En daar heb je helemáál een CC voor nodig! Gewoon doen, weinig risico en erg handig.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zijn puur ABS plaat boxen. Er zitten geen dvd's in. Deze boxen kosten gemiddeld 24 euro per stuk
Daar heb je geen CC voor nodig. Puur PayPalquote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
En daar heb je helemáál een CC voor nodig! Gewoon doen, weinig risico en erg handig.
Mooie boxen idd, van Mr. Champagne!
Ow zo, ik dacht dat er mischien nog leuke giftset dingetjes inzaten.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. niks. Gewoon leeg. Het zijn puur lege boxen om je eigen dvd's in te stoppen
Ik dus ook. Ik ben echt heel goed bezig op dvd gebiedquote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef Mikkie het volgende:
Mên, ik ben echt budgettair verantwoord bezig
budgettair misschien wel, maar een film als King Arthur aanschaffen kan echt nietquote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist m'n derde wishlist-item van dit jaar aangeschaft, en ook m'n derde item in totaal: de Extended Unrated Version van King Arthur
Ik vind hem wel goedquote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
budgettair misschien wel, maar een film als King Arthur aanschaffen kan echt niet
wat een butt film![]()
BHDquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nu te twijfelen wat ik zal gaan kijken vanmiddag... ik heb nog een aantal films liggen die ik moet zien:
- Bad Boys II
- Black Hawk Down
- The Last Samurai
- Thirteen
En eigenlijk twijfel ik tussen TLS en BHD...
Ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef Mikkie het volgende:
Ja maar die heb ik al gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Thin Red Line.
heb je de R3 versie?? is die de moeite? toch binnenkort eens bestellenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef pascalheister het volgende:
Ruang Rak Noi Nid Mahasan (Last Life in the Universe) gezien vanavond, heerlijk achterover liggen en genieten zeg
Dat heb ik met Bad Boysquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die serie moet je inmiddels letterlijk mee kunnen praten of niet?
niet doenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga Bad Boys II binnenkort voor 't eerst volledig kijken
Dat heb ik met The Boondock Saints en een groot aantal afleveringen van Friendsquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat heb ik met The Boondock Saints en een groot aantal afleveringen van Friends
Ja het is echt erg. Ik weet echt prezies welke scene achter welke komt, wat er gaat gebeuren. Ook op de achtergrond. Het is te erg gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We hebben ene paar goede dagen gehad achter elkaar... maar nu weer niet...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het tempo zakt wel erg ver als het nodig is een SC topic te schoppen
Vind ik nog netjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog even en we zijn alweer aan deeltje twaalf toe
Dit topic ging in iedergeval sneller als het vorigequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog even en we zijn alweer aan deeltje twaalf toe
5 euro inclquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand 24 Seizoen 4 UK sealed kopen?
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand 24 Seizoen 4 UK sealed kopen?
waarom zou dat niet staan danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mja oke, ik ga hem niet kopen hoor. Ik moet nog eerst nog seizoen 2 en 3 en daarbij komt nog is dat een UK versie niet staat naast een NL versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |