Ik ook niet meer hoor. En ik moet nog lerenquote:
De regio 3 staat bij cdwow voor 9,99 met 2 euro kortingslink. Heb hem vandaag binnengekregen en het beeld is echt lekker scherp, zeker aan te raden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Dizer het volgende:
Oh ik zie net dat er meerdere delen zijn van Army of Darkness
Wat Mikkie zegt idd, de regio 3 is de stoeremannenuitgave. De rest isquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik denk dat ik dus een Army of Darkness aan mijn collectie wil gaan toevoegen. Maar jah, er zijn zoveeeeeeeel versies![]()
KQ, AC help!!!
Staat er toch bij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=67892&keysetid=1463144
is dat nou zo een booklet versie met sleeve of niet
klinkt als een dikke keep, maar hoe ze daar 6 discs in proppen...quote:Verpakking: Double Keep Case
Koop de R3 de rest is niks (al heb ik ze wel bijna allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik denk dat ik dus een Army of Darkness aan mijn collectie wil gaan toevoegen. Maar jah, er zijn zoveeeeeeeel versies![]()
KQ, AC help!!!
Want je hebt een double keep-case en je hebt een Box-Set en je hebt een Digipackquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Staat er toch bij?
[..]
klinkt als een dikke keep, maar hoe ze daar 6 discs in proppen...
Noem je dat leuk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat Mikkie zegt idd, de regio 3 is de stoeremannenuitgave. De rest is![]()
Enneh, geen leuke dingen meer tekoop? En dit dan? Vreselijk zeldzame set btw
JIGUREUL JIKYEORA! (Save the green planet!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah! En heb je daar niet gewoon een hele mooie box van alle drie de delen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Koop de R3 de rest is niks (al heb ik ze wel bijna allemaal) overigens zijn er geen meerdere delen van Army of Darkness, Army of Darkness is deel 3 uit the evil dead trilogy
dus er zijn meerdere delen van Evil Dead
Poeh, dat vond ik een dodelijk saaie film.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Enneh, geen leuke dingen meer tekoop? En dit dan? Vreselijk zeldzame set btw
JIGUREUL JIKYEORA! (Save the green planet!)
You primitive screwhead! Natuurlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
Ah! En heb je daar niet gewoon een hele mooie box van alle drie de delen?
Pssst...quote:
uhm jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah! En heb je daar niet gewoon een hele mooie box van alle drie de delen?
Die overigens al een tijdje gemakkelijk via CD-Wow verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
uhm jaals je daarnaast maar de R3 uitgave van Army of Darkness koopt is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
You primitive screwhead! Natuurlijk!
![]()
quote:
Ey, wat is er mis met Tora! Tora! Tora! of Casualties Of War ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Ennuh.. ben allang bezig met het verwijderen van lelijke dvd's
[TK] Te veel DVD's...
Nooit gezien en geen tijd om te kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ey, wat is er mis met Tora! Tora! Tora! of Casualties Of War ?![]()
sterf!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat wodt genieten dan
Maaruh.. heb jij er niet al en paar thuis liggen. Ik ga dus geen 26 euro neerleggen voor een Bfilm trilogy![]()
[..]![]()
![]()
In dat geval zou ik nog even wachten met het verkopen van deze twee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nooit gezien en geen tijd om te kijken
Dat heb ik ook, de nieuwe films gaan dan altijd voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nooit gezien en geen tijd om te kijken
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
sterf!!!!Bfilm trilogy.....
nee lekker voor BOB 100-en euro's !! uitgeven....
![]()
Ik ga je advies opnemen. Ik verkoop ze niet meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef Durbin het volgende:
[..]
In dat geval zou ik nog even wachten met het verkopen van deze twee.
Zeker gezien je voorkeur voor oorlogfilms.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef FremantleDockers het volgende:
Te preorderen voor 8 februari:
[afbeelding]
Koreandvds zegt regio 3, dvdfromkorea houdt het op Regio 1. Persoonlijk lijkt 3 me waarschijnlijker. Mooie doos wel, hopen dat het een digipack is. Extra's lijken ongeveer gelijk met de R1.
Ja erg is dat he? Maar soms ook oude films die je al 10x hebt gezien ook toch meer aantrekkelijk om naar te kijken ipv die ene film die je nog moet zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, de nieuwe films gaan dan altijd voor.
Heb ik ook jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:39 schreef Dizer het volgende:
Ja erg is dat he? Maar soms ook oude films die je al 10x hebt gezien ook toch meer aantrekkelijk om naar te kijken ipv die ene film die je nog moet zien
Dit is heel herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:39 schreef Dizer het volgende:
Ja erg is dat he? Maar soms ook oude films die je al 10x hebt gezien ook toch meer aantrekkelijk om naar te kijken ipv die ene film die je nog moet zien
Wat een boefjequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
tonks mag een maand nadenken waarom wij zijn posts erg vervelend en ongewenst vinden.
I don't know, denk overal baggerenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik geloof dat ik wat gemist heb. Wat heeft tonks uitgehaald?
Die ga ik maar een downloadenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Er is ook een DVD trailer van Jarhead.
klik
Yesssssssssquote:MANIAC COP (1988) – Fantastic cult killer cop movie that spawned two sequels. Synapse will be doing a brand new HD master in 5.1 surround sound. Extras to be announced.
Je bedoelt de papieren/kartonnen slipcover? Bij de Famequote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef FremantleDockers het volgende:
Zeg, is de R2nl digipack versie van Fight Club nog te koop ergens?
@Dizer: die R3 van Broken Flowers is $21 excl. Wellicht dat axelmusic hem nog krijgt, maar daar staat ie iig nu nog niet.
Wij hebben er nog drie of vier staan bij Free Record Shop Middelburg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef FremantleDockers het volgende:
Zeg, is de R2nl digipack versie van Fight Club nog te koop ergens?
@Dizer: die R3 van Broken Flowers is $21 excl. Wellicht dat axelmusic hem nog krijgt, maar daar staat ie iig nu nog niet.
Op cdwow staat er ook één voor ¤11,99quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef FremantleDockers het volgende:
Ach, ik kan nog wel wachten op een R2 uitgave.. tenzij die 20 euro gaat kostenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Op cdwow staat er ook één voor ¤11,99
http://www1.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=262321
Maar een andere cover...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |