Ik zal wel even voor je opzoek gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Weten jullie nog in welke topic i-spy24 die 'gekochte DVD's' liet zien met een kaartje erbij met zijn naam?
Ik zou dat graag in het i-spy topic in onzin willen plaatsen.
mietjequote:Op maandag 23 januari 2006 22:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik kom liever niet in exotische fora'sFTR vind ik al eng genoeg af en toe
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:04 schreef Dizer het volgende:
Zo! Ik begin volgende week bij mijn nieuwe baan
dank jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Heb je snel gedaan
Thx. Ik ga er niet op achteruit, maar groot kans dat ik er zelfs op vooruit gaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verdient het een beetje?
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Dizer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:04 schreef Dizer het volgende:
Zo! Ik begin volgende week bij mijn nieuwe baan
quote:
mensen hebben echt niets anders te doen dan een beetje zeikenquote:
Misschien is de ene meer out of print dan de andere...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Van de drie OOP Hitckcock Criterions, waarom is Rebecca zo duur en Notorious en Spellbound niet? Ik weet dat Rebecca een 2-disc versie is en de andere maar 1, maar dat verklaart nog niet dat Spellbound duurder is dan Notorious.
Ze zijn toch allemaal in dezelfde oplage uitgebracht?
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe ik Gollum uit z'n doos krijg zonder alles te moeten slopen?
Ik koop de laatste tijd sowieso niet meer zoveel, maar dat moet van mij zelf. Moet weer even wat geld gaan sparenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef Dizer het volgende:
Tjah, ligt het nou aan mij of zijn er gewoon geen leuke dvd's meer in de winkel? Heb vandaag een aantal dvd winkels gehad en ik heb dus niks gekocht![]()
Ik probeer het in ieder geval, als er mooie aanbiedingen op FOK! zijn kan ik het gewoon niet laten. Ik wou twee van die DVD's van jou heel graag, en ik kon ze gewoon niet laten liggen. Ik heb vandaag ook al weer Training Day gekocht via V&Aquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks van herinneren
ik wou hem ook al een hele tijd, alleen telkens maar zo een crappy regio2 NL editie voor 15 euro. Nou wil ik best wel geld neerleggen voor die film hoor, daar niet van, maar dan niet zo een crappy editie met een lelijk rood kaftquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
Leon wil ook nog een keer. Staat ook op mijn wishlist
.
CD-WOW.net heeft hem voor 15 zonder kortingslinkquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net Leon: Director's Cut de Duitse Steelbook versie via eBay gekocht voor 17 euro
Ja maar cd-wow moet ik nog eeuwen op wachten en geld overmaken. Nu had ik geld over op mijn paypalquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
CD-WOW.net heeft hem voor 15 zonder kortingslink
wat is cd-wow toch een kutsitequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen... d'r zijn nu ook nog eens kortingsbonnen van 3 euro in omloop dus feitelijk ben je voor vijf euro genaaid.
Ach ja, iedereen maakt fouten
Yep. En ik heb geen pijn of zo hoor. Eindelijk heb ik iets kunnen kopen met mijn Paypal geld. Loop er al maanden mee rondquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zoekmachine geeft inderdaad geen hits op Leon
Heb je deze toevallig gekocht?
Geen beter vermaak dan leedvermaak
Hij geeft wel degelijk de goede weer hoor. Onderste in het rijtje van de dvd's "Leon - Der Profi Director's Cut (2DVD) Metallbox"quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zoekmachine geeft inderdaad geen hits op Leon
Heb je deze toevallig gekocht?
Geen beter vermaak dan leedvermaak
waar had jij ook al weer die blak hawk down gekocht? Die 3 disc editie? Die moet ik nog hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch vind ik het humor. Je bent er helemaal trots op....tot je erachter komt dat je genaaid bent
Maar ja, ach. Nu is je Paypalgeld tenminste goed besteed, en je hebt toch die mooie box. Hij gaat er bij mij ook komen binnenkort, eerst ff budget vrij maken
Dat kwam niet helemaal overquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I know, het was sarcastisch bedoeld
14,50 incl... ooooh.. dan haal ik hem wel via eBay. Gaan gemiddeld voor rond 10 euro wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik bij Ro-disc gehaald voor de vriendelijke prijs van 14,50 incl. verzending, toen 'ie in de aanbieding was. Maar inmiddels kost 'ie volgens mij alweer 32 euro excl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |