
Volgens mij heeft Zonda_F alles al gezegdquote:
De lulquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zonda_F alles al gezegd
Maar al te graagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
wil je mijn beruchte lul weer ff lekker betasten anders?
ga lekker je moeder pesten zakzeikerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Dangel het volgende:
Die avatars bovenin zien er niet uit trouwens. In de tweede rij zijn er twee teveel.
mja geen zin in nu, dan ben ik weer bezig tot diep in de nachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
je moet nog kanker veel aan school doen dus dat kan niet
Wat ben jij nu weer voor triest mannetje?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga lekker je moeder pesten zakzeiker
volgens mij is je aarsje al weer ernstig terug in zijn oorspronkelijke formaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar al te graag! Is alweer veel te lang geleden
Idd, heb al wel 100en andere lullen geprobeerd, maar niemand kan tippen aan die mega-boomstam van jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
volgens mij is je aarsje al weer ernstig terug in zijn oorspronkelijke formaat
hier niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Dangel het volgende:
Die avatars bovenin zien er niet uit trouwens. In de tweede rij zijn er twee teveel.
niet iedereen is helaas gezegend met zo'n toplul als de mijnequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, heb al wel 100en andere lullen geprobeerd, maar niemand kan tippen aan die mega-boomstam van jou
Komt omdat de plaatjes niet goed resizen in jouw browser.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Dangel het volgende:
insert-gay-smileyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar al te graag! Is alweer veel te lang geleden
De bodem zal wel vlak zijn, en met zo'n korte afstand tussen bodem i.c.m. met de vleugel achter heb je wel wat downforce. 't weegt geen drol, dus veel heb je ook niet nodigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef 907 het volgende:
die heeft toch helemaal geen downforce meer @ hoge snelheid in de bochten ....
Internet Explorer heb ik gewoon hoor? En ik doe VWOquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Komt omdat de plaatjes niet goed resizen in jouw browser.
Hoe is het op de havo?![]()
iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
niet iedereen is helaas gezegend met zo'n toplul als de mijne
nope geen problemen mee, maar las ook net een custom-smiley-topic... geen idee waarom ik dat eigenlijk zei ....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
dus?!
Meneer is homofoob? Want dan kan je opflikkeren wat mij betreft....
De spullen staan allemaal daar jaquote:
vandaar dat ik mijn Jeep verkocht hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Dangel het volgende:
Als jullie zulke grote lullen hebben, rijden jullie zeker ook in kleine auto's?
Een Jeep? Die zijn wel tof. Wat voor een?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaar dat ik mijn Jeep verkocht heb![]()
Geenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Dangel het volgende:
Als jullie zulke grote lullen hebben, rijden jullie zeker ook in kleine auto's?
nou nou rustig maar hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Internet Explorer heb ik gewoon hoor? En ik doe VWO
VBO?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
nou nou rustig maar hoorIk maakte een schatting en ging voor het gemiddelde, maargoed blijkbaar een elitair VBO tutje
Pas je wel op dat je niet over je lul heen fietst?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een Jeep? Die zijn wel tof. Wat voor een?
Erg mooi. Waarom heb je m nu niet meer dan?quote:
Vraag dat maar aan Alexxxxx hoe lastig dat kan zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet over je lul heen fietst?
Oh, dus je bent wel liefquote:
Ik zag pas nog een Range Rover 4.6 HSE te koop staan voor 'n redelijk bedragquote:
zuiplap en saaiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Erg mooi. Waarom heb je m nu niet meer dan?
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Alexxxxx hoe lastig dat kan zijn
shit, zie het nu pasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is veel te jong voor je man
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
^^^
Wij hebben werkelijk NIETS te compenseren
Herm![]()
Een 205! Man naar mn hartquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
Nu heb ik deze :
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zag pas nog een Range Rover 4.6 HSE te koop staan voor 'n redelijk bedrag![]()
Lijkt me wel ok
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoezo?
en hoe weet jij dat hij een grote lul heeft?![]()
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeftquote:
ik ben wel ff uit gejeeped heurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN NEEEEEEEEEEEEEEEEE
M'n ex-schoonpa had zo'n unit, wat een GRAFAPPARAAT![]()
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
Ik mag jou wel geloof ikquote:
ik wist niet dat jij gescheiden was johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
En ma van een maat van me heeft er 2, en die staan nu allebei kapot te zijn![]()
dat hoop ik niet voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
Zeg, wat een vulgaire taal voor zo'n kleine meidquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof ik neuk met iedereen die een Peugeot heeft
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Jij weet wel meer niet van me, en dat wilde ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij gescheiden was joh
Kleine meisjes worden groot. Wie weet ooit wel net zo groot als die geweldige piemel van jou, meneer de homoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, wat een vulgaire taal voor zo'n kleine meid
Dan zou ik hier nu niet zitten he?quote:
En als je de bocht omgaat heb je het gevoel alsof je omtyft en bij 120 maakt hij het geluid wat een panda nog niet maakt bij 150quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
was ik ook niet van planik keek ff naar 't gecomibineerde verbruik van die unit.. maar dat is evenredig met de afmetingen
16.2l/100km en wel 22.9l/100km in de stad.
ze is wel een beetje eng jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
aan d'r sig te zien wil ze je dood hebben, oppassen met die krasser!
Jij bent echt dom he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
aan d'r sig te zien wil ze je dood hebben, oppassen met die krasser!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |