Ik heb liever allemaal dezelfde versies, die UK versie heeft toch ook een andere cover?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom zou dat niet staan dan
Nope zelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb liever allemaal dezelfde versies, die UK versie heeft toch ook een andere cover?
Nee sorry, ik vind hem ook een beetje tegenvallen eigenlijkquote:
Oke, dan boeit het toch niet zoveel. Maar ik heb toch liever seizoen 2 en 3quote:[..]
Nope zelfde.
quote:
Nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Timo20 het volgende:
daar zijn we weer
wanneer wordt m`n avatar in de OP nou eens aangepast?![]()
moet je die wel op de plaats zetten waarquote:
Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je die wel op de plaats zetten waar [afbeelding] nu staat
die had ik namelijk eerst
zeg ik tochquote:
van wie is de avatar van die strippende meid eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef Twisted_Logic het volgende:
Die van Dizer ook gelijk aangepast. Nog meer mensen?
I don't know, eigenlijk moet je alle avatars die niet meer voorkomen de laatste weken er uit gooien. Maarja nu geen zin inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van wie is de avatar van die strippende meid eigenlijk?
Ash.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van wie is de avatar van die strippende meid eigenlijk?
oh okquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:44 schreef Timo20 het volgende:
Iemand die een leuk adresje weet waar ik The Wire seizoen 1 voor een mooie prijs kan krijgen?
veel goede dingen over gelezen, ben benieuwd
Kwaliteit is goed en ik zou beginnen bij het eerste deelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe is de kwaliteit van die Godzilla dvd's en welke films moet ik halen?
Volgens mij niet.(dat hoge ding bedoel je toch?)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Off-topic vraag:
[afbeelding] (achterste)
Ik heb een gewoon rijbewijs zonder "E". Mag ik hier dan mee rijden?
quote:Een aanhangwagen mag zonder rijbewijs E voortbewogen worden, als daarvan:
- De toegestane maximum massa niet meer bedraagt dan 750KG
De totale toegstane maximum massa van de eenheid bedraagt dan maximaal 3500 + 750 = 4250kg
- de toegestane maximum massa van een aanhangwagen of oplegger meer is dan 750 KG en niet meer bedraagt dan de ledige massa van het trekkende motorrijtuig en de totale toegestane maximum massa van het samenstel niet meer is dan 3500 KG
bel anders het CBR of een willekeurige rij school opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou 750kg wordt het nooit...dus het mag lijkt me? Grootte van ding maakt niet zoveel uit denk ik...
Volgens mij gaat het om de maximale KG wat er in mag. Dus als je meer dan 750KG in die aanhanger KUNT meenemen moet je er volgens mij E voor hebben. Zo lees ik de regels iig in mijn boek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou 750kg wordt het nooit...dus het mag lijkt me? Grootte van ding maakt niet zoveel uit denk ik...
eBayquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
Gaaf! Waar heb je hem besteld?
Ik wil het meest uitgebreide versie hebben die er bestaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gaaf, ik wil ook een mooie SE van Jarhead.
Die van mij heeft NL subsquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft die Black Hawk Down 3DVD NL of ENG subs? Is maar 5,99 bij Play
Best wel jammer is dat he. Ik heb ze ooit eens gemailt of ze paypal zouden kunnen overwegen, ik zou daarover een half jaar geleden ofzo een bericht nog krijgen. Je raad al nooit gehad...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die van mij heeft NL subsEn hij heeft me maar 16 euro gekost. En btw.. ik heb geen creditcard, dus heb niks aan Play
Inderdaad! Ze zouden zoveel klanten winnen met Paypal. Ik denk dat ik toch maar een Creditcard neem. Nu ik niet meer met mijn vorige baas samenwerk en hem niet meer zo vaak zie, moet ik het zelf regelen. Voorheen bestelde ik spullen via zijn creditcard.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Best wel jammer is dat he. Ik heb ze ooit eens gemailt of ze paypal zouden kunnen overwegen, ik zou daarover een half jaar geleden ofzo een bericht nog krijgen. Je raad al nooit gehad...![]()
Hoi, kan je anders de link veranderen in deze: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/DVD-SlowChat&action=editquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mooi hoef ik hem niet steeds meer te updaten, linkje zal ik even in de OP verwerken.
Zullen we een stuk of 10 inkomen en dan voor 9,99 exl verzenden verkopen op eBay?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's echt peanuts!
Maar dikke kans dat er dan alleen UK subs bij zitten. Ik heb wel de versie met NL-subs, alleen doe ik er niks mee
met die subs dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |