Ja, die is al een tijdje uit. Maar het gaat hier natuurlijk om het exclusieve superdeluxe extraspeciale en op zich ook wel mooiere hoesje!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Op cdwow staat er ook één voor ¤11,99
http://www1.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=262321
Maar een andere cover...
werkt maar 1 keerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Shogo het volgende:
http://www3.cd-wow.net/promotion.php?promo_refcode=15874_1&affid=15874
Code: 4901751023
Krijg je een 3 euro bonnetje.
Ik heb er ook maar eens 2 aangevraagd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel op hetzelfde emailadres ja. Op een ander adres daarentegen...
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel op hetzelfde emailadres ja. Op een ander adres daarentegen...
eerste keer gebruikte ik een hotmail adres, de 2e keer een gmail adresquote:Es tut uns leid, aber der von Ihnen eingebene Code ist falsch. Bitte versuchen Sie es noch einmal.
neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Kun je meerdere kortingsbonnen bij een bestelling gebruiken?
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=57721quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef FremantleDockers het volgende:
Zeg, is de R2nl digipack versie van Fight Club nog te koop ergens?
Volgens mij komt er sowieso een SE van The Maltese Falcon (quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:38 schreef Shogo het volgende:
[..]
Trouwens iemand die weet van welke films met Humphrey Bogart dit jaar als Warner Special Edition verschijnen? Kan het niet meer vinden namelijk...![]()
Ok dan schrap ik die van het lijstje, nog ff wachten dus. Er stond me nu ik zo nadenk ook iets bij van The Big Sleep...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er sowieso een SE van The Maltese Falcon () uit. Verder weet ik t eigenlijk niet...
Jammer dat je nu niet voor 2 van die dvd's 100 euro kan vragen he...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef kinky_queen het volgende:
M'n anderhalve weekban is opgeheven
![]()
Jullie staan achter.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef Timo20 het volgende:
Yippie, we gaan zometeen 2uur kouden kleumen bij t voetbal![]()
Als ik vanavond terug kom kun je me zo op een stokkie zetten en als ijsje gebruiken
Ik zou gaan denken dat je met een laptop bij hem op de tribune zitquote:
Teletekst.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik zou gaan denken dat je met een laptop bij hem op de tribune zitof speelt hij bij een bekende club?
Waar vind ik films met nl ondertitelsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Shogo het volgende:
http://www3.cd-wow.net/promotion.php?promo_refcode=15874_1&affid=15874
Code: 4901751023
Krijg je een 3 euro bonnetje.
Daar moet je goed naar kijken. Het zijn uiteraard meestal de R2 uitgaves maar dat moet er bij staan, Staat het er niet, dan moet je het opzoeken aan de hand van de EAN codequote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waar vind ik films met nl ondertitels![]()
Hoe dan? Ik kan niet de optie vinden om te betalen zonder creditcard...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb wat besteld, maar heb geen creditcard![]()
Ja maar dat heb ik niet. Ik heb ABNquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij al een tijdje niet meer. Rabo Direct Betalen moest geloof ik nog wel kunnen...?
Die steelbook van Leon - Der Profi R2quote:
Nou... het is dat ik zelf geen creditcard wil hoor. Maar kopen kan alsnogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, en dat lukt dus ook niet.
Hebbie nog niks
Sorry, 't is wel sneu voor je, maar ook wel erg vermakelijk
ja breek me de bek niet openquote:
Dan stap je over naar Rabobankquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet. Ik heb ABN
Je hebt dan ergens een duitswoord voor kortingsbon en daar moet je op klikken, krijg je een vakje en daar stop je het code inquote:Op zondag 29 januari 2006 10:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat werkt met die kortingslink![]()
Want als ik wat besteld heb, en ik wilt afrekenen, krijg ik gewoon de normale prijs te zien![]()
Maar ja waarschijnlijk kan ik toch niet bestellen, want ik heb ook ABN![]()
![]()
Ja die code heb ik ingevuld, en dan krijg ik zo'n mailtje, waar een link in staat, klik ik op...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt dan ergens een duitswoord voor kortingsbon en daar moet je op klikken, krijg je een vakje en daar stop je het code in
En ik moet aan de Creditcard of zo
Even op dat knopje klikken en dan verschijnt er een leeg veld. Daar voer je de code in en dan op GO. Dan gaat er 3 euro vanaf. Maar als je niet betaald en zo doet en weer terug gaat, gaat je code ook verlorenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja die code heb ik ingevuld, en dan krijg ik zo'n mailtje, waar een link in staat, klik ik op...
Ok, thanksquote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Even op dat knopje klikken en dan verschijnt er een leeg veld. Daar voer je de code in en dan op GO. Dan gaat er 3 euro vanaf. Maar als je niet betaald en zo doet en weer terug gaat, gaat je code ook verloren
[afbeelding]
Het zijn puur ABS plaat boxen. Er zitten geen dvd's in. Deze boxen kosten gemiddeld 24 euro per stukquote:Op zondag 29 januari 2006 11:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oooooh die boxen zijn mooi![]()
Waar koop je die nl ondertitel![]()
Wat zit er allemaal in dan? En 24 euro is niet duurquote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zijn puur ABS plaat boxen. Er zitten geen dvd's in. Deze boxen kosten gemiddeld 24 euro per stuk
Uuhm.. niks. Gewoon leeg. Het zijn puur lege boxen om je eigen dvd's in te stoppenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in dan? En 24 euro is niet duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |